Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kuras pigesnis 13 proc. nei Vilniuje. (dyzelis)

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Daug kur jokia rinka neveikia ir darbuotojai gauna grašius, o kiti tūkstančius eurų algos. Nereikia čia tos rinkos visur kaišioti. Esmė, kad už tą patį darbą toje pačioje įmonėje turi būti mokama vienodai. Autobuso ar troleibuso vairuotojo darbas iš esmės nesiskiria.
      Darbas skiriasi, nes skiriasi jam reikalinga kvalifikacija. Autobusui vairuoti reikalinga D kategorija ir 95 kodas. Troleibusams vairuoti reikalinga ne tarptautine D kategorija (su kuria gali kad ir ispanijoje vairuoti autobusa), o tiktai vietine lietuviska T kategorija ir nereikalingas 95 kodas. Kvalifikavija zemesne, specialybe maziau paklausi - atlyginimas zemesnis

      Comment


        Biurokratiniai paistalai. Esminio skirtumo vairuoti ar troleibusą, ar autobusą nėra. Kuras Kaune tikrai ne 13 ct pigesnis, niekada tokio kuro kainų skirtumo nebuvo. Kai kurios pavienės degalinės gal kartais ir prekiauja, bet didieji tinklai tikrai ne. Lietuvoje kuro kainos skirtumas 10 centų (lito) buvo retas atvejis, o jau kad eurocentais tiek skirtųsi, tai yra fantastika.

        Comment


          Atvaziuok i Kauną, pamatysi 10-15centų skirtumą Jozitos, Lanx, Ventus degalinėse.

          Comment


            Ventus niekada nebuvo iš pigesnių. Jozita - taip. Bet net ir kai buvo litai, tai 10-15 centų mažesnė kaina buvo normalu, o esant eurui - NETIKIU. Nebent vienkartinė akcija. Be to nei Jozita, nei Lanx neturi daug degalinių. Žodžiu, vidutinės kainos jos nenumuša.

            Comment


              A-98 1,06 €
              a-95 1,04 €
              d 0,92 €
              dž 0,57 €
              lpg 0,45 €
              http://jozita.lt/

              Comment


                Matau tik 3-6 ct (eurocentų, o ne lito centų) skirtumą lyginant su kitomis.

                Comment


                  Aha, pragyvenimo Kaune sąmata labai aktuali Vilniaus viešojo transporto temoje.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Statoil dyzelis 1,05 e. Matau nei daug nei mažai, o 0,13 e skirtumą. Kas yra 0,45 LTL.

                    PS
                    Mettal, atsiprašau už OT. Kai kas netiki, kad Kaune pragyventi pigiau nei Vilniuje. Ir VVT turėtų pusę vairuotojų komplekto, jei algos būtų Kauno lygio

                    Comment


                      Nuo spalio 7 dienos 51 maršruto paskutinis reisas iš Vaduvos stotelės išvažiuos 6 minutėm vėliau ir bus pratęsiamas iki Daniliškių.

                      Comment


                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                        Kaune tiesiog algos yra mažesnės negu Vilniuje ir Klaipėdoje. Taip jau susiformavę elgetų ir varguolių mieste. Įdomiausia, kad net gaudami mažas pajamas žmonės krapšto paskutinius centus kurui ir savo geldų remontui. Kas čia per fetišas?!
                        Dirbdamas su VT aš juo niekad nesinaudoju. Net atsižvelgiant į tai, jog miesto maršrutai man nemokami. Ir savo geldų neapleisiu. Geriau man vėžys, nei kas nors mano volkswagenui. Dūminsiu, nuodysiu, teršiu, nes man visiškai nusispjaut ant tokių arogantiškų triper'elito atstovų...

                        Comment


                          Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                          Dirbdamas su VT aš juo niekad nesinaudoju. Net atsižvelgiant į tai, jog miesto maršrutai man nemokami. Ir savo geldų neapleisiu. Geriau man vėžys, nei kas nors mano volkswagenui. Dūminsiu, nuodysiu, teršiu, nes man visiškai nusispjaut ant tokių arogantiškų triper'elito atstovų...
                          O aiškiau moki paaiškinti, kodėl nesinaudoji VT? Ar vaidinsi įsižeidusį?
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            O aiškiau moki paaiškinti, kodėl nesinaudoji VT? Ar vaidinsi įsižeidusį?
                            Žinoma. Savaitgalį nėra galimybės viešuoju transportu laiku pasiekti darbo vietą. Vienintelė išeitis lieka automobilis. Taigi, noriu to ar ne, asmenininio transporto atsisakyti negaliu. Aišku, dviratis, taksi - išeičių rasti galima, tačiau tai jau kraštutinumai. Pakeleivius priimu, nes savaitgaliais ryte su šia problema susiduriu ne aš vienas.
                            Darbo dieną darbovietę pasiekti viešuoju transportu galiu. Ryte su VT prarasčiau valandą (vietoj 07.00 iš namų turėčiau išvykti 06.00). Vakare - prarasčiau dar virš valandos.
                            Po patį miestą dažniausiai keliauju su šeima. Vienas važinėju palyginti retai. Todėl kainos pranašumas vėl išnyksta.
                            Automobilis senas "fokiška kokibe". Detalės kainuoja centus, net nėra prasmės dalių ieškot savartynuose. Remuontuojuosi pats. Į išlaidas remontui nekreipiu dėmėsio, jos niekinės. Degalai, kaip ir priklauso - LPG. Velniškai pigu. Automobilio pasirinkimą lėmė būtent šie kriterijai. Remontas turi būt įmanomas namų salygom, talpus ir tiek. Pretenzijų į prabangą neturiu.
                            Alkoholio praktiškai nevartoju, taksi paslaugų neprireikia.
                            Kol nepakeičiau gyvenamosios vietos, su VT vykdavau į darbą ir namo, ir vienas keliaudavau po miestą. Neskaitant kelionės trukmės, paslauga mane visiškai tenkina.
                            Ekologija netikiu. Netikiu, nes vieno žmogaus pastangos nieko nekeičia. Beprasmiška. Keistis turi visa visuomenė, reikia plataus masto permainų. Sistemiškai. Vienas lauke ne karys.

                            Comment


                              Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                              Žinoma. Savaitgalį nėra galimybės viešuoju transportu laiku pasiekti darbo vietą. Vienintelė išeitis lieka automobilis. Taigi, noriu to ar ne, asmenininio transporto atsisakyti negaliu. Aišku, dviratis, taksi - išeičių rasti galima, tačiau tai jau kraštutinumai. Pakeleivius priimu, nes savaitgaliais ryte su šia problema susiduriu ne aš vienas.
                              Darbo dieną darbovietę pasiekti viešuoju transportu galiu. Ryte su VT prarasčiau valandą (vietoj 07.00 iš namų turėčiau išvykti 06.00). Vakare - prarasčiau dar virš valandos.
                              Po patį miestą dažniausiai keliauju su šeima. Vienas važinėju palyginti retai. Todėl kainos pranašumas vėl išnyksta.
                              Automobilis senas "fokiška kokibe". Detalės kainuoja centus, net nėra prasmės dalių ieškot savartynuose. Remuontuojuosi pats. Į išlaidas remontui nekreipiu dėmėsio, jos niekinės. Degalai, kaip ir priklauso - LPG. Velniškai pigu. Automobilio pasirinkimą lėmė būtent šie kriterijai. Remontas turi būt įmanomas namų salygom, talpus ir tiek. Pretenzijų į prabangą neturiu.
                              Alkoholio praktiškai nevartoju, taksi paslaugų neprireikia.
                              Kol nepakeičiau gyvenamosios vietos, su VT vykdavau į darbą ir namo, ir vienas keliaudavau po miestą. Neskaitant kelionės trukmės, paslauga mane visiškai tenkina.
                              Ekologija netikiu. Netikiu, nes vieno žmogaus pastangos nieko nekeičia. Beprasmiška. Keistis turi visa visuomenė, reikia plataus masto permainų. Sistemiškai. Vienas lauke ne karys.
                              Labai puikus pavyzdys, kaip ir kodėl žmonės atsisako ar nepradeda naudotis VT. Ačiū!
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                Ekologija netikiu. Netikiu, nes vieno žmogaus pastangos nieko nekeičia. Beprasmiška. Keistis turi visa visuomenė, reikia plataus masto permainų. Sistemiškai. Vienas lauke ne karys.
                                Štai jums ir tipiškas klaidingo pasyvaus mąstymo pavyzdys. Tai organizuojam sistemingai tada 7 mlrd. gyventojų Viskas turi prasidėti nuo asmeninio sąmoningumo. Aš suprantu tą situaciją, kad automobilis geriau už VT, neraginu nieko keisti šiuo atveju, tik sukritikuoju tokią išreikštą mintį.

                                Comment


                                  Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                                  Štai jums ir tipiškas klaidingo pasyvaus mąstymo pavyzdys. Tai organizuojam sistemingai tada 7 mlrd. gyventojų Viskas turi prasidėti nuo asmeninio sąmoningumo. Aš suprantu tą situaciją, kad automobilis geriau už VT, neraginu nieko keisti šiuo atveju, tik sukritikuoju tokią išreikštą mintį.
                                  Iki rūšiavimo konteinerių paeiti pėščiomis netingiu, nešinais maišais. Tačiau transporte geriausia ekologija - planuoti kelionę, atsisakyti nebūtinų kelionių. Nuo važiavimo stiliaus irgi priklauso, tačiau tai jau mazochizmas.
                                  Kai viešąjame transporte dirba 20+ metų TP, bet kokios kalbos apie ekologiją man kelia šypseną. Pažiūrėk, kaip vaivorykštės spalvom sužimba remonto zona po lietaus, dėl naftos produktų. Ir dėl kurių per šalnas neužšąla balos.
                                  Dujinių autobusų ekologiškumas irgi, na, sąlyginis... Tas pats iškastinis kuras, ir siaubingi kiekiai azoto oksidų. Ekologija, sukelianti vėžinius susirgimus. Na, ne iš tos pusės viskas.
                                  Biodyzelinas skatina maisto išteklių problemą, biodujos - kartu su adblue skamba kaip geriausias problemos sprendimas. Elektra - pritarčiau, bet ne su dabartinėmis technologijomis. Kelią technologija gyvenime turi, bet dar serijiniam panaudojimui per anksti. Hibridas - po metų ir tik 20000km (kai per metus ispaniški dujiniai įveikė arti 100000 km) jau tvarkyta variklio galvutė. Katastrofa. Kitaip nepavadinsi.

                                  Comment


                                    Iš esmės sutinku, neturiu kuo prie argumentų prikibti

                                    Comment


                                      Dėl viešojo transporto skambina pavojaus varpais


                                      http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=69201246
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Na nėra dar taip baisu, kaip bandoma įteigti. Po maršrutų reformos buvo kur kas blogiau, kai buvo dirbama po 6 dienas iš eilės (yra ir dirbusių daugiau) su 1 išeigine, ir kuomet vairuotojai buvo atšaukiami iš atostogų.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          930 E vidutinė alga (tarp T ir A vairuotojų, be valdžios, be valytojų).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X