Parašė ssnaiperis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKada VT netaps pigios politikos įrankiu kai kurių kosmopolitų ir liberastų rankose?
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąDink, kol nepradangino. Aš vis dar laukiu kol susitiksi su manim asmeniškai (žadėjai). Kiek man metų dar laukt? Juk žadėjai.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąAš nesakiau, kad tikslo jokio nėra ir arba jo nesiekiama. Atvirkščiai, netgi tame savo komentare, kurio dalį pacitavai, iš dalies įvardijau tikslą. O oficialūs tikslai yra nurodyti www.nvtka.lt. Tai nelabai supratau, ar iki galo neperskaitei mano komentaro, ar neatidžiai perskaitei, ar aš neaiškiai pateikiau, ar čia tiesiog trolini ir gaišini mano labai brangų laiką...
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąGrįžčiau prie temos apie naujas VT priemones Vilniuje.
Ar yra kur nors apibrėžta kas yra troleibusas?
Saugaus eismo įstatymas teigia
Nes "nauji troleibusai su autonomine eiga" man atrodo bus... autobusai.
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąMan rodos, kad neprošal galima būtų padaryti Saugaus eismo įstatymo papildymą apie troleibusus, esant žymiam šios transporto rūšies patobulėjimui.
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąDink, kol nepradangino. Aš vis dar laukiu kol susitiksi su manim asmeniškai (žadėjai). Kiek man metų dar laukt? Juk žadėjai.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąGerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Trafaretai gerai. Gi netrukdo. Švieslentės ne visada veikia, ne visur yra. O blogiausias yra "Kautros" atvejis - ryškios bėgančios švieslentės, kai tiesiog negali vienu žvilgsniu pamatyti maršruto (čia tas ypač tarpmiestiniams galioja, kurie ne pagal numerius atpažįstami). Ir iš vis, kartoninė lentelė yra mielas, jaukus ir paprastas autobuso ženklas. Kam visur ta elektronika ir dirbtinumai?
Comment
-
Parašė Xarru Rodyti pranešimąTrafaretai gerai. Gi netrukdo. Švieslentės ne visada veikia, ne visur yra. O blogiausias yra "Kautros" atvejis - ryškios bėgančios švieslentės, kai tiesiog negali vienu žvilgsniu pamatyti maršruto (čia tas ypač tarpmiestiniams galioja, kurie ne pagal numerius atpažįstami). Ir iš vis, kartoninė lentelė yra mielas, jaukus ir paprastas autobuso ženklas. Kam visur ta elektronika ir dirbtinumai?
Matricinės švieslentės negali rodyti begančių eilučių. Castrosuų oranžinės gali. Tačiau matricinių yra virš 200 (su troleibusais), o diodinių švieslenčių visame Vilniuje - vos 23.
Comment
-
Idėja, kad kartoninėse lentelėse skelbiamas ir angliškas užrašas "Airport" - sveikintina, bet kiek dar laiko vairuotojai kaitalios tą lentelę atvykę į galinį punktą ? Bus taip pat, kaip ir su priekinių durų tvarka - iš pradžių, visi žiūrėjo, kad visur būtų tvarka, ir niekas pro vidurį neįliptų, po to užmetė jau tą reikalą... Taip bus ir čia - nusibos greit vairuotojams papildomas darbas tą lentelę apsukinėti ir viskas. Taip pat, kodėl angliškai rašo tik priekinė lentelė ? Juk užsieniečiai gi žiūri ir į autobuso viduryje esančias taigi mano manymu, jau kaip ir būtų laikas pereiti prie vien tik žemagrindžio į oro uostą važiuojančio transporto - visur būtų švieslentės, jos visur skelbtų ir lietuviškai ir angliškai, nebereiktų vairuotojams keitinėti tų lentelių kiekvieną kartą atvykus į žiedą ir pan. Taip pat, "informatyvus" būtų ne vien autobuso priekis, bet ir šonai. O ir šiaip - gražiau prieš užsieniečius atrodytume
Comment
-
Varšuvoje beveik 100 proc. (ne visai 100, bet arti to) autobusų su švieslentėmis, bet šonuose vis tiek naudojamos lentelės, nes jose kur kas detaliau pateikiamas maršrutas. Gi nei priekinėje, nei tuo labiau šoninėse švieslentėse negalima normaliai pateikti maršruto - arba tik galinis punktas, arba vienas, maksimum du, jei trumpi tarpiniai. Ir tai besikeičiantys ar bėgančia eilute, kas yra labai nepatogu.
Comment
-
Idėja, kad kartoninėse lentelėse skelbiamas ir angliškas užrašas "Airport" - sveikintina, bet kiek dar laiko vairuotojai kaitalios tą lentelę atvykę į galinį punktą ? Bus taip pat, kaip ir su priekinių durų tvarka - iš pradžių, visi žiūrėjo, kad visur būtų tvarka, ir niekas pro vidurį neįliptų, po to užmetė jau tą reikalą... Taip bus ir čia - nusibos greit vairuotojams papildomas darbas tą lentelę apsukinėti ir viskas. Taip pat, kodėl angliškai rašo tik priekinė lentelė ? Juk užsieniečiai gi žiūri ir į autobuso viduryje esančias taigi mano manymu, jau kaip ir būtų laikas pereiti prie vien tik žemagrindžio į oro uostą važiuojančio transporto - visur būtų švieslentės, jos visur skelbtų ir lietuviškai ir angliškai, nebereiktų vairuotojams keitinėti tų lentelių kiekvieną kartą atvykus į žiedą ir pan. Taip pat, "informatyvus" būtų ne vien autobuso priekis, bet ir šonai. O ir šiaip - gražiau prieš užsieniečius atrodytume
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTroleibusai su dyzeliniu generatoriumi arba akumuliatoriumi.
Nieko nereikia keisti. Troleibusai jau turi valstybinius numerius ir viskas tuo išsisprendžia. Pagrindinė "kuro rūšis" - elektra iš KT. Hibrindiniams automobiliams juk irgi niekas specialios kategorijos neįvedė.
Tačiau troleibusų vairuotojai, be teisių laikymo D kategorijai, šių "troleibusų" vairuoti negalės.
Na ir kažkam atiteks abu troleibusų parkai tiksliau jų teritorijos...
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąMan kažkaip atrodo, kad VVT vadins hibridinius/elektrinius autobusus troleibusais, kad viešųjų ryšių prasme išliktų žali.
Tačiau troleibusų vairuotojai, be teisių laikymo D kategorijai, šių "troleibusų" vairuoti negalės.
Na ir kažkam atiteks abu troleibusų parkai tiksliau jų teritorijos...
Comment
Comment