Parašė Ametistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąĮsigijus naujus autobusus bankui tiesiog grąžinama paskolos suma su kasmėnesinėmis įmokomis. Naujų autobusų dar ilgai nereikia remontuoti, o jei reikia, galioja garantinis aptarnavimas. Nuomojantis autobusus tiesiog taškomi pinigai, remontuojama irgi už savas lėšas. Tai labai neefektyvu.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGarantinio remonto kaina yra įskaičiuota į pirkimo kainą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKokių naujų? Taigi kalbame apie šitus senus autobusus. Naujiems dar tik žada rengti PIRKIMO konkursą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąJūsų skaičiavimai kad nuoma beveik lygi pirkimo kainai būtų teisingi, jei autobusų visai nereikėtų remontuoti per tuos 2 metus.
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąKad galėtum nusipirkti, reikia turėti visą sumą (kiek ten? apie 2 mln. EUR?). Bet VVT kiek suprantu atliekamų pinigų nėra.
O kai nuomojies tai gali mokėti kas mėnesį. Ir dar vėluoti kažkiek.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, naujų pirkimas tai sudėtingas esamoje ekonominėje padėtyje, bet padėvėtus kas mėnesį po kelis iš einamųjų lėšų galima būtų pirkti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Vilniaus transporte – privatus vežėjas: paskelbtas tarptautinis konkursas
Viskas, pagaliau. Tikėkimės niekas nestrigs ir jau kitais metais Vilniaus VT veidas bus visiškai pasikeitęs.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBaisiai įdomu ar kas(kad ir iš užsienio) ryšis pirkt 100 NAUJŲ autobusų.
Comment
-
Nėra ko džiaugtis. Pinigų VT nepadaugės - iš tų pačių, kuriuos ir dabar surenka už bilietus suktis teks. Kadangi savivaldybė nenori nieko investuoti, net susimokėti savo skolas VVT, tai iš kur ji paims pinigus privatininkui apmokėti? Ogi iš ten pat, iš to katilo, į kurį dabar subyra pinigai už bilietus. VVT liks tik trupiniai. Jis dar labiau degraduos. Džiaukitės!
Tačiau yra didelelė tikimybė, jog konkursas neįvyks. Nes sąlygos nerealios - 100 naujų autobusų. Įdomu, koks gamintojas tokį kiekį per kelis mėnesius pagamins. Antra, tikriausiai konkurso žlugimą lems nerealiai maža siūloma ridos kaina, už kurią jokiai kompanijai neapsimokės vežti su NAUJAIS autobusais. Tačiau jei savivaldybė pasiūlys realią kainą, kuri yra didesnė nei dabar gaunasi uždirbti VVT, tai bus sąmoningas sabotažas žlugdant savivaldybei priklausantį vežėją.
Lietuvoje NĖRA jokios kompanijos, išskyrus "Kautrą", kuri galbūt būtų pajėgi gauti kreditą tokiam kiekiui naujų autobusų. Bet kokiu atveju, jei savivaldybė iš tikrųjų norėtų pagerinti VT, tai nupirktų tų naujų autobusų pati už ES lėšas. Privatus vežėjas - nieko gero, nes VT kainuos brangiau. Stebuklų nebūna, nauji autobusai bus perkami už banko kreditus ir juos su procentais bei privatininko pelnu teks sumokėti visiems keleiviams iš savo kišenės. Kad bilietai nebrangs - melas. Jie brangs. Užuot ėjusi Rygos ar Talino pėdomis ir už ES lėšas atnaujinusi parką, liberastų užvaldyta savivaldybė nieko geriau "pagimdyti" negali, tik prichvatizuoti VT, o lėšas, kurie galėtų ateiti į Lietuvą, dabar ir iš VT dar didesnė dalį išveš į užsienį... Su tokia politika niekada geriau negyvensime, taigi, ir geresnio VT nebus.Paskutinis taisė Al1; 2016.04.05, 18:14.
Comment
-
Manau kokia didelė kompanija kaip Arriva galėtų laisvai tenkinti tokius reikalavimus. Juolab, kad jie jau dirba daug Europos šalių. O Maltoj prieš keletą metų išvis visą salos autobusų tinklą jie vieni operavo. Tik aišku viskas priklausys nuo kainos.Paskutinis taisė felar; 2016.04.05, 18:26.
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąO Maltoj prieš keletą metų išvis visą salos autobusų tinklą jie vieni operavo.
In July 2011 Arriva commenced operating a ten-year concession to operate all scheduled bus services on Malta and Gozo.
On 1 January 2014 Arriva ceased operations in Malta having been nationalised by the Maltese government
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąManau kokia didelė kompanija kaip Arriva galėtų laisvai tenkinti tokius reikalavimus. Juolab, kad jie jau dirba daug Europos šalių. O Maltoj prieš keletą metų išvis visą salos autobusų tinklą jie vieni operavo. Tik aišku viskas priklausys nuo kainos.
Taip, autobusai ten nauji, patogūs, su kondicionieriais. Tačiau bilietai brangūs, autobusai važiuoja labai retai, dažnai - apskritai nesilaiko grafiko. Vietiniai jais naudotis vengia. Tai kas tuomet iš tų naujų autobusų?Lietuva visiems.
Comment
-
Ir gerai, kad žlugs konkursas. Savivaldybė turi aktyviai įsisavinti ES lėšas ir kišti ne vien tik į asfaltą pinigus. Kuo geresnis VT, tuo mažiau asfalto investicijų reikia, tuo sveikesnė aplinka - mažiau užteršta, tuo judresni žmonės (kas naudojasi VT, tas daugiau juda už tuos, kurie važinėja nuosavu automobiliu - sveikatai nauda) ir kt.
Dar kartą ant pirštų - taip vadinamos "privačios" investicijos turi atsipirkti ir duoti pelną, įskaitant ir bankininkų procentus. Visa tai iš dangaus nenukrenta - už tai sumokės VT keleiviai iš to paties katilo, į kurį surenkami pinigai ir dabar. Taip kad nereikia čia pasakų, jog bus geriau. Pagrindinis Vilniaus VT trūkumas ne prastas parkas - tai pasekmė. Ilgametės VT plėtros strategijos ir gero valdymo nebuvimo bei savivaldybės chroniškų įpareigojimų nevykdymo. Visa tai savivaldybės rankose.Paskutinis taisė Al1; 2016.04.05, 20:14.
Comment
Comment