/\ Tarybos ataskaitoje nurodoma, kad VVT kasmet planuoja įsigyti po 40-50 naujų autobusų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Ar naujų autobusų bus 85%, ar 95%, esmės nelabai keičia. Svarbiausia, kad jie būtų atnaujinti iš esmės ir kad pagrindą sudarytų nauji, o ne 15mečiai autobusai. Tačiau čia įsivelia kitas niuansas - o ką daryt su senais troleibusais. Ir mano supratimu, jeigu bus atnaujintas autobusų parkas, tai bus pats laikas pradėti atsisakinėti troleibusų, ką Talinas jau dabar daro.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąIr mano supratimu, jeigu bus atnaujintas autobusų parkas, tai bus pats laikas pradėti atsisakinėti troleibusų, ką Talinas jau dabar daro.
Comment
-
Parašė ratKodėl 88 maršruto mikroautobusai važinėja perpildyti ir veža stovinčius keleivius? Juk savivaldybė tai minėjo kaip vieną iš privačių mikroautobusų panaikinimo priežasčių. Kitaip tariant kpš ir dvigubi standartai?!
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTroleibusų parką reikia atnaujinti kartu su autobusų parku. Trolikai yra labai geras daiktas.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNes 88-ą aptarnauja VVT ir tie mikriukai (Fiat Ducato bei Noge) yra pritaikyti stovintiems keleiviams vežti
Atrodytų skirtumo nėra, bet atsitikus eismo įvykiui draudimas labai kruopščiai į tą pažiūrėtų.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTroleibusų parką reikia atnaujinti kartu su autobusų parku. Trolikai yra labai geras daiktas.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąGalbūt troleibusus atnaujins savivaldybė per Klimato kaitos ir pan. fondus.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą100 dyzelinių dvigubų autobusų per metus jau yra daug. O 100 elektrinių dvigubų autobusų gatvėje - šiai dienai kosmosas
Įdomu kokiomis priemonėmis meras palaikys ekologija+taršos mažinimas balansą su užterštumas+daugiau dyzelio miesto centre ? Negi rinksis "atgal į 1955"?
Comment
-
Atsakysiu filosofiškai.
Šiuo metu Norvegijoje populiarina centrinį šildymą. Daromas pakankamas spaudimas jungtis prie tokių sistemų. Nes pasiekiama masto ekonomija. Mano nuomone, visi kaminėliai Vilniaus senamiestyje virš namų, kaip ir dujiniai autobusai, neprisideda prie smogo mažinimo. Būtent troleibusas (dar ir elektrinis autobusas) padeda miesto centre mažinti teršalų koncentraciją. Nes teršimas, labai nepopuliariai kalbant, iškeliamas kitur.
O juk žaloja, žudo būtent ne cheminės medžiagos, bet jų kiekis (koncentracija). Taip, dujinis autobusas švaresnis nei dyzelinis, bet iki troleibuso vistiek toli.
Comment
-
Jei iš tiesų tokios konkurso sąlygos - per 10 mėn. 100 naujų autobusų - tai kliedesiai. Tai nesąmonės. Jokia įmonės negalės patiekti tiek naujų autobusų, nes juos reikia užsakyti ir pagaminti. Žodžiu, jei tie "genijai", kurie surašė konkurso sąlygas iš tiesų taip surašė, tai konkursas neįvyks. Visa kita - tai savivaldybės gražūs norai, o realiai, greičiau jau liberalų ir kt. priešrinkiminiai pažadai. 50 naujų autobusų kasmet. Gerai, bet nesitiki. Nu netikiu. Už kokius pinigus?
Comment
-
Kodėl sakai neįmanoma?
Įmanoma. Fabrikai nuolat turi iš kažkur užsakymų. Tarkim yra užsakymas iš miesto XXXX. Ateina kompanija, Vilniuje laimėjusi konkursą, ZZZZ, sako mums reikia 100 autobusų, komplektacija, spalvos nesvarbu, iki spalio 9 (rinkimai). Miestui XXXX kompensacija, autobusus gausit 6 mėn vėliau. Vilnius turi 100 naujų.
Taip Lietuvoje yra buvę ne kartą.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO apie dujinius autobusus nepagalvojai?Paskutinis taisė Al1; 2016.04.18, 17:05.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKodėl sakai neįmanoma?
Įmanoma. Fabrikai nuolat turi iš kažkur užsakymų. Tarkim yra užsakymas iš miesto XXXX. Ateina kompanija, Vilniuje laimėjusi konkursą, ZZZZ, sako mums reikia 100 autobusų, komplektacija, spalvos nesvarbu, iki spalio 9 (rinkimai). Miestui XXXX kompensacija, autobusus gausit 6 mėn vėliau. Vilnius turi 100 naujų.
Taip Lietuvoje yra buvę ne kartą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei iš tiesų tokios konkurso sąlygos - per 10 mėn. 100 naujų autobusų - tai kliedesiai. Tai nesąmonės. Jokia įmonės negalės patiekti tiek naujų autobusų, nes juos reikia užsakyti ir pagaminti.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKuo jis geras? Juk elektrinis transportas teršia labiau negu dyzelinis.
Comment
-
Jeigu neklystu, tai už vieno naujo troleibuso kainą galima nusipirkti du naujus autobusus. Vadinas vieną galima paleisti vietoj troleibuso, o kitą vietoj seno ir taršaus autobuso, kurių dar pilna mūsų gatvėse ir rezultate gausis ta pati tarša. O šiaip tai troleibusai turi labai daug minusų, iš kurių vienas bjauriausių - suteršia miestus su savo išvedžiotais laidais. Mes prie jų pripratę, tai gal jie mums ir nebeatrodo tokie baisūs, bet ištiesų jie yra vienodai baisūs, kaip kad būtų baisūs miesto centre kabaliuojantys elektros laidai su stulpais. Galiausiai kad suprasti kokios transporto priemonės yra pasiteisinusios ir kurios ne - tam užtenka pasižvalgyti po pasaulį. Jeigu troleibusai būtų tokie šaunūs, juos tikrai turėtų kur kas daugiau miestų, o ne tie vienetai, iš kurių pusę jų gavo kaip sovietinį paveldą, kada racionalus mąstymas ir planavimas dar nebuvo vertybė.
Comment
Comment