Kuras pigesnis 13 proc. nei Vilniuje. (dyzelis)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDaug kur jokia rinka neveikia ir darbuotojai gauna grašius, o kiti tūkstančius eurų algos. Nereikia čia tos rinkos visur kaišioti. Esmė, kad už tą patį darbą toje pačioje įmonėje turi būti mokama vienodai. Autobuso ar troleibuso vairuotojo darbas iš esmės nesiskiria.
Comment
-
Biurokratiniai paistalai. Esminio skirtumo vairuoti ar troleibusą, ar autobusą nėra. Kuras Kaune tikrai ne 13 ct pigesnis, niekada tokio kuro kainų skirtumo nebuvo. Kai kurios pavienės degalinės gal kartais ir prekiauja, bet didieji tinklai tikrai ne. Lietuvoje kuro kainos skirtumas 10 centų (lito) buvo retas atvejis, o jau kad eurocentais tiek skirtųsi, tai yra fantastika.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKaune tiesiog algos yra mažesnės negu Vilniuje ir Klaipėdoje. Taip jau susiformavę elgetų ir varguolių mieste. Įdomiausia, kad net gaudami mažas pajamas žmonės krapšto paskutinius centus kurui ir savo geldų remontui. Kas čia per fetišas?!
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąDirbdamas su VT aš juo niekad nesinaudoju. Net atsižvelgiant į tai, jog miesto maršrutai man nemokami. Ir savo geldų neapleisiu. Geriau man vėžys, nei kas nors mano volkswagenui. Dūminsiu, nuodysiu, teršiu, nes man visiškai nusispjaut ant tokių arogantiškų triper'elito atstovų...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąO aiškiau moki paaiškinti, kodėl nesinaudoji VT? Ar vaidinsi įsižeidusį?
Darbo dieną darbovietę pasiekti viešuoju transportu galiu. Ryte su VT prarasčiau valandą (vietoj 07.00 iš namų turėčiau išvykti 06.00). Vakare - prarasčiau dar virš valandos.
Po patį miestą dažniausiai keliauju su šeima. Vienas važinėju palyginti retai. Todėl kainos pranašumas vėl išnyksta.
Automobilis senas "fokiška kokibe". Detalės kainuoja centus, net nėra prasmės dalių ieškot savartynuose. Remuontuojuosi pats. Į išlaidas remontui nekreipiu dėmėsio, jos niekinės. Degalai, kaip ir priklauso - LPG. Velniškai pigu. Automobilio pasirinkimą lėmė būtent šie kriterijai. Remontas turi būt įmanomas namų salygom, talpus ir tiek. Pretenzijų į prabangą neturiu.
Alkoholio praktiškai nevartoju, taksi paslaugų neprireikia.
Kol nepakeičiau gyvenamosios vietos, su VT vykdavau į darbą ir namo, ir vienas keliaudavau po miestą. Neskaitant kelionės trukmės, paslauga mane visiškai tenkina.
Ekologija netikiu. Netikiu, nes vieno žmogaus pastangos nieko nekeičia. Beprasmiška. Keistis turi visa visuomenė, reikia plataus masto permainų. Sistemiškai. Vienas lauke ne karys.
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąŽinoma. Savaitgalį nėra galimybės viešuoju transportu laiku pasiekti darbo vietą. Vienintelė išeitis lieka automobilis. Taigi, noriu to ar ne, asmenininio transporto atsisakyti negaliu. Aišku, dviratis, taksi - išeičių rasti galima, tačiau tai jau kraštutinumai. Pakeleivius priimu, nes savaitgaliais ryte su šia problema susiduriu ne aš vienas.
Darbo dieną darbovietę pasiekti viešuoju transportu galiu. Ryte su VT prarasčiau valandą (vietoj 07.00 iš namų turėčiau išvykti 06.00). Vakare - prarasčiau dar virš valandos.
Po patį miestą dažniausiai keliauju su šeima. Vienas važinėju palyginti retai. Todėl kainos pranašumas vėl išnyksta.
Automobilis senas "fokiška kokibe". Detalės kainuoja centus, net nėra prasmės dalių ieškot savartynuose. Remuontuojuosi pats. Į išlaidas remontui nekreipiu dėmėsio, jos niekinės. Degalai, kaip ir priklauso - LPG. Velniškai pigu. Automobilio pasirinkimą lėmė būtent šie kriterijai. Remontas turi būt įmanomas namų salygom, talpus ir tiek. Pretenzijų į prabangą neturiu.
Alkoholio praktiškai nevartoju, taksi paslaugų neprireikia.
Kol nepakeičiau gyvenamosios vietos, su VT vykdavau į darbą ir namo, ir vienas keliaudavau po miestą. Neskaitant kelionės trukmės, paslauga mane visiškai tenkina.
Ekologija netikiu. Netikiu, nes vieno žmogaus pastangos nieko nekeičia. Beprasmiška. Keistis turi visa visuomenė, reikia plataus masto permainų. Sistemiškai. Vienas lauke ne karys.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąEkologija netikiu. Netikiu, nes vieno žmogaus pastangos nieko nekeičia. Beprasmiška. Keistis turi visa visuomenė, reikia plataus masto permainų. Sistemiškai. Vienas lauke ne karys.
Comment
-
Parašė DArnas Rodyti pranešimąŠtai jums ir tipiškas klaidingo pasyvaus mąstymo pavyzdys. Tai organizuojam sistemingai tada 7 mlrd. gyventojų Viskas turi prasidėti nuo asmeninio sąmoningumo. Aš suprantu tą situaciją, kad automobilis geriau už VT, neraginu nieko keisti šiuo atveju, tik sukritikuoju tokią išreikštą mintį.
Kai viešąjame transporte dirba 20+ metų TP, bet kokios kalbos apie ekologiją man kelia šypseną. Pažiūrėk, kaip vaivorykštės spalvom sužimba remonto zona po lietaus, dėl naftos produktų. Ir dėl kurių per šalnas neužšąla balos.
Dujinių autobusų ekologiškumas irgi, na, sąlyginis... Tas pats iškastinis kuras, ir siaubingi kiekiai azoto oksidų. Ekologija, sukelianti vėžinius susirgimus. Na, ne iš tos pusės viskas.
Biodyzelinas skatina maisto išteklių problemą, biodujos - kartu su adblue skamba kaip geriausias problemos sprendimas. Elektra - pritarčiau, bet ne su dabartinėmis technologijomis. Kelią technologija gyvenime turi, bet dar serijiniam panaudojimui per anksti. Hibridas - po metų ir tik 20000km (kai per metus ispaniški dujiniai įveikė arti 100000 km) jau tvarkyta variklio galvutė. Katastrofa. Kitaip nepavadinsi.
Comment
-
Dėl viešojo transporto skambina pavojaus varpais
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=69201246Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment