Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lietuvos apeliacinis teismas atmetė nepagrįstą vežėjų skundą – sostinės savivaldybė tęs privačių vežėjų konkursą
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Vadinasi afera bus tęsiama. Ryga, Talinas sugeba atsinaujinti už ES lėšas, pas mus gi būtinai reikia privačių "paslaugų". Realiai, bus pinigų melžykla iš savivaldybės į privačią kišenę. Tik iš kur pinigai? O kur dar autobusų nuoma. Nuoma yra visada brangiau, nes nuomininkas ima savo dalį. Bus šeriama siurbėlė ant VT kūno. Net kelios, jei išdegs savivaldybės liberastų planai. Visgi gal po seimo rinkimų daliai savivaldybės veikėjų išsinešdinus į seimą, kiek pasikeis savivaldybės planai VT atžvilgiu. Per 25 metus taip ir nesugebėta pagerinti VT mieste, viskas tik blogyn. Jau prieita iki to, kad autobusų ir troleibusų nėra už ką pirkti.
      Paskutinis taisė Al1; 2016.09.27, 21:47.

      Comment


        Negi Rygos troleibusų bei tramvajų parkas buvo atnaujintas už ES lėšas. Aš taip buvau supratęs, kad jie patys viską pirko.

        Comment


          Ne vien tik už ES, ir už valdiškas lėšas (savivaldybės ar valstybės). Bet kokiu atveju investuoja patys, o ne ieško tarpininko-parazito, kuriam vis tiek būtų mokama iš tų pačių šaltinių, tik be galimybės panaudoti ES lėšas, nei perkant pačiai savivaldybei.

          Comment


            Artimiausią savaitgalį – papildomas 2G maršruto autobusų sustojimas, laikinai keičiama 75 autobusų maršruto trasa

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Ne vien tik už ES, ir už valdiškas lėšas (savivaldybės ar valstybės). Bet kokiu atveju investuoja patys, o ne ieško tarpininko-parazito, kuriam vis tiek būtų mokama iš tų pačių šaltinių, tik be galimybės panaudoti ES lėšas, nei perkant pačiai savivaldybei.
              Jeigu sunku suprasti (išperkamosios) nuomos privalumus/naudą, tai taip ir sakyk.

              Comment


                Išperkamoji nuoma neturi jokių privalumų jos naudotojui. Prekė ar paslauga tampa tiesiog brangesne. Kaip iš pinigų, surenkamų už bilietus (įskaitant ir lengvatininkų kompensacijas) būtų mokama bankams už kreditą naujoms transporto priemonėms, taip ir privatininkui. Tik dar prisideda privatininko pelnas, dėl ko jis ir dirba. Ir tik nereikia aiškinti, kad privatininkas sutaupys tiek, kad sumoje tai išeis pigiau nei banko kreditas autobusams + eksploatacija (įskaitant ir atlyginimus vairuotojams, techniniam personalui) tiesiogiai VVT. Stebuklų nebūna. Varšuvos, Klaipėdos pavyzdžiai rodo, kad privatininkas yra tik blogesnė paslaugų kokybė. Net ir tame pačiame Vilniuje privatininkai yra žemesniame lygyje nei VVT. Ir tik nereikia čia "Kautros" kišti. ES pinigų panaudojimas autobusams ar troleibusams pirkti net nesvarstomas, o tai išmuštų bet kokius pseudoekonominius nuomos ar privatininko pakvietimo argumentus.
                Paskutinis taisė Al1; 2016.09.28, 16:52.

                Comment


                  Parašė Petr Rodyti pranešimą
                  Negi Rygos troleibusų bei tramvajų parkas buvo atnaujintas už ES lėšas. Aš taip buvau supratęs, kad jie patys viską pirko.
                  Общая сумма сделки — 131,8 млн. евро.

                  Троллейбусы покупают в рассрочку, за покупку столичное предприятие должно будет расплатиться в течение 8 лет с момента поставки транспорта.
                  rus.delfi.lv

                  Comment


                    Tai čia paskutinis pirkimas. Kaip buvo anksčiau?

                    Comment


                      Prieš tai buvo pirkti Irisbusai 2007-09 metais.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Išperkamoji nuoma neturi jokių privalumų jos naudotojui. Prekė ar paslauga tampa tiesiog brangesne. Kaip iš pinigų, surenkamų už bilietus (įskaitant ir lengvatininkų kompensacijas) būtų mokama bankams už kreditą naujoms transporto priemonėms, taip ir privatininkui. Tik dar prisideda privatininko pelnas, dėl ko jis ir dirba. Ir tik nereikia aiškinti, kad privatininkas sutaupys tiek, kad sumoje tai išeis pigiau nei banko kreditas autobusams + eksploatacija (įskaitant ir atlyginimus vairuotojams, techniniam personalui) tiesiogiai VVT. Stebuklų nebūna. Varšuvos, Klaipėdos pavyzdžiai rodo, kad privatininkas yra tik blogesnė paslaugų kokybė. Net ir tame pačiame Vilniuje privatininkai yra žemesniame lygyje nei VVT. Ir tik nereikia čia "Kautros" kišti. ES pinigų panaudojimas autobusams ar troleibusams pirkti net nesvarstomas, o tai išmuštų bet kokius pseudoekonominius nuomos ar privatininko pakvietimo argumentus.
                        Išperkamoji nuoma duoda tokį privalumą, kad tu neturi investuoti milžiniškos sumos iš karto. Dėl to tokia forma ir egzistuoja. Visame pasaulyje. Nuo paprasto mobilaus telefono (perkant iš kokio Omnitel) iki Palangos aplinkkelio.

                        Comment


                          Tai, kas pateisinama plataus vartojimo prekėms mažmeninėje prekyboje visai netinka stambiems valstybės (ar savivaldybės) projektas, kur jau tai yra tiesiog pinigų plovykla ir neracionalus švaistymas. Dar kartą kartoju, kad pigiau nueiti į banką ir paimti kreditą bei nusipirkti. Ir joks parazitas-tarpininkas tarp banko ir pirkėjo nereikalingas. Nes tas tarpininkas irgi eis į banką ir ims kreditą. Nereikia sekti pasakų, kad jam bankas duos pigiau, o savivaldybei ar jos įmonei - už didesnius procentus. Galiausiai net jei ir pigiau puse procento, tai tarpininko pelno marža ne nulinė. Štai Ryga iš viso neėmė jokio kredito, pati Škoda paėmė kreditą už 3,5 proc., pagamino troleibusus ir pardavė Rygai, o ši 8 metus pagal kontraktą mokės.

                          Comment


                            Dar vienas klausimas - kada gi pagaliau sutvarkys stoteles Trakų stotelėse į abi puses. Amžinos balos.

                            Comment


                              Čia kaip supratau ta nuoroda yra mano žodžių patvirtinimui, nes reiškia patys perka. Latvija va turi pinigų, o Lietuva kažkaip nelabai...

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Tai, kas pateisinama plataus vartojimo prekėms mažmeninėje prekyboje visai netinka stambiems valstybės (ar savivaldybės) projektas, kur jau tai yra tiesiog pinigų plovykla ir neracionalus švaistymas. Dar kartą kartoju, kad pigiau nueiti į banką ir paimti kreditą bei nusipirkti. Ir joks parazitas-tarpininkas tarp banko ir pirkėjo nereikalingas. Nes tas tarpininkas irgi eis į banką ir ims kreditą. Nereikia sekti pasakų, kad jam bankas duos pigiau, o savivaldybei ar jos įmonei - už didesnius procentus. Galiausiai net jei ir pigiau puse procento, tai tarpininko pelno marža ne nulinė. Štai Ryga iš viso neėmė jokio kredito, pati Škoda paėmė kreditą už 3,5 proc., pagamino troleibusus ir pardavė Rygai, o ši 8 metus pagal kontraktą mokės.
                                O tai čia nebus kartais taip, kad autobusus nuomos pats gamintojas, be tarpininkų?

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Tai, kas pateisinama plataus vartojimo prekėms mažmeninėje prekyboje visai netinka stambiems valstybės (ar savivaldybės) projektas, kur jau tai yra tiesiog pinigų plovykla ir neracionalus švaistymas. Dar kartą kartoju, kad pigiau nueiti į banką ir paimti kreditą bei nusipirkti. Ir joks parazitas-tarpininkas tarp banko ir pirkėjo nereikalingas. Nes tas tarpininkas irgi eis į banką ir ims kreditą. Nereikia sekti pasakų, kad jam bankas duos pigiau, o savivaldybei ar jos įmonei - už didesnius procentus. Galiausiai net jei ir pigiau puse procento, tai tarpininko pelno marža ne nulinė. Štai Ryga iš viso neėmė jokio kredito, pati Škoda paėmė kreditą už 3,5 proc., pagamino troleibusus ir pardavė Rygai, o ši 8 metus pagal kontraktą mokės.
                                  Yra kita problema, savivaldybė gali būti išnaudojusi skolinimosi limitą ir jai įstatymai neleidžia daugiau skolintis negu jau yra pasiskolinusi. O tokioje padėtyje yra didelė dalis Lietuvos savivaldybių, Vilniaus m. savivaldybės irgi kiek žinau skolos nemenkos. Be to gal ir bankai gali neskolinti jeigu savivaldybė jau ir taip stipriai prasiskolinus ir yra tikimybė, kad paskolos gražinimas strigs.

                                  Comment


                                    Skolinsis juk ne savivaldybė, o VVT. Ji mokės iš to, ką gauna už bilietus. Tai pastovios įplaukos. Bankams garantijų per mažai? O firmai tai pakanka? Galiu tik tiek pasakyti - tokiu atveju bankai yra nusikalstamo sindikato su privačia firma sudarytojai, nes neskolina tiesiogiai, o skolina per tarpininką ir už didesnius procentus. Ryga iš viso perka be jokio kredito. Kreditą ima troleibusų gamintojas, miestas jam moka pagal kontrakto sąlygas 8 metus. Kodėl pas mus to negalima padaryti?

                                    Comment


                                      Al1, pasižiūrėkite kas meras, tada kas mero partijos pirmininkas, tada paieškok kas buvo ankstesnis pirmininkas ir ką dabar jis veikia.

                                      Prie šitos tarybos kitaip nebus, paprasčiausiai netvirtins tokių sutarčių, gal prie kitos.

                                      Comment


                                        Tai aš ir sakau, kad liberali ideologija Lietuvai pridarė daugiausiai žalos per visus tuo metus. Ta ideologija tai socialinis virusas, kuris pažeidžia juo užsikrėtusių smegenis nepagydomai.

                                        Comment


                                          Per daug į politiką tik nenukrypkim.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X