Ačiū, bus vėliau pridėta.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Pasibaisėjo kelione namo: mano laiškas turėjo atrodyti „pypt-pypt-pypt-pypt“
Ar dirbantys viešajame transporte ką nors nutuokia apie šį dinozaurą? Kažkelintų (sovietinių) metų surūdijusią, dvokiančią, trumpą atgyveną – ikarus – kurioje žmonėms tenka važiuoti? Per tokius karščius!
Comment
-
Parašė E6GA Rodyti pranešimąPasibaisėjo kelione namo: mano laiškas turėjo atrodyti „pypt-pypt-pypt-pypt“
Turbūt sumaišė su kuria Karosa.
http://fotobus.msk.ru/vehicle/64741/#n675264
Comment
-
„Vilniaus viešasis transportas“ siekia atnaujinti transporto parką
„Savo strateginiame plane bendrovė numatė, kad realiausias instrumentas įsigyti naujas transporto priemones – transporto priemonių ilgalaikė nuoma. Gaila, tačiau Vilniaus miesto savivaldybė iki šiol dar neturi Vilniaus miesto maršrutinio transporto vystymo strategijos. Neaišku, kokios transporto priemonės bus naudojamos maršrutiniame transporte artimiausioje ateityje, kas labai apsunkina strategijos planavimą“, – rašoma VVT praėjusių metų ataskaitoje, pateiktoje Registrų centrui.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Privačių vežėjų atėjimo į sostinę laikas vėl nusikelia: „Edineras” apskundė teismo sprendimą
http://ebus.lt/privaciu-vezeju-ateji...smo-sprendima/Paskutinis taisė Petr; 2016.07.18, 18:50.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąPrivačių vežėjų atėjimo į sostinę laikas vėl nusikelia: „Edineras” apskundė teismo sprendimą
http://ebus.lt/privaciu-vezeju-ateji...smo-sprendima/
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąĮdomu kam čia iš rimtesnių dalyvių prireikė laiko ir kas gaus naudos iš šio stabdymoSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukassGal kas žinote kur būtų galima rasti TP skaičių autobusų ir troleibusų maršrutuose?
Comment
-
/\ Dėkui
-----------------------------------------------------------------------------------------
Vilniaus opozicija piktinasi „už akių“ planuojamu autobusų nuomos konkursuSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Vilniaus opozicija su Zuoku priešaky jau nebeturi ką veikt, tai ieško priekabių. Pats konkursas dar tik planuojamas, tai normalu, kad dar ne viskas mums yra žinoma, kai paskelbs konkursą, tada ir sužinosim daugiau... Be to, pakankamai ta nauja informacija jau buvo išeskaluota, tikrai žiniasklaida jau apie tai rašė, tai koks čia jiems "už akių" ?
Įdomesnis dalykas - VMS ir VVT sutarties pabaiga lapkričio mėnesį. Nesuprantu, juk VVT yra pačios savivaldybės įmonė, kas jiems trukdo sudaryti neterminuotą sutartį ? Juk, nemanau, kad VMS ar VVT yra suinteresuotos, kad į Vilnių ateitų naujas pagrindinis vežėjas, keleiviai irgi ne.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąParašė lukassGal kas žinote kur būtų galima rasti TP skaičių autobusų ir troleibusų maršrutuose?
Comment
-
Vilniaus viešojo transporto ateitis: laivams vietos čia daugiau nei tramvajui
Labai optimistiškai čia jau viskas skamba Duok Dieve, kad bent pusę to, ko čia prirašė įgyvendintų. Beje, ar mūsiškiai Amberiai turi galimybę atkarpą pravažiuoti be kontaktinio tinklo ? Ir įdomu, kokios būtų naujų greitųjų maršrutų trasosPaskutinis taisė 10.000; 2016.09.01, 22:18.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąVilniaus viešojo transporto ateitis: laivams vietos čia daugiau nei tramvajui
Labai optimistiškai čia jau viskas skamba Duok Dieve, kad bent pusę to, ko čia prirašė įgyvendintų. Beje, ar mūsiškiai Amberiai turi galimybę atkarpą pravažiuoti be kontaktinio tinklo ? Ir įdomu, kokios būtų naujų greitųjų maršrutų trasos
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąVilniaus viešojo transporto ateitis: laivams vietos čia daugiau nei tramvajui
Labai optimistiškai čia jau viskas skamba Duok Dieve, kad bent pusę to, ko čia prirašė įgyvendintų. Beje, ar mūsiškiai Amberiai turi galimybę atkarpą pravažiuoti be kontaktinio tinklo ? Ir įdomu, kokios būtų naujų greitųjų maršrutų trasos...Tai pirmieji troleibusai Vilniuje, turintys autonominę eigą – juose įrengti akumuliatoriai, kurie, atsiradus problemoms važiuoti naudojantis kontaktiniu tinklu, leidžia troleibusui važiuoti naudojant akumuliatoriuje sukauptą energiją. Visi kalbinti šiais troleibusais važinėjantys vairuotojai yra pasinaudoję šia galimybe,tad akivaizdu – įvairių avarijų atveju tokie troleibusai mieste būtų nepamainomi. Šio modelio troleibusuose įrengti tik iki 1 km leidžiantis nuvažiuoti akumuliatoriai, tačiau buvo planuojama, įsibėgėjant troleibusų surinkimui, gaminti modifikacijos, kurios leistų įveikti net iki 25 km ilgio ruožus autonomine eiga!..Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
- Geresnis vairuotojų darbas, be abejo, svarbu. Tačiau tam, kad paslaugos kokybė gerėtų iš esmės, būtina atnaujinti transporto priemonių parką. Ar žadama artimiausiu metu įsigyti naujų transporto priemonių?
– Išties, dabartinė transporto priemonių parko būklė – katastrofiška. Ji nesikeis, jei kasmet įsigysime vos po keletą dešimčių autobusų. Todėl nusprendėme išsyk įsigyti didesnį jų kiekį – pusantro šimto. Ilgai svarstėme, kas įmonei būtų pigiau ir parankiau: pirkti transporto priemones lizingo būdu ar rinktis veiklos nuomą. Apsistojome ties pastarąja. Veiklos nuoma mums patogesnė tuo, kad nereikia turėti išsyk didelės sumos pradiniam įnašui. Kiekvieną mėnesį mokėsime tam tikrą pastovų mokestį, autobusus prižiūrės bei remontuos juos mums nuomojanti įmonė. Tikimės, jog autobusų nuomotojai bus suinteresuoti, kad transporto priemonės būtų prižiūrėtos, prireikus pakeistos naujomis. Sutartyje su jais bus numatyta, kiek autobusų kasdien būtina išleisti į maršrutus. Jei jų išvažiuos mažiau, grės baudos. Mes savo ruožtu įsipareigosime per metus nuvažiuoti tam tikrą sutartą kilometrų kiekį.
Neaiškumas tik su troleibusais. Tr. priemonė, be KT, mano nuomone nėra troleibusas.
- Ankstesnė miesto valdžia pasisakė už laipsnišką troleibusų pasitraukimą iš miesto gatvių. Ar galite užtikrinti miestiečius – šios transporto priemonės išliks?
– Be abejo. Gavę lėšų iš struktūrinių ES fondų, jas skirsime troleibusams su autonomine eiga įsigyti. Planuojame įpirkti apie trisdešimt elektrinių transporto priemonių. Be to, svarstysime ir apie galimybę diegti mieste elektrinius autobusus, juolab kad infrastruktūra tam jau yra. Neseniai teko lankytis Čekijoje, SOR gamykloje, iš arti susipažinti su elektrinių autobusų gamybos procesu, jų eksploatavimu. Ši transporto rūšis padarė gerą įspūdį. Štai Hradec Kralovo mieste jie per dieną nuvažiuoja 300 kilometrų, vos keletą kartų po šešias minutes papildomai įkrovus baterijas galinėse stotelėse. Svarstysime ir apie galimybę savo parke surinkinėti elektrinius autobusus. Kai turėsime visą būsimos strategijos vaizdą, teiksime šį pasiūlymą valdybai.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąMechanizmas naujoms tr. priemonėms. Pradeda atrodyti įmanomas.
Neaiškumas tik su troleibusais. Tr. priemonė, be KT, mano nuomone nėra troleibusas.
P.s. Pažiūrėkite, kiek naudos atnešė bevielio interneto atsiradimas.
Comment
Comment