Parašė Resutas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąA2 jau seniai joje stoja.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąTiesa. Kažkodėl ankščiau to nepastebėjau. Labai jau bereikalingas užsukimas pasakyčiau.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąTiesa. Kažkodėl ankščiau to nepastebėjau. Labai jau bereikalingas užsukimas pasakyčiau.
Comment
-
Esmė, ne tai kad papildoma stotelė gavosi, bet kad ji tokiu pat atstumu nuo IKEA iejimo, ir tik truputi arciau Nordikos artimiausio iejimo. Jeigu dar butu prie pat iejimo (kas techniskai ir butu imanoma), tai aisku, bet taip nera.
Kaip bebutu, marsrutas, kiek girdejau, yra dalinai apmokamas is privaciu pinigu, tad ir trasas uzksakomos kokios norima.
Comment
-
Leisiu sau pacituoti aukštesnės nuorodos straipsnį, nes mintys revoliuciją žadančios
„Įmonė turi tapti komercine, ji turi nustoti veikti pasyviu būdu, vien tik techniškai žiūrėti, kad parkas būtų gyvas ir vežti keleivius pagal numatytus maršrutus. Ji turi labai aiškiai peržiūrėti savo dabartinę ekonominę ir strateginę reikšmę, ji turi tapti komercine, ne vien tik vykdyti socialinę funkciją, kaip kartais daug kam atrodo. Ji turi žiūrėti į įvairias paslaugas, įvairias galimybes tarp troleibusų parko ir autobusų parko kokia būtų strategija. (...) Tikiuosi, kad per artimiausius dvejus metus šita įmonė tikrai turės ir aiškią kapitalo grąžą, kurios šiandien neturi, ir bus komerciniu principu veikianti įmonė, o ne miglotai, kaip šiandien, kur nėra aiškios jos veiklos gairės“, - BNS sakė A.Šikšta.„Maršrutai yra vienas iš tūkstančio klausimų, kuriuos įmonė turi išsispręsti. Be abejo, ekonomiškai reikia žiūrėti, ką vežam, kur vežam, už kiek vežam ir kas už tai sumoka. (...) Tarifai kol kas nėra pirmos eilės klausimas. Šiandien reikia žiūrėti į parko ūkį, į investavimą, kad būtų siūlomos teisingos ir kokybiškos paslaugos Vilniaus gyventojams“, - kalbėjo A.Šikšta.Jo teigimu, įmonei reikėtų nemažų investicijų: „Per artimiausius porą metų reikėtų keliasdešimt milijonų“.
Šiuos pinigus, anot jo, pirmiausiai turėtų surinkti pati įmonė, efektyvindama lėšas, o ne reikalauti, kad jas padengtų savivaldybė.
Tas vežimas "komerciniu būdu", o ne pagal "socialinius poreikius" neramina. Pelningų reisų turbūt yra apie pusę. Jie ir išlaiko likusius. Darbo laiko trumpinimas arba/ir reisų retinimas persodins vilniečius į mašinas.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąLeisiu sau pacituoti aukštesnės nuorodos straipsnį, nes mintys revoliuciją žadančios
Kiek aš suprantu, VVT reikalauja ne "kažkokių pinigų" iš savivaldybės, bet savo uždirbtų pagal tuo metu galiojusias tvarkas.
Tas vežimas "komerciniu būdu", o ne pagal "socialinius poreikius" neramina. Pelningų reisų turbūt yra apie pusę. Jie ir išlaiko likusius. Darbo laiko trumpinimas arba/ir reisų retinimas persodins vilniečius į mašinas.
Todėl, bent aš taip suprantu, veikimas pagal komercinius pagrindus reikš kovą dėl vartotojo - iš esmės augančią paslaugą kokybę. Priešingu atveju mes tiesiog grįžtume į mikriukų laikus.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąManau, kad turima omenyje ne maršrutų konkurencingumą ir pagal tai veikimą. Turima omenyje vartotojo iškėlimą virš visko - būtent taip veikia komercija. Kitaip tariant, socialinei funkcijai atlikti užtenka 30 metų senumo autobuso be šildymo. Komerciniu požiūriu to visiškai neužtenka, nes keleivis tiesiog nevažiuos tokia priemone (o juk būtent auginti keleivių skaičių ir norime).
Todėl, bent aš taip suprantu, veikimas pagal komercinius pagrindus reikš kovą dėl vartotojo - iš esmės augančią paslaugą kokybę. Priešingu atveju mes tiesiog grįžtume į mikriukų laikus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąFulgur suprato teisingai. Tu - ne aiškiai matyti, kad norima VVT padaryti pelno siekiančia, apkarpyti maršrutus ir t.t.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąEsmė, ne tai kad papildoma stotelė gavosi, bet kad ji tokiu pat atstumu nuo IKEA iejimo, ir tik truputi arciau Nordikos artimiausio iejimo. Jeigu dar butu prie pat iejimo (kas techniskai ir butu imanoma), tai aisku, bet taip nera.
Sutinku su aukščiau pateikta nuomone. Autobusas apsuka ratą ir sustoja gana arti Vikingų stotelės. Tikėjausi, jog jei jau daro užsukimą, jis nebus toks bergždžias. Bet ką gi, viena keleivė laukė.
Comment
-
Fulgur suprato teisingai. Tu - ne aiškiai matyti, kad norima VVT padaryti pelno siekiančia, apkarpyti maršrutus ir t.t.
Comment
-
Parašė Anjani Rodyti pranešimąVakar pirmą kartą važiavau pratęstu 2 maršruto autobusu.
Sutinku su aukščiau pateikta nuomone. Autobusas apsuka ratą ir sustoja gana arti Vikingų stotelės. Tikėjausi, jog jei jau daro užsukimą, jis nebus toks bergždžias. Bet ką gi, viena keleivė laukė.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąNesuprantu, kodėl jūs toks užtikrintas. Komercinių įmonių paslaugos tikrai yra aukštesnės kokybės ir viešasis transportas turi siekti pelno. Pelningas darbas yra normalus siekis. O kai į finansus nežiūrima, tai ir gaunasi toks VT, koks yra dabar. Tad visiškai sutinku, kad įmonė turi tapti komercine.
Bet atrodo grindžiamas kelias SĮ "VVT" ar privatizavimui, ar bankrotui ar dar kažkokiai machinacijai, siekiant, kad įmonė būtų tiesiogiai nepavaldi nuo savivaldybės. Galimai, kad savivaldybėi nereikėtų mokėti skolų.
Ar tai blogai? Artimoje perspektyvoje, kokybė turėtų pagerėti, atsinaujinti. Visgi privatininką lengviau sukontroliuoti. Ypač įėjus naujiems rimtiems žaidėjams.
Ilgoje perspektyvoje, tai gali daugiau kainuoti, ko pasekoje suprastetų ir kokybė, pakiltų kainos.
Comment
Comment