Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Vadinasi afera bus tęsiama. Ryga, Talinas sugeba atsinaujinti už ES lėšas, pas mus gi būtinai reikia privačių "paslaugų". Realiai, bus pinigų melžykla iš savivaldybės į privačią kišenę. Tik iš kur pinigai? O kur dar autobusų nuoma. Nuoma yra visada brangiau, nes nuomininkas ima savo dalį. Bus šeriama siurbėlė ant VT kūno. Net kelios, jei išdegs savivaldybės liberastų planai. Visgi gal po seimo rinkimų daliai savivaldybės veikėjų išsinešdinus į seimą, kiek pasikeis savivaldybės planai VT atžvilgiu. Per 25 metus taip ir nesugebėta pagerinti VT mieste, viskas tik blogyn. Jau prieita iki to, kad autobusų ir troleibusų nėra už ką pirkti.Paskutinis taisė Al1; 2016.09.27, 21:47.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe vien tik už ES, ir už valdiškas lėšas (savivaldybės ar valstybės). Bet kokiu atveju investuoja patys, o ne ieško tarpininko-parazito, kuriam vis tiek būtų mokama iš tų pačių šaltinių, tik be galimybės panaudoti ES lėšas, nei perkant pačiai savivaldybei.
Comment
-
Išperkamoji nuoma neturi jokių privalumų jos naudotojui. Prekė ar paslauga tampa tiesiog brangesne. Kaip iš pinigų, surenkamų už bilietus (įskaitant ir lengvatininkų kompensacijas) būtų mokama bankams už kreditą naujoms transporto priemonėms, taip ir privatininkui. Tik dar prisideda privatininko pelnas, dėl ko jis ir dirba. Ir tik nereikia aiškinti, kad privatininkas sutaupys tiek, kad sumoje tai išeis pigiau nei banko kreditas autobusams + eksploatacija (įskaitant ir atlyginimus vairuotojams, techniniam personalui) tiesiogiai VVT. Stebuklų nebūna. Varšuvos, Klaipėdos pavyzdžiai rodo, kad privatininkas yra tik blogesnė paslaugų kokybė. Net ir tame pačiame Vilniuje privatininkai yra žemesniame lygyje nei VVT. Ir tik nereikia čia "Kautros" kišti. ES pinigų panaudojimas autobusams ar troleibusams pirkti net nesvarstomas, o tai išmuštų bet kokius pseudoekonominius nuomos ar privatininko pakvietimo argumentus.Paskutinis taisė Al1; 2016.09.28, 16:52.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąNegi Rygos troleibusų bei tramvajų parkas buvo atnaujintas už ES lėšas. Aš taip buvau supratęs, kad jie patys viską pirko.Общая сумма сделки — 131,8 млн. евро.
Троллейбусы покупают в рассрочку, за покупку столичное предприятие должно будет расплатиться в течение 8 лет с момента поставки транспорта.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIšperkamoji nuoma neturi jokių privalumų jos naudotojui. Prekė ar paslauga tampa tiesiog brangesne. Kaip iš pinigų, surenkamų už bilietus (įskaitant ir lengvatininkų kompensacijas) būtų mokama bankams už kreditą naujoms transporto priemonėms, taip ir privatininkui. Tik dar prisideda privatininko pelnas, dėl ko jis ir dirba. Ir tik nereikia aiškinti, kad privatininkas sutaupys tiek, kad sumoje tai išeis pigiau nei banko kreditas autobusams + eksploatacija (įskaitant ir atlyginimus vairuotojams, techniniam personalui) tiesiogiai VVT. Stebuklų nebūna. Varšuvos, Klaipėdos pavyzdžiai rodo, kad privatininkas yra tik blogesnė paslaugų kokybė. Net ir tame pačiame Vilniuje privatininkai yra žemesniame lygyje nei VVT. Ir tik nereikia čia "Kautros" kišti. ES pinigų panaudojimas autobusams ar troleibusams pirkti net nesvarstomas, o tai išmuštų bet kokius pseudoekonominius nuomos ar privatininko pakvietimo argumentus.
Comment
-
Tai, kas pateisinama plataus vartojimo prekėms mažmeninėje prekyboje visai netinka stambiems valstybės (ar savivaldybės) projektas, kur jau tai yra tiesiog pinigų plovykla ir neracionalus švaistymas. Dar kartą kartoju, kad pigiau nueiti į banką ir paimti kreditą bei nusipirkti. Ir joks parazitas-tarpininkas tarp banko ir pirkėjo nereikalingas. Nes tas tarpininkas irgi eis į banką ir ims kreditą. Nereikia sekti pasakų, kad jam bankas duos pigiau, o savivaldybei ar jos įmonei - už didesnius procentus. Galiausiai net jei ir pigiau puse procento, tai tarpininko pelno marža ne nulinė. Štai Ryga iš viso neėmė jokio kredito, pati Škoda paėmė kreditą už 3,5 proc., pagamino troleibusus ir pardavė Rygai, o ši 8 metus pagal kontraktą mokės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai, kas pateisinama plataus vartojimo prekėms mažmeninėje prekyboje visai netinka stambiems valstybės (ar savivaldybės) projektas, kur jau tai yra tiesiog pinigų plovykla ir neracionalus švaistymas. Dar kartą kartoju, kad pigiau nueiti į banką ir paimti kreditą bei nusipirkti. Ir joks parazitas-tarpininkas tarp banko ir pirkėjo nereikalingas. Nes tas tarpininkas irgi eis į banką ir ims kreditą. Nereikia sekti pasakų, kad jam bankas duos pigiau, o savivaldybei ar jos įmonei - už didesnius procentus. Galiausiai net jei ir pigiau puse procento, tai tarpininko pelno marža ne nulinė. Štai Ryga iš viso neėmė jokio kredito, pati Škoda paėmė kreditą už 3,5 proc., pagamino troleibusus ir pardavė Rygai, o ši 8 metus pagal kontraktą mokės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai, kas pateisinama plataus vartojimo prekėms mažmeninėje prekyboje visai netinka stambiems valstybės (ar savivaldybės) projektas, kur jau tai yra tiesiog pinigų plovykla ir neracionalus švaistymas. Dar kartą kartoju, kad pigiau nueiti į banką ir paimti kreditą bei nusipirkti. Ir joks parazitas-tarpininkas tarp banko ir pirkėjo nereikalingas. Nes tas tarpininkas irgi eis į banką ir ims kreditą. Nereikia sekti pasakų, kad jam bankas duos pigiau, o savivaldybei ar jos įmonei - už didesnius procentus. Galiausiai net jei ir pigiau puse procento, tai tarpininko pelno marža ne nulinė. Štai Ryga iš viso neėmė jokio kredito, pati Škoda paėmė kreditą už 3,5 proc., pagamino troleibusus ir pardavė Rygai, o ši 8 metus pagal kontraktą mokės.
Comment
-
Skolinsis juk ne savivaldybė, o VVT. Ji mokės iš to, ką gauna už bilietus. Tai pastovios įplaukos. Bankams garantijų per mažai? O firmai tai pakanka? Galiu tik tiek pasakyti - tokiu atveju bankai yra nusikalstamo sindikato su privačia firma sudarytojai, nes neskolina tiesiogiai, o skolina per tarpininką ir už didesnius procentus. Ryga iš viso perka be jokio kredito. Kreditą ima troleibusų gamintojas, miestas jam moka pagal kontrakto sąlygas 8 metus. Kodėl pas mus to negalima padaryti?
Comment
Comment