Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Tarybos ataskaitoje nurodoma, kad VVT kasmet planuoja įsigyti po 40-50 naujų autobusų.

    Comment


      Ar naujų autobusų bus 85%, ar 95%, esmės nelabai keičia. Svarbiausia, kad jie būtų atnaujinti iš esmės ir kad pagrindą sudarytų nauji, o ne 15mečiai autobusai. Tačiau čia įsivelia kitas niuansas - o ką daryt su senais troleibusais. Ir mano supratimu, jeigu bus atnaujintas autobusų parkas, tai bus pats laikas pradėti atsisakinėti troleibusų, ką Talinas jau dabar daro.

      Comment


        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
        Ir mano supratimu, jeigu bus atnaujintas autobusų parkas, tai bus pats laikas pradėti atsisakinėti troleibusų, ką Talinas jau dabar daro.
        Troleibusų parką reikia atnaujinti kartu su autobusų parku. Trolikai yra labai geras daiktas.

        Comment


          Parašė rat
          Kodėl 88 maršruto mikroautobusai važinėja perpildyti ir veža stovinčius keleivius? Juk savivaldybė tai minėjo kaip vieną iš privačių mikroautobusų panaikinimo priežasčių. Kitaip tariant kpš ir dvigubi standartai?!
          Nes 88-ą aptarnauja VVT ir tie mikriukai (Fiat Ducato bei Noge) yra pritaikyti stovintiems keleiviams vežti
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Troleibusų parką reikia atnaujinti kartu su autobusų parku. Trolikai yra labai geras daiktas.
            Kuo jis geras? Juk elektrinis transportas teršia labiau negu dyzelinis

            Comment


              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
              Nes 88-ą aptarnauja VVT ir tie mikriukai (Fiat Ducato bei Noge) yra pritaikyti stovintiems keleiviams vežti
              Jeigu transporto priemonėje yra numatytos stovimos vietos, tai tokius keleivius galima vežti. Jeigu nenumatytos - tuomet vežti negali. Laisva vieta yra tik praėjimas iki sėdimųjų vietų, o vamzdžiai/rankenos prisilaikyti kol einama.

              Atrodytų skirtumo nėra, bet atsitikus eismo įvykiui draudimas labai kruopščiai į tą pažiūrėtų.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Troleibusų parką reikia atnaujinti kartu su autobusų parku. Trolikai yra labai geras daiktas.
                Galbūt troleibusus atnaujins savivaldybė per Klimato kaitos ir pan. fondus.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Galbūt troleibusus atnaujins savivaldybė per Klimato kaitos ir pan. fondus.
                  Na, Šimašius yra pasakęs, kad nors troleibusai nėra naikinami čia pat, bet jų vis tiek neliks ateityje (suprask kalbama ne apie ateitį po 50 metų...).

                  Comment


                    100 dyzelinių dvigubų autobusų per metus jau yra daug. O 100 elektrinių dvigubų autobusų gatvėje - šiai dienai kosmosas

                    Įdomu kokiomis priemonėmis meras palaikys ekologija+taršos mažinimas balansą su užterštumas+daugiau dyzelio miesto centre ? Negi rinksis "atgal į 1955"?

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      100 dyzelinių dvigubų autobusų per metus jau yra daug. O 100 elektrinių dvigubų autobusų gatvėje - šiai dienai kosmosas

                      Įdomu kokiomis priemonėmis meras palaikys ekologija+taršos mažinimas balansą su užterštumas+daugiau dyzelio miesto centre ? Negi rinksis "atgal į 1955"?
                      O apie dujinius autobusus nepagalvojai?

                      Comment


                        Atsakysiu filosofiškai.

                        Šiuo metu Norvegijoje populiarina centrinį šildymą. Daromas pakankamas spaudimas jungtis prie tokių sistemų. Nes pasiekiama masto ekonomija. Mano nuomone, visi kaminėliai Vilniaus senamiestyje virš namų, kaip ir dujiniai autobusai, neprisideda prie smogo mažinimo. Būtent troleibusas (dar ir elektrinis autobusas) padeda miesto centre mažinti teršalų koncentraciją. Nes teršimas, labai nepopuliariai kalbant, iškeliamas kitur.

                        O juk žaloja, žudo būtent ne cheminės medžiagos, bet jų kiekis (koncentracija). Taip, dujinis autobusas švaresnis nei dyzelinis, bet iki troleibuso vistiek toli.

                        Comment


                          Jei iš tiesų tokios konkurso sąlygos - per 10 mėn. 100 naujų autobusų - tai kliedesiai. Tai nesąmonės. Jokia įmonės negalės patiekti tiek naujų autobusų, nes juos reikia užsakyti ir pagaminti. Žodžiu, jei tie "genijai", kurie surašė konkurso sąlygas iš tiesų taip surašė, tai konkursas neįvyks. Visa kita - tai savivaldybės gražūs norai, o realiai, greičiau jau liberalų ir kt. priešrinkiminiai pažadai. 50 naujų autobusų kasmet. Gerai, bet nesitiki. Nu netikiu. Už kokius pinigus?

                          Comment


                            Kodėl sakai neįmanoma?

                            Įmanoma. Fabrikai nuolat turi iš kažkur užsakymų. Tarkim yra užsakymas iš miesto XXXX. Ateina kompanija, Vilniuje laimėjusi konkursą, ZZZZ, sako mums reikia 100 autobusų, komplektacija, spalvos nesvarbu, iki spalio 9 (rinkimai). Miestui XXXX kompensacija, autobusus gausit 6 mėn vėliau. Vilnius turi 100 naujų.

                            Taip Lietuvoje yra buvę ne kartą.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              O apie dujinius autobusus nepagalvojai?
                              Visas transportas su vidaus degimo varikliu teršia ten, kur jis važinėja. Ir teršia palei žemę, kur žmonės vaikšto ir gyvena. Elektros didesnioji dalis mieste negaminama, ji gaminama elektrinėse už miestų. Ir netgi šiluminės elektrinės išmeta dūmus keliasdešimt metrų aukštyje, o ne palei žemę. Vėjas dūmus nuneša ir išsklaido po didelę teritoriją, taip sumažindamas kenksmingų medžiagų koncentracijas. CO2 ne tarša, tai globalistų mitas. Tarša - įvairūs cheminiai junginiai iš azoto, sieros, metalais, CO, sunkiosios dalelės ir kt.
                              Paskutinis taisė Al1; 2016.04.18, 17:05.

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                Kodėl sakai neįmanoma?

                                Įmanoma. Fabrikai nuolat turi iš kažkur užsakymų. Tarkim yra užsakymas iš miesto XXXX. Ateina kompanija, Vilniuje laimėjusi konkursą, ZZZZ, sako mums reikia 100 autobusų, komplektacija, spalvos nesvarbu, iki spalio 9 (rinkimai). Miestui XXXX kompensacija, autobusus gausit 6 mėn vėliau. Vilnius turi 100 naujų.

                                Taip Lietuvoje yra buvę ne kartą.
                                Yra toks dalykas kaip gamybos pajėgumai ir niekas perteklinių nelaiko. 100 autobusų tai didelis užsakymas net ir Vakarų Europos rimtų gamintojų mastais. Visi gamintojai turi užsakymų ir pagaminti per kelis mėnesius neįmanoma fiziškai, nes nepuls gaminti Vilniui, atidedant ankstesnius užsakymus. Ar manai, kad galima išmėtyti užsakymus 5 ar 10 gamintojų skirtingiems autobusams? Joks rimtas vežėjas zoologijos sodo iš parko nedarys. Žodžiu, kaip rodo praktika, net ir 20-30 autobusų partijos užsakymas neįvykdomas per pusmetį. O žaidimai su kompensacijomis ir t.t. - nerimta.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Jei iš tiesų tokios konkurso sąlygos - per 10 mėn. 100 naujų autobusų - tai kliedesiai. Tai nesąmonės. Jokia įmonės negalės patiekti tiek naujų autobusų, nes juos reikia užsakyti ir pagaminti.
                                  Girteka perka 1000 vilkikų, kurie atkeliaus per metus. So?

                                  Comment


                                    Autobusai visai kas kita. Autobusų gaminama kelis kartus mažiau nei sunkvežimių. Elementaru, nes sunkvežimiais V. Europoje pervežama 80 proc. visų krovinių, o autobusais tik 10-20 proc. visų keleivių.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Kuo jis geras? Juk elektrinis transportas teršia labiau negu dyzelinis.
                                      Nes ima elektrą tiesiai iš tinklo, o ne iš batareikos. Ir važinėja tik mieste konkrečiais maršrutais, o ne po visą šalį.

                                      Comment


                                        Jei elektrinis transportas teršia labiau, tai tokiu principu vadovaujantis reikėtų naikinti centralizuotą elektros gamybą ir kiekvienam naudoti individualius dyzelinius elektros generatorius.
                                        O tai kaip tada su elektromobiliais?

                                        Comment


                                          Jeigu neklystu, tai už vieno naujo troleibuso kainą galima nusipirkti du naujus autobusus. Vadinas vieną galima paleisti vietoj troleibuso, o kitą vietoj seno ir taršaus autobuso, kurių dar pilna mūsų gatvėse ir rezultate gausis ta pati tarša. O šiaip tai troleibusai turi labai daug minusų, iš kurių vienas bjauriausių - suteršia miestus su savo išvedžiotais laidais. Mes prie jų pripratę, tai gal jie mums ir nebeatrodo tokie baisūs, bet ištiesų jie yra vienodai baisūs, kaip kad būtų baisūs miesto centre kabaliuojantys elektros laidai su stulpais. Galiausiai kad suprasti kokios transporto priemonės yra pasiteisinusios ir kurios ne - tam užtenka pasižvalgyti po pasaulį. Jeigu troleibusai būtų tokie šaunūs, juos tikrai turėtų kur kas daugiau miestų, o ne tie vienetai, iš kurių pusę jų gavo kaip sovietinį paveldą, kada racionalus mąstymas ir planavimas dar nebuvo vertybė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X