Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    2-as stoja kartu su 1 neatsitiktinai.
    2-as stoja kartu su 1, nes pačioje pradžioje 2-as važiuodavo pro Naujininkus, taip kaip ir 1. Tai jam tada ir priklausydavo stoti prie Naujininkų krypties. Tačiau kardinaliai pakeitus trasą, turėjo pasikeisti ir sustojimo Stotyje vieta.

    Comment


      Ir tas tiesa. Tačiau vis tiek yra patogu, kai abu maršrutai, vežantys į oro uostą stoja ten pat. O dar patogiau būtų, jeigu 2 stotyje stotų 2 kartus: pagal formaliai jam priklausančią kryptį ir pagal patogumą keleiviams.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        <...> 12 stotelė netinka, nes ten ji dažnai užimta priemiestinių.
        Po švieslentės atsiradimo toje vietoje, A12 grafikas pakabintas kartu su A16 ir A61. Tad, galima sakyti, atskiros A12 stotelės įlaipinimui kaip ir nėra.
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          146 važiuoja tiek dažnai, kiek jo ten ir reikia. Pagrindinis srautas yra iki Skirgiškių, Juozapiškių st. turbūt vienetai lipa. Juk jau bandyta ten leisti seną 76 maršrutą- tuščias dažniausiai važinėjo. Europos parkas tikrai nėra populiariausių Vilniaus lankytinų vietų sąraše- tą puikiai įrodė ir praktiškai nuliniai 76 maršruto srautai. Atskiro maršruto ten tikrai nereikia, pakaktų, kad 146 keliais reisais arba pagal pageidavimą ten užsuktų. Ir miesto terminuoti bilietai čia niekuo dėti- tam, kas tikrai norės nuvykti į Europos parką, ne problema papildomai už priemiestinį susimokėti.
          Tuščias buvo todėl, kad nevažiavo iš miesto / į miestą pvz. būtų važiavęs maršrutu Ateities g. - Europos parkas arba Žalgirio g. - Europos parkas, tikrai keleivių atsirastų ir daugėtų, tada Juozapiškių stotelė būtų populiari. Na tai kad tas priemiestinis nesilaiko grafiko visada nuvažiuoja 5 min., anksčiau. Didžioji dalis ten gyvenančių dirba Vilniuje ir turi Vilniečio kortelę ir savo vaikus leidžia į Balsių mokyklą, į miesto darželius, o susisiekimo normalaus neturi.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Jeigu 146 nesilaiko grafiko, šio forumo nariai nelabai kuo jums padės, reikia rašyti skundus į Vilniaus raj. savivaldybę, kad koreguotų tvarkaraštį arba drausmintų vežėją. Taip, sutinku, savaitgalį galima pridėti kelis reisus dienos metu, bet darbo dienomis kursavimo dažnis yra geras, nei dažnesnio kursavimo, nei tuo labiau vėlyvų reisų ten nereikia- nebūtų ten keleivių, nebent vienas kitas. Dėl Juozapiškių stotelės- kad ten daugumai iki Naujanerių stotelės netoli, tik šaligatvį reikėtų įrengti toje gatvėje. O tie, kas gyvena Naujanerių soduose, jiems netoli iki Sakališkių g. paeiti.

            O šiaip, manau, pats laikas Vilniaus m. ir Vilniaus raj. savivaldybių susitarimui, kad priemiestiniais maršrutais miesto ribose gyventojai galėtų važiuoti su Vilniečio kortele. Tuomet papildomų maršrutų į pakraščius, kurie neštų nuostolį, poreikis atkris savaime.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Jeigu 146 nesilaiko grafiko, šio forumo nariai nelabai kuo jums padės, reikia rašyti skundus į Vilniaus raj. savivaldybę, kad koreguotų tvarkaraštį arba drausmintų vežėją. Taip, sutinku, savaitgalį galima pridėti kelis reisus dienos metu, bet darbo dienomis kursavimo dažnis yra geras, nei dažnesnio kursavimo, nei tuo labiau vėlyvų reisų ten nereikia- nebūtų ten keleivių, nebent vienas kitas. Dėl Juozapiškių stotelės- kad ten daugumai iki Naujanerių stotelės netoli, tik šaligatvį reikėtų įrengti toje gatvėje. O tie, kas gyvena Naujanerių soduose, jiems netoli iki Sakališkių g. paeiti.
              O šiaip, manau, pats laikas Vilniaus m. ir Vilniaus raj. savivaldybių susitarimui, kad priemiestiniais maršrutais miesto ribose gyventojai galėtų važiuoti su Vilniečio kortele. Tuomet papildomų maršrutų į pakraščius, kurie neštų nuostolį, poreikis atkris savaime.
              Į Vilniaus raj. sav., buvo rašytas raštas, bet jie jų tiesiog net neskaito, standartinis atsakymas ateina, net su kopija VMS, kad pradėtų bendradarbiauti, juk tas pats Vilniečio bilietas galioja galioti nors VRAPO autobusuose, jau būtų pažanga, bet VMS IR VRSA nelabai sutaria. O kaip tai padaryti, kad VMS su VRSA susitartų dėl Vilniečio kortelės galiojimo priemiestiniuose maršrutuose miesto ribose? Nes apie tai jau senokai galvoju, bet niekaip nesugalvoju, kaip įtikinti VRSA sutikti su VMS pasiūlymais ir prašymais dėl VT.
              Bet Europos parkas vasaros sezonu paskutinius lankytojus įleidžia 19 val., o šaltuoju sezonu 17 val., oficaliai dirba nuo 10 val., bet užsidarymo laiko nenurodo, nurodo, kad dirba iki sutemų, kol visiškai sutemsta. Tai pvz. 19 val., įėjus į Europos parką, ir po to jau turėtų laukti ryto, nes 146 būtų tik 7:00 val., ir dar 0,5 km., reikia eiti iki pagrindinės gatvės Europos parko g., nes iki jo neužsuka.
              Nieks iš Naujanerių sodų ir gyvenvietės neina į Sakališkių g., nes st. Pagubės sodai link miesto yra įrengta nesaugioje vietoje ir ją gyventojai nesinaudoja. Ir iki Sakališkių g., yra toli eiti, kaip ir iki St. Naujaneriai. Pridedu schemą, kuriomis gatvėmis gyventojai eina į Naujanerių stotelę tai yra nuo Naujanerių sodų galo yra 1,90 km., beveik du kilometrai trumpesnių kelių nėra, o jeigu yra jie yra netinkami vaikščioti.
              Attached Files
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Kol 37 važiuoja dideli autobusai, apie pratęsimą iki Kalno gatvės negali būti nė kalbos <...> Be to, kam to reikia? 115 važiuoja itin dažnai- ne problema persėsti.
                37 maršrutą reikia tobulinti:
                1. Atsiradus dažnam 115, tas 37 gali nebebūti didelis.
                2. Daugybė sodų virto namais, statomas "Naujasis Antakalnis" tarp Rokantiškių ir Kalno g. žiedų. 37 negali važiuoti "kaip prieš 20 metų".
                3. Koreguoti arbą kitą maršruto galą arba maršruto laiką (su tokiais laikais darbo dieną Lvovo stotelėje 7:53, 8:52, 10:22 į nieką nepersėsi, kad darbe būtum 8, 9, 10 val.). Na nebent darbas savivaldybė. Tada jau pėščiomis

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  O šiaip, manau, pats laikas Vilniaus m. ir Vilniaus raj. savivaldybių susitarimui, kad priemiestiniais maršrutais miesto ribose gyventojai galėtų važiuoti su Vilniečio kortele. Tuomet papildomų maršrutų į pakraščius, kurie neštų nuostolį, poreikis atkris savaime.
                  VRM ministras 2014 m. gale kalbėjo apie žiedinių savivaldybių prijungimą. Tada išsispręstų viskas automatiškai.
                  Dabar vilniečio kortele apmokėti už 130 Vilnius-Giedraičiai? Bet tai yra apie 40 km.

                  Įdomu, kaip pinigai (pajamų mokestis, NT mokestis ir pan.) vaikšto tarp savivaldybių JAV ar JK. Tarkime gyveni vienoje savivaldybėje, o dirbi kitoje (tarkime, sostinės centras)? Nes pas mus tikrai nelygu. Riešė turi 87. Skirgiškių sodai turi VRAP. Aišku tai ne tik VT problema, bet ir mokyklų, pavežėjimo į mokyklas, vaikų darželių ir pan.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Dabar vilniečio kortele apmokėti už 130 Vilnius-Giedraičiai? Bet tai yra apie 40 km.
                    Juk rašė:
                    kad priemiestiniais maršrutais miesto ribose gyventojai galėtų važiuoti su Vilniečio kortele

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Juk rašė:
                      kad priemiestiniais maršrutais miesto ribose gyventojai galėtų važiuoti su Vilniečio kortele
                      Ir kokia iš to nauda? Gyveni Skirgiškėse - vistiek moki. Nes ne miesto ribos. Taip pat Rudamina, Kurpioniškės, Riešė.
                      Paskutinis taisė Fulgur; 2015.08.07, 13:53.

                      Comment


                        Normali nauda. Sėdi miesto ribose kaip kokioj Malmėj į bet kokį autobusą ir nepergyveni dėl papildomo bilieto.

                        Comment


                          O kaip judėtų pinigai? Vienkartinio bilieto atveju viskas aišku (jis ir taip yra). Valandinio taip pat (nuskaitymo aparatas -> duomenų bazė -> pinigai į sąskaitą).

                          O mėnesinio?

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            37 maršrutą reikia tobulinti:
                            1. Atsiradus dažnam 115, tas 37 gali nebebūti didelis.
                            2. Daugybė sodų virto namais, statomas "Naujasis Antakalnis" tarp Rokantiškių ir Kalno g. žiedų. 37 negali važiuoti "kaip prieš 20 metų".
                            3. Koreguoti arbą kitą maršruto galą arba maršruto laiką (su tokiais laikais darbo dieną Lvovo stotelėje 7:53, 8:52, 10:22 į nieką nepersėsi, kad darbe būtum 8, 9, 10 val.). Na nebent darbas savivaldybė. Tada jau pėščiomis
                            Su 37 reikia kažką daryti, nes dabar ten oro vežiojimas darbo dienomis. Jeigu juo būtų paleisti 2 mažos talpos autobusai, tai tikrai galėtų važiuoti toliau iki Kalno g. Toliau į N. Vilnią jau nėra prasmės jį leisti, nes ten transporto ir taip nemažai (115).
                            Tačiau yra keli "bet":
                            1. 63 poilsio dienomis 10-14 val. važinėja prigrūstas ilgas autobusas, o kokia situacija 37? Midibusai gali nesusitvarkyti su keleivių srautu.
                            2. kaip suderinti "mažų" 37-ų eismą per vėlines su "dideliais" 37? Kad nebūtų sausakimšo mažylio, važiuojančio prie apylaisvį ilgą.
                            3. nėra tiek daug mažos talpos autobusų, kad jų užtektų dar vienam maršrutui. 11 ir taip jau labai dažnai dažnai važiuoja dideli.

                            2 esminiai trukdžiai šio maršruto keitimui yra mažų autobusų trūkumas ir/arba labai siauras pravažiavimas į kalną iškart už Rokantiškių žiedo link Kalno g. Geriausias sprendimas būtų nukasti velniop tuos kalno šlaitus ir leisti 37 trumpą autobusą iki Kalno g. ar net išvis dalimi reisų į Mickūnus vietoje panaikinamo 67-o.

                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Ir kokia iš to nauda? Gyveni Skirgiškėse - vistiek moki. Nes ne miesto ribos. Taip pat Rudamina, Kurpioniškės, Riešė.
                            Todėl tokiais atvejais remiamasi ne administraciniu padalijimu, o tarifų zonomis (žr. Klaipėda, Varšuvą http://www.ztm.waw.pl/?c=198&l=1).
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Jei iš kliento pusės - man kaip ir aišku. Turi bilietą ir nesuki galvos. Įlipai - veža.

                              Bet iš VT entuziasto pusės - niekaip. Kaip žinoti ar į Riešę žmogus važiavo su VRAP ar su VVT? Jei bilietas mėnesinis. Visi turės liesti "komposterį"?

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Todėl tokiais atvejais remiamasi ne administraciniu padalijimu, o tarifų zonomis (žr. Klaipėda, Varšuvą http://www.ztm.waw.pl/?c=198&l=1).
                                Na, Klaipėdoje administracinis padalijimas ir sutampa su tarifų zonomis taigi analogiškai reiktų padaryti ir Vilniuje. Įvesti dviejų zonų mėnesinius - Vilniaus miesto savivaldybėje galiotų I zonos bilietai, o jei jau važiuoji į Riešę, Zujūnus ar dar bala žino kur (nesvarbu ar su VVT ar su VRAPU) - perki II zonos mėnesinį, kuris galioja ir Vilniaus rajono savivaldybėje. Žinoma, iškiltų šiokių tokių problemų su tokiais maršrutais kaip 32 ar 87 - kurie iš I zonos pravažiuoja pro II-ąją ir po to atgal grįžta į I-ąją. Tokius maršrutus jau reikėtų skaidyti analogiškai būtų galima ir 30 ir 60 minučių vienkartinius pertvarkyti į I ir II zonos vienkartinius. Tik ar verta ?

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  VRM ministras 2014 m. gale kalbėjo apie žiedinių savivaldybių prijungimą. Tada išsispręstų viskas automatiškai.
                                  Dabar vilniečio kortele apmokėti už 130 Vilnius-Giedraičiai? Bet tai yra apie 40 km.

                                  Įdomu, kaip pinigai (pajamų mokestis, NT mokestis ir pan.) vaikšto tarp savivaldybių JAV ar JK. Tarkime gyveni vienoje savivaldybėje, o dirbi kitoje (tarkime, sostinės centras)? Nes pas mus tikrai nelygu. Riešė turi 87. Skirgiškių sodai turi VRAP. Aišku tai ne tik VT problema, bet ir mokyklų, pavežėjimo į mokyklas, vaikų darželių ir pan.
                                  Tai tiek miesto, tiek rajono Vt, mano galva turėtų, vieningą bilieto sistemą. Taip atsirastų ir terminuotas bilietas tiek miesto, tiek rajono VT. Žinoma, jis būtų kur kas brangesnis nei tik miesto teritorijoje galiojantis bilietas. Bet keleiviams vistiek tai būtų patogiau ir pigiau nei pirkti ir miesto, ir priemiestinio transporto bilietus. Dar galėtų būti atskira rūšis- bilietas, galiojantis mieste ir rajone iki 5-10 km nuo miesto ribos. Jis būtų apie 10 proc. brangesnis už tik mieste galiojantį bilietą. Į šią zoną patektų ir visi už miesto ribos išvažiuojantys VVT maršrutai (12,16, 68 ir kt.). Na, o perkantys vienkartinius bilietus ir toliau mokės už kilometražą.

                                  Bet pagrindinis dalykas yra tame, kad miesto ribose keleiviai galėtų su 1 bilietu važiuoti tiek miesto, tiek priemiesčio VT. Taip atsiras galimybė pertvarkyti maršrutų tinklą ir mažinti nereikalingą miesto ir priemiesčio VT dubliavimąsi.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                    Na, Klaipėdoje administracinis padalijimas ir sutampa su tarifų zonomis
                                    Hm, tiesa. Vadinasi tegu ten būna pavyzdys "Klaipėda prieš 1-2 metus", kuomet 7 maršrutas į Mazūriškius važiavo pagal I zonos tarifą.

                                    Žinoma, iškiltų šiokių tokių problemų su tokiais maršrutais kaip 32 ar 87 - kurie iš I zonos pravažiuoja pro II-ąją ir po to atgal grįžta į I-ąją. Tokius maršrutus jau reikėtų skaidyti <...> Tik ar verta ?
                                    Aš nesutikčiau su tokia sistema. Daugybe metų pagal miesto tarifą važinėję Zujūnų, Buivydiškių, Skaidiškių, Rudaminos ir t.t. gyventojai staiga turės skirti daugiau pinigų kelionei, kurios kokybė vargu ar atitiks pabrangimą. Ypatingai protestuotų Zujūnai ir Buivydiškės, kur rajono transportas, kažin ar išvis kada nors gyvenime važinėjo. Mažiau skausmingas būtų skirstymas į zonas pagal Varšuvos modelį. Ten ne visur miesto riba reiškia tarifo ribą. Ankstesniame pranešime pateikiau nuorodą į maršrutų schemą, kurioje Przystanek graniczny reiškia paskutinę I zonos stotelę. Vilniuje II zona būtų naujai įtraukiami į bendro bilieto sistemą maršrutai, pvz. 101 Rastinėnai - I zona iki Vaivadiškių, toliau - II; 227 Valčiūnai - I zona iki Kinelių arba Juodšilių (čia jau atskiros diskusijos vertas klausimas), toliau - II.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Bet tokiu atveju būtų šiokia tokia nelygybė - kodėl Vaivadiškės, esančios Vilniaus rajono savivaldybėje, galėtų važinėti su I-os zonos bilietu, o jau Koplyčninkai (tas pats Vilniaus raj., sekanti 101 stotelė), kuriuos nuo Vaivadiškių skiria viso labo 2 minutės kelio autobusu turėtų mokėti žymiai brangiau, ir važinėti su II-osios zonos bilietu ? Nelabai sąžininga, taigi geriau visą Vilniaus rajoną priskirti II zonai. Taip, pyks Buivydiškės su Skaidiškėmis, tačiau jau jeigu gyvena Vilniaus rajone - tai ir kaina atitinkamai turėtų būti kiek didesnė.

                                      Comment


                                        Laiko bilietas sprendžia šitai Pvz 40 60 80 min bilietus

                                        Mėnesinis gali būti bendras. Stokolme gali važiuoti apie 40 km.

                                        Comment


                                          Vaivadiškes siūlau dėl to, kad ten jau dabar važiuoja miesto maršrutas su miesto tarifu. Tai yra kompromisinis variantas. Esu įsitikinęs, kad jūsų siūlomas griežtas "ne miestas - mokėk daugiau" variantas būtų sutiktas priešiškai netgi savivaldybių atstovų, jau nekalbant apie paprastus keleivius. Nebent sugebėtumėte įrodyti tokio varianto naudą
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X