Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Video
    Tiems kurie sako, kad troleibusai yra lėti.

    Optimizavus kontaktinį tinklą, ir atnaujinus troleibusus, būtų puiki transporto priemonė. Kylant į kalnus greitis didesnis gali būt net už autobusą (ne kartą mačiau kaip troleibusai į tauro kalną 3G apvažiuodavo antra juosta, nes tas vos vilkosi.) Be to užmirštama galimybė troleibusus surinkinėti. Ir pigiau būtų, ir papildomai dar darbo vietų būtų sukurta.
    Paskutinis taisė IIrmantass; 2016.11.22, 23:14. Priežastis: Neleidžia peržiūrėt youtube video su youtube tag'ais.

    Comment


      Diskusijos nusirito į spamą.

      Tarša Vilniuje, kuris yra upių santakos dauboje, yra bėda. Ne Pekino lygio, bet bėda. Kiekvienas troleibusas pakeistas autobusu yra blogai. Nes tai virsta smogu. Bepigu rodyti į Prahą, Pekiną ar net Rygą, jei ten daugumą keleivių išveža kitas elektrinis transportas (metro, tramvajus, priemiestinė električka). Totali nesąmonė elektrą keisti dyzeliu.

      Comment


        /\ Amen
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Valdžiažmogių noras keisti troleibusus į autobusus susijęs ne su troleibusų brangumu ar lėtumu ir t.t., o su noru privatizuoti VT. Troleibusai tam yra kliūtis. Privatininkams kur kas paprasčiau yra autobusai. Visur, kur yra liberalizuota rinka V. Europoje, elektrotransportas yra municipalinis ar valstybinis (o jei ir privatus, tai niekada nebuvo nacionalizuotas ar išpirktas valstybės, bet tai tik pavienės linijos iš XIX a. pab. - XX a. pradžios), o va privatininkai lenda į rinką tik su autobusais. Nes tai iš tiesų pigiausia ir nereikalaujanti didelių investicijų, lyginant su elektrotransportu, transporto priemonė. Dar pigesnis variantas, ir rentabiliausias, yra mikrobai, kurie taip paplito buv. TSRS ir ne tik. Be to troleibusai Vilniuje veža "riebiais" maršrutais, kurie taip domina privatininkus. Jiems riebūs maršrutai reikalingi gyvybiškai, nes savivaldybė neketina mokėti privatininkams dotacijų daugiau, nei dabar mokama savo įmonei. Jei iš viso mokėtų dotacijas.
          Paskutinis taisė Al1; 2016.11.23, 08:27.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            .. Dar pigesnis variantas, ir rentabiliausias, yra mikrobai, ..
            Taip sako tavo nuojauta, kurią daugumoj pateiki kaip kvalifikuotą informaciją. Pagrįsk, jei gali.

            Comment


              Na, tiesos labui reikia pasakyti, kad ir aš nepritariu dyzelinių autobusų pirkimui. Mažų mažiausiai reikėtų pirkti dujinius.

              Comment


                Comment




                  Valio!!!
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    /\ Tas pats paaiškėjo ir šiandienos tarybos posėdyje. Jeigu kas klausėt...

                    1. Troleibusus planuojama pirkti iš atskirų lėšų;
                    2. Dabar neperkami troleibusai, nes nagrinėjama galimybė juos surinkinėti patiems;
                    3. Autobusų veiklos nuomos būdas yra finansiškai labiausiai naudingas, buvo nagrinėti visi variantai;
                    4. Dyzeliniai autobusai bus perkami naujausio Euro 6 standarto varikliais (bet čia kaip supratau dar turės būti tikslinama tarybai kodėl ne dujiniai);
                    5. Iš dar kitų atskirų lėšų yra numatyta įsigyti ekologiškus bio autobusus arba atitinkamai elektra varomus autobusus.

                    Comment


                      Geriausia, kas galejo ivykti per situos 26m Vilniaus VT. Visokie Al1 ir Pilaitis, eikt namo

                      Comment


                        Eikit jūs patys namo, nes tai tik žodžiai. Dėl troleibusų. Po kurio laiko valdžios nuomonė vėl gali pasikeisti. Gaminti patiems tai reiškia kad kaip minimum 2 metus nebūtų jokio atnaujinimo. Jei iš viso pradėtų gaminti. Gal ilgai mąstytų ir tirtų galimybes, o paskui nutartų, kad neapsimoka gaminti.
                        Autobusų nuoma yra blogiausias variantas, priešingai nei teigiama. Nes teigia LLRI dirbęs Šimašius, o ši įstaiga Lietuvos ekonomikai yra padariusi milžiniškos žalos, kaip vienintelis "oficialus" ekspertinės ir mokslinės (tiksliau pseudomokslinės) informacijos teikėjas.

                        Comment


                          Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                          Taip sako tavo nuojauta, kurią daugumoj pateiki kaip kvalifikuotą informaciją. Pagrįsk, jei gali.
                          Čia ne mano nuojauta, o realybė. Visoje buv. TSRS buvo išgyventas mikrobų bumas, didesnis ar mažesnis. Ir ne tik TSRS. Pavyzdžiui, ir Lenkijoje jis yra, nors ir nedidelis, ir Rumunijoje (ypač didelis). Dabar jis daugiau mažiau jau praeina ar praėjo kai kur. Kodėl mikrobai? O todėl kad su minimaliom investicijom praktiškai bet kas galėjo vežti. Išlaidos minimalios, pelnas maksimalus. 20 keleivių pervežti mikrobu yra pigiau nei autobusu. Paslaugos kokybė apgailėtina, bet užtat pelnas didžiausias.

                          Comment


                            Sostinės Taryba pasirašė rezoliuciją dėl netinkamo viešojo transporto lengvatų paskirstymo

                            Vilniaus Taryba pasirašė Lietuvos Liberalų sąjūdžio frakcijos inicijuotą rezoliuciją, kuria įpareigos savivaldybę kreiptis į Seimą dėl netikslingo ir nesąžiningo lėšų paskirstymo Vilniaus viešojo transporto keleivių lengvatų kompensavimui. 2016 metais savivaldybė viešojo transporto keleivių kompensacijoms turėjo skirti 21 mln. eurų, tačiau papildomų lėšų joms apmokėti valstybė skyrė tik 7,9 mln. eurų, o likusią sumą savivaldybe turėjo padengti pati.
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Apsimeta durneliais. Lengvatų kompensavimas yra savivaldybės įstatymu numatyta prievolė. Tegul džiaugiasi, kad nors kiek valstybė tam duoda, o galėtų ir neduoti, nes neprivalo.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Apsimeta durneliais. Lengvatų kompensavimas yra savivaldybės įstatymu numatyta prievolė. Tegul džiaugiasi, kad nors kiek valstybė tam duoda, o galėtų ir neduoti, nes neprivalo.
                                Nu tai pati valstybė tą įstatymą ir priėmė. Tų pačių liberalų, beje, rankomis.

                                Comment


                                  Jei priimtas, reikia laikytis.

                                  Kitaip niekada nebus tvarkos.

                                  Comment


                                    Straipsnis iš troleibusas.lt

                                    Marius Markevičius: Savivaldybė troleibusus laidoti pradeda jau šį trečiadienį
                                    http://www.tiesos.lt/index.php/tinkl...u-si-treciadie

                                    Comment


                                      Kas dėl troleibusų.

                                      Visos kai kurių narių išsakytos nesamonės dėl troleibusų lėtumo yra visiškai nepagrįstos. Ką jau ir spėjo kiti nariai patvirtinti. Aš tik noriu pasakyti, kad iš esmės kaip vienas iš variantų dabartiniai greitieji autobusai gali būti perduoti troleibusams aptarnauti. Greitieji maršrutai yra jau gerai išbandyti, tai kad trasos jų neturi būti keičiamos.

                                      Troleibusai, nes:
                                      1) Tai yra ekologiškiau
                                      2) Tai yra pigiau
                                      3) Tai yra kai kuriais atvejais greičiau (nes troleibusai greičiau pradeda važiuoti)

                                      Bet tam reikalingos investicijos:
                                      1) Kapitalinis kontaktinio tinklo remontas pritaikant jį greitam eismui
                                      2) Stotelėse, kur stoja normalūs troleibusai padaryti papildomą linijos atkarpą greitiesiems (arba kitas variantas: greitieji turi nuleisti ūsus aplenkiant letąjį)
                                      3) Troleibusai su autonominiais varikliais

                                      Tam, kad eismas būtų dar greitėsnis:
                                      1) Suregulioti šviesoforus greitųjų praleidimui. Pvz. iš troleibuso gali būti perduodamas specialūs signalas, kuris įjungia žalią šviesą (aišku tai turi būti sureguliotą pagal situaciją)
                                      2) Daugiau atskirų A juostų.

                                      Ir tam nereikia milžiniškų investicijų.

                                      Troleibusai mano manymu turi būti uždaromi ten, kur jų eismas nėra intensyvus: pvz. Titnago g.

                                      Atkreipiant dėmesi, kad Rusija nesugeba pagaminti net normalaus dyzelinio autobuso, į šitą šlamštą net nevert kreipt dėmesio.
                                      Tu teisus, bet taip buvo anksčiau. Dabar viskas keičiasi. Kokybė jau seniai pradėjo gerėti. Ir Lietuvai kaip tik būtų geriau pirkti rusiškus arba baltarusiškus troleibusus.

                                      Nes:
                                      1) Rusiški, baltarusiški gamintojai gali pasiūlyti žymiai pigesnes kainas
                                      2) Kokybė manau dabar jau nebūtų blogesnė už Soliarių, nes patys gamintojai nori ieiti į užsienio rinką.

                                      Jau nebera taip kaip anksciau, čia yra mitas. Bet noriu pabrėžti: tarp tų gamintojų turiu omeny Trolza ir BKM, nes kiti tikrai dar negeba konkuruoti.

                                      Comment


                                        Kalėdų traukinukas išriedėjo į gatves! važiuos atnaujintu maršrutu
                                        Nuo lapkričio dienos 25 val. kalėdinis traukinukas pradės savo šventinę kelionę nuo šalia Katedros aikštės esančios specialiai įrengtos kalėdų traukinuko stotelės, kurią vilniečiams ir miesto svečiams dovanoja kompanija „JCDecaux“. Vienu svarbiausių kalėdinių atributu tapusiame traukinuke vienu metu galės važiuoti 34 asmenys – būtent tiek sėdimų vietų jame yra. Kelionės traukinuku po pagrindines Vilniaus kalėdines grožybes kaina – 2 eurai, o vaikai iki 7 metų neužimantys atskiros sėdimos vietos ir įsitaisę tėveliams ant kelių, traukinuku galės keliauti nemokamai. Dar viena naujovė kalėdinio traukinuko keleiviams – sukurti specialūs važiavimo suvenyrai – šventiniai traukinuko atvirukai.

                                        Comment


                                          Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                          Kas dėl troleibusų.

                                          Visos kai kurių narių išsakytos nesamonės dėl troleibusų lėtumo yra visiškai nepagrįstos. Ką jau ir spėjo kiti nariai patvirtinti. Aš tik noriu pasakyti, kad iš esmės kaip vienas iš variantų dabartiniai greitieji autobusai gali būti perduoti troleibusams aptarnauti. Greitieji maršrutai yra jau gerai išbandyti, tai kad trasos jų neturi būti keičiamos.

                                          Troleibusai, nes:
                                          1) Tai yra ekologiškiau
                                          2) Tai yra pigiau
                                          3) Tai yra kai kuriais atvejais greičiau (nes troleibusai greičiau pradeda važiuoti)

                                          Bet tam reikalingos investicijos:
                                          1) Kapitalinis kontaktinio tinklo remontas pritaikant jį greitam eismui
                                          2) Stotelėse, kur stoja normalūs troleibusai padaryti papildomą linijos atkarpą greitiesiems (arba kitas variantas: greitieji turi nuleisti ūsus aplenkiant letąjį)
                                          3) Troleibusai su autonominiais varikliais

                                          Tam, kad eismas būtų dar greitėsnis:
                                          1) Suregulioti šviesoforus greitųjų praleidimui. Pvz. iš troleibuso gali būti perduodamas specialūs signalas, kuris įjungia žalią šviesą (aišku tai turi būti sureguliotą pagal situaciją)
                                          2) Daugiau atskirų A juostų.

                                          Ir tam nereikia milžiniškų investicijų.

                                          Troleibusai mano manymu turi būti uždaromi ten, kur jų eismas nėra intensyvus: pvz. Titnago g.



                                          Tu teisus, bet taip buvo anksčiau. Dabar viskas keičiasi. Kokybė jau seniai pradėjo gerėti. Ir Lietuvai kaip tik būtų geriau pirkti rusiškus arba baltarusiškus troleibusus.

                                          Nes:
                                          1) Rusiški, baltarusiški gamintojai gali pasiūlyti žymiai pigesnes kainas
                                          2) Kokybė manau dabar jau nebūtų blogesnė už Soliarių, nes patys gamintojai nori ieiti į užsienio rinką.

                                          Jau nebera taip kaip anksciau, čia yra mitas. Bet noriu pabrėžti: tarp tų gamintojų turiu omeny Trolza ir BKM, nes kiti tikrai dar negeba konkuruoti.
                                          Ar tikrai pigiau? Troleibuso kaina dvigubai didesnė nei autobuso (pvz. lyginant Solaris Urbino 15 ir tokio pat dydžio Solaris troleibusus list price: 430.000 ir 800.000 EUR) + kontaktinio tinklo eksploatacija+mažesnis lankstumas.

                                          Todėl troleibusų privalumai ir perspektyvos yra labai abejotinos.

                                          Ateitis priklauso akumuliatorinėms transporto priemonėms.

                                          O kodėl neplėtojamas suskystintomis gamtinėmis dujomis varomų autobusų parkas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X