Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bet Kaune ir privalomai varstomos visos durys, nes kitaip "nepersimeta" sekančios stotelės informacija.
    P.S. O Vilniuje troleibusuose tiesiog visada varstomos durys ir dar palaukiama, pastovima. Dzin, kad salone tik keli sušalę keleiviai.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Bet Kaune ir privalomai varstomos visos durys, nes kitaip "nepersimeta" sekančios stotelės informacija.
      P.S. O Vilniuje troleibusuose tiesiog visada varstomos durys ir dar palaukiama, pastovima. Dzin, kad salone tik keli sušalę keleiviai.
      "Persimeta" sustojimai ir ne nuo durų suvarstymo (dažniausiai fiksuoja tik priekinės durys). Yra duota apie 50 metrų prieš ir už sustojimo zona ją pravažiavus automatiškai "permeta" sustojimą į sekantį.
      Nuo sausio pirmos jei bus nauja tvarka negalės antrą kartą atidaryt durų vairuotojas nes uždarius duris iškart persimes sekantis sustojimas jei atidarys duris gausis kad atidarymas durų bus ne sustojimo zonoje kas yra griežtai draudžiama.

      Comment


        Aš visada keliauju viešuoju transportu ir man asmeniškai nepatinka pernelyg didelis šildymas autotransporte. Pagrindinė priežastis - judri aplinka ir žiemos rūbų gausa. Juk vaikštai lauke su visokiom storom striukėm, kepurėm, šalikais ir t.t. ir Jūs norit pasakyt yra malonu keliauti į kitą galą miesto, kai troleibuse yra +25°C o pats esi apsirėdęs kaip eskimas? Tai gal žmonės ir savo nuosavuose automobiliuose kaitina iki galo ir važiuoja su žieminiais apdarais tris valandas iki Klaipėdos, ir net namie šildymo sezono metu sėdi lyg sėdėtų lauke?

        Supraskit mano sarkazmą, nemalonu būtų, jei visai nešildytų, bet kam reikia siekti vasaros temperatūrų, kai:
        1. žmogus įlipa: a) trumpam, b) ilgam, bet yra apsirengęs žiemai
        2. dažnai darinėjasi durys ir švaistoma brangi šiluma
        3. dažnai darinėjasi ir langai, nes pakely laisvai prilipa itin kvapnių asociatyvių asmenų

        Kita kalba yra smelkianti drėgmė. Bet o ką daryt, kai transporto hermetiškumas toks pavydėtinas, kad lyja kiaurai stogą..

        Comment


          Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
          Aš visada keliauju viešuoju transportu ir man asmeniškai nepatinka pernelyg didelis šildymas autotransporte. Pagrindinė priežastis - judri aplinka ir žiemos rūbų gausa. Juk vaikštai lauke su visokiom storom striukėm, kepurėm, šalikais ir t.t. ir Jūs norit pasakyt yra malonu keliauti į kitą galą miesto, kai troleibuse yra +25°C o pats esi apsirėdęs kaip eskimas? Tai gal žmonės ir savo nuosavuose automobiliuose kaitina iki galo ir važiuoja su žieminiais apdarais tris valandas iki Klaipėdos, ir net namie šildymo sezono metu sėdi lyg sėdėtų lauke?

          Supraskit mano sarkazmą, nemalonu būtų, jei visai nešildytų, bet kam reikia siekti vasaros temperatūrų, kai:
          1. žmogus įlipa: a) trumpam, b) ilgam, bet yra apsirengęs žiemai
          2. dažnai darinėjasi durys ir švaistoma brangi šiluma
          3. dažnai darinėjasi ir langai, nes pakely laisvai prilipa itin kvapnių asociatyvių asmenų

          Kita kalba yra smelkianti drėgmė. Bet o ką daryt, kai transporto hermetiškumas toks pavydėtinas, kad lyja kiaurai stogą..
          Na tam juk ir sukurti reglamentai aprašantys temperaturas. Žiemos sezonu temperatura tūri būti išlaikoma žemesnė, nei vasaros sezonu.

          Comment


            Parašė Resutas Rodyti pranešimą
            Na tam juk ir sukurti reglamentai aprašantys temperaturas. Žiemos sezonu temperatura tūri būti išlaikoma žemesnė, nei vasaros sezonu.
            Kad tas reglamentas nieko nepasakantis šiltuoju metų laiku kokia turi būti temperatūra ar šaltuoju metu metu laiku. Tiesiog toks sakinys parašytas apie nieką "šaltuoju metu laiku esant žemesnei oro temperatūrai negu 0C turi būti įjungtas šildymas". Nėra apibrėžta nei minimalios nei maksimalios oro temperatūros. Vasaros metu autobusuose kylant variklio darbinei temperatūrai virš optimalios (80-85C) automatiškai atsidarinėja vožtuvas ir skystį pradeda cirkuliuoti per didžiąjį cirkuliacijos ratą (t.y. automatiškai šildosi autobuso salonas).

            Comment


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
              per visą troleibusą yra kokie 2-3 šildytuvai o plotas per visą saloną didžiulis plius kas 2-3 minutes atidaromos visos durys tai iš kur užsilaikys ta šiluma.
              Aš manau, kad kas projektavo troleibusus, tai suskaičiavo kiek kilovatų ir kokių šildytuvų reikia ar trijų didelių, ar 9 mažų (nebent juos pavagia kaip Ikarusuose). Ir durų varstymas ne prie ko (užsienyje daug kur durys atsidaro su mygtukais, jei nėra įlipančių/išlipančių, bet mūsų VVT čia yra kosmosas. Ir jei niekas nelipa stotelės pranešimas vistiek pasikeičia).

              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
              Vasaros metu autobusuose kylant variklio darbinei temperatūrai virš optimalios (80-85C) automatiškai atsidarinėja vožtuvas ir skystį pradeda cirkuliuoti per didžiąjį cirkuliacijos ratą (t.y. automatiškai šildosi autobuso salonas).
              Man atrodo, kad didysis ratas nėra lygu salono šildymas. Kaip ir mašinose. Nebent autobusas 1980 metų.

              Comment


                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                Nuo sausio pirmos jei bus nauja tvarka negalės antrą kartą atidaryt durų vairuotojas nes uždarius duris iškart persimes sekantis sustojimas jei atidarys duris gausis kad atidarymas durų bus ne sustojimo zonoje kas yra griežtai draudžiama.
                Čia jau nesąmonė gaunasi. Reiškia, vairuotojas, net ir pamatęs po durų uždarymo prie troleibuso pribėgusį keleivį, negalės jo įleisti?
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Kalba eina apie Kaune numatomą tokią tvarką su durimis? Jei taip, tai ko vyksta diskusija Vilniaus temoje?
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Čia jau nesąmonė gaunasi. Reiškia, vairuotojas, net ir pamatęs po durų uždarymo prie troleibuso pribėgusį keleivį, negalės jo įleisti?
                    taip gaunasi kad negalės

                    Comment


                      Na jei čia naujas VVT vadas, tai viešas transportas Vilniuje patobulės. Nes TEO išvedė į lyderius infrastruktūros, inovacijų prasme. Gal tik klientų aptarnavimas kiek šlubavo.

                      Įdomu tik kaip už tokią algą įkalbėjo eiti dirbti.

                      Comment


                        Iš piršto laužtas siūlymas - sujungti A49 ir A69, nes jie 99% dubliuoja vienas kito trasą. Skirtumas tik galinėje stotelėje, kur A69 baigia trąsa ties Šiltnamių žiedu, o A49 įsuka į Bukčių gatvę ir nurieda iki galo. Iki Šiltnamių žiedo vos 300m, siūlyčiau naikinti šią stotelę - viena vieta lengviau administruoti - visus A69 pervadinti į A49 ir turėti ne du dublikuojančius maršrutus važiuojančius po vidutiniškai 2 kart per valandą, o normalų autobusą važinėjantį kas 15min.

                        Comment


                          Šiaip tai 49 ir buvo suskaidytas į 2 maršrutus dėl to, kad yra pernelyg nuostolinga varinėti tuščius autobusus į Bukčius kas 10-12 min.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
                            Iš piršto laužtas siūlymas - sujungti A49 ir A69, nes jie 99% dubliuoja vienas kito trasą. Skirtumas tik galinėje stotelėje, kur A69 baigia trąsa ties Šiltnamių žiedu, o A49 įsuka į Bukčių gatvę ir nurieda iki galo. Iki Šiltnamių žiedo vos 300m, siūlyčiau naikinti šią stotelę - viena vieta lengviau administruoti - visus A69 pervadinti į A49 ir turėti ne du dublikuojančius maršrutus važiuojančius po vidutiniškai 2 kart per valandą, o normalų autobusą važinėjantį kas 15min.
                            Čia kažką reikia daryti. 49 ir 69 siūloma sujungti. Tuo pačiu - 115 atskirti į 2 Turėtų būti kažkie kriterijai kada pridedama raidė B, C, D.
                            Taip pat - kada galima įkurti greitojo stotelę, o kada - ne.

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Šiaip tai 49 ir buvo suskaidytas į 2 maršrutus dėl to, kad yra pernelyg nuostolinga varinėti tuščius autobusus į Bukčius kas 10-12 min.
                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Čia kažką reikia daryti. 49 ir 69 siūloma sujungti. Tuo pačiu - 115 atskirti į 2 Turėtų būti kažkie kriterijai kada pridedama raidė B, C, D.
                              Taip pat - kada galima įkurti greitojo stotelę, o kada - ne.
                              O kitas iš piršto laužtas siūlymas - kodėl neprasukus vieno iš šių autobusų (gal A69) per Europos aikštę ir tada į Kalvarijų gatvę. Nedidelis pokytis leistų žmonėms iš Lazdynų turėti vienintelį tiesiogiai į NMC širdį vežantį autobusą. Gautusi panaši situacija kaip su pakeistu T14, ne pro kalnų parką, o Šeimyniškių gatvę - pokytis mažas, bet rajono susisiekiamumas pagerėja.

                              Edit: Maža to, nėra nei vieno autobuso/troleibuso, kuris maršrute turėtų šias dvi gretimas stoteles - Kalvarijų turgus ir Europos aikštė. Tikiu ir žmonių atsirastų tokiam posūkiui įveikti, o dar galimybė pasiekti universalią persėdimo stotelę (Narbuto) padidina patrauklumą
                              Paskutinis taisė Carl di Ortus; 2015.11.19, 11:08. Priežastis: argumentai, kaip grybai po lietaus

                              Comment


                                Čia gal ir logiškas pasiūlymas. Dabar pro naujasią Rimi važiuoja ir tiek.

                                Comment


                                  Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
                                  Edit: Maža to, nėra nei vieno autobuso/troleibuso, kuris maršrute turėtų šias dvi gretimas stoteles - Kalvarijų turgus ir Europos aikštė.
                                  Būtent, šitai labai erzina. Dažnai tenka nuo Žaliojo tilto kulniuoti iki Europos aikštės

                                  Comment


                                    Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                    Būtent, šitai labai erzina. Dažnai tenka nuo Žaliojo tilto kulniuoti iki Europos aikštės
                                    Bet gi to „kulniavimo“ ten viso labo 5 minutės.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                      Būtent, šitai labai erzina. Dažnai tenka nuo Žaliojo tilto kulniuoti iki Europos aikštės
                                      Tai ne nuo Žaliojo jis pagelbėtų, nuo kurio į Europos aikštę veža keli maršrutai, o nuo Kalvarijų turgaus, kuris iš tiesų yra nemenkai nutolęs nuo Europos aikštės. Be to, būtų vos ne "jungiamasis" maršrutas tarp 1G ir 4G, nelakstant nuo Lvovo st. link Žaliojo tilto ar atvirkščiai. Manau reiktų šią įdėją prastumti.
                                      دائما الليتوانيه

                                      Comment


                                        Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                        Tai ne nuo Žaliojo jis pagelbėtų, nuo kurio į Europos aikštę veža keli maršrutai, o nuo Kalvarijų turgaus, kuris iš tiesų yra nemenkai nutolęs nuo Europos aikštės. Be to, būtų vos ne "jungiamasis" maršrutas tarp 1G ir 4G, nelakstant nuo Lvovo st. link Žaliojo tilto ar atvirkščiai. Manau reiktų šią įdėją prastumti.
                                        Tai tą ir turėjau omeny, kad suktų nuo turgaus į Konstitucijos prospektą.
                                        Nes dabar tenka išlipti Žaliojo tilto stotelėj (na, galima ir Kalvarijų turguj, atstumai turbūt tie patys).

                                        Comment




                                          Idėja gera, gal tik reikėtų trumpesnio teksto.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X