Parašė k0fis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąManau, kad naktinis į N. Vilnią tikrai reikalingas, tačiau jo nėra ne dėl to, kad manoma jį esant nereikalingą. Naktiniai autobusai – brangus malonumas miesto biudžetui, kol kas yra tik 5 patys pagrindiniai arteriniai maršrutai. Bus pinigų – bus ir 6-tas į N. Vilnią, gal ateity ir 7-tas naktinis maršrutas.
Kai iš VT entuziasto pradeda sklisti politinis kvapelis "brangus malonumas biudžetui", tai man kyla didelis klausimas - o ką toks entuziastas apskritai išmano, nes frazė yra aklai nukopijuota nuo politikų skleidžiamų viešų pasisakymų. Grynas įrodymas, kaip lengvai kai kurie atsiduoda politikierių liaupsėms.
Siūlau prie tokių pasisakymų, jei jau norisi sekti oficialius politikų pasisakymus, klijuoti duomenis, informaciją, tada nagrinėti, iškelti tezę, ją grįsti, o ne keliaklupščiauti politikams skleidžiant jiems naudingas "tiesas". Tai - tiesiog atviras pripažinimas, kad pritari politikų pasisakymui, pasiduodi, sutinki, kad situacija gerėti negali. Atrodytų kitaip, jei būtum pateikęs išeitį, o ne tiesiog numetęs tą pačią politikų pamėgtą frazę "nėra pinigų".www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąGali tu pykti kiek nori, bet faktas kad NV ar Grigiškėse atitinkamas tomaševskinis kontingentas daugumoj gyvena ir sudaro atitinkamai didesnę dalį gyventojų, taigi ir jaunimo "paniatkės" atitinkamos yra. Nesakau, kad visi, bet tas skaičius akivaiždžiai skiriasi nuo kitų rajonų, kad to nematyti turi būti arba aklas, arba žiūrėti pro rožinius akinius, nes juk "namuose geriausia".
O apie tai jei susimoka tai toks pats klientas tai kąžinau ar semkes gliaudantis, rusišką repą per telefoną užleidęs marozas ar jų šaika yra toks pats kaip normalus paprastas keleivis, norintis naktį nuvažiuoti namo.
Ps. marozą aš vadinu ne išvaizdą ar kažkas pan. marozas man yra gyvenimo būdas ir elgesys visuomenėje ar tame pačiame VT.
O kas liečia "supuvusius golfus"- kaip tik geriau, kad jo vairuotojas namo grįžtu autobusu, o ne savo automobiliu. Nes, neturėdami kitos alternatyvos grįžimui, jie net ir šiek tiek išgėrę, vistiek sėdasi prie vairo.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.12.29, 06:30.
Comment
-
Peržiūrėjus naktinių autobusų maršrutų eismo tvarkaraščius jie važiuoja kas valandą, kas naktį yra gerai. O ateityje keičiant ar įvedant naujus naktinių autobusų maršrutus reikėtų įtraukti ir jaunų šeimų mikrorajonus, kurie yra šiuo metu neaptarnaujami naktinių autobusų maršrutų. O dieninių autobusų maršrutų paskutiniai reisai iš miesto į jaunų šeimų mikrorajonus savautgaliais ir šventinėmis dienomis išvyksta 20:45 val., darbo dienomis 21:50 val. Jaunų šeimų mikrorajonuose nėra jokios laisvalaikio praleidimo vietos net kavinių, picerijų, restoranų, kino teatrų ir t.t. visa tai yra mieste ir jo centre, būtent dėl to ir yra reikalingi naktiniai autobusų maršrutai į jaunų šeimų mikrorajonus ir kad jie būtų aptarnaujami.
Naktiniuose autobusų maršrutuose bilietų kainos galėtų būti tokios:
Pilnas bilietas (be nuolaidos) 2.00€/7.00Lt.
Su 50% nuolaida (neįgaliesiems), taip pat yra jaunų neįgaliųjų, kurie nori irgi pasilinksminti nors vieną kartą į mėnesį ar metus būtų 1.00€/3.45Lt.
Su 20% nuolaida (sunkiau judantiems neįgaliesiems), taip pat yra jaunų neįgaliųjų, kurie sunkiau juda, bet nori pasilinksminti nors vieną kartą į mėnesį ar metus būtų 0.50 euro ct./1.73Lt.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąreikėtų įtraukti ir jaunų šeimų mikrorajonus, kurie yra šiuo metu neaptarnaujami naktinių autobusų maršrutų. O dieninių autobusų maršrutų paskutiniai reisai iš miesto į jaunų šeimų mikrorajonus savautgaliais ir šventinėmis dienomis išvyksta 20:45 val., darbo dienomis 21:50 val. Jaunų šeimų mikrorajonuose nėra jokios laisvalaikio praleidimo vietos net kavinių, picerijų, restoranų, kino teatrų ir t.t. visa tai yra mieste ir jo centre, būtent dėl to ir yra reikalingi naktiniai autobusų maršrutai į jaunų šeimų mikrorajonus ir kad jie būtų aptarnaujami.
Naktiniuose autobusų maršrutuose bilietų kainos galėtų būti tokios:
Pilnas bilietas (be nuolaidos) 2.00€/7.00Lt.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąNa, tiesa, jei tuo tiki, tai niekaip neįrodysiu, kad yra kitaip. Tik man neaišku, kokiu būdu tuomet susidaryti aiškų to rajono gyventojų vaizdą, nes gyvendamas ten, anot jūsų, tampi šališkas, o negyvendamas, logiška - tiesiog nesusiduri ir nežinai?
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąIš kur toks įsitikinimas, kad būtent Naujojoje Vilnioje taip "katastrofiškai nesaugiausia"? Į Naujininkus, Savanorių pr., Stoties rajoną naktiniai važinėja ir niekam tai nekliūna. Čia jei lyginti grynai saugumo atžvilgiu. O šiaip visuose rajonuose yra tikimybė, kad pasitaikys ne itin padorus keleivis, bet dėl to neturėtų kentėti visi padorūs keleiviai, kurių dauguma.
O kas liečia "supuvusius golfus"- kaip tik geriau, kad jo vairuotojas namo grįžtu autobusu, o ne savo automobiliu. Nes, neturėdami kitos alternatyvos grįžimui, jie net ir šiek tiek išgėrę, vistiek sėdasi prie vairo.
Nėra labai teisinga lyginti stotį ar naujinkus ar savanoriu pr. vienu atvėju tai rajonai pro kuriuos pravažiuoja autobusas važiuodamas į kitus - nes pro ten tiesiog eina kelias iš centro, kaip ir stoties kurių rajonai niekur pasaulyje saugumu nežiba.
O kas dėl golfo, aš nesakau, kad geriau su juo važiuoti, aš sakau kokios yra vietinių marozų "paniatkės".
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKeleivis toks pats, jei susimoka, tik nesilaikantis viešosios tvarkos ir pagarbos aplinkiniams. Naktinių vairuotojai tiesiog tokiu atveju turėtų kviesti policiją. Bet dėl to likę mikrorajono gyventojai neturėtų kentėti dėl tokio prastai argumentuoto užsispyrimo neleisti ten naktinių.Paskutinis taisė k0fis; 2015.12.29, 09:06.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDidelis klausimas ar "jaunos šeimos" važiuos už 6e su Uber, ar 4e su VVT ?Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąJauna šeima, jaunimas važiuos su VVT, nes jis yra pigiau, o jaunos šeimos skaičiuoja kiekvieną eurą.
Jei nori nuvažiuoti į x brando piceriją Jeruzalėje, didelis klausimas ar "jauna šeima" skaičiuoja tą kiekvieną eurą. Tokios kokybės "picą" su "sūrio produktu", "dešros produktu" namie gali aplenkti keliais kartais skaniau ir kartu pigiau.
Galbūt jaunos šeimos, kurios gyvena su uošviais, nori važiuoti "į miestą", kad netrukdyti vieni kitiems. Bet tokios gyvena Karoliniškėse, Žirmūnuose, Šeškinėje. Todėl jiems yra naktinis VVT
Žodžiu poreikio VVT važiuoti iš "jaunų šeimų naujų rajonų" nesimato
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąAnksčiau naktinis į N. Vilnią važinėdavo, taip kad tikrai yra su kuo palyginti. Forumo kolegos gal ir patys yra naudojęsi, jų paklauskite.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąNuo kada šventinėmis dienomis VT važiuoja kaip seštadienį?
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąAiškų facecontrolo nepastatysi, bet važiuoti su tokiais mažas malonumas.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVVT turi patirties atskirdama toje pačioje kryptyje vienus keleivius nuo kitų pagal užsiėmimą, polinkius, agresyvumą. 1 (nedaug maršrutų kur visi žemagrindžiai) ir 4.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąŠiuo atveju tas ne prie ko. Ar tu siūlai daryti du identiškus nuostolingus naktinius maršrutus į Naująją Vilnią ? Trasos nesiskirtų, o kiekvienoj stotelėj stovėtų po savanorį, nurodantį į kurį autobusą reikia lipt ?
NV yra reikalingas naktinis VT, o dėl Pavilnio aš stipriai abejočiau.
Comment
-
Po 8 mėnesių mero kėdėje Remigijus Šimašius sako: „Mano tikslas nėra tapti miesto šeimininku“
– Kokį miestą, savivaldybę radote balandžio pabaigoje ir kas pasikeitė? Kokius pagrindinius jau atliktus ar tik pradėtus darbus išskirtumėte?
– Pasakysiu ne apie savivaldybę, o apie miestą. Buvo labai ryškus disbalansas tarp to, koks miestas buvo realybėje ir koks jis yra vizijose bei planuose. Daug vizijų, bet akivaizdu, kad kai kurie planai niekada nebus įgyvendinti, bet vis buvo atnaujinami ir atnaujinami.
Net nekalbu apie tokius dalykus kaip Guggenheimas ar tramvajus,
<...>
– O kaip su Vilniaus miesto finansais – ar pavyko bent šiek tiek juos suvaldyti?
<...>
Problema yra ta, kad pradelstų mokėjimų yra labai daug, todėl lengvo gyvenimo, atsipūtimo artimiausius kelerius metus tikrai nebus. Yra įmonių, kurioms savivaldybė skolinga jau kelerius metus, taip pat ir savo pačios įmonėms. Jeigu nebūtų tokių skolų „Vilniaus viešajam transportui“, tai viešojo transporto kokybės pagerinimas jau būtų pajudėjęs. Kadangi situacija gana sudėtinga, tai planus atidėjome kitiems metams.
– Stebite, audituojate savivaldybės įmones. Kaip įvertintumėte jų veiklą ir situaciją?
<...>
Apie kiekvieną įmonę galima papasakoti atskirą istoriją. Tarkim, „Vilniaus viešasis transportas“, viena vertus, nustekenta įmonė dėl nemokamų savivaldybės skolų, kita vertus, matau labai rimtas vadovavimo problemas – įmonė net nėra susiskaičiavusi, kiek jai kainuoja senų transporto priemonių remontas, todėl susidaro įspūdis, kad tiesiog bandoma išlaikyti dideles dirbtuves.
„Susisiekimo paslaugos“ yra neblogai tvarkoma įmonė, bet ilgą laiką jai buvo primetamos keistos funkcijos, kurios užkraudavo kaštų. Tų funkcijų atsikratymas leidžia įmonei atsitiesti, ekonomiškiau tvarkantis pasiekti daugiau.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąBūtent taip ir yra - kai gyveni ten tai papraščiausiai nebematai elementarių dalykų, nes prie jų esi pripratęs. Aš ten per apstaruosius metus nemažai lankiausi darbo reikalais, tai patikek vaizdas labai skiriasi nuo kitų rajonų gyventojų prasme. Tai yra mano nuomuonė susidariusi dažnai ten lankantis. Tiesa pasakius primena kitus rajonus prieš kokius 5-7 metus.
Parašė k0fis Rodyti pranešimąNesaugiausias rajonas - centras. Nesakiau, kad NV nesaugiausia - bet marozų daugiausia.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPo 8 mėnesių mero kėdėje Remigijus Šimašius sako: „Mano tikslas nėra tapti miesto šeimininku“
"Tramvajaus vizijos nebus", bus "BRT vizija"!
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNieko naujo. Tramvajus buvo ir toliau yra įvardijama viena kaip iš galimų transporto priemonių Vilniui, nors, žinia, yra ir didesnių pretendentų. Tad kol kas žaidimas su rinkėjais.
"Tramvajaus vizijos nebus", bus "BRT vizija"!
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąNa man N. Vilnia primena bet kurį kitą sovietinį miegamąjį rajoną dabartiniu metu. Bet neturiu kaip to pagrįsti, nes nevažinėju ten darbo reikalais, o tai juk vienintelis būdas susidaryti tikrai teisingą vaizdą.
Tai kam tada kalbėti apie marozus, jei jų buvimas/nebuvimas niekaip nelemia saugumo? Tai tada viskas gerai su tuo kontingentu, kad ir koks jis būtų O dėl to, kad marozai nevažinėja VT... galima laisvai įsitikinti priešingai vakarais įlipus į 6G ar 74-ą.
Anyway, čia jau visiškas offtopikas, bet nereikia pradėti lyginti pelų su grūdais, kaip NV su tarkim Pilaite ir piktintis, kad ten vat yra naktinis, o NV jau nėra. NV aplamai yra unikalus mikrorajonas, kaip ir Grigiškės ir ten leisti autobusus naktimis galėsime, nebent tada kai skolų kosminių VVT nebeturės, nes dabar realiai naktinis ten važiuotų tik dėl to vieno rajono gyventojų ir trečdalis maršruto yra vien tam, kad pasiekti tą rajoną važiuojant per miškus.Paskutinis taisė k0fis; 2015.12.29, 17:58.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąSiūlau prie tokių pasisakymų, jei jau norisi sekti oficialius politikų pasisakymus, klijuoti duomenis, informaciją, tada nagrinėti, iškelti tezę, ją grįsti, o ne keliaklupščiauti politikams skleidžiant jiems naudingas "tiesas". Tai - tiesiog atviras pripažinimas, kad pritari politikų pasisakymui, pasiduodi, sutinki, kad situacija gerėti negali. Atrodytų kitaip, jei būtum pateikęs išeitį, o ne tiesiog numetęs tą pačią politikų pamėgtą frazę "nėra pinigų".
Kiek žinau, Rygoje naktiniai autobusai jau labai seniai važinėja. Įdomu, kokia jų patirtis, kokia bilietų kaina?
Comment
Comment