Dabartiniai Vilniaus Solariai neturi autonominės eigos. Gerai įsibėgėjus ir nuspaudus klavišą, kai nusileidžia ūsai automatiškai, galima riedėti. Pats tokiu metodu esu važiavęs pernai kai buvo 2-as nukreiptas iki Edukologinio žiedo
Aš nesakiau, kad tikslo jokio nėra ir arba jo nesiekiama. Atvirkščiai, netgi tame savo komentare, kurio dalį pacitavai, iš dalies įvardijau tikslą. O oficialūs tikslai yra nurodyti www.nvtka.lt. Tai nelabai supratau, ar iki galo neperskaitei mano komentaro, ar neatidžiai perskaitei, ar aš neaiškiai pateikiau, ar čia tiesiog trolini ir gaišini mano labai brangų laiką...
Tavo poste buvo surašyta: biurokratija, žmonės pikti, bet mes turime branduolį, nors žmonės vistiek pikti.
Man rodos, kad neprošal galima būtų padaryti Saugaus eismo įstatymo papildymą apie troleibusus, esant žymiam šios transporto rūšies patobulėjimui.
Nieko nereikia keisti. Troleibusai jau turi valstybinius numerius ir viskas tuo išsisprendžia. Pagrindinė "kuro rūšis" - elektra iš KT. Hibrindiniams automobiliams juk irgi niekas specialios kategorijos neįvedė.
Kam tie trafaretai jeigu yra švieslentės? Juk švieslentėse simbolis yra ir užtenka. Klaipėda nuo š.m. rugsėjo 1 d., atsisakė kartoninių trafaretų ir naudoja tik švieslentes. O kada Vilnius atsisakys trafaretų ir naudos tik švieslentes?
Trafaretai gerai. Gi netrukdo. Švieslentės ne visada veikia, ne visur yra. O blogiausias yra "Kautros" atvejis - ryškios bėgančios švieslentės, kai tiesiog negali vienu žvilgsniu pamatyti maršruto (čia tas ypač tarpmiestiniams galioja, kurie ne pagal numerius atpažįstami). Ir iš vis, kartoninė lentelė yra mielas, jaukus ir paprastas autobuso ženklas. Kam visur ta elektronika ir dirbtinumai?
Trafaretai gerai. Gi netrukdo. Švieslentės ne visada veikia, ne visur yra. O blogiausias yra "Kautros" atvejis - ryškios bėgančios švieslentės, kai tiesiog negali vienu žvilgsniu pamatyti maršruto (čia tas ypač tarpmiestiniams galioja, kurie ne pagal numerius atpažįstami). Ir iš vis, kartoninė lentelė yra mielas, jaukus ir paprastas autobuso ženklas. Kam visur ta elektronika ir dirbtinumai?
Pilnatis lyg ir pasibaigė? Kartoninė lentelė jaukus autobuso ženklas? O kodėl ne metalinė arba medinė, kokios sovietmečiu buvo?
Matricinės švieslentės negali rodyti begančių eilučių. Castrosuų oranžinės gali. Tačiau matricinių yra virš 200 (su troleibusais), o diodinių švieslenčių visame Vilniuje - vos 23.
Idėja, kad kartoninėse lentelėse skelbiamas ir angliškas užrašas "Airport" - sveikintina, bet kiek dar laiko vairuotojai kaitalios tą lentelę atvykę į galinį punktą ? Bus taip pat, kaip ir su priekinių durų tvarka - iš pradžių, visi žiūrėjo, kad visur būtų tvarka, ir niekas pro vidurį neįliptų, po to užmetė jau tą reikalą... Taip bus ir čia - nusibos greit vairuotojams papildomas darbas tą lentelę apsukinėti ir viskas. Taip pat, kodėl angliškai rašo tik priekinė lentelė ? Juk užsieniečiai gi žiūri ir į autobuso viduryje esančias taigi mano manymu, jau kaip ir būtų laikas pereiti prie vien tik žemagrindžio į oro uostą važiuojančio transporto - visur būtų švieslentės, jos visur skelbtų ir lietuviškai ir angliškai, nebereiktų vairuotojams keitinėti tų lentelių kiekvieną kartą atvykus į žiedą ir pan. Taip pat, "informatyvus" būtų ne vien autobuso priekis, bet ir šonai. O ir šiaip - gražiau prieš užsieniečius atrodytume
Varšuvoje beveik 100 proc. (ne visai 100, bet arti to) autobusų su švieslentėmis, bet šonuose vis tiek naudojamos lentelės, nes jose kur kas detaliau pateikiamas maršrutas. Gi nei priekinėje, nei tuo labiau šoninėse švieslentėse negalima normaliai pateikti maršruto - arba tik galinis punktas, arba vienas, maksimum du, jei trumpi tarpiniai. Ir tai besikeičiantys ar bėgančia eilute, kas yra labai nepatogu.
Idėja, kad kartoninėse lentelėse skelbiamas ir angliškas užrašas "Airport" - sveikintina, bet kiek dar laiko vairuotojai kaitalios tą lentelę atvykę į galinį punktą ? Bus taip pat, kaip ir su priekinių durų tvarka - iš pradžių, visi žiūrėjo, kad visur būtų tvarka, ir niekas pro vidurį neįliptų, po to užmetė jau tą reikalą... Taip bus ir čia - nusibos greit vairuotojams papildomas darbas tą lentelę apsukinėti ir viskas. Taip pat, kodėl angliškai rašo tik priekinė lentelė ? Juk užsieniečiai gi žiūri ir į autobuso viduryje esančias taigi mano manymu, jau kaip ir būtų laikas pereiti prie vien tik žemagrindžio į oro uostą važiuojančio transporto - visur būtų švieslentės, jos visur skelbtų ir lietuviškai ir angliškai, nebereiktų vairuotojams keitinėti tų lentelių kiekvieną kartą atvykus į žiedą ir pan. Taip pat, "informatyvus" būtų ne vien autobuso priekis, bet ir šonai. O ir šiaip - gražiau prieš užsieniečius atrodytume
Vilniuje yra kolhozinė administracija. Kol vadovybės nepakeisi, tai jie nieko patys ir nedarys. Čia galima atkreipti dėmesį į tai, kad visos idėjos yra paduodamos būtent miesto merų, bet ne VVT vadovybės. O visas naujas idėjas jie įgyvendina labai nerūpėstingai. Kol adminitracija ši nebus išvaryta lauk, tol nebus Vilniuj tvarkos su transportu. Ne idėjose esmė, o įmonės vadovybėje. Čia tik mano subjektyvi nuomonė.
O tai kas neleidžia miesto valdžiai keisti administracijos? Vadinasi juos tenkina tai. O tai dar ims ir pagerins VT su tuo, kas yra. Kaip tada reikės tramvajus ir metro projektus stumti?
Troleibusai su dyzeliniu generatoriumi arba akumuliatoriumi.
Nieko nereikia keisti. Troleibusai jau turi valstybinius numerius ir viskas tuo išsisprendžia. Pagrindinė "kuro rūšis" - elektra iš KT. Hibrindiniams automobiliams juk irgi niekas specialios kategorijos neįvedė.
Man kažkaip atrodo, kad VVT vadins hibridinius/elektrinius autobusus troleibusais, kad viešųjų ryšių prasme išliktų žali.
Tačiau troleibusų vairuotojai, be teisių laikymo D kategorijai, šių "troleibusų" vairuoti negalės.
Na ir kažkam atiteks abu troleibusų parkai tiksliau jų teritorijos...
Man kažkaip atrodo, kad VVT vadins hibridinius/elektrinius autobusus troleibusais, kad viešųjų ryšių prasme išliktų žali.
Tačiau troleibusų vairuotojai, be teisių laikymo D kategorijai, šių "troleibusų" vairuoti negalės.
Na ir kažkam atiteks abu troleibusų parkai tiksliau jų teritorijos...
Ką jie ten kaip vadins, nesvarbu. Hibridinis ar elektrinis autobusas yra autobusas ir pagal visas ES klasifikacijas nepatenka į troleibusų kategoriją. Tai tada gausis tiesiog sukčiavimas ir už tokius dalykus galima gauti gerą spyrį šiknon su kitų VT projektų atmetimu kelis ateinančius metus.
Toks jausmas, kad 3G maršruto vairuotojams yra įsakymas tik statyti priekyje naujas lenteles, o jų apversti, kad rodytų teisingą kryptį - jau nereikia. Štai šis važiuoja į oro uostą:
Comment