Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai tavo manymu turėjo važiuoti ir rizikuoti savo bei tavo sveikata ir gyvybe?
    Širyt dėl nevalyto kelio įvyko avarija ir buvo sustojęs 114 ir 115 maršrutų eismas. Va tau "kompensacija" ir "kokybės kontrolė".
    Paskutinis taisė Mettal; 2016.11.10, 08:46.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Dymasik Rodyti pranešimą
      Kas per nesamones dedasi? Siandien 10.11.2016 norejau vaziot namo 115 na naujosios vilniaus ziedo 23:12, bet neoplanas atvaziavo su lentele kad grizta i parka. Vairuotojas pasake kak 115 marsutu ne vazios todel kad kelias slidus labai, pasake kad tai įsakymas is dispečerinės. Tai kas per nesamones dedasi as moku pinigus o paskuj reikia pesciom 8km namo eit????? Gal i kokybes kontrole kreiptis man? Kur kompensacija mano? Net taksi ne iskviete.
      53.3. laikinai nutraukti reguliarų reisą, esant neišvažiuojamiems keliams ir sunkioms meteorologinėms sąlygoms arba stichinių nelaimių metu, apie tai pranešęs vežėjui ir eismo tvarkaraštyje numatytoms autobusų stotims bei leidimą vežti keleivius reguliaraus susisiekimo maršrutu išdavusiai įstaigai.

      Comment


        Tai šiąnakt buvo stichinė nelaimė?

        Nebuvo.
        Tegu "Manukams" nuperka dygliutas padangas jei "atnaujinta Grinda" nesusitvarko su VVT eismui reikalingomis gatvėmis.

        Negalima palikti keleivių "ant ledo" lyg niekur nieko.

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Tai šiąnakt buvo stichinė nelaimė?

          Nebuvo.
          Tegu "Manukams" nuperka dygliutas padangas jei "atnaujinta Grinda" nesusitvarko su VVT eismui reikalingomis gatvėmis.

          Negalima palikti keleivių "ant ledo" lyg niekur nieko.
          ne stichinė nelaimė o sunkios meteorologinės sąlygos šiaip sau niekas be reikalo nenutraukinėja maršrutų buvo gautas leidimas iš savivaldybės transporto skyriaus nes šiaip pats vežėjas negali nutraukti vakar ir Kaune nevisi baigė darbus autobusai.
          O kas liečia dėl padangų Vilniuje nežinau bet Kaune užpirko "medinių" padangų Double Coin.

          Comment


            Parašė Dymasik Rodyti pranešimą
            Kas per nesamones dedasi? Siandien 10.11.2016 norejau vaziot namo 115 na naujosios vilniaus ziedo 23:12, bet neoplanas atvaziavo su lentele kad grizta i parka. Vairuotojas pasake kak 115 marsutu ne vazios todel kad kelias slidus labai, pasake kad tai įsakymas is dispečerinės. Tai kas per nesamones dedasi as moku pinigus o paskuj reikia pesciom 8km namo eit????? Gal i kokybes kontrole kreiptis man? Kur kompensacija mano? Net taksi ne iskviete.
            dėl kompensacijos galima kreiptis į VVT jie atrašys kad buvo blogos meteorologinės sąlygos todėl maršrutas buvo nutrauktas transporto skyriaus leidimu toliau galima kreiptis į transporto skyrių jie greičiausiai atrašys kad kelininkai nespėjo valyti kelių ir t.t.
            beje grafikai tai nėra kažkoks rimtas dokumentas tai tik orentacinis dokumentas pagal kurį reikia lygiuotis ir pagal ankščiau minėtų sąlygų ( meteorologinės sąlygos, eismo srautas, keleivių srautas, autobuso gedimas ir t.t) gali aplamai ir neatvažiuoti.
            Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.11.10, 11:36.

            Comment


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
              dėl kompensacijos galima kreiptis į VVT jie atrašys kad buvo blogos meteorologinės sąlygos todėl maršrutas buvo nutrauktas transporto skyriaus leidimu toliau galima kreiptis į transporto skyrių jie greičiausiai atrašys kad kelininkai nespėjo valyti kelių ir t.t.
              beje grafikai tai nėra kažkoks rimtas dokumentas tai tik orentacinis dokumentas pagal kurį reikia lygiuotis ir pagal ankščiau minėtų sąlygų ( meteorologinės sąlygos, eismo srautas, keleivių srautas, autobuso gedimas ir t.t) gali aplamai ir neatvažiuoti.
              O pabaigai "VT yra socialinė paslauga neišgalintiems išlaikyti mašinos".

              Nėra blogiau, kai atsitikus techninei avarijai pasirikiuoja troleibusų autobusų eilė, vairuotojai rūko ir spokso, užuot sugalvojus apvažiavimą arba maršrutą padalinti į dvi dalis - "iki avarijos vietos" ir "nuo avarijos vietos" (gali būti ne avarija - o slidus kalnas, trūkęs vandentiekis ar kita nepravažiuojama).

              VVT yra ne tam, kad vairuotojai gautų algą. O tam, kad keleivis būtų nuvežtas iš taško A į B laikantis grafiko. Šitą dažniausiai užmirštame.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                O pabaigai "VT yra socialinė paslauga neišgalintiems išlaikyti mašinos".

                Nėra blogiau, kai atsitikus techninei avarijai pasirikiuoja troleibusų autobusų eilė, vairuotojai rūko ir spokso, užuot sugalvojus apvažiavimą arba maršrutą padalinti į dvi dalis - "iki avarijos vietos" ir "nuo avarijos vietos" (gali būti ne avarija - o slidus kalnas, trūkęs vandentiekis ar kita nepravažiuojama).

                VVT yra ne tam, kad vairuotojai gautų algą. O tam, kad keleivis būtų nuvežtas iš taško A į B laikantis grafiko. Šitą dažniausiai užmirštame.
                dėja ką paminėjai pirmame punkte savo yra tokia reali tiesa o keleiviai lieka nuošalyje ir niekas nesikeis, nes vairuotojai ar stovi ar važiuoja jie gauna tuos pačius pinigus svarbu eina laikas.
                Nereikia galvoti kad tie vairuotojai kokie durniai tiesiog yra dar durnesnių kurie sugalvoja tokias taisykles kurių reik laikytis.
                Pvz "sugalvojus apvažiavimą" kiekvienas maršrutas turi būtent tik tomis nustatytomis gatvėmis trasą o jeigu apvažinėjant kitomis gatvėmis kažkas atsitiktų keleiviui, autobusui viskas tada eina ant vairuotojo (tiksliau drausta tik ta trasa) tai niekas nenori rizikuoti todėl ir laukia.

                Comment


                  Dėl avarijos vietų apvažiavimo ir pan. tai tą būtų galima daryti, bet tikrai ne visiems maršrutams. Troleibusams iš viso niekaip. Čia ne VVT, o bendrai problema visiems. Kartais tas apvažiavimas gali gautis net blogesnė išeitis nei laukimas, kol kliūtis bus pašalinta. Apvažiavimo organizavimas nėra lengvas dalykas, tuo turėtų rūpintis specialus žmogus VVT centrinėje dispečerinėje, kuris turėtų visą operatyvinę informaciją apie spūstis ir avarijas gatvėse iš videokamerų, policijos ir t.t. ir vairuotojų operatyvaus pranešimo, ir realiame laike per kelias minutes turėtų suorganizuoti apvažiavimo maršrutą... Nedaugo dar VT pas mus iki to.

                  Comment


                    Turime konkrečią situaciją. Perkirsta čia

                    Vadinasi dalis 114 ir 115 važiuoja Antakalnio-Žolyno stoteles jungiančia trasa, antra dalis Mileišiškių-Vinciūniškių st. jungiančia trasa.
                    Mileišiškių st. vairuotojas įspėja apie avariją ir pasiūlo keleiviams laukti kol dings avarija arba pėsčiųjų taku pasiekti Žolyno st.
                    Analogiškai Žolyno st.
                    Papildomai įspėjama Keramikų (paskutinė vieta persėsti), Klinikų (paskutinė vieta persėsti), Antakalnio st.
                    Kol vyksta avarija, visuose 114 ir 115 deaktyvuojamas bilietų nuskaitymas (tiksliau nuskaitomas 1 bilietas, kad būtų kelionės dokumentas, ir analogišku vienu papildoma).

                    Bet ne, geriau pašaldyti vilniečius. Tegu mašinas nusiperka.

                    Comment


                      O keleivių apie tai, kad VT į jų stoteles nieks neinformuoja. Ar sunku būtų sustatyti garsiakalbius, per kuriuos eismo skyrius ar dispečerės praneštų, kad toks ir toks maršrutas į tokias ir tokias stoteles neatvyks, o vyks tokiomis ir tokiomis gatvėmis?
                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                      Comment


                        Aš šiaip esu už tuos, kurie sako, kad kaltas yra viešojo transporto operatorius. Sprendimą visada galima rasti. Kažko nedaryti yra visada paprasčiausia, net jeigu tai reikalauja leidimų iš savivaldybės ar pan. Bet čia turbūt yra valstybinių įmonių problemos: jos į vartotoją žiūri, kaip į parazitą, o ne tikrą pinigų šaltinį. Tik privatus verslas tą sugebės suprasti, nes nuo vartotojų aptarnavimo kokybės priklausys verslo sėkmė.

                        Comment


                          Kokie garsiakalbiai? Niekur taip nedaroma, ir užkampyje niekas keleivių operatyviai informuoti negali. Ten, kur yra švieslentės, o tai miestas ir stotelės su dideliais keleivių srautais, dar galima kažkaip informuoti.
                          Dėl oro sąlygų visame pasaulyje eismas stringa ir Lietuva nėra išimtis. Taip kad esant blogam orui, ypač žiemą, reikia kiekvienam, kuris vyksta kažkur, tai turėti omenyje, o ne kaltinti valdžią ar vežėjus.
                          Tam, kad avarijų atveju operatyvai organizuoti pakaitinius maršrutus, reikia turėti rezervą, kurį būtų galima greitai permesti, reikia operatyvaus valdymo ir kt. Dar kartą kartoju, kad greičiau avarija ar pan. bus pašalinta, nei suorganizuotas alternatyvus maršrutas apvažiavimui.

                          Comment


                            Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                            O keleivių apie tai, kad VT į jų stoteles nieks neinformuoja. Ar sunku būtų sustatyti garsiakalbius, per kuriuos eismo skyrius ar dispečerės praneštų, kad toks ir toks maršrutas į tokias ir tokias stoteles neatvyks, o vyks tokiomis ir tokiomis gatvėmis?
                            Nerealu. Nėra jokių pavyzdžių, kur būtų bent kažkas panašaus.

                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Tik privatus verslas tą sugebės suprasti, nes nuo vartotojų aptarnavimo kokybės priklausys verslo sėkmė.
                            Privatus verslas VT - maršrutiniai taksi ir taksobusai - puikiai žinome kas tai yra ir kaip veikia.

                            Konkrečiai šiuo atveju, dėl kurio ir kilo diskusija, privatus verslas yra nereikalingas. Vilniuje, ir apskritai Lietuvoje, nėra tos "tikrosios" eismo kontrolės, kokia yra Lenkijos miestuose. Ten jeigu kažkur kažkas atsitinka, vairuotojas praneša centrinei dispečerinei ir iš ten į įvykio išsiunčiamas arčiausiai esantis eismo kontrolės automobilis. Tuomet eismo kontrolės pareigūnas įvertinęs situaciją duoda nurodymus važiuoti pakeistomis trasomis. Vairuotojai, be abejo keleivius informuoja.

                            Kiek man žinoma, tokia tarnyba Vilniuje yra planuojama, tačiau dar neaišku, kada ji tiksliai atsiras.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Na yra kiekvienoje stotelėje QR kodas.

                              Jei VVT žino, kad nepravažiuojama, ji gali su stotelės QR kodu surišti pranešimą:
                              "Sveiki. Dėl avarijos Žolyno-Mileišiškių g. A115 maršrutas padalintas į du - Antakalnis-Klinikų-Žolyno ir Mileišiškių-Kalno g. Kelionės išlaidos bus kompensuotos. Jei stotelėje yra kitų asmenų, prašome šia informacija pasidalinti su jais. Normalus susisiekimas bus atkurtas 20 val.".

                              Švieslenčių priemiesčiuose nereikia, nes daužys ir tie. Išmaniuosius turi 70 proc. gyventoju.

                              ESO/LESTO seniai sms siunčia, el. laiškus - kur nutrūko ir kada atkurs. Taip pat valstybinė.

                              Comment


                                Gedimai elektros tinkluose įvyksta kur kas rečiau. O jei kiekvienam siuntinėti sms apie VT laikinus maršrutus ar dėl avarijos pakeistą trasą, tai bus tiesiog spamo srautas.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Gedimai elektros tinkluose įvyksta kur kas rečiau. O jei kiekvienam siuntinėti sms apie VT laikinus maršrutus ar dėl avarijos pakeistą trasą, tai bus tiesiog spamo srautas.
                                  Todėl ir sakau - kamera skenuojamas QR kodas.
                                  Vėluoja autobusas - paskenuoji ir matai.

                                  Comment


                                    Pokyčiai nuo lapkričio 19d.
                                    >>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=938
                                    Gan įdomiai su 26.

                                    Comment


                                      52 maršrute pridedamas 1 pamaininis autobusas darbo dienomis ir 1 vienpamaininis - savaitgaliais.
                                      48 maršrute darbo dienomis nuimamas vienas autobusas (lieka 2).
                                      43 maršruto tvarkaraštyje nebelieka garantuoto velobuso.
                                      Taip pat įdomus dalykas - 49 ir 69 maršrutų pertraukiamu grafiku dirbantys autobusai, kaip supratau, jau kurį laiką dienos metu stovi autobusų parke (ar taip seniai vyksta?)
                                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.11.14, 17:37.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Įdomiai čia: 49 ir 69 bent jau dabar prie pertraukiamų-nulinių reisų rašomi tik popietiniai, iš autobusų parko į Ateities g., naujuose grafikuose situacija tokia pati. Gal čia viso labo importavimo klaida ?

                                        Comment


                                          Lyg ir su kitais maršrutais taip vyksta, ne tik su 49 ir 69

                                          Comment

                                          Working...
                                          X