Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Įsigijus naujus autobusus bankui tiesiog grąžinama paskolos suma su kasmėnesinėmis įmokomis. Naujų autobusų dar ilgai nereikia remontuoti, o jei reikia, galioja garantinis aptarnavimas. Nuomojantis autobusus tiesiog taškomi pinigai, remontuojama irgi už savas lėšas. Tai labai neefektyvu.
    Kokių naujų? Taigi kalbame apie šitus senus autobusus. Naujiems dar tik žada rengti PIRKIMO konkursą.

    Comment


      Bet naudinga, kai kam..visas šitas pastabas apie, technine apžiūrą Visagine ir neefektyvų valdymą, reikėtų pateikti spaudai ir FNTT.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
        Įsigijus naujus autobusus bankui tiesiog grąžinama paskolos suma su kasmėnesinėmis įmokomis. Naujų autobusų dar ilgai nereikia remontuoti, o jei reikia, galioja garantinis aptarnavimas. Nuomojantis autobusus tiesiog taškomi pinigai, remontuojama irgi už savas lėšas. Tai labai neefektyvu.
        Garantinio remonto kaina yra įskaičiuota į pirkimo kainą.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Garantinio remonto kaina yra įskaičiuota į pirkimo kainą.
          Tai tą ir sakau, kad nuomojasi švaistydami pinigus.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Kokių naujų? Taigi kalbame apie šitus senus autobusus. Naujiems dar tik žada rengti PIRKIMO konkursą.
            Tiesiog sakau, kad jau keletą metų iš eilės nuomojasi autobusus, nors per tą laiką jau būtų išmokėta dalis skolos už naujutėlaičius autobusus, jei būtų jie pirkti. Neūkiškas požiūris.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
              Jūsų skaičiavimai kad nuoma beveik lygi pirkimo kainai būtų teisingi, jei autobusų visai nereikėtų remontuoti per tuos 2 metus.
              O nuomininkas be remonto važinėja? Neremontuoja? Remonto kaina jau įskaičiuota į nuomos kainą. Ir pelnas už nuomą. Žodžiu, yra bardakas - vienu atveju plėšia nuomotojas, kitu atveju švaisto VVT pilvūzai.

              Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
              Kad galėtum nusipirkti, reikia turėti visą sumą (kiek ten? apie 2 mln. EUR?). Bet VVT kiek suprantu atliekamų pinigų nėra.
              O kai nuomojies tai gali mokėti kas mėnesį. Ir dar vėluoti kažkiek.
              Nebūtina pirkti iš karto po 20 autobusų. Kas mėnesį po 2-3 galėtų nusipirkti. Normalus parkas kasmet turėtų atsinaujinti bent po 5-7 proc. naujais autobusais. O jei panaudotais, tai 12-17 proc. kasmet. Lietuvoje nuo pat 1991 m. to nėra. Atsinaujinama tik epizodiškai, net ir panaudotais autobusais...

              Comment


                Kad galėtum nusiprikti naujų, tai reikia surasti banką, kuris sutiktų paskolinti reikalingą sumą. O pastaruoju metu net savivaldybei sunkiai sekasi tą padaryti, nekalbant apie sunkiai besiverčiančias (švelniai tariant) savivaldybės įmones.

                Comment


                  Taip, naujų pirkimas tai sudėtingas esamoje ekonominėje padėtyje, bet padėvėtus kas mėnesį po kelis iš einamųjų lėšų galima būtų pirkti.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Taip, naujų pirkimas tai sudėtingas esamoje ekonominėje padėtyje, bet padėvėtus kas mėnesį po kelis iš einamųjų lėšų galima būtų pirkti.
                    Ne ekonominėje, bet finansinėje. Ekonominė Vilniaus ir Lietuvos situacija gerėja. O kaip su finansais buvo ir yra tvarkomasi - jau kitas dalykas.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Tai kad tai tas pats. Finansai - ekonominės būklės matas.

                      Comment


                        Vilniaus transporte – privatus vežėjas: paskelbtas tarptautinis konkursas

                        Viskas, pagaliau. Tikėkimės niekas nestrigs ir jau kitais metais Vilniaus VT veidas bus visiškai pasikeitęs.

                        Comment


                          Baisiai įdomu ar kas(kad ir iš užsienio) ryšis pirkt 100 NAUJŲ autobusų.

                          Comment


                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            Baisiai įdomu ar kas(kad ir iš užsienio) ryšis pirkt 100 NAUJŲ autobusų.
                            Rašo, kad yra besidominčių tiek Lietuvos, tiek ir užsienio kompanijų.

                            Comment


                              Nėra ko džiaugtis. Pinigų VT nepadaugės - iš tų pačių, kuriuos ir dabar surenka už bilietus suktis teks. Kadangi savivaldybė nenori nieko investuoti, net susimokėti savo skolas VVT, tai iš kur ji paims pinigus privatininkui apmokėti? Ogi iš ten pat, iš to katilo, į kurį dabar subyra pinigai už bilietus. VVT liks tik trupiniai. Jis dar labiau degraduos. Džiaukitės!
                              Tačiau yra didelelė tikimybė, jog konkursas neįvyks. Nes sąlygos nerealios - 100 naujų autobusų. Įdomu, koks gamintojas tokį kiekį per kelis mėnesius pagamins. Antra, tikriausiai konkurso žlugimą lems nerealiai maža siūloma ridos kaina, už kurią jokiai kompanijai neapsimokės vežti su NAUJAIS autobusais. Tačiau jei savivaldybė pasiūlys realią kainą, kuri yra didesnė nei dabar gaunasi uždirbti VVT, tai bus sąmoningas sabotažas žlugdant savivaldybei priklausantį vežėją.
                              Lietuvoje NĖRA jokios kompanijos, išskyrus "Kautrą", kuri galbūt būtų pajėgi gauti kreditą tokiam kiekiui naujų autobusų. Bet kokiu atveju, jei savivaldybė iš tikrųjų norėtų pagerinti VT, tai nupirktų tų naujų autobusų pati už ES lėšas. Privatus vežėjas - nieko gero, nes VT kainuos brangiau. Stebuklų nebūna, nauji autobusai bus perkami už banko kreditus ir juos su procentais bei privatininko pelnu teks sumokėti visiems keleiviams iš savo kišenės. Kad bilietai nebrangs - melas. Jie brangs. Užuot ėjusi Rygos ar Talino pėdomis ir už ES lėšas atnaujinusi parką, liberastų užvaldyta savivaldybė nieko geriau "pagimdyti" negali, tik prichvatizuoti VT, o lėšas, kurie galėtų ateiti į Lietuvą, dabar ir iš VT dar didesnė dalį išveš į užsienį... Su tokia politika niekada geriau negyvensime, taigi, ir geresnio VT nebus.
                              Paskutinis taisė Al1; 2016.04.05, 18:14.

                              Comment


                                Manau kokia didelė kompanija kaip Arriva galėtų laisvai tenkinti tokius reikalavimus. Juolab, kad jie jau dirba daug Europos šalių. O Maltoj prieš keletą metų išvis visą salos autobusų tinklą jie vieni operavo. Tik aišku viskas priklausys nuo kainos.
                                Paskutinis taisė felar; 2016.04.05, 18:26.

                                Comment


                                  Parašė felar Rodyti pranešimą
                                  O Maltoj prieš keletą metų išvis visą salos autobusų tinklą jie vieni operavo.
                                  Neilgai jie ten operavo.
                                  In July 2011 Arriva commenced operating a ten-year concession to operate all scheduled bus services on Malta and Gozo.

                                  On 1 January 2014 Arriva ceased operations in Malta having been nationalised by the Maltese government

                                  Comment


                                    Parašė felar Rodyti pranešimą
                                    Manau kokia didelė kompanija kaip Arriva galėtų laisvai tenkinti tokius reikalavimus. Juolab, kad jie jau dirba daug Europos šalių. O Maltoj prieš keletą metų išvis visą salos autobusų tinklą jie vieni operavo. Tik aišku viskas priklausys nuo kainos.
                                    Buvau Maltoj 2014 m. rudenį -2015 žiemą, tai tenykštis VT toks, kad daugeliu atveju geriau pėsčiom eiti. Nežinau, ar tai Arrivos palikimas, ar valstybė taip sudarkė, kas buvo padaryta. Kiek šnekėjau su vietiniais - paminėjus VT visada seka keiksmų tirada Tas matyti ir gatvėse - šalis maža, o automobilių daug, piko valandomis kamščiai kaip Vilniuje.

                                    Taip, autobusai ten nauji, patogūs, su kondicionieriais. Tačiau bilietai brangūs, autobusai važiuoja labai retai, dažnai - apskritai nesilaiko grafiko. Vietiniai jais naudotis vengia. Tai kas tuomet iš tų naujų autobusų?
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Arriva yra Vokietijos geležinkelių DB dukterinė kompanija. Anksčiau buvo privati, prieš 6 metus ją nupirko DB. Štai puikus antausis liberalams, bliaunantiems apie privataus verslo "privalumus"...

                                      Comment


                                        Sunku patikėt, kad ras privatininką, kuris turės tiek daug reikalavimų atitikt ir pigiau suktis nei VVT bardakas. O kas jei konkursas žlugs? Gaila vilniečių, kurie dar neribotą laiką turės kęst pergrustą VVT laužyną...

                                        Comment


                                          Ir gerai, kad žlugs konkursas. Savivaldybė turi aktyviai įsisavinti ES lėšas ir kišti ne vien tik į asfaltą pinigus. Kuo geresnis VT, tuo mažiau asfalto investicijų reikia, tuo sveikesnė aplinka - mažiau užteršta, tuo judresni žmonės (kas naudojasi VT, tas daugiau juda už tuos, kurie važinėja nuosavu automobiliu - sveikatai nauda) ir kt.

                                          Dar kartą ant pirštų - taip vadinamos "privačios" investicijos turi atsipirkti ir duoti pelną, įskaitant ir bankininkų procentus. Visa tai iš dangaus nenukrenta - už tai sumokės VT keleiviai iš to paties katilo, į kurį surenkami pinigai ir dabar. Taip kad nereikia čia pasakų, jog bus geriau. Pagrindinis Vilniaus VT trūkumas ne prastas parkas - tai pasekmė. Ilgametės VT plėtros strategijos ir gero valdymo nebuvimo bei savivaldybės chroniškų įpareigojimų nevykdymo. Visa tai savivaldybės rankose.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2016.04.05, 20:14.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X