Naktinių autobusų reklama.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąKažkas naujo ir pagirtino - anksčiau berods tokių reklamų matyti neteko prie kitų merų
Šitos reklamos:
+ kažkas VT srityje padaryta, naujo ir inovatyvaus. Ir tikrai nebrangaus.
- toliau gali būti nieko nedaroma, "nes VT postūmis jau yra, dabar laukia kitos sritys".
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąPastbėjau dar vieną dalyką, apie kurį nelabai girdėjau:
Atvaizdas
Lektuvo simbolis aišku, bet va garso įrašai anglų kalba, čia kur ir kaip?
Comment
-
Tiek įrašai anglų k., tiek lėktuvo simbolis buvo mūsų 2013 m. siūlymai. Prie Zuoko nepraėjo, Šimašiui patiko.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNeteko niekada girdėti tokio Saulėtekio studentų bendrabučių pavadinimo? Yra gi dar Šanchajus.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNeteko niekada girdėti tokio Saulėtekio studentų bendrabučių pavadinimo? Yra gi dar Šanchajus.
Idėjos prasme, reklama labai vykusi. Asociacijos parinktos su humoru. Aišku turistai nesupras apie ką čia, bet ne turistams tie naktiniai ir skirti.
Comment
-
Į Vilnių grįžta naktiniai autobusai: ar grįš įlipimo pro priekines duris tvarka?[/QUOTE]
Nejučia į galvą šovė palyginimas
Greitieji buvo ankstesnio mero projektas.
Naktiniai - šito. Matyt išliks visą kadenciją keisis dažnis, trasos, bet Naktiniai išliks.
Su priekinėmis durimis kaip ir aišku. Jos gali grįžti tik tuomet, kai 90 proc. kelionių bus su mėnesiniais bilietais. Kitaip kamščiai prie durų ir lėtas sulipimas. Platesniam mėnesinių populiarumui reikalingos didesnės vienkartinių kainos. Šiandien dienai 40 bilietų po 30 min yra pigiau nei mėnesinis. Jeigu kažkas kartą į savaitę eina pėščiomis, važiuoja dviračiu ar paveža kaimynas - jau neapsimoka.Paskutinis taisė Fulgur; 2015.08.17, 16:27.
Comment
-
Rengiame (NVTKA) pasiūlymų paketėlį Vilniaus viešajam transportui gerinti:
1. Prailgintus (17,36 m. ilgio) Škoda 15Tr troleibusus nuo rugsėjo 1 d. perkelti iš 16-ojo į 7-ąjį troleibusų maršrutą. 7-uoju maršrutu visos dienos metu važiuoja daug keleivių ir jų srautas yra beveik nenutrūkstamas, tai yra patogus ir greitas maršrutas pasiekti reikiamą vietą. 16-ąjį troleibusų maršrutą dubliuoja daugiau maršrutų, ypač autobusų 2G, todėl siūlome iš 16-ojo troleibusų (T) maršruto perkelti sudvejintus Škoda 15Tr troleibusus į T7 maršrutą. Ypač didelis užpildymas yra vakare po 19 val. ir dienos metu 12-14 val. atkarpoje Centro poliklinika–Spaudos rūmai. 16 maršrutu ilgi troleibusai nėra efektyviai išnaudojami ir jų užpildymas yra prastas, nes jie važiuoja tik piko metu, kuomet stipriai sutankinamas 2G maršruto eismas.
2. 82 autobusų maršruto skaidymas į 2 maršrutus. Pastebime, kad beveik visada bent vienas žmogus klausia keleivių arba vairuotojo, ar 82-ojo maršruto autobusas važiuoja per Salininkus, ar tiesiai į Juodšilius. Kad nebūtų tokių nesusipratimų, siūlome maršrutą skaidyti į 2 trasas ir jas priskirti 82 ir 89 maršrutams.
3. 115 autobusų maršruto skaidymas į 2 maršrutus.
Keleiviai dažnai klausia, ar autobusas važiuoja iki Parko g., ar ne. Neretai neapsižiūrėję įlipa į autobusą, važiuojantį iki Kalno g. ir reiškia pretenzijas vairuotojui, kodėl nevažiuojama toliau.
Siūlome sutrumpintiems reisams iki Kalno g. priskirti numerį 113. Numeris 113 siūlomas dėl to, kad anksčiau per Mileišiškių, Viršupio sodus važiavo maršrutiniai taksi nr. 113A (vėliau numeris pakeistas į 114) ir 113B (vėliau pakeistas į 115). Be to, šis numeris (113) nesidubliuoja su Vilniaus rajono priemiestinių maršrutų numeracija.
4. 1G poilsio dienų grafiko keitimas ir 1G/2G reisų tankinimas 12-14 val.
Šiuose maršrutuose didžiausios keleivių grūstys susidaro 12-15 val., kuomet po pamokų ir paskaitų pradeda važiuoti moksleiviai ir studentai bei būna didžiausias judėjimas iš/į Santariškių ligonines. Popietinio piko metu autobusų užpildymas yra pastebimai mažesnis. Šiuo metu pertraukiamo grafiko autobusai pradeda darbą per vėlai – 1G pirmieji autobusai pasiekia Santariškes tik prieš 16 val., kuomet iš ligoninių srautas yra sumažėjęs, o daugumai studentų jau pasibaigė paskaitos.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
aš parašysiu čia, nes mane tiesiog užkniso. kas nors, priverskite susisiekimo paslaugas pakeisti 78 maršruto tvarkaraštį. na darbo dienomis jis yra absurdiškas. pvz iš stoties išvykimo laikai yra 19:31, 20:11, 21:10(! - 1 valandos skirtumas), 21:32(! - 22 minučių skirtumas), 22:30(! - 1 valandos skirtumas). tas pats ir pagiriuose. aš jau nekalbu apie tai, kad 19:31 išvykęs vairuotojas pagiriuose daro 15 minučių atstovą, kuri tikrai yra bereikalinga, o važiuojant atgal, du 78 autobusai sukinėjasi vaidotuose vienu metu. tai absurdiškas dėliojimas, neišsprendžiamas jau ilgą laiką po reformos. tuos intervalus galima išmėtyti ir tolygiau, kas 35-40 minučių ir viskas būtų tada labai patogu. daug darbo čia nereikia manau.
kitas dalykas, manau ne tik pagiriuose, tačiau ir kituose rajonuose galima padaryti taip, kad būtų ankstinamas pirmas reisas. pvz, jei autobusas iš parko negali išvažiuoti anksčiau 4:50, tai ok. tada tegul vienas 78 važiuoja į stotį, o kitas į pagirius pro lydos pl. niekur nesustodamas. ir taip būtų paankstintas pirmas reisas iš pagirių, kuris būtų manau naudingas didelei gyventojų daliai. čia vienas iš mano siūlymu. juk 19 važiuoja taip į salininkus, todėl manau būtų galima tą patį padaryt ir su 78. čia išloštų tiek pagiriai, vaidotai, baltoji vokė, dalis salininkų gyventojų.
tiesiog jūs asociacijoje darykite viską, kad taisyti didžiausias skyles grafikuose, nes bado akis, kaip susisiekimo paslaugos neįsivaizuoja, kaip reikia dirbti savo darbą ir tiesiog mėto "atmazus", kad "nėra galimybių tokiems keitimams". čia yra nesąmonė. galimybių yra.
ir dar vienas mano pastebėjimas, man sįsp vieną kartą parašė, kad toks grafikas yra dėl to, nes yra derinami išvykimo laikai su 42. ar tikrai? iki šiol dažnai matau, kad jie važiuoja vienas paskui kitą, tad tegul neknisa proto. patys galit įsitikinti panagrinėję grafiką. ir man dar kilo klausimas, kad galbūt manau galima pavėlinti ir paskutinį išvykimo laiką į pagirius, pvz 22:50. iš ten autobusas per vakarinį aplinkelį ar lydos pl. važiuotų tiesiai į stotį, nes keleivių 23:16 iš pagirių vistiek nei vieno nėra. tad iš to išloštų tie, kurie vėliau važiuoja namo, nes naktinio juk jiems nėra. tai vat.
tai vat mano prašymas ir būtų toks iš jūsų, kad priverstumėtę tą šaraškino kontorą pajudint subinę nuo rugsėjo 1-os dienos pakeisti 78 maršruto grafiką.
Comment
-
5. Atsisakyti 101N ir rajoninio 101 dubliavimo (pavyzdžiui, keisti 101N į 106N). Ateityje derinti naujus maršrutų numerius su Vilniaus rajono autobusų parku/Vilniaus rajono savivaldybe.
6. Pratęsti 37 iki Kalno g. žiedo.
7. Siekiant sumažinti maršruto įveikimo laiką keistį retai naudojamas stoteles į "pagal pareikalavimą", kaip tarkime 12. Katiliškės, Basiukai, Kineliai; 17. Ežerėlių, Nugalėtojų, Turniškių; 18, 38, 114. Aukštagiris, Dvarčionių kryžkelė, Baniškės; 27 Mildos, Girininkija, Viadukas, Kučkuriškės; 37 Viršupis, Šilo, Lyglaukiai.
8. Prioriteto tvarka suformuoti stotelių įvažas Giedraičių (trukdoma greitiesiems autobusams), Antakalnis (trukdoma greitiesiems autobusams), Tuskulėnų r. parkas, Vilniaus universitetas.
Comment
-
Parašė hydrex Rodyti pranešimątai vat mano prašymas ir būtų toks iš jūsų, kad priverstumėtę tą šaraškino kontorą pajudint subinę nuo rugsėjo 1-os dienos pakeisti 78 maršruto grafiką.
Dėl vilties, kad pakeistų nuo rugsėjo 1 d., tai siūlau pamiršti - jau per vėlu. Raštą nagrinėja, į jį atsako per 20 d.d. O juk dar mes asociacijoje prieš siunčiant raštą tariamės su nariais, papildome, dabar jau ir praktikuojame pasitarti kuo plačiau su visuomene - išklausyti, surinkti visas nuomones (jų būna ir skirtingų), tada sudėlioti raštą, trunka apie savaitę, o vasarą dar ilgiau. Juk net visuomenė nesureaguoja per vieną dieną paskelbus, reikia skirti žmonėms laiko susipažinti su siūlymais ir pateikti savo nuomonę.
Asociacijoje neturime darbuotojų, o aktyvių narių tokiose organizacijose niekada nebūna 100 proc., todėl visada turime darbų/veiklų sąrašą į priekį. Šiuo metu - trim mėnesiams. Bet, žinoma, pagal poreikį padėliojame darbus pagal prioritetus. Labai raginu įsijungti į asociaciją visus aktyviau: būti nariu arba savanoriu, arba idėjiniu remėju, kaip dabar tu, reiškiant mintis konkrečiais siūlymais. Žinoma, idėjas ir mintis, pastabas reiškiančių yra daugiau negu jas įgyvendinančių. Todėl raginu įsijungti konkrečia veikla/darbais. Jau dabar gauname nemažai skambučių ir el. laiškų bei žinučių feisbuke įvairių su prašymais, klausimais, bet VT entuziastai paprastai geriau supranta situaciją ir geriau argumentuoja siūlymus, todėl jūsų, VT entuziastai, aktyvesnis įsitraukimas reikštų ir stipresnę asociaciją, ir geresnes galimybes.Paskutinis taisė Ametistas; 2015.08.18, 11:32.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąRengiame (NVTKA) pasiūlymų paketėlį Vilniaus viešajam transportui gerinti:
1. Prailgintus (17,36 m. ilgio) Škoda 15Tr troleibusus nuo rugsėjo 1 d. perkelti iš 16-ojo į 7-ąjį troleibusų maršrutą.
Comment
Comment