Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Kaip tik žiūriu, kad ji yra pažymėta 4 maršrute, o 2 ir 14 jos nėra. Įdomu, kada čia pradėjo rodyti ją? Kitose vietose esančių stotelių nėra tvarkaraščiuose.
    Susisiekimo paslaugos atsakymas į mano klausimą dėl šios stotelės:

    Buvo įsivėlusi programavimo klaida - ši stotelė neturėtų būti nurodoma maršrutų tvarkaraščiuose, nes stotelėje pagal pareikalavimą nėra konkretaus sustojimo laiko.
    Dabar pažiūrėjau - jau išimta stotelė "pagal pageidavimą".
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Išasfaltavus Rokantiškių g. tarp Šiaurės g. ir Kalno g. 115A galėtų važiuoti Rokantiškių ->Šiaurės->Kalno g. (be stovėjimo žiede). 37 - Rokantiškių->Šiaurės g. -> Kalno g. -> Kalno. g. žiedas. Atgal priešinga trasa.

      Dabartinės 37 ir 115A trasos neturi jungtinumo su Šiaurės g.

      Comment


        "115 iki Kalno g." tikrai galėtų taip važiuoti - gyventojams būtų tiesioginis transportas iki prekybos centro prie Palydovo st. Bet dėl 37 nepritariu, nes dideliam autobusui ne vieta atkarpoje nuo Rokantiškių iki Klonio st.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Aš taip supratau, jog siūlomas variantas 115A trumpasis variantas Rokantiškės - Šiaurės g. - Kalno g. (daugmaž žiedas aplink tą kvartalą)?
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Grustnyj, kalbama kad ir apie paprastus maršrutus. Prie ko šitas BRT? Kalbant apie Vilnių, trūksta geresnio tvarkaraščių planavimo ir ilgesnių transporto priemonių.
            BRT pavidalu gali būti dauguma ne tik centrinių, bet ir populiariausių maršrutų. Tikrai nereikia daryti kaip siūlė Vilniuje - pvz., padaryti centrinį pagrindinį maršrutą Stotis - Santariškės, panaikinant troleibusų maršrutus Pylimo gatvėje. Galima iš esmės modernizuoti sistemą, į kurią įtraukti dabartinius greituosius maršrutus (išskyrus 6G), populiariausius autobusų maršrutus (10, 24, 40, 43, 53 ir panašiai) ir populiariausius troleibusų maršrutus (2, 4, 6, 7, 9, 16, 17, 19). Įvertinus visus niuansus, iš šių maršrutų daryti branduolį modeliuojant jų trasas.

            BRT sistemos įdiegimas būtų naudingas miestui: keleiviai važiuotų greitai, pagrindinis VT stotų visose stotelėse, būtų naujai perklotas asfaltas BRT trasose (mažiau TP gėdimų). Taip pat nereikia pamiršti, kad kuo greičiau važiuoja transporto priemonė, tuo mažiau transporto priemonių reikia x maršrute, palaikant dabartinį ar kiek dažnesnį kursavimo dažnį x maršrute.

            Dar nereikėtų svaigti apie geresnį tvarkaraščių planavimą Vilniuje, kalbam, kalbam, bet kas pusmėtį padėtis vis blogėja (dar vienas puikus pavyzdys - naujas 5G grafikas dienos metu). Be to, net ir puikiai sukūrę tvarkaraštį, vis tiek apčiuopiamo greičio laimėjimo nepajustume. Pvz., dabar T2 į Stotį važiuoja 39 minutes dienos metu. Logiškiau sumažinant trasos įveikimo laiką, būtų galima sumažinti net iki 30 minučių. O įtraukus šį maršrutą į BRT sistemą - jau vos 21 min. Laikas laimimas dvigubai. Suprantu, kad entuziastai miegotų transporto priemonėje jei jiems tai būtų leista, bet statistiškas keleivis nori greito susisiekimo. Todėl ir buvo populiarūs mikroautobusai, keleiviai net buvo pasiryžę brangiau už jį mokėti. 20 minučių nuvažiuoti iš Saulėtekio iki Stoties užtrunka su mašina, todėl dauguma rinktųsi būtent šį greitą būdą nusigauti iki taško B. Bet ši sistema privalo veikti visame Vilniuje, tada sumažėtų ir kamščiai, ir atsirastų naujų potencialių keleivių.

            Comment


              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
              BRT pavidalu gali būti dauguma ne tik centrinių, bet ir populiariausių maršrutų. Tikrai nereikia daryti kaip siūlė Vilniuje - pvz., padaryti centrinį pagrindinį maršrutą Stotis - Santariškės, panaikinant troleibusų maršrutus Pylimo gatvėje. Galima iš esmės modernizuoti sistemą, į kurią įtraukti dabartinius greituosius maršrutus (išskyrus 6G), populiariausius autobusų maršrutus (10, 24, 40, 43, 53 ir panašiai) ir populiariausius troleibusų maršrutus (2, 4, 6, 7, 9, 16, 17, 19). Įvertinus visus niuansus, iš šių maršrutų daryti branduolį modeliuojant jų trasas.

              BRT sistemos įdiegimas būtų naudingas miestui: keleiviai važiuotų greitai, pagrindinis VT stotų visose stotelėse, būtų naujai perklotas asfaltas BRT trasose (mažiau TP gėdimų). Taip pat nereikia pamiršti, kad kuo greičiau važiuoja transporto priemonė, tuo mažiau transporto priemonių reikia x maršrute, palaikant dabartinį ar kiek dažnesnį kursavimo dažnį x maršrute.

              Dar nereikėtų svaigti apie geresnį tvarkaraščių planavimą Vilniuje, kalbam, kalbam, bet kas pusmėtį padėtis vis blogėja (dar vienas puikus pavyzdys - naujas 5G grafikas dienos metu). Be to, net ir puikiai sukūrę tvarkaraštį, vis tiek apčiuopiamo greičio laimėjimo nepajustume. Pvz., dabar T2 į Stotį važiuoja 39 minutes dienos metu. Logiškiau sumažinant trasos įveikimo laiką, būtų galima sumažinti net iki 30 minučių. O įtraukus šį maršrutą į BRT sistemą - jau vos 21 min. Laikas laimimas dvigubai. Suprantu, kad entuziastai miegotų transporto priemonėje jei jiems tai būtų leista, bet statistiškas keleivis nori greito susisiekimo. Todėl ir buvo populiarūs mikroautobusai, keleiviai net buvo pasiryžę brangiau už jį mokėti. 20 minučių nuvažiuoti iš Saulėtekio iki Stoties užtrunka su mašina, todėl dauguma rinktųsi būtent šį greitą būdą nusigauti iki taško B. Bet ši sistema privalo veikti visame Vilniuje, tada sumažėtų ir kamščiai, ir atsirastų naujų potencialių keleivių.
              Priklauso nuo to, ką jus vadinate BRT ir ką konkrečiai padarytumėt Vilniuje. Kol kas skaitant man kyla jūra galimų BRT variantų. Gal galite patikslinti, pvz. turite omenyje A juostas, ar pvz. troleibusų išmontavimą BRT trasose ir t.t.(su troleibusų fanatizmu paskutinis sakinys niekaip nesusijęs).

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Priklauso nuo to, ką jus vadinate BRT ir ką konkrečiai padarytumėt Vilniuje. Kol kas skaitant man kyla jūra galimų BRT variantų. Gal galite patikslinti, pvz. turite omenyje A juostas, ar pvz. troleibusų išmontavimą BRT trasose ir t.t.(su troleibusų fanatizmu paskutinis sakinys niekaip nesusijęs).
                Reikia atlikinėti studijas ir įvertinti kas būtų naudingiau ir pigiau. Tikėtina, kad pigiau būtų autobusai, nes jų įsigijimo kaina mažesnė, bet eksploatavimo kaštai didesni nei troleibusų. Kadangi nesu susipažinęs su kainom, pasakyti kas būtų geriau negaliu.

                Logiškai mąstant, kad tokiuose maršrutuose kaip Stotis - Santariškės ar Pašilaičiai - Ozo g. - Saulėtekis reikėtų autobusų, o tokiuose maršrutuose kaip Žemieji Paneriai - Saulėtekis - troleibusų. Be abejo naujų ir dvigubų, o ne senų Škodų. Solariai dirbtų tokiuose paprastuose maršrutuose kaip T1, T13 ir panašiai.

                Maršrutų galima modeliuoti daug, svarbu, kad jie būtų naudingi tiek keleiviams, tiek ekonomiškai pagrįsti. Ankstesniame pranešime paminėjau A10 ir T6. Suprantama, kad BRT atkarpoje Žaliasis tiltas - Markučiai ir Pramogų arena - Žirmūnai būtų nenaudingas, todėl juos sujungiant taptų naujas maršrutas Žemieji Paneriai - Centras - Didlaukio g. - Fabijoniškės. Tačiaum analogas jam būtų A24 (priskiriau prie populiarių). Todėl ir sakau, kad reikia pagrįstų apskaičiavimų ir maršrutų, o ne šiaip iš lempos.

                Comment


                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                  <...>paminėjau A10 ir T6. Suprantama, kad BRT atkarpoje Žaliasis tiltas - Markučiai ir Pramogų arena - Žirmūnai būtų nenaudingas, todėl juos sujungiant taptų naujas maršrutas Žemieji Paneriai - Centras - Didlaukio g. - Fabijoniškės. Tačiaum analogas jam būtų A24 (priskiriau prie populiarių). Todėl ir sakau, kad reikia pagrįstų apskaičiavimų ir maršrutų, o ne šiaip iš lempos.
                  Visiškai ne analogas. 24 aptarnauja šiaurines Fabijoniškes, Šeškinę ir Žemuosius Panerius jungdama juos su Geležinio vilko arterija/centru, kol A10+T6 aptarnauja pietines Fabijoniškes, Baltupius ir Kalvarijų gatvę. Čia tas pats, kas sakysi, kad 1G analogas yra 2G, o A1 - A2. 24-o keleiviai tokiu BRT nevažinėtų, nes prie niekur jis neprivežtų.

                  Comment


                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                    Visiškai ne analogas. 24 aptarnauja šiaurines Fabijoniškes, Šeškinę ir Žemuosius Panerius jungdama juos su Geležinio vilko arterija/centru, kol A10+T6 aptarnauja pietines Fabijoniškes, Baltupius ir Kalvarijų gatvę. Čia tas pats, kas sakysi, kad 1G analogas yra 2G, o A1 - A2. 24-o keleiviai tokiu BRT nevažinėtų, nes prie niekur jis neprivežtų.
                    Analogas - panašu, bet nėra dubliavimas. Kadangi ir 24, ir A10+T6 važiuotų iš vienodo taško A į vienodą tašką B, galima sakyti apie analogą, bet tai nereiškia, kad jie dubliuotų vienas kitą.

                    Comment


                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                      Puikus pasiūlymas! Tik klausimas ar aš esu Vilniaus meras?
                      Tik klausimas - ar Vilniaus meras apskritai ką nors siūlo dėl BRT? Iš jo girdimi tik vienietinai žodžiai, kad po ~10 metų Vilniuje bus metro.
                      Ir dar, patikslinkite, ar jūsų BRT yra autobusų juostos per vidurį kaip pvz. Stambule, ar tiesiog trigubas autobusas/troleibusas paprastoje A juostoje po gudriu pavadinimu ''Bus Rapid Transit''?

                      Comment


                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                        Puikus pasiūlymas! Tik klausimas ar aš esu Vilniaus meras? Kol Šimašius bus meru, jokie didesni projektai nebus įgyvendinti dėl konservatyvaus taupymo. BRT dažniausiai vis tiek dirba autobusai, bet tai nereiškia, kad troleibusai negali dirbti šalia šios sistemos.
                        Tai o kas kaltas, kad meras, kuris pasiryžęs taupyti, vis tiek kalba apie brangesnį metro, o ne apie pigesnį BRT?

                        Be abejo, BRT sistema Vilniuje turėtų būti vidury gatvės su fiziškai atskirtomis juostomis.

                        Comment


                          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                          Tai o kas kaltas, kad meras, kuris pasiryžęs taupyti, vis tiek kalba apie brangesnį metro, o ne apie pigesnį BRT?

                          Be abejo, BRT sistema Vilniuje turėtų būti vidury gatvės su fiziškai atskirtomis juostomis.
                          Uchuchu, jūs tikrai manote, kad Vilniuje galima padaryti tokį BRT variantą? Pamirškit, nes be juostų automobiliams susiaurinimo tai nepavyks, o reikės iš automobilistų atimti 2 juostas (abiejomis kryptimis), o ties stotelėmis - net 6 (abiejomis kryptimis).
                          Vienintelis dalykas, ką Vilniuje galima daryti nestatant estakadų ar nerausiant tunelių - daryti A juostas, mažinant tarpus tarp kelio ir šaligatvio, bet ir tai, reikėtų kirsti medžius ir perkelinėti stulpus.

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            Uchuchu, jūs tikrai manote, kad Vilniuje galima padaryti tokį BRT variantą? Pamirškit, nes be juostų automobiliams susiaurinimo tai nepavyks, o reikės iš automobilistų atimti 2 juostas (abiejomis kryptimis), o ties stotelėmis - net 6 (abiejomis kryptimis).
                            Vienintelis dalykas, ką Vilniuje galima daryti nestatant estakadų ar nerausiant tunelių - daryti A juostas, mažinant tarpus tarp kelio ir šaligatvio, bet ir tai, reikėtų kirsti medžius ir perkelinėti stulpus.
                            Kartoju, jeigu kelionė BRT tampa identiška kelionei su mašina, mašinų srautas mažėja. Taip pat nereikia pamiršti, kad stotelės daromos tose vietose kur tam yra vietos, o vietos Vilniuje tikrai užtektinai. Kadaise VGTU specialistų rengtame naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialiame plane matėme, kad, pvz., 1 BRT Stotis - Santariškės stotelės būtų įrenginėjamos Stoty (užtektinai vietos), prie dabartinės Rūdninkų stotelės (užtektinai vietos), šalia Pylimo ir Naugarduko gatvių sankryžos (užtektinai vietos), šalia dabartinės Reformatų st. (užtektinai vietos prie Reformatų skvero), šalia Gedimino prospekto, Operos ir baleto teatro, Lvovo st. ir taip toliau.

                            Jus matėte Amsterdamo kelius ir kiek ten juostų atiduota mašinoms? Gyventojų ten daugiau negu Vilniuje, bet problemų dėl to nekyla. Nekiltų ir Vilniuje.

                            Comment


                              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                              Kartoju, jeigu kelionė BRT tampa identiška kelionei su mašina, mašinų srautas mažėja. Taip pat nereikia pamiršti, kad stotelės daromos tose vietose kur tam yra vietos, o vietos Vilniuje tikrai užtektinai. Kadaise VGTU specialistų rengtame naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialiame plane matėme, kad, pvz., 1 BRT Stotis - Santariškės stotelės būtų įrenginėjamos Stoty (užtektinai vietos), prie dabartinės Rūdninkų stotelės (užtektinai vietos), šalia Pylimo ir Naugarduko gatvių sankryžos (užtektinai vietos), šalia dabartinės Reformatų st. (užtektinai vietos prie Reformatų skvero), šalia Gedimino prospekto, Operos ir baleto teatro, Lvovo st. ir taip toliau.

                              Jus matėte Amsterdamo kelius ir kiek ten juostų atiduota mašinoms? Gyventojų ten daugiau negu Vilniuje, bet problemų dėl to nekyla. Nekiltų ir Vilniuje.
                              Pradėsiu iš galo:
                              Dėl Amsterdamo nežinau, bet numanau, kad kalbate apie A juostas vietoj paprastos juostos.

                              Tos stotelės, o tiksliau jų vietos, kurios buvo nurodytos (gal kas žino, kur dabar galima pasižiūrėti tą planą? VMS puslapyje jis nepasiekiamas), yra apsurdiškos. Kaip tas BRT pasuktų prie Kudirkos aikštės?
                              Visų antra, žmonės nepersės, nebent vėl bus smegenų plovimas. Tai tik supykdys automobilistus. Pvz., gerbiamas Kitoks Brolis gyrėsi, kad vilniečiai jau priprato prie reformos, pripras ir prie tramvajaus. O dabar pasižiūrėkite Delfio komentarų skiltį po VT straipsnio. Kontingentas gal ir nėra tas kuriuo reikėtų vadovautis, bet signalą vis tiek duoda(kalbu apie mikriukų sugrąžinimą). Vietos netrūksta žaliosiose gatvės juostose, bet juk maršrutas G. Vilties žiedas - Laisvės pr. - Pašilaičiai būtų apsurdiškas? Kitose gatvėse vietos trūksta, pvz. Žemaitės BRTui vietos nėra.
                              Ir jeigu manote, kad vilniečiai-automobilistai persės į VT - svajokite toliau.
                              Paskutinis taisė Pilaitis; 2015.12.08, 21:53.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Pradėsiu iš galo:
                                Dėl Amsterdamo nežinau, bet numanau, kad kalbate apie A juostas vietoj paprastos juostos.

                                Tos stotelės, o tiksliau jų vietos, kurios buvo nurodytos (gal kas žino, kur dabar galima pasižiūrėti tą planą? VMS puslapyje jis nepasiekiamas), yra apsurdiškos. Kaip tas BRT pasuktų prie Kudirkos aikštės?
                                Visų antra, žmonės nepersės, nebent vėl bus smegenų plovimas. Tai tik supykdys automobilistus. Pvz., gerbiamas Kitoks Brolis gyrėsi, kad vilniečiai jau priprato prie reformos, pripras ir prie tramvajaus. O dabar pasižiūrėkite Delfio komentarų skiltį po VT straipsnio. Kontingentas gal ir nėra tas kuriuo reikėtų vadovautis, bet signalą vis tiek duoda(kalbu apie mikriukų sugrąžinimą). Vietos netrūksta žaliosiose gatvės juostose, bet juk maršrutas G. Vilties žiedas - Laisvės pr. - Pašilaičiai būtų apsurdiškas? Kitose gatvėse vietos trūksta, pvz. Žemaitės BRTui vietos nėra.
                                Ir jeigu manote, kad vilniečiai-automobilistai persės į VT - svajokite toliau.
                                1) Amsterdame dažniausiai yra tik po vieną juostą automobiliui gatvėje, kita - VT, trečia - parkavimui (jeigu yra vietos).

                                2) Jeigu BRT sistema būtų sudaryta iš daug maršrutų, iškart atkrenta būtinybė įsigyti trigubus autobusus. Dvigubi autobusai gali laisvai dirbti visose pagrindinėse Vilniaus gatvėse.

                                3) Argumentuokite kuo VGTU pasiūlytos stotelės yra absurdiškos, jeigu didžioji jų dalis sutampa su dabartinėmis stotelėmis? Ar čia tiesiog iš būtinybės pasiginčyti?
                                Pvz., Žaliojo tilto stotelės nėra, bet yra Operos ir baleto teatro stotelė (vietos įrengti stotelę daugiau nei pakankamai) ir Lvovo stotelė. Taip padaryta dėl patogių persėdimų iš kitų svarbių miesto arterijų - Antakalnio, Žirmūnų, Lukiškių ir T. Narbuto pusių. Nesutikčiau tik dėl jų pasiūlytos "Gedimino prospekto" stotelės, visgi ją reikėtų įrenginėti prie dabartinės Vinco Kudirkos aikštės.
                                Jeigu dabartinės VT stotelės yra viena šalia kitos kelių minučių pėsčiomis atstūmu, VGTU specialistai siūlo įrenginėti vieną stotelę tarp šių dviejų. Pvz., Pašilaičių žiedas ir Žemynos st. yra viena šalia kitos, todėl siūloma įrengti tik Žemynos stotelę prieš sankryžą su Žemynos gatve (važiuojant nuo Santariškių). Tas pats ir su kitomis stotelėmis kaip Šaulių sąjunga ir Viršuliškės.

                                4) Nereikia laikyti kitus žmones debilais. Jeigu matysis, kad naudojantis nauja sistema galima sutaupyti tiek pat laiko kaip ir naudojantis mašina, o taip pat dar ir sutaupyti, dauguma vairuotojų, kurie turi mašinas tik dėl butinybės, o ne dėl paties vairavimo malonumo, atsisakytų dalies savo kelionių su mašina. Ypač žiemos laikotarpiu. Nejaugi manote, kad net ir atsiradus Vilniuje metro, žmonės vis tiek važinėtų tik nuosavu automobiliu?

                                5) Kreipti dėmesį į Delfio komentatorius būtina, net tai statistiška dauguma potencialių VT keleivių. Išnagrinėjus jų išsakytas pastabas mes matome, kad dauguma jų apeliuoja į "senus trantus", "dvokiančius salonus", "degančias transporto priemones", "vėžlio greičiu važiuojančias transporto priemones", "žiemą šaltas ir vasarą nekondicionuojamas transporto priemones". Norite pasakyti, kad jie yra neteisūs? Jeigu viešasis transportas parodys, kad yra orientuotas į vidutinės ir aukštesnės klasės keleivius, net "Delfio komentatoriai" pakeistų nuomonę. Dabar gi mes reikalaujame iš miestiečių kažkokios tai meilės viešajam transportui, bet pats viešasis transportas varo į neveltį ne tik naujus keleivius, bet ir senbuvius.

                                6) Vilniuje visur gali tilpti BRT, jeigu gatvė turi dvi ir daugiau juostas į vieną pusę. Daug kur Vilniuje tarp kelio ir šaligatvio yra ir žaliasis plotas, šaligatviai yra labai platūs. Norint įrengti stotelę, galima pasinaudoti žaliuoju plotu ir sumažinti šaligatvį toje vietoje, atiduodant tai automobilių juostai.

                                Galiausiai visiškai nesuprantu kodėl jus darote problemas ten, kur jų net nėra. Kaip ir minėjau, atrodo, kad jus tiesiog ieškote būdų pasiginčyti. Kol kas gi visi jūsų argumentai laisvai patikrinami internete ir iškart matosi, kad jūsų išsakytos "problemos" kitose šalyse nėra problemos. Pasakysiu dar daugiau - kitose šalyse kiekviena problema jau turi įgyvendintą ir laiku patikrintą sprendimą, mums gi belieka tik išsirinkti tinkamiausią sprendimą ir įgyvendinti jį Vilniuje.
                                Paskutinis taisė grustnyj; 2015.12.08, 22:30.

                                Comment


                                  BRT sistema manau yra neblogas VT sprendimas. Norečiau visgi kai ką pakomentuoti.

                                  1) Amsterdame dažniausiai yra tik po vieną juostą automobiliui gatvėje, kita - VT, trečia - parkavimui (jeigu yra vietos).
                                  Ne tik Amsterdame, bet ir kituose miestuose yra toks variantas. Bet aš laikau jį nelabai racionaliu. Kodėl yra padaryta viena juosta automobiliams, brangus parkavimas ir t.t.? Nes žmonės teisiog per jėgą persodinami į viešajį transportą. Automatiškai padidėja kamščiai, o piko metu jie visgi būna, nors galėtų ir nebūti, be to pats mobilumas mieste yra brangus. Viešasis transportas tikrai nepigus, o važinėti automobiliu specialiai padaroma brangiau.

                                  2) Jeigu BRT sistema būtų sudaryta iš daug maršrutų, iškart atkrenta būtinybė įsigyti trigubus autobusus. Dvigubi autobusai gali laisvai dirbti visose pagrindinėse Vilniaus gatvėse.
                                  Šiuo aspektu norėčiau pasiginčyti - ar tikrai tai turi būti dezyliniai autobusai. Tiesa, taupyti reikia, bet projektas turi būti irgi ilgalaikis. Tai reiškia reikalinga daugiau ekologijos. Vienas iš tinkamiausių variantų yra BRT troleibusai. Ne taip pigu įdiegti, bet ir nėra teršalų. Visgi tramvajus būtų geriau.

                                  4) Nereikia laikyti kitus žmones debilais. Jeigu matysis, kad naudojantis nauja sistema galima sutaupyti tiek pat laiko kaip ir naudojantis mašina, o taip pat dar ir sutaupyti, dauguma vairuotojų, kurie turi mašinas tik dėl butinybės, o ne dėl paties vairavimo malonumo, atsisakytų dalies savo kelionių su mašina. Ypač žiemos laikotarpiu. Nejaugi manote, kad net ir atsiradus Vilniuje metro, žmonės vis tiek važinėtų tik nuosavu automobiliu?
                                  Norint, kad žmonės norėtų sistema naudotis, reikia, kad ji visa būtų sutvarkyta. Tai reiškia naujos TP, suderintas tvarkaraštis, malonus aptarnavimas, TP priežiūra ir t.t. ne tik BRT sistemoje, bet ir bendroje VT sistemoje. Šiuo metu Vilniaus VT yra ant tiek apgailėtinas, kad nėra pajėgus tinkamai mieste teikti VT paslaugas. Aš abejoju, kad VVT pribrendo prie tokių idėjų. Kaunas galbūt, Vilnius abejoju. Iki šiol pinigai nėra tinkamai paskirstyti Vilniaus VT reikmėms ir vadovybė taip pat yra apgailėtina. Niekas nepersės į VT, kol bus betvarkė, net jei ir BRT bus įdiegtas.

                                  Žodžiu mano nuomone, dabar pinigus reikia skirstyti į dabartinės infrastruktūros gerinimą ir vidinių reikalų sprendimą.

                                  Comment


                                    Šimašiaus pažadai sutvarkyti visas stoteles Vilniuje vykdomi - įrengti paviljonai Gervėčių stotelėje į abi puses, įrenginėjama normali st. Mileišiškės su plytelėmis stotelėjė (link Naujosios Vilnios).

                                    Comment


                                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                      Šimašiaus pažadai sutvarkyti visas stoteles Vilniuje vykdomi - įrengti paviljonai Gervėčių stotelėje į abi puses, įrenginėjama normali st. Mileišiškės su plytelėmis stotelėjė (link Naujosios Vilnios).
                                      Kalvarijų, Jeruzalės stotelėse Santariškių link šaligatvių kraštuose atsirado tos specialios geltonos plytelės silpnaregiams/akliesiems

                                      Comment


                                        Artėjant Kalėdų šventėms miestiečius ir miesto svečius džiugins ilgai lauktas Kalėdų traukinukas. Nuo š. m. gruodžio mėn. 14 d. iki pat 2016 m. sausio mėn. 31 d. Kalėdų traukinukas maršrutu Rotušė–Gedimino pr.–Vinco Kudirko aikštė nuo Rotušės aikštės važiuos Didžiąja, Pilies, Šventaragio g., Gedimino prospektu link Vinco Kudirkos aikštės. Atgal važiuos Vilniaus, Žygimantų, T. Vrublevskio, Šventaragio, Pilies, Didžiąja g. link Rotušės aikštės (žiūr. 1 pav.). Keleivių patogumui įrengta papildoma stotelė Bernardinų sodas Pilies g. Pakeliui keleiviai galės išlipti pasirinktose stotelėse: Bernardinų sodas, Kalėdų miestelis, Vinco Kudirkos aikštė, Karaliaus Mindaugo tiltas.
                                        Darbo dienomis traukinukas važiuos nuo 13:00 iki 22:00 val., poilsio dienomis nuo 10:00 iki 22:00 val.
                                        Galerija

                                        Gal kas pagausite vidurinio "unit" v/n? v/n 396517 priekinis, v/n 396617 galinis.


                                        Grafikai

                                        Schema (didelė) maža:

                                        Comment


                                          Ant valstybinių numerių yra užklijuoti Ridvijos lipdukai. Taip gaunasi, kad VVT šįkart čia ne prie ko?
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X