Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Dabartiniai Vilniaus Solariai neturi autonominės eigos. Gerai įsibėgėjus ir nuspaudus klavišą, kai nusileidžia ūsai automatiškai, galima riedėti. Pats tokiu metodu esu važiavęs pernai kai buvo 2-as nukreiptas iki Edukologinio žiedo
    Tai čia kalba apie Amberius buvo

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Kada VT netaps pigios politikos įrankiu kai kurių kosmopolitų ir liberastų rankose?
      Dink, kol nepradangino. Aš vis dar laukiu kol susitiksi su manim asmeniškai (žadėjai). Kiek man metų dar laukt? Juk žadėjai.

      Comment


        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
        Dink, kol nepradangino. Aš vis dar laukiu kol susitiksi su manim asmeniškai (žadėjai). Kiek man metų dar laukt? Juk žadėjai.
        Aš ir prisidėčiau prie susitikimo

        Comment


          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
          Aš nesakiau, kad tikslo jokio nėra ir arba jo nesiekiama. Atvirkščiai, netgi tame savo komentare, kurio dalį pacitavai, iš dalies įvardijau tikslą. O oficialūs tikslai yra nurodyti www.nvtka.lt. Tai nelabai supratau, ar iki galo neperskaitei mano komentaro, ar neatidžiai perskaitei, ar aš neaiškiai pateikiau, ar čia tiesiog trolini ir gaišini mano labai brangų laiką...
          Tavo poste buvo surašyta: biurokratija, žmonės pikti, bet mes turime branduolį, nors žmonės vistiek pikti.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Grįžčiau prie temos apie naujas VT priemones Vilniuje.

            Ar yra kur nors apibrėžta kas yra troleibusas?

            Saugaus eismo įstatymas teigia

            Nes "nauji troleibusai su autonomine eiga" man atrodo bus... autobusai.
            Troleibusai su dyzeliniu generatoriumi arba akumuliatoriumi.

            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
            Man rodos, kad neprošal galima būtų padaryti Saugaus eismo įstatymo papildymą apie troleibusus, esant žymiam šios transporto rūšies patobulėjimui.
            Nieko nereikia keisti. Troleibusai jau turi valstybinius numerius ir viskas tuo išsisprendžia. Pagrindinė "kuro rūšis" - elektra iš KT. Hibrindiniams automobiliams juk irgi niekas specialios kategorijos neįvedė.

            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
            Dink, kol nepradangino. Aš vis dar laukiu kol susitiksi su manim asmeniškai (žadėjai). Kiek man metų dar laukt? Juk žadėjai.
            Ką tu čia kliedi? Ką ir kur aš kam žadėjau? Įrodymus ant stalo!

            Comment


              Lėktuvėliai, Airport'ai.







              Comment


                Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                Lėktuvėliai, Airport'ai.

                Atvaizdas


                Atvaizdas


                Atvaizdas


                Atvaizdas
                Kam tie trafaretai jeigu yra švieslentės? Juk švieslentėse simbolis yra ir užtenka. Klaipėda nuo š.m. rugsėjo 1 d., atsisakė kartoninių trafaretų ir naudoja tik švieslentes. O kada Vilnius atsisakys trafaretų ir naudos tik švieslentes?
                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                Comment


                  Trafaretai gerai. Gi netrukdo. Švieslentės ne visada veikia, ne visur yra. O blogiausias yra "Kautros" atvejis - ryškios bėgančios švieslentės, kai tiesiog negali vienu žvilgsniu pamatyti maršruto (čia tas ypač tarpmiestiniams galioja, kurie ne pagal numerius atpažįstami). Ir iš vis, kartoninė lentelė yra mielas, jaukus ir paprastas autobuso ženklas. Kam visur ta elektronika ir dirbtinumai?

                  Comment


                    Parašė Xarru Rodyti pranešimą
                    Trafaretai gerai. Gi netrukdo. Švieslentės ne visada veikia, ne visur yra. O blogiausias yra "Kautros" atvejis - ryškios bėgančios švieslentės, kai tiesiog negali vienu žvilgsniu pamatyti maršruto (čia tas ypač tarpmiestiniams galioja, kurie ne pagal numerius atpažįstami). Ir iš vis, kartoninė lentelė yra mielas, jaukus ir paprastas autobuso ženklas. Kam visur ta elektronika ir dirbtinumai?
                    Pilnatis lyg ir pasibaigė? Kartoninė lentelė jaukus autobuso ženklas? O kodėl ne metalinė arba medinė, kokios sovietmečiu buvo?
                    Matricinės švieslentės negali rodyti begančių eilučių. Castrosuų oranžinės gali. Tačiau matricinių yra virš 200 (su troleibusais), o diodinių švieslenčių visame Vilniuje - vos 23.

                    Comment


                      Idėja, kad kartoninėse lentelėse skelbiamas ir angliškas užrašas "Airport" - sveikintina, bet kiek dar laiko vairuotojai kaitalios tą lentelę atvykę į galinį punktą ? Bus taip pat, kaip ir su priekinių durų tvarka - iš pradžių, visi žiūrėjo, kad visur būtų tvarka, ir niekas pro vidurį neįliptų, po to užmetė jau tą reikalą... Taip bus ir čia - nusibos greit vairuotojams papildomas darbas tą lentelę apsukinėti ir viskas. Taip pat, kodėl angliškai rašo tik priekinė lentelė ? Juk užsieniečiai gi žiūri ir į autobuso viduryje esančias taigi mano manymu, jau kaip ir būtų laikas pereiti prie vien tik žemagrindžio į oro uostą važiuojančio transporto - visur būtų švieslentės, jos visur skelbtų ir lietuviškai ir angliškai, nebereiktų vairuotojams keitinėti tų lentelių kiekvieną kartą atvykus į žiedą ir pan. Taip pat, "informatyvus" būtų ne vien autobuso priekis, bet ir šonai. O ir šiaip - gražiau prieš užsieniečius atrodytume

                      Comment


                        Šoninėse švieslentėse, kiek žiūrėjau, nelabai yra vietos padaryt lėktuvėlio simbolio.
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Varšuvoje beveik 100 proc. (ne visai 100, bet arti to) autobusų su švieslentėmis, bet šonuose vis tiek naudojamos lentelės, nes jose kur kas detaliau pateikiamas maršrutas. Gi nei priekinėje, nei tuo labiau šoninėse švieslentėse negalima normaliai pateikti maršruto - arba tik galinis punktas, arba vienas, maksimum du, jei trumpi tarpiniai. Ir tai besikeičiantys ar bėgančia eilute, kas yra labai nepatogu.

                          Comment


                            Idėja, kad kartoninėse lentelėse skelbiamas ir angliškas užrašas "Airport" - sveikintina, bet kiek dar laiko vairuotojai kaitalios tą lentelę atvykę į galinį punktą ? Bus taip pat, kaip ir su priekinių durų tvarka - iš pradžių, visi žiūrėjo, kad visur būtų tvarka, ir niekas pro vidurį neįliptų, po to užmetė jau tą reikalą... Taip bus ir čia - nusibos greit vairuotojams papildomas darbas tą lentelę apsukinėti ir viskas. Taip pat, kodėl angliškai rašo tik priekinė lentelė ? Juk užsieniečiai gi žiūri ir į autobuso viduryje esančias taigi mano manymu, jau kaip ir būtų laikas pereiti prie vien tik žemagrindžio į oro uostą važiuojančio transporto - visur būtų švieslentės, jos visur skelbtų ir lietuviškai ir angliškai, nebereiktų vairuotojams keitinėti tų lentelių kiekvieną kartą atvykus į žiedą ir pan. Taip pat, "informatyvus" būtų ne vien autobuso priekis, bet ir šonai. O ir šiaip - gražiau prieš užsieniečius atrodytume
                            Vilniuje yra kolhozinė administracija. Kol vadovybės nepakeisi, tai jie nieko patys ir nedarys. Čia galima atkreipti dėmesį į tai, kad visos idėjos yra paduodamos būtent miesto merų, bet ne VVT vadovybės. O visas naujas idėjas jie įgyvendina labai nerūpėstingai. Kol adminitracija ši nebus išvaryta lauk, tol nebus Vilniuj tvarkos su transportu. Ne idėjose esmė, o įmonės vadovybėje. Čia tik mano subjektyvi nuomonė.

                            Comment


                              O tai kas neleidžia miesto valdžiai keisti administracijos? Vadinasi juos tenkina tai. O tai dar ims ir pagerins VT su tuo, kas yra. Kaip tada reikės tramvajus ir metro projektus stumti?

                              Comment


                                Šis meras griežtai pasisako prieš tramvajus, tačiau pritartų metro idėjai, bet ne už savivaldybės pinigus.
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Troleibusai su dyzeliniu generatoriumi arba akumuliatoriumi.
                                  Nieko nereikia keisti. Troleibusai jau turi valstybinius numerius ir viskas tuo išsisprendžia. Pagrindinė "kuro rūšis" - elektra iš KT. Hibrindiniams automobiliams juk irgi niekas specialios kategorijos neįvedė.
                                  Man kažkaip atrodo, kad VVT vadins hibridinius/elektrinius autobusus troleibusais, kad viešųjų ryšių prasme išliktų žali.
                                  Tačiau troleibusų vairuotojai, be teisių laikymo D kategorijai, šių "troleibusų" vairuoti negalės.
                                  Na ir kažkam atiteks abu troleibusų parkai tiksliau jų teritorijos...

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Man kažkaip atrodo, kad VVT vadins hibridinius/elektrinius autobusus troleibusais, kad viešųjų ryšių prasme išliktų žali.
                                    Tačiau troleibusų vairuotojai, be teisių laikymo D kategorijai, šių "troleibusų" vairuoti negalės.
                                    Na ir kažkam atiteks abu troleibusų parkai tiksliau jų teritorijos...
                                    Ką jie ten kaip vadins, nesvarbu. Hibridinis ar elektrinis autobusas yra autobusas ir pagal visas ES klasifikacijas nepatenka į troleibusų kategoriją. Tai tada gausis tiesiog sukčiavimas ir už tokius dalykus galima gauti gerą spyrį šiknon su kitų VT projektų atmetimu kelis ateinančius metus.

                                    Comment


                                      Jeigu kažkas užvaldys tuos hektarus Žolyno g., niekam nerūpės tie "spyriai"...

                                      Comment


                                        Rūpės, nes sudegti ant menkniekio nenorės, jei ateityje nusimato daugiau. Nebent visiški lochai, kuriems tinka "po manęs nors ir tvanas".

                                        Comment


                                          Toks jausmas, kad 3G maršruto vairuotojams yra įsakymas tik statyti priekyje naujas lenteles, o jų apversti, kad rodytų teisingą kryptį - jau nereikia. Štai šis važiuoja į oro uostą:



                                          Tai ne vienetinis atvejis.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X