Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    O apie tai jei susimoka tai toks pats klientas tai kąžinau ar semkes gliaudantis, rusišką repą per telefoną užleidęs marozas ar jų šaika yra toks pats kaip normalus paprastas keleivis, norintis naktį nuvažiuoti namo.
    Keleivis toks pats, jei susimoka, tik nesilaikantis viešosios tvarkos ir pagarbos aplinkiniams. Naktinių vairuotojai tiesiog tokiu atveju turėtų kviesti policiją. Bet dėl to likę mikrorajono gyventojai neturėtų kentėti dėl tokio prastai argumentuoto užsispyrimo neleisti ten naktinių.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė liootas Rodyti pranešimą
      Manau, kad naktinis į N. Vilnią tikrai reikalingas, tačiau jo nėra ne dėl to, kad manoma jį esant nereikalingą. Naktiniai autobusai – brangus malonumas miesto biudžetui, kol kas yra tik 5 patys pagrindiniai arteriniai maršrutai. Bus pinigų – bus ir 6-tas į N. Vilnią, gal ateity ir 7-tas naktinis maršrutas.
      Dieniniai, pasižiūrėjus į skolas, irgi brangus malonumas. Tai ir šituos panaikinti? Naktinius tiesiog reikėtų organizuoti ne bet kaip, kaip dabar, o protingai - dabartinius mikrorajonus galima lengvai aptarnauti vienu naktiniu maršrutu mažiau, taip pat suretinti kursavimą, padidinti naktiniuose bilietų kainas. Štai, paprasti organizaciniai žingsniai, kuriais galima pridaryti naktinių mieste kiek nori - kad tik būtų kur važiuoti.

      Kai iš VT entuziasto pradeda sklisti politinis kvapelis "brangus malonumas biudžetui", tai man kyla didelis klausimas - o ką toks entuziastas apskritai išmano, nes frazė yra aklai nukopijuota nuo politikų skleidžiamų viešų pasisakymų. Grynas įrodymas, kaip lengvai kai kurie atsiduoda politikierių liaupsėms.

      Siūlau prie tokių pasisakymų, jei jau norisi sekti oficialius politikų pasisakymus, klijuoti duomenis, informaciją, tada nagrinėti, iškelti tezę, ją grįsti, o ne keliaklupščiauti politikams skleidžiant jiems naudingas "tiesas". Tai - tiesiog atviras pripažinimas, kad pritari politikų pasisakymui, pasiduodi, sutinki, kad situacija gerėti negali. Atrodytų kitaip, jei būtum pateikęs išeitį, o ne tiesiog numetęs tą pačią politikų pamėgtą frazę "nėra pinigų".
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė k0fis Rodyti pranešimą
        Gali tu pykti kiek nori, bet faktas kad NV ar Grigiškėse atitinkamas tomaševskinis kontingentas daugumoj gyvena ir sudaro atitinkamai didesnę dalį gyventojų, taigi ir jaunimo "paniatkės" atitinkamos yra. Nesakau, kad visi, bet tas skaičius akivaiždžiai skiriasi nuo kitų rajonų, kad to nematyti turi būti arba aklas, arba žiūrėti pro rožinius akinius, nes juk "namuose geriausia".

        O apie tai jei susimoka tai toks pats klientas tai kąžinau ar semkes gliaudantis, rusišką repą per telefoną užleidęs marozas ar jų šaika yra toks pats kaip normalus paprastas keleivis, norintis naktį nuvažiuoti namo.

        Ps. marozą aš vadinu ne išvaizdą ar kažkas pan. marozas man yra gyvenimo būdas ir elgesys visuomenėje ar tame pačiame VT.
        Iš kur toks įsitikinimas, kad būtent Naujojoje Vilnioje taip "katastrofiškai nesaugiausia"? Į Naujininkus, Savanorių pr., Stoties rajoną naktiniai važinėja ir niekam tai nekliūna. Čia jei lyginti grynai saugumo atžvilgiu. O šiaip visuose rajonuose yra tikimybė, kad pasitaikys ne itin padorus keleivis, bet dėl to neturėtų kentėti visi padorūs keleiviai, kurių dauguma.

        O kas liečia "supuvusius golfus"- kaip tik geriau, kad jo vairuotojas namo grįžtu autobusu, o ne savo automobiliu. Nes, neturėdami kitos alternatyvos grįžimui, jie net ir šiek tiek išgėrę, vistiek sėdasi prie vairo.
        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.12.29, 06:30.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Peržiūrėjus naktinių autobusų maršrutų eismo tvarkaraščius jie važiuoja kas valandą, kas naktį yra gerai. O ateityje keičiant ar įvedant naujus naktinių autobusų maršrutus reikėtų įtraukti ir jaunų šeimų mikrorajonus, kurie yra šiuo metu neaptarnaujami naktinių autobusų maršrutų. O dieninių autobusų maršrutų paskutiniai reisai iš miesto į jaunų šeimų mikrorajonus savautgaliais ir šventinėmis dienomis išvyksta 20:45 val., darbo dienomis 21:50 val. Jaunų šeimų mikrorajonuose nėra jokios laisvalaikio praleidimo vietos net kavinių, picerijų, restoranų, kino teatrų ir t.t. visa tai yra mieste ir jo centre, būtent dėl to ir yra reikalingi naktiniai autobusų maršrutai į jaunų šeimų mikrorajonus ir kad jie būtų aptarnaujami.
          Naktiniuose autobusų maršrutuose bilietų kainos galėtų būti tokios:
          Pilnas bilietas (be nuolaidos) 2.00€/7.00Lt.
          Su 50% nuolaida (neįgaliesiems), taip pat yra jaunų neįgaliųjų, kurie nori irgi pasilinksminti nors vieną kartą į mėnesį ar metus būtų 1.00€/3.45Lt.
          Su 20% nuolaida (sunkiau judantiems neįgaliesiems), taip pat yra jaunų neįgaliųjų, kurie sunkiau juda, bet nori pasilinksminti nors vieną kartą į mėnesį ar metus būtų 0.50 euro ct./1.73Lt.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
            reikėtų įtraukti ir jaunų šeimų mikrorajonus, kurie yra šiuo metu neaptarnaujami naktinių autobusų maršrutų. O dieninių autobusų maršrutų paskutiniai reisai iš miesto į jaunų šeimų mikrorajonus savautgaliais ir šventinėmis dienomis išvyksta 20:45 val., darbo dienomis 21:50 val. Jaunų šeimų mikrorajonuose nėra jokios laisvalaikio praleidimo vietos net kavinių, picerijų, restoranų, kino teatrų ir t.t. visa tai yra mieste ir jo centre, būtent dėl to ir yra reikalingi naktiniai autobusų maršrutai į jaunų šeimų mikrorajonus ir kad jie būtų aptarnaujami.
            Naktiniuose autobusų maršrutuose bilietų kainos galėtų būti tokios:
            Pilnas bilietas (be nuolaidos) 2.00€/7.00Lt.
            Didelis klausimas ar "jaunos šeimos" važiuos už 6e su Uber, ar 4e su VVT ?

            Comment


              Parašė abruo Rodyti pranešimą
              Na, tiesa, jei tuo tiki, tai niekaip neįrodysiu, kad yra kitaip. Tik man neaišku, kokiu būdu tuomet susidaryti aiškų to rajono gyventojų vaizdą, nes gyvendamas ten, anot jūsų, tampi šališkas, o negyvendamas, logiška - tiesiog nesusiduri ir nežinai?
              Būtent taip ir yra - kai gyveni ten tai papraščiausiai nebematai elementarių dalykų, nes prie jų esi pripratęs. Aš ten per apstaruosius metus nemažai lankiausi darbo reikalais, tai patikek vaizdas labai skiriasi nuo kitų rajonų gyventojų prasme. Tai yra mano nuomuonė susidariusi dažnai ten lankantis. Tiesa pasakius primena kitus rajonus prieš kokius 5-7 metus.

              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Iš kur toks įsitikinimas, kad būtent Naujojoje Vilnioje taip "katastrofiškai nesaugiausia"? Į Naujininkus, Savanorių pr., Stoties rajoną naktiniai važinėja ir niekam tai nekliūna. Čia jei lyginti grynai saugumo atžvilgiu. O šiaip visuose rajonuose yra tikimybė, kad pasitaikys ne itin padorus keleivis, bet dėl to neturėtų kentėti visi padorūs keleiviai, kurių dauguma.

              O kas liečia "supuvusius golfus"- kaip tik geriau, kad jo vairuotojas namo grįžtu autobusu, o ne savo automobiliu. Nes, neturėdami kitos alternatyvos grįžimui, jie net ir šiek tiek išgėrę, vistiek sėdasi prie vairo.
              Nesaugiausias rajonas - centras. Nesakiau, kad NV nesaugiausia - bet marozų daugiausia.

              Nėra labai teisinga lyginti stotį ar naujinkus ar savanoriu pr. vienu atvėju tai rajonai pro kuriuos pravažiuoja autobusas važiuodamas į kitus - nes pro ten tiesiog eina kelias iš centro, kaip ir stoties kurių rajonai niekur pasaulyje saugumu nežiba.

              O kas dėl golfo, aš nesakau, kad geriau su juo važiuoti, aš sakau kokios yra vietinių marozų "paniatkės".


              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
              Keleivis toks pats, jei susimoka, tik nesilaikantis viešosios tvarkos ir pagarbos aplinkiniams. Naktinių vairuotojai tiesiog tokiu atveju turėtų kviesti policiją. Bet dėl to likę mikrorajono gyventojai neturėtų kentėti dėl tokio prastai argumentuoto užsispyrimo neleisti ten naktinių.
              Tai koks čia toks pats keleivis, jei dėl jo pagal jūsų parašyma kenčia kiti - laukiama policija gaišinamas kitų laikas ir pan. Aiškų facecontrolo nepastatysi, bet važiuoti su tokiais mažas malonumas.
              Paskutinis taisė k0fis; 2015.12.29, 09:06.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Didelis klausimas ar "jaunos šeimos" važiuos už 6e su Uber, ar 4e su VVT ?
                Jauna šeima, jaunimas važiuos su VVT, nes jis yra pigiau, o jaunos šeimos skaičiuoja kiekvieną eurą.
                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                Comment


                  Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                  Jauna šeima, jaunimas važiuos su VVT, nes jis yra pigiau, o jaunos šeimos skaičiuoja kiekvieną eurą.
                  Na jei jos nori pramogauti Nuodėmių trikampyje (Islandijos-Vilniaus-Jogailos g.). tai euras yra mažas pinigas.
                  Jei nori nuvažiuoti į x brando piceriją Jeruzalėje, didelis klausimas ar "jauna šeima" skaičiuoja tą kiekvieną eurą. Tokios kokybės "picą" su "sūrio produktu", "dešros produktu" namie gali aplenkti keliais kartais skaniau ir kartu pigiau.
                  Galbūt jaunos šeimos, kurios gyvena su uošviais, nori važiuoti "į miestą", kad netrukdyti vieni kitiems. Bet tokios gyvena Karoliniškėse, Žirmūnuose, Šeškinėje. Todėl jiems yra naktinis VVT

                  Žodžiu poreikio VVT važiuoti iš "jaunų šeimų naujų rajonų" nesimato

                  Comment


                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                    Anksčiau naktinis į N. Vilnią važinėdavo, taip kad tikrai yra su kuo palyginti. Forumo kolegos gal ir patys yra naudojęsi, jų paklauskite.
                    Atidžiau skaityk - kalba ėjo apie naktinį į Pavilnį, o ne į N.Vilnią. O kalbant apie tai, kad visi naktiniai maršrutai yra nuostolingi, ir tokiu požiūriu, visus juos reikia naikinti, tai galiu pasakyti, kad yra nuostolingi maršrutai ir yra nuostolingesni ir tikrai nemanau, kad yra gerai bristi į dar didesnius nuostolius, kai VVT skola ir taip yra milžiniška. Dėl to tie naktiniai, bent jau kol kas turi eiti tik pro tankiausiai apgyvendintus kvartalus, kur daugiausia keleivių. Kažkada, kai situacija pagėrės, galės atsirasti ir maršrutai į Grigiškes, Salininkus, Balsius ar Pavilnį, bet kolkas tikrai, manau, reikia susilaikyti. Dabar nebent mikriukas į NV, taip ir marozų problema palengvėtų, nes vairuotojas matytų visą saloną geriau negu 12m autobuse. O dėl to, kad jie ir taip jau važiuoja pro nesaugius rajonus - nes nėra kur kitur apsisukti atvažiavus iš miegamojo rajono. Dėl to ir siūlau, 102-ą jungti su 104-u (atkristų Stotis, Naujininkai ir tuščia Maironio g.), bei šalinti 103-ą iš Gerosios Vilties (101-o ten laisvai užtenka). Bendrai tai, korekcijos šitiems maršrutams dabar yra tiesiog būtinos.

                    Comment


                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                      Nuo kada šventinėmis dienomis VT važiuoja kaip seštadienį?
                      Nuo niekada, bet jei maršrutas šeštadienio rytą važiuoja 5h, tai tikrai nėra tokia bloga situacija. Ar Naujoji Vilnia ir Pavilnys yra tokie specifiški, kad naktinių pramogų iš penktadienio į šeštadienį jiems nereikia, reikia tik iš šeštadienio į sekmadienį ?

                      Comment


                        Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                        Aiškų facecontrolo nepastatysi, bet važiuoti su tokiais mažas malonumas.
                        VVT turi patirties atskirdama toje pačioje kryptyje vienus keleivius nuo kitų pagal užsiėmimą, polinkius, agresyvumą. 1 (nedaug maršrutų kur visi žemagrindžiai) ir 4.

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          VVT turi patirties atskirdama toje pačioje kryptyje vienus keleivius nuo kitų pagal užsiėmimą, polinkius, agresyvumą. 1 (nedaug maršrutų kur visi žemagrindžiai) ir 4.
                          Šiuo atveju tas ne prie ko. Ar tu siūlai daryti du identiškus nuostolingus naktinius maršrutus į Naująją Vilnią ? Trasos nesiskirtų, o kiekvienoj stotelėj stovėtų po savanorį, nurodantį į kurį autobusą reikia lipt ?

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                            Šiuo atveju tas ne prie ko. Ar tu siūlai daryti du identiškus nuostolingus naktinius maršrutus į Naująją Vilnią ? Trasos nesiskirtų, o kiekvienoj stotelėj stovėtų po savanorį, nurodantį į kurį autobusą reikia lipt ?
                            Nesiūlau, tiesiog sakau, kad VVT kai nori susigalvoja kaip be "Trikampio žiedo" pasidaryti facecontrol

                            NV yra reikalingas naktinis VT, o dėl Pavilnio aš stipriai abejočiau.

                            Comment


                              Po 8 mėnesių mero kėdėje Remigijus Šimašius sako: „Mano tikslas nėra tapti miesto šeimininku“

                              – Kokį miestą, savivaldybę radote balandžio pabaigoje ir kas pasikeitė? Kokius pagrindinius jau atliktus ar tik pradėtus darbus išskirtumėte?
                              – Pasakysiu ne apie savivaldybę, o apie miestą. Buvo labai ryškus disbalansas tarp to, koks miestas buvo realybėje ir koks jis yra vizijose bei planuose. Daug vizijų, bet akivaizdu, kad kai kurie planai niekada nebus įgyvendinti, bet vis buvo atnaujinami ir atnaujinami.
                              Net nekalbu apie tokius dalykus kaip Guggenheimas ar tramvajus,
                              <...>
                              – O kaip su Vilniaus miesto finansais – ar pavyko bent šiek tiek juos suvaldyti?
                              <...>
                              Problema yra ta, kad pradelstų mokėjimų yra labai daug, todėl lengvo gyvenimo, atsipūtimo artimiausius kelerius metus tikrai nebus. Yra įmonių, kurioms savivaldybė skolinga jau kelerius metus, taip pat ir savo pačios įmonėms. Jeigu nebūtų tokių skolų „Vilniaus viešajam transportui“, tai viešojo transporto kokybės pagerinimas jau būtų pajudėjęs. Kadangi situacija gana sudėtinga, tai planus atidėjome kitiems metams.
                              – Stebite, audituojate savivaldybės įmones. Kaip įvertintumėte jų veiklą ir situaciją?
                              <...>
                              Apie kiekvieną įmonę galima papasakoti atskirą istoriją. Tarkim, „Vilniaus viešasis transportas“, viena vertus, nustekenta įmonė dėl nemokamų savivaldybės skolų, kita vertus, matau labai rimtas vadovavimo problemas – įmonė net nėra susiskaičiavusi, kiek jai kainuoja senų transporto priemonių remontas, todėl susidaro įspūdis, kad tiesiog bandoma išlaikyti dideles dirbtuves.
                              „Susisiekimo paslaugos“ yra neblogai tvarkoma įmonė, bet ilgą laiką jai buvo primetamos keistos funkcijos, kurios užkraudavo kaštų. Tų funkcijų atsikratymas leidžia įmonei atsitiesti, ekonomiškiau tvarkantis pasiekti daugiau.

                              Comment


                                Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                Būtent taip ir yra - kai gyveni ten tai papraščiausiai nebematai elementarių dalykų, nes prie jų esi pripratęs. Aš ten per apstaruosius metus nemažai lankiausi darbo reikalais, tai patikek vaizdas labai skiriasi nuo kitų rajonų gyventojų prasme. Tai yra mano nuomuonė susidariusi dažnai ten lankantis. Tiesa pasakius primena kitus rajonus prieš kokius 5-7 metus.
                                Na man N. Vilnia primena bet kurį kitą sovietinį miegamąjį rajoną dabartiniu metu. Bet neturiu kaip to pagrįsti, nes nevažinėju ten darbo reikalais, o tai juk vienintelis būdas susidaryti tikrai teisingą vaizdą.

                                Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                Nesaugiausias rajonas - centras. Nesakiau, kad NV nesaugiausia - bet marozų daugiausia.
                                Tai kam tada kalbėti apie marozus, jei jų buvimas/nebuvimas niekaip nelemia saugumo? Tai tada viskas gerai su tuo kontingentu, kad ir koks jis būtų O dėl to, kad marozai nevažinėja VT... galima laisvai įsitikinti priešingai vakarais įlipus į 6G ar 74-ą.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Po 8 mėnesių mero kėdėje Remigijus Šimašius sako: „Mano tikslas nėra tapti miesto šeimininku“
                                  Nieko naujo. Tramvajus buvo ir toliau yra įvardijama viena kaip iš galimų transporto priemonių Vilniui, nors, žinia, yra ir didesnių pretendentų. Tad kol kas žaidimas su rinkėjais.

                                  "Tramvajaus vizijos nebus", bus "BRT vizija"!

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Nieko naujo. Tramvajus buvo ir toliau yra įvardijama viena kaip iš galimų transporto priemonių Vilniui, nors, žinia, yra ir didesnių pretendentų. Tad kol kas žaidimas su rinkėjais.

                                    "Tramvajaus vizijos nebus", bus "BRT vizija"!
                                    O realių darbų kaip nebuvo, taip ir nėra.

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      Na man N. Vilnia primena bet kurį kitą sovietinį miegamąjį rajoną dabartiniu metu. Bet neturiu kaip to pagrįsti, nes nevažinėju ten darbo reikalais, o tai juk vienintelis būdas susidaryti tikrai teisingą vaizdą.
                                      Tai kam tada kalbėti apie marozus, jei jų buvimas/nebuvimas niekaip nelemia saugumo? Tai tada viskas gerai su tuo kontingentu, kad ir koks jis būtų O dėl to, kad marozai nevažinėja VT... galima laisvai įsitikinti priešingai vakarais įlipus į 6G ar 74-ą.
                                      Matau nelabai supranti, kad aš kalbu apie gyventojus, o ne apie pačio rajono pastatus, infrastuktūra ar dar kažką, nors ir ta ten vargana. Nereikia isižeisti kaip mergaitei, kad ne visiem tavo rajonas auksu žiba. Tai papasakok, ar labai smagu su jais važinėtis ypač vakarais? Mielai išliptum naktiniu važiuodamas vienoje stotelėje su 10 girtų marozų? Ir kur jie važiuoja, jei ten negyvena?

                                      Anyway, čia jau visiškas offtopikas, bet nereikia pradėti lyginti pelų su grūdais, kaip NV su tarkim Pilaite ir piktintis, kad ten vat yra naktinis, o NV jau nėra. NV aplamai yra unikalus mikrorajonas, kaip ir Grigiškės ir ten leisti autobusus naktimis galėsime, nebent tada kai skolų kosminių VVT nebeturės, nes dabar realiai naktinis ten važiuotų tik dėl to vieno rajono gyventojų ir trečdalis maršruto yra vien tam, kad pasiekti tą rajoną važiuojant per miškus.
                                      Paskutinis taisė k0fis; 2015.12.29, 17:58.

                                      Comment


                                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                        Siūlau prie tokių pasisakymų, jei jau norisi sekti oficialius politikų pasisakymus, klijuoti duomenis, informaciją, tada nagrinėti, iškelti tezę, ją grįsti, o ne keliaklupščiauti politikams skleidžiant jiems naudingas "tiesas". Tai - tiesiog atviras pripažinimas, kad pritari politikų pasisakymui, pasiduodi, sutinki, kad situacija gerėti negali. Atrodytų kitaip, jei būtum pateikęs išeitį, o ne tiesiog numetęs tą pačią politikų pamėgtą frazę "nėra pinigų".
                                        Tai kad patys kalbat remdamiesi tik emocijomis, iš serijos "gyvenu X rajone, kodėl ten nevažiuoja naktiniai?". Apie Naująją Vilnią jokių faktų kol kas neradau.


                                        Kiek žinau, Rygoje naktiniai autobusai jau labai seniai važinėja. Įdomu, kokia jų patirtis, kokia bilietų kaina?

                                        Comment


                                          Nuo kiek salcio VVT uzkuria visus autobusus parke "per naktį"?
                                          Kai tai mačiau prieš kelis metus - vaizdas, turiu pasakyti, pritrenkiantis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X