Pataisiau
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Šūdinų mikrobų nereikia, bet dabar aišku, kad konkursas rengiamas "Kautrai". Ir jau ne 100, o 54 autobusams. Ir jau tikriausiai ne visiems naujiems, gal tik dalis turės būti naujų arba iki 5 metų senumo. Nes 100 naujų net ir "Kautra" neapžiotų. Ką, savivaldybė negali paimti ES lėšų tiems autobusams nupirkti? Žodžiu, liberalai yra prieš rinką, jiems laisva rinka svarbi tik įlendant į valdišką kišenę ir vykdant prichvatizaciją. Ką ir daro Šimašiaus chebra jau dabar su viešuoju transportu Vilniuje.
Comment
-
Panašu į fiasko
-dalyvių nelabai yra. Vieni neapžioja, kiti nenori
-autobusų daug mažiau
-tarptautiškumas abejotinas
-teismas pristabdė reikalus
Tokie konkursai - tai ne 1000 biuro kėdžių ar vaikų darželio statybos paslaugas nupirkti. Kur surašei, paskelbei, išrinkai, pakontroliavai kaip vykdo, priėmei patikrindamas kokybę ir pats naudoji.
Šilumos ūkių reprivatizacija parodo, kad savivaldybės, kai nori, infrastruktūrinius reikalus puikiai sprendžia pačios.
Comment
-
Dabar aišku, kad konkursas rengiamas "Kautrai"
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPanašu į fiasko
-dalyvių nelabai yra. Vieni neapžioja, kiti nenori
-autobusų daug mažiau
-tarptautiškumas abejotinas
-teismas pristabdė reikalus
Tokie konkursai - tai ne 1000 biuro kėdžių ar vaikų darželio statybos paslaugas nupirkti. Kur surašei, paskelbei, išrinkai, pakontroliavai kaip vykdo, priėmei patikrindamas kokybę ir pats naudoji.
Šilumos ūkių reprivatizacija parodo, kad savivaldybės, kai nori, infrastruktūrinius reikalus puikiai sprendžia pačios.
Comment
-
Ką reiškia kalbasi? Gal atsiuntė prašymus sąlygoms ar pasiteiravo ir tiek. Tai nereiškia, kad dalyvaus konkurse. O paskaitę sąlygas durniais ir korupcionieriais palaikė...
Petr, kokia kokybė? Visur Europoje transporto priemones perka savivaldybės ir netgi jei vežėjas privatus, jis nuomojasi savivaldybės transporto priemones arba įgija jas kartu su savivaldybe dalimis. O čia, sėdint duobėje, tikimasi stebuklo, kad privatus vežėjas nupirks 100 ar net 50 (kas yra daug) naujų normalių autobusų (ne mikrobų) už savo lėšas ir jam tai per 7 metus atsipirks? Iš kur toks vaikiškas naivumas? Tos lėšos, kurias gauna VVT už bilietus, savivaldybės skolos, dotacijų trupiniai neleidžia įsigyti naujų transporto priemonių. Neefektyviai dirba? Joks vežėjas tokiomis sąlygomis suefektyvinti veiklos tiek, kad galėtų nupirkti naujus autobusus, kurie per 7 metus atsipirktų ir duotų pelną (juk dėl jo ir dirbama), neįstengs. Nebent savivaldynė iš karto sudarys šiltnamio sąlygas ir mokės už ridą tiek, kiek priklauso. Tik klausimas, iš kur pinigai. Iš savivaldybės biužeto. Jų ten nėra. Lieka tik VVT sąskaita. Bet tada po poros metų VVT ištiks bankrotas. Gal to ir siekiama? Perimti visą VT ir jau tada šantažuoti savivaldybę - nemoki kiek priklauso, miestas skendi transporto kolapse.Paskutinis taisė Al1; 2016.05.10, 19:24.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJeigu skaitei straipsnį, tai turėjai užtikti vietą, kur savivaldybė teigia, kad yra kalbamasi su 17 įmonių, besidominčių konkursu. Dėkim, kad Lietuvoje tik vienintelė Kautra domisi, tai kiti 16 yra tarptautinės įmonės.
Palūkanos žemos, tegu pasiskolina ir prasilizinguoja autobusus pati savivaldybė per VVT. Kodėl taip negali?
Jei nesuadministruoja savo įmonės, tai kaip sutartį suadministruos su privatininku? Pabrangs kuras 10 proc. ir kas tada? Iš karto bilietus brangins? Privatininkas be pliuso nedirbs. Mes ir išeis.
Dabar viskas paprasta. Vyksta dainų šventė - štai papildomi autobusai. O privatininkas turi X autobusų reisams ir kažkiek procentų dėl gedimų atsargos. Reikia papildomų? Nėra, nes niekas nelaikys priemonės, kuri neneša pelno, kaip ir vairuotojų. Rugsėjo pirmą išaugo srautai ne 10, o 20 proc.? Štai atšaukiam nurašymą, veža senienos, bet veža Nelabai aš įsivaizduoju privatininko šioje srityje. Sutars X naujų autobusų + Y kilometrų + Z už kilometrą. O jei poreikis pakito? Kuro kaina? MMA? O jei padarome įleidimą pro priekines (10 proc. daugiau laiko - reikia 10 proc. daugiau autobusų, kad išlaikyti dažnį)? Arba vasarą jungti kondicionierių ar nejungti? Gal nejungti, nesupras keleiviai...
Pakraščiuose ar keliuose maršrutuose - ok. Dabar šviečiasi, kad arba paslaugos bus prastos, arba reikės gerokai daugiau mokėti. Nes pastovus dydis - tik pelno marža
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKalbasi = savivaldybė mėgina įsisiūlyti net tiems, kas tokia veikla net neužsiima?
<..>
Todėl galime tik laukti. Spekuliacijos ir nervai dėl neva nesąžiningo konkurso mikriukų atžvilgiu yra ne kas kita, kaip beprasmės kalbos. Neįvyks konkursas tai neįvyks, būsit teisūs. O gal įvyks. Pažiūrėsim. Šitos kalbos, kurios dažnu atveju yra gerokai per daug suinteresuotos vienu ar kitu atžvilgiu, neduoda jokios naudos ir niekaip nedaro įtakos konkurso rezultatams.
Savivaldybės teigimu reikalaujama suma veiklos rezultatų lygiui yra pagal pirkimų įstatymą. www.vilnius.lt yra komentaras tuo klausimu. Ten nurodyta, kad įstatymas reikalauja taikyti nuo 1.5xpirkimo vertės dydį iki 0.5xpirkimo vertės ir mažesnius dydžius, priklausomai nuo sutarties trukmės. Neatsimenu dabar kokios vertės yra šis pirkimas, bet tikrai ne 6 mln. eurų. Vien 100 autobusų (ar net 50, jeigu tikrai sumažintas tas skaičius) kainuos bent po 800-900 tūkst. eurų. Tai smulkiųjų vežėjų reikalavimas taikyti vos 1 mln. apyvartos lygį yra irgi santykinai visiškai menkavertis. Po to konkursus ir laimi visokie dušmanai, kurie veža su išrūdijusiais mikriukais su neaišku kur įsigytu kuru. Juk norint visiškai liberalaus pirkimo to reikalavimo išvis nereikėtų. Tada galėtų eilinis taksistas dalyvauti konkurse. O juk tai yra absurdas.
Rimtas konkursas - rimti ir reikalavimai. Aš be Kautros daugiau nežinau jokių lietuviškų įmonių, kurios dirbtų toje srityje tokiomis apimtimis. Na, neskaitant savivaldybių įmonių. Ar tikrai Lietuvoje yra daugiau įmonių, kurios gebėtų įsigyti kad ir tuos 54 naujus autobusus? Labai abejoju.
Comment
-
Dar kartą klausiu, iš kur pinigai, Zina? VT pelningas biznis? Tie laikai jau seniai praėjo, tai buvo laukiniai 90-ieji ir 2000-ųjų pradžia, kai bet kas vežė bet kaip ir su bet kuo. Nuo ko nukentėjo tiek valdiški vežėjai, tiek aplamai VT įvaizdis. Dabar pelningas tik tuomet, kai valdžia moka stabiliai ir sutartą kainą. Tik iš kur ji pinigus paims, kai saviems vežėjams neranda? Yra tik du atsakymai - liberalai nori prichvatizuoti VT (palaipsniui, iš pradžių tik įleidžiant privatininką, kuriam bus sudarytos šiltnamio sąlygos VVT sąskaita) ir tada privatininkas diktuos sąlygas savivaldybei. Kaip su šilumos ūkiu. Arba liberalai yra kvailiai. Visgi nepanašu, kad tokie yra.Paskutinis taisė Al1; 2016.05.10, 20:32.
Comment
-
Šią vasarą greičiausiai 36 ir 66 dirbs trumpi autobusai, nes nuo š.m. birželio mėn. 1 d., iki rugpjūčio mėn. 31 d., bus rekonstruojama Žaliųjų ežerų g. ir Visalaukio g. / Ragučio g. sankirtos (sankryžos). O nuo š.m. liepos mėn. 1 d., iki rugpjūčio 31 d. 36 ir 66 autobusų maršrutai nuo st. Verkių Riešė bus nukreipti laikina gatve, tada Ragučio g., Balsių g. toliau senąją trasa. O į miesto pusę nuo Ragučio st. bus nukreipti tokiomis gatvėmis Aukuro g., Ragučio g., laikinąją gatve, toliau senąją trasa. Kaip matote šią vasara norint atvažiuoti į Žaliųjų ežerų paplūdimį teks pasispausti ir pasitrombuoti autobusuose.
SĮ „Susisiekimo paslaugos“
Sveiki, Vasaros tvarkaraščiai įsigalios nuo birželio 13 d. Apie numatomus pakeitimus informuosime kaip įprastai – likus savaitei iki jų įsigaliojimo, o klausimas dėl triašių autobusų 36 ir 66 autobusų maršrutuose nagrinėjamas – atliekami keleivių srautų tyrimai ir išanalizavus gautus duomenis bus priimtas sprendimas.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Nuo pirmadienio - viešojo transporto maršrutų ir tvarkaraščių pokyčiaiSĮ „Susisiekimo paslaugos“ informuoja, kad nuo gegužės 23 d. (pirmadienio) keičiasi 1, 2, 12, 16, 19, 32, 61 ir 82 maršrutų autobusų eismo tvarkaraščiai.
Siekiant užtikrinti patogesnį Naujininkų rajono gyventojų susisiekimą su prekybos centrais „Nordika“ ir „Ikea“, 1 Stotis–Oro uostas maršruto autobusai nukreipiami į Vikingų g. Atitinkamai koreguojamas šio maršruto autobusų eismo tvarkaraštis. Autobusai, važiuodami pakeista trasa, nestos Eišiškių plentas, Dariaus ir Girėno, Felikso Vaitkaus stotelėse (abiem kryptimis), tačiau papildomai stos Vikingų slėnis ir Vikingų stotelėse. Stotelės, kuriose nestos 1 maršruto autobusai, aptarnaujamos kitų maršrutų – 3G, 4 ir 88. Atsižvelgiant į pokyčius 1 Stotis–Oro uostas autobusų maršrute koreguojamas ir 2 Stotis–Liepkalnio–Vikingų g.–Oro uostas maršruto autobusų eismo tvarkaraštis.
12 Stotis–Rudamina–Skaidiškės, 16 Stotis–Nemėžis–Skaidiškės, 19 Stotis–Lydos pl.–Salininkai, 61 Stotis–Nemėžis–Kuprioniškės ir 82 Stotis–Salininkai–Miškiniai–Juodšiliai maršrutų autobusų eismo tvarkaraščiai keičiami dėl reisų įveikimo laikų korekcijos – autobusai nuo šiol maršrutus įveiks greičiau.
32 Žvėrynas–Zujūnai–Gineitiškės–Pašilaičiai maršruto autobusai, važiuodami link Pašilaičių, nevažiuos Laisvės pr., Justiniškių, Viršilų g. bei Viršuliškių skg., o važiuos tiesiai Pilaitės pr. iki jungiamosios gatvės su Sidaronių g., kur Sidaronių g. jau važiuos senąja trasa.
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąTaip pat keičiami 1G ir 6G tvarkaraščiai sekmadieniais ir šventės dienomis
Taip pat nuo pirmadienio 2-am autobusų maršrute atsiranda garantuotas žemagrindis autobusas (žymimi visi reisai žemagrindžio reisu). Taip pat nuimamas pertraukiamas darbo dienų ir savaitgalio vienpamaininis grafikasPaskutinis taisė ssnaiperis; 2016.05.17, 17:10.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąNuo š.m. birželio mėn. 13 d. grąžinamas autobuso maršrutas nr. 30 Pilaitė - Centras.
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąYra koks šaltinis, nuoroda, ar čia tik gandai nepatvirtinti?SĮ „Susisiekimo paslaugos“
Viešojo transporto eismo organizavimo darbo grupės posėdyje pritarta 30 autobusų maršruto atstatymui nuo š.m. birželio 13 d. Primename, kad 30 maršruto autobusai jau važiavo Vilniaus gatvėmis. Dėl to maršrutui suteiktas jau buvęs numeris, o ne naujas. Apie visus numatomus pokyčius vasaros metu informuosime kaip visada, likus savaitei iki jų įsigaliojimo.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąPrašom
ir čia yra negandas. Bus ir daugiau drastiškų ir rimtų pakeitimų VT maršrutuose nuo š. m. birželio mėn. 13 d.
Comment
Comment