Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai mano pasiūlymas ir būtų trumpinti 21 maršrutą iki Centras-Lazdynai. Šioje atkarpoje ir yra didžiausias keleivių srautas.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Tai mano pasiūlymas ir būtų trumpinti 21 maršrutą iki Centras-Lazdynai. Šioje atkarpoje ir yra didžiausias keleivių srautas.
      Tai ten toks pasiūlymas irgi yra, kad 21-ą autobuso maršrutą siūlo trumpinti iki Lazdynų, bet Lazdynuose nėra patogios stotelės, kad persėsti į 2G, A55, T16, T18, T13, A49, A69, A23, A22, A21, ir kad persėdimui nereikėtų pereiti gatvės ir taip pat nėra atstovos pietums. Aš siūlyčiau A21 trumpinti iki St. Pasakų parkas.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
        Tai ten toks pasiūlymas irgi yra, kad 21-ą autobuso maršrutą siūlo trumpinti iki Lazdynų, bet Lazdynuose nėra patogios stotelės, kad persėsti į 2G, A55, T16, T18, T13, A49, A69, A23, A22, A21, ir kad persėdimui nereikėtų pereiti gatvės ir taip pat nėra atstovos pietums. Aš siūlyčiau A21 trumpinti iki St. Pasakų parkas.
        Kosmosą kažkokį siūlai. 21 darbo dienom tiek į miestą tiek iš miesto keleivių visada pakanka, prie ko čia tas pasakų parkas? Į visus patogu persėsti. Yra tokia Oslo st. gal pamiršai? Dėl troleibusų tai išlipi paukščių tako stelelei - nusileidi laiptais ir visi troleibusai. Kam į 22 persėsti, kai 21 ten pat važiuoja?
        Paskutinis taisė k0fis; 2015.09.25, 16:01.

        Comment


          Parašė k0fis Rodyti pranešimą
          <...> Yra tokia Oslo st. gal pamiršai? <...>
          Priminsiu, kad A22 nestoja Oslo stotelėje
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
            Priminsiu, kad A22 nestoja Oslo stotelėje
            Tai kad nėra prasmės iš 21 sėsti į 22.

            Comment


              Parašė k0fis Rodyti pranešimą
              Tai kad nėra prasmės iš 21 sėsti į 22.
              Dabar nėra. Bet būtų, jei 21 būtų sutrumpintas iki Lazdynų. Tai turima omenyje...

              Comment


                Šiaip keista, kad norima taip trumpinti (arba keisti trasą) 21 šitaip nuskriaudžiant "viršutinius" Lazdynus (Ąžuolo, Ryto, Akacijų). Būtent iki ten važiuoja daugiausia žmonių, o iki Lazdynėlių - vos keli.
                Paskutinis taisė Mettal; 2015.09.26, 11:08.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                  Dabar nėra. Bet būtų, jei 21 būtų sutrumpintas iki Lazdynų. Tai turima omenyje...
                  Taigi važiuotu 21 tokiu atvėju aplink visus lazdynus. Ar yra kažkokia problema pereiti gatvę Toje pačioje Lazdynų st.? Jau nekalbant apie Architektų, reišutų ir t.t.

                  Comment


                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                    ...Siūlau kuo daugiau rašyti dėl tokių atvejų skundus vežėjui.
                    Pasakyčiau, kad tai nebus tikslinga, nes tokių vairuotojų labai didelis procentas. Per dieną dažniausiai matau 20-30 skirtingų vairuotojų ir beveik niekas iš jų priekines duris neatidaro. Troleibusų Škoda vairuotojai šiuo klausimu dažnai yra išimtis.

                    Comment


                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                      Pasakyčiau, kad tai nebus tikslinga, nes tokių vairuotojų labai didelis procentas. Per dieną dažniausiai matau 20-30 skirtingų vairuotojų ir beveik niekas iš jų priekines duris neatidaro. Troleibusų Škoda vairuotojai šiuo klausimu dažnai yra išimtis.
                      Tada padėtų per 2-3 savaites surinktas apie 20-30 vairuotojų sąrašas jį siunčiant NVTKA el.p. Reikia datos, laiko, stotelės, maršruto nr., krypties, transporto priemonės garažinio ar valstybinio nr., labai gerai padėtų ir filmuota medžiaga. O mes jau tada, turėdami konkrečius duomenis, iškart imsimės veiksmų.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Vilniaus viešojo transporto vadovas traukiasi iš pareigų

                        Comment


                          Netikėtai geros žinios. Permainų tikrai reikia.

                          Comment


                            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                            Netikėtai geros žinios. Permainų tikrai reikia.
                            Neteikčiau didelių vilčių, kai įmonė tokia didelė ir generalinis tikrai ne viską žino, kas vyksta viduje. Be to, man čia kvepia eiliniu politiniu galvų perstumdymu. O ir šiaip, supuvusi yra sistema, o tas generalinis tik marionetė, kuri šoka pagal politikų dūdą. Bent jau teigiama tas, kad dabartinė Vilniaus dauguma teigiamai žiūri į VT ir neignoruoja VT problemų kaip buvo prie Zuoko.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Palinkėčiau, kad naujas direktorius būtų šiuolaikinių standartų žmogus, diegiantis vakarietiškas vertybes, o ne koks entuziastas, kaip šiame forume, nesuprantantis, kam vairuotojui uniforma ir kad kartoninė maršruto lentelė autobuse, kuriame veikia švieslentės, yra normalu.

                              Comment


                                Įmonė per didelė ir su tokia alga nepasamdys vadovo, kuris ją suvaldytų.

                                Transportas 2015-07: 762 automobiliai (732 priklauso, 30 išperkamų)
                                2206 darbuotojai.

                                Comment


                                  Prie ko čia dydis? Gal nereikia demogogijos varyti. Pažiūrėk į Varšuvos ar Rygos VT įmones. Tai viena įmonė su keliais tūkstančiais transporto priemonių, kaip kad Varšuvoje, ir virš tūkstančio trijų rūšių priemonių Rygoje.

                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                  Palinkėčiau, kad naujas direktorius būtų šiuolaikinių standartų žmogus, diegiantis vakarietiškas vertybes, o ne koks entuziastas, kaip šiame forume, nesuprantantis, kam vairuotojui uniforma ir kad kartoninė maršruto lentelė autobuse, kuriame veikia švieslentės, yra normalu.
                                  Gal nereikia čia tuščiažodžiauti ir atvirų nesąmonių rainėti? Kokios dar Vakarietiškos "vertybės" ir VT? Gal apklijuoti VT priemones vaivorykštinėm spalvom? Ar priekinių durų tvarką įvesti? O gal naikinti troleibusus, nes Vakarų "vertybėse" jų beveik nėra. Dėl uniformos - VT turi daug rimtesnių ir pirmiau sprendžiamų problemų nei uniformos. Ir gerai, kad yra lentelės, nes jose pateikiama daugiau informacijos nei švieslentėje apie tarpinius maršruto taškus.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2015.09.30, 08:56.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Prie ko čia dydis? Gal nereikia demogogijos varyti. Pažiūrėk į Varšuvos ar Rygos VT įmones. Tai viena įmonė su keliais tūkstančiais transporto priemonių, kaip kad Varšuvoje, ir virš tūkstančio trijų rūšių priemonių Rygoje.
                                    .
                                    Dydis prie to, kad alga turi būti adekvati. Be adekvataus atlyginimo sunku tikėtis gero vadybininko. Jei duos 1,500 E, tai toks bus ir vadybininkas.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Gal nereikia čia tuščiažodžiauti ir atvirų nesąmonių rainėti? Kokios dar Vakarietiškos "vertybės" ir VT? Gal apklijuoti VT priemones vaivorykštinėm spalvom? Ar priekinių durų tvarką įvesti? O gal naikinti troleibusus, nes Vakarų "vertybėse" jų beveik nėra. Dėl uniformos - VT turi daug rimtesnių ir pirmiau sprendžiamų problemų nei uniformos. Ir gerai, kad yra lentelės, nes jose pateikiama daugiau informacijos nei švieslentėje apie tarpinius maršruto taškus.
                                      Tai aišku geriau rytietiškos vertybės, t.y. betkoks remontas samarėzu ir kniedžių pagalba arba kartono gabelelių į tarpus kaišiojimas.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Dydis prie to, kad alga turi būti adekvati. Be adekvataus atlyginimo sunku tikėtis gero vadybininko. Jei duos 1,500 E, tai toks bus ir vadybininkas.
                                        tau pritariu ir aš kad šiuo metu atlygimo dydis yra didžiausia paskata gerai dirbti.
                                        O kai dabar atlyginimai tokie tai ir dirba kad tik dirbtų.
                                        Pvz Kaune sugalvojo kaip vairuotojų pasidaryti. D kategorijos išsilaikymo ir 95 kodo 50% apmokama darbo birža 50% apmoka parkas išlaidų bet turi būtinai pradirbti 1 metus už netesybas turi sumokėt atgal visus pinigus ir už sutarties nutraukimą apie 1000 E.
                                        Jei priverstas dirbti tai toks tada ir darbas.

                                        Comment


                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                          tau pritariu ir aš kad šiuo metu atlygimo dydis yra didžiausia paskata gerai dirbti.
                                          O kai dabar atlyginimai tokie tai ir dirba kad tik dirbtų.
                                          Pvz Kaune sugalvojo kaip vairuotojų pasidaryti. D kategorijos išsilaikymo ir 95 kodo 50% apmokama darbo birža 50% apmoka parkas išlaidų bet turi būtinai pradirbti 1 metus už netesybas turi sumokėt atgal visus pinigus ir už sutarties nutraukimą apie 1000 E.
                                          Jei priverstas dirbti tai toks tada ir darbas.
                                          Ne priverstas, bet pasirinkęs atidirbti už labai geromis sąlygomis gautą kodą ir kategoriją... Nedėkingi tie žmonės kartais būna.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X