Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą<...> 12 stotelė netinka, nes ten ji dažnai užimta priemiestinių.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą146 važiuoja tiek dažnai, kiek jo ten ir reikia. Pagrindinis srautas yra iki Skirgiškių, Juozapiškių st. turbūt vienetai lipa. Juk jau bandyta ten leisti seną 76 maršrutą- tuščias dažniausiai važinėjo. Europos parkas tikrai nėra populiariausių Vilniaus lankytinų vietų sąraše- tą puikiai įrodė ir praktiškai nuliniai 76 maršruto srautai. Atskiro maršruto ten tikrai nereikia, pakaktų, kad 146 keliais reisais arba pagal pageidavimą ten užsuktų. Ir miesto terminuoti bilietai čia niekuo dėti- tam, kas tikrai norės nuvykti į Europos parką, ne problema papildomai už priemiestinį susimokėti.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Jeigu 146 nesilaiko grafiko, šio forumo nariai nelabai kuo jums padės, reikia rašyti skundus į Vilniaus raj. savivaldybę, kad koreguotų tvarkaraštį arba drausmintų vežėją. Taip, sutinku, savaitgalį galima pridėti kelis reisus dienos metu, bet darbo dienomis kursavimo dažnis yra geras, nei dažnesnio kursavimo, nei tuo labiau vėlyvų reisų ten nereikia- nebūtų ten keleivių, nebent vienas kitas. Dėl Juozapiškių stotelės- kad ten daugumai iki Naujanerių stotelės netoli, tik šaligatvį reikėtų įrengti toje gatvėje. O tie, kas gyvena Naujanerių soduose, jiems netoli iki Sakališkių g. paeiti.
O šiaip, manau, pats laikas Vilniaus m. ir Vilniaus raj. savivaldybių susitarimui, kad priemiestiniais maršrutais miesto ribose gyventojai galėtų važiuoti su Vilniečio kortele. Tuomet papildomų maršrutų į pakraščius, kurie neštų nuostolį, poreikis atkris savaime.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJeigu 146 nesilaiko grafiko, šio forumo nariai nelabai kuo jums padės, reikia rašyti skundus į Vilniaus raj. savivaldybę, kad koreguotų tvarkaraštį arba drausmintų vežėją. Taip, sutinku, savaitgalį galima pridėti kelis reisus dienos metu, bet darbo dienomis kursavimo dažnis yra geras, nei dažnesnio kursavimo, nei tuo labiau vėlyvų reisų ten nereikia- nebūtų ten keleivių, nebent vienas kitas. Dėl Juozapiškių stotelės- kad ten daugumai iki Naujanerių stotelės netoli, tik šaligatvį reikėtų įrengti toje gatvėje. O tie, kas gyvena Naujanerių soduose, jiems netoli iki Sakališkių g. paeiti.
O šiaip, manau, pats laikas Vilniaus m. ir Vilniaus raj. savivaldybių susitarimui, kad priemiestiniais maršrutais miesto ribose gyventojai galėtų važiuoti su Vilniečio kortele. Tuomet papildomų maršrutų į pakraščius, kurie neštų nuostolį, poreikis atkris savaime.
Bet Europos parkas vasaros sezonu paskutinius lankytojus įleidžia 19 val., o šaltuoju sezonu 17 val., oficaliai dirba nuo 10 val., bet užsidarymo laiko nenurodo, nurodo, kad dirba iki sutemų, kol visiškai sutemsta. Tai pvz. 19 val., įėjus į Europos parką, ir po to jau turėtų laukti ryto, nes 146 būtų tik 7:00 val., ir dar 0,5 km., reikia eiti iki pagrindinės gatvės Europos parko g., nes iki jo neužsuka.
Nieks iš Naujanerių sodų ir gyvenvietės neina į Sakališkių g., nes st. Pagubės sodai link miesto yra įrengta nesaugioje vietoje ir ją gyventojai nesinaudoja. Ir iki Sakališkių g., yra toli eiti, kaip ir iki St. Naujaneriai. Pridedu schemą, kuriomis gatvėmis gyventojai eina į Naujanerių stotelę tai yra nuo Naujanerių sodų galo yra 1,90 km., beveik du kilometrai trumpesnių kelių nėra, o jeigu yra jie yra netinkami vaikščioti.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKol 37 važiuoja dideli autobusai, apie pratęsimą iki Kalno gatvės negali būti nė kalbos <...> Be to, kam to reikia? 115 važiuoja itin dažnai- ne problema persėsti.
1. Atsiradus dažnam 115, tas 37 gali nebebūti didelis.
2. Daugybė sodų virto namais, statomas "Naujasis Antakalnis" tarp Rokantiškių ir Kalno g. žiedų. 37 negali važiuoti "kaip prieš 20 metų".
3. Koreguoti arbą kitą maršruto galą arba maršruto laiką (su tokiais laikais darbo dieną Lvovo stotelėje 7:53, 8:52, 10:22 į nieką nepersėsi, kad darbe būtum 8, 9, 10 val.). Na nebent darbas savivaldybė. Tada jau pėščiomis
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO šiaip, manau, pats laikas Vilniaus m. ir Vilniaus raj. savivaldybių susitarimui, kad priemiestiniais maršrutais miesto ribose gyventojai galėtų važiuoti su Vilniečio kortele. Tuomet papildomų maršrutų į pakraščius, kurie neštų nuostolį, poreikis atkris savaime.
Dabar vilniečio kortele apmokėti už 130 Vilnius-Giedraičiai? Bet tai yra apie 40 km.
Įdomu, kaip pinigai (pajamų mokestis, NT mokestis ir pan.) vaikšto tarp savivaldybių JAV ar JK. Tarkime gyveni vienoje savivaldybėje, o dirbi kitoje (tarkime, sostinės centras)? Nes pas mus tikrai nelygu. Riešė turi 87. Skirgiškių sodai turi VRAP. Aišku tai ne tik VT problema, bet ir mokyklų, pavežėjimo į mokyklas, vaikų darželių ir pan.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDabar vilniečio kortele apmokėti už 130 Vilnius-Giedraičiai? Bet tai yra apie 40 km.
kad priemiestiniais maršrutais miesto ribose gyventojai galėtų važiuoti su Vilniečio kortele
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąJuk rašė:
kad priemiestiniais maršrutais miesto ribose gyventojai galėtų važiuoti su Vilniečio kortelePaskutinis taisė Fulgur; 2015.08.07, 13:53.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą37 maršrutą reikia tobulinti:
1. Atsiradus dažnam 115, tas 37 gali nebebūti didelis.
2. Daugybė sodų virto namais, statomas "Naujasis Antakalnis" tarp Rokantiškių ir Kalno g. žiedų. 37 negali važiuoti "kaip prieš 20 metų".
3. Koreguoti arbą kitą maršruto galą arba maršruto laiką (su tokiais laikais darbo dieną Lvovo stotelėje 7:53, 8:52, 10:22 į nieką nepersėsi, kad darbe būtum 8, 9, 10 val.). Na nebent darbas savivaldybė. Tada jau pėščiomis
Tačiau yra keli "bet":
1. 63 poilsio dienomis 10-14 val. važinėja prigrūstas ilgas autobusas, o kokia situacija 37? Midibusai gali nesusitvarkyti su keleivių srautu.
2. kaip suderinti "mažų" 37-ų eismą per vėlines su "dideliais" 37? Kad nebūtų sausakimšo mažylio, važiuojančio prie apylaisvį ilgą.
3. nėra tiek daug mažos talpos autobusų, kad jų užtektų dar vienam maršrutui. 11 ir taip jau labai dažnai dažnai važiuoja dideli.
2 esminiai trukdžiai šio maršruto keitimui yra mažų autobusų trūkumas ir/arba labai siauras pravažiavimas į kalną iškart už Rokantiškių žiedo link Kalno g. Geriausias sprendimas būtų nukasti velniop tuos kalno šlaitus ir leisti 37 trumpą autobusą iki Kalno g. ar net išvis dalimi reisų į Mickūnus vietoje panaikinamo 67-o.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąIr kokia iš to nauda? Gyveni Skirgiškėse - vistiek moki. Nes ne miesto ribos. Taip pat Rudamina, Kurpioniškės, Riešė.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTodėl tokiais atvejais remiamasi ne administraciniu padalijimu, o tarifų zonomis (žr. Klaipėda, Varšuvą http://www.ztm.waw.pl/?c=198&l=1).
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVRM ministras 2014 m. gale kalbėjo apie žiedinių savivaldybių prijungimą. Tada išsispręstų viskas automatiškai.
Dabar vilniečio kortele apmokėti už 130 Vilnius-Giedraičiai? Bet tai yra apie 40 km.
Įdomu, kaip pinigai (pajamų mokestis, NT mokestis ir pan.) vaikšto tarp savivaldybių JAV ar JK. Tarkime gyveni vienoje savivaldybėje, o dirbi kitoje (tarkime, sostinės centras)? Nes pas mus tikrai nelygu. Riešė turi 87. Skirgiškių sodai turi VRAP. Aišku tai ne tik VT problema, bet ir mokyklų, pavežėjimo į mokyklas, vaikų darželių ir pan.
Bet pagrindinis dalykas yra tame, kad miesto ribose keleiviai galėtų su 1 bilietu važiuoti tiek miesto, tiek priemiesčio VT. Taip atsiras galimybė pertvarkyti maršrutų tinklą ir mažinti nereikalingą miesto ir priemiesčio VT dubliavimąsi.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNa, Klaipėdoje administracinis padalijimas ir sutampa su tarifų zonomis
Žinoma, iškiltų šiokių tokių problemų su tokiais maršrutais kaip 32 ar 87 - kurie iš I zonos pravažiuoja pro II-ąją ir po to atgal grįžta į I-ąją. Tokius maršrutus jau reikėtų skaidyti <...> Tik ar verta ?
Comment
-
Bet tokiu atveju būtų šiokia tokia nelygybė - kodėl Vaivadiškės, esančios Vilniaus rajono savivaldybėje, galėtų važinėti su I-os zonos bilietu, o jau Koplyčninkai (tas pats Vilniaus raj., sekanti 101 stotelė), kuriuos nuo Vaivadiškių skiria viso labo 2 minutės kelio autobusu turėtų mokėti žymiai brangiau, ir važinėti su II-osios zonos bilietu ? Nelabai sąžininga, taigi geriau visą Vilniaus rajoną priskirti II zonai. Taip, pyks Buivydiškės su Skaidiškėmis, tačiau jau jeigu gyvena Vilniaus rajone - tai ir kaina atitinkamai turėtų būti kiek didesnė.
Comment
-
Vaivadiškes siūlau dėl to, kad ten jau dabar važiuoja miesto maršrutas su miesto tarifu. Tai yra kompromisinis variantas. Esu įsitikinęs, kad jūsų siūlomas griežtas "ne miestas - mokėk daugiau" variantas būtų sutiktas priešiškai netgi savivaldybių atstovų, jau nekalbant apie paprastus keleivius. Nebent sugebėtumėte įrodyti tokio varianto naudą
Comment
Comment