Parašė Naujaneriai
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąLabai gerai. Anksčiau tokiu laiku važiuodavo net 2 maršrutiniai taksi vienu metu. Analogiškai bus kreipiamasi dėl jau įsisenėjusios problemos - ankstyvo reiso nebuvimas savaitgaliais 74 maršrute į stotį.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąSekmadienį pirmas a27 išvažiuoja 7:11, a14 - 7:09. Nors savaitgalį a27 gali aptarnauti keli midibusai.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąO ar yra poreikis toks? Ta prasme, ar buvo prašoma, girdėta kalbų apie tai? Kai ilgame maršrute yra 1 autobusas, nelabai palaviruosi - galbūt kažkam tinka toks laikas, o dar 1 reisas būtų jau kaip šeštadienį - 5:54.
Nežinau kas būtent netinka tvarkaraštyje, bet taip pat girdėjau, kad geriau a27 darbo dienomis važiuotų 3-4 kartus per valandą, nei būtų a14 reisai iš Arimų link Parko g. Iš kitos pusės, darbo dienomis a14 turi savų keleivių, ypač moksleivių mokslo metais. Šita Naujosios Vilnios dalis yra specifinė, todėl reikėtų atlikinėti nuolatinius stebėjimus, norint sužinoti realią informaciją. Kiek pats stebėjau, tai 5:56, 6:36, 7:12 reisai jau J. Kupalos st. būna su stovinčiais keleiviais prie durų. 5:20 ganėtinai tuščias (dažniausiai), 6:55 - užpildymas apie 75 procentus. Dienos metu stebėti neteko, tačiau vakarais su a27 nutinka panašūs dalykai kaip su a31 - į Naująją Vilnią grįžta mažiau keleivių, nei rytais išvažiuoja. a31 atvirkščiai - rytais keleivių mažai (vaikus veža tevai su mašinom), dienos metu ir vakarais - pilnoki.
Comment
-
Pasiūlymas dėl 87-to maršruto. Siūlau 87-tą maršrutą išskaidyti į du, tai yra atkurti 77-tą maršrutu Ozo g. – Didlaukio g. – Jeruzalė – Molėtų pl., – Vanaginė – Riešė ir į 87 Šeškinė – Bukiškės – Bendorėliai – Riešė, ne vienintelis maršrutas iš vieno galo Šeškinės į kitą galą Šeškinės važiuoja valandą laiką. (Prekybos centras Ozas ir Vandens pramogų parkas Vichy yra Šeškinėje, nes tą pusė jau yra Šeškinė, O Šnipiškės yra toje pusėje, kur yra raudonieji ir geltonieji bendrabučiai bei Licėjus su Senvagės gimnazija (ex Senvagės vidurinė mokykla (44-oji)), nes vis tiek nieks iš vieno Šeškinės galo nieks į kitą galą Šeškinės tokio garbės rato nevažiuoja.
Pasiūlymas dėl 26-to maršrutą, pastebėjau, kad A26 nuo St. Pramogų Arena iki Ateities st., dubliuoja A50, siūlau A26 nuo St. Baltupiai nukreipti Kalvarijų g., tiesiai iki St. Kalvarijos, tai yra iš Kalvarijų g., ties Ateities g., Jeruzalės ir Kalvarijų g., Sankryža suktų kairėn.
Siūlau 115 maršrutą išskaidyti į tris maršrutus tai yra į 115 ir į 112, 112 važiuotų maršrutu Antakalnis – Rokantiškės, o 113 važiuotų maršrutu Naujoji Vilnia (Pramonės g.) – Rokantiškės, o 115 Antakalnis – Parko g. (Naujoji Vilnia).
T14 nuo st. Gerosios Vilties reikėtų pratęsti į Karoliniškes iki St. Pasakų parkas, nes šiuo metu T14 užstoja vieną važiuojamąją juostą Gerosios Vilties žiede.
A69-tą nuo Kalvarijų ir Žalgirio g., sankryžos reikėtų nukreipti per Žaliąjį tiltą link Šiltnamių g., tai yra nuo Žaliojo tilto važiuotų per Pylimo g., Jono Basanavičiaus g., Savanorių pr., pro Lazdynus į Šiltnamių g.
https://drive.google.com/file/d/0B1A...p=docslist_apiPaskutinis taisė Naujaneriai; 2015.08.05, 22:26.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
87 maršruto skaidymas yra nesamonė. Tai, kad jis važiuoja valandą, tai yra niekinis argumentas. Žmonėms patogu, kai į miestą galima nuvažiuoti į abi puses.
26 keisti vien dėl to, kad jis dubliuoja 50, t.y. keisti vien dėl keitimo?
69 keitimas irgi nesamonė: tiek dubliavimasis su 21/22, tiek tas faktas, kad 69 yra tas pats 49, tik trumpesne trasa.
Analogiškai ir 115 skaidymas į 3 dalis yra niekam nereikalingas. Užteks tik reisams iki Kalno g. skirti 113 numerį (pagal seniau tuose kraštuose važinėjusius maršrutinius taksi nr. 113/113A/113B )
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą(Prekybos centras Ozas ir Vandens pramogų parkas Vichy yra Šeškinėje, nes tą pusė jau yra Šeškinė, O Šnipiškės yra toje pusėje, kur yra raudonieji ir geltonieji bendrabučiai bei Licėjus su Senvagės gimnazija (ex Senvagės vidurinė mokykla (44-oji)), nes vis tiek nieks iš vieno Šeškinės galo nieks į kitą galą Šeškinės tokio garbės rato nevažiuoja.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą87 maršruto skaidymas yra nesamonė. Tai, kad jis važiuoja valandą, tai yra niekinis argumentas. Žmonėms patogu, kai į miestą galima nuvažiuoti į abi puses.
26 keisti vien dėl to, kad jis dubliuoja 50, t.y. keisti vien dėl keitimo?
69 keitimas irgi nesamonė: tiek dubliavimasis su 21/22, tiek tas faktas, kad 69 yra tas pats 49, tik trumpesne trasa.
Analogiškai ir 115 skaidymas į 3 dalis yra niekam nereikalingas. Užteks tik reisams iki Kalno g. skirti 113 numerį (pagal seniau tuose kraštuose važinėjusius maršrutinius taksi nr. 113/113A/113B )
Bet nuo Kalvarijų turgaus į Lazdynus ir Bukčius nevažiuoja joks transportas, o su pirkiniais eiti iki Žalgirio st., yra sunku, nes ne visi dar supranta, kad galima važiuoti su tuo pačiu bilietu su persėdimu neribotai per tam tikrą laiką, 69 tikrai galėtų važiuoti per Kalvarijų turgų ir Žaliąjį tiltą. O 113 numerio nesuteikia dėl to, kad visi bijo ypač skaičiaus 13, dėl to ir nebus nr., 113 reisu Antakalnis - Kalno g. vat jeigu pasiūlytumėte nr. 112 Kalno g. - Antakalnis tada tikrai išskaidytų 115 maršrutų į du.
A14 siūlyčiau sujungti su A27 ir nukreipti iki st. Lukiškės, nuo st Lvovo st., atgal galėtų pravažiuoti pro Kalvarijų turgų link Arimų g., Grigaičių g., arba nuo Žirmūnų tilto nukreipčiau per Tuskulėnų g., tada per Kalvarijų turgų iki st. Lukiškės atgal tokia pačia trasa.
Parašė digital Rodyti pranešimąNe - https://www.google.com/maps/place/%C...00d18c70e9dd70 - Šeškinės riba yra Geležinio Vilko g.
Yra poliklinika, paštas, Saltoniškių kapinės, rytuose – garsusis Šeškinės ozas ir Vilniaus Akropolis. Ryčiau jų – Siemens Arena ir Vichy vandens parkas, Prekybos ir pramogų centras Ozas. Šeškinės vakaruose, paribyje su Viršuliškių mikrorajonu, stūkso sporto kompleksai „Teniso pasaulis“ ir universali sporto arena „Sportima“. Netoliese jų – ledo rūmai – „Utenos“ pramogų arena.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Keitimas vien dėl keitimo ar kelių žioplių. Lazdynų gyventojai mieliau renkasi Gariūnus, kur galima ir nemokamai nuvykti. Po turgų, matai, vaikščioti ratais su pirkiniais nėra sunku, o jau iki stotelės paeiti - sunku. Ir dar kartą įsiskaityk į mano argumentą dėl to, kas yra tas 69 maršrutas. Kam taisyti tai, kas nėra sugedę?
Comment
-
Ozas yra Verkių seniūnijoje. Vikipedijoje visi gali straipsnius rašyti ir taisyti.
87 maršruto esmė - jei žmogus gyvena Riešėje, Bendoriuose - jis gali vykti į bet kurią pusę be persėdimų.
115 skaidymas - čia bendra politika. Ar geriau maršrutų su raidėmis, žvaigždute daugiau, ar geriau daugiau individualių maršrutų. Pvz., Druskininkų raidė šalia maršruto keičia trasą labai stipriai ir, ne vietiniam, ten visiškai neaišku. Vilniuje greitųjų - lėtųjų - troleibusų tais pačiais skaitmenimis dubliavimas aiškumo neprideda.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąŠiuo metu esančias stotyje 1G ir A53 autobusų stoteles reikėtų sujungti su 1, 2, 7, 20 troleibusų maršrutų stotele, nes šiuo metu 1G ir A53 stotelės trukdo išsisukti kitiems autobusams bei troleibusams, o sujungus jų stoteles pagerėtų išsisukimas, nes 1G ir A53 stotelėse keleivius tik įlaipina, tai troleibusams nebūtų kliūtys ir toje stotelėje, kur stoja troleibusai yra švieslentė rodantį artimiausius maršrutus ir troleibusai kaip stovėję taip galėtų ir stovėti savo atstovą. Ką manote apie šių stotelių sujungimą?
Geriausias pavyzdys - Antakalnio žiedas ir Nemenčinės plento stotelė. Autobusas ilsisi žiedo centre, keleivių iki 5 min laukia Antakalnio žiedo stotelėje, ir trumpam sustoja visi vienoje vietoje - Nemenčinės pl. stotelėje.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą115 skaidymas - čia bendra politika. Ar geriau maršrutų su raidėmis, žvaigždute daugiau, ar geriau daugiau individualių maršrutų. Pvz., Druskininkų raidė šalia maršruto keičia trasą labai stipriai ir, ne vietiniam, ten visiškai neaišku. Vilniuje greitųjų - lėtųjų - troleibusų tais pačiais skaitmenimis dubliavimas aiškumo neprideda.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVisiškai pritariu. Laukimas nuo paėmimo turėtų būti atskirtas.
Geriausias pavyzdys - Antakalnio žiedas ir Nemenčinės plento stotelė. Autobusas ilsisi žiedo centre, keleivių iki 5 min laukia Antakalnio žiedo stotelėje, ir trumpam sustoja visi vienoje vietoje - Nemenčinės pl. stotelėje.
Vėl čia norima keisti tvarką, kuri yra seniai nusistovėjusi ir patogi keleiviams. 1G/53 stotelės problema yra nevykęs jos įrengimas. Reikia ją padaryti išlenktą, kaip 1/2/7 troleibusų arba pasukti. Troleibusų kontaktinį tinklą perkelti arčiau aikštės centro.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKeitimas vien dėl keitimo ar kelių žioplių. Lazdynų gyventojai mieliau renkasi Gariūnus, kur galima ir nemokamai nuvykti. Po turgų, matai, vaikščioti ratais su pirkiniais nėra sunku, o jau iki stotelės paeiti - sunku. Ir dar kartą įsiskaityk į mano argumentą dėl to, kas yra tas 69 maršrutas. Kam taisyti tai, kas nėra sugedę?
Ir taip po reorganizacijos Kalvarijų g., nuskriaudė visiškai mažai transporto, o labiausiai nuskriaudė šias stoteles Pušynas ir Seminarija, gal visai tada iš jų nuima visą transportą ir nukreipia visą transportą per Didlaukio g.? Siūlau nuo Ozo g., A26 pratęsti ik Musninkų st., per Ukmergės g. (dubliuojančią).
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąOzas yra Verkių seniūnijoje. Vikipedijoje visi gali straipsnius rašyti ir taisyti.
87 maršruto esmė - jei žmogus gyvena Riešėje, Bendoriuose - jis gali vykti į bet kurią pusę be persėdimų.
115 skaidymas - čia bendra politika. Ar geriau maršrutų su raidėmis, žvaigždute daugiau, ar geriau daugiau individualių maršrutų. Pvz., Druskininkų raidė šalia maršruto keičia trasą labai stipriai ir, ne vietiniam, ten visiškai neaišku. Vilniuje greitųjų - lėtųjų - troleibusų tais pačiais skaitmenimis dubliavimas aiškumo neprideda.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPrieštaraujat pats sau. Koks gali būti laukimo ir paėmimo atskyrimas, kai 1/2/7 troleibusai tiek laukia, tiek paima toje pačioje stotelėje. Siūlau visiems nuvykti į stotį ir pastebėti realią situaciją. Visi maršrutai stotelėje dar pastovi, kol visi sulipa, nusiperka bilietus. Ypatingai tas bilietavimas užtrunka 53-ame.
Vėl čia norima keisti tvarką, kuri yra seniai nusistovėjusi ir patogi keleiviams. 1G/53 stotelės problema yra nevykęs jos įrengimas. Reikia ją padaryti išlenktą, kaip 1/2/7 troleibusų arba pasukti. Troleibusų kontaktinį tinklą perkelti arčiau aikštės centro.
Aš nežinau kaip išspręsti, bet reikia spręsti šitai. Išleidimo vieta - turi būti kuo arčiau, paėmimo irgi. Tačiau laukimas/poilsis turi būti iškeltas, pastumtas. Kur- siūlykime.
PS
Bilietų pardavimas transporto priemonėje piko metu yra nesąmonė. Tam turi būti automatai, kioskai.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą82 ir 115 maršrutų skaidymas yra būtinas. Pernelyg daug klausimų (o 115 atveju - ir konfliktų) kyla žmonėms, kur koks reisas važiuojas. Tenka dažnai važinėti 82, tai pastoviai stotyje bent 1 žmogus klausia, ar čia per Salininkus, ar tiesiai į Juodšilius.
Siūlau 82 Stotis–Salininkai–Miškiniai–Juodšiliai išskaidyti į tris maršrutus tai yra į 81 Stotis – Avinėlių g. – Juodšiliai ir Juodšiliai – Avinėlių g. – Stotis
į 82 Stotis–Salininkai–Miškiniai–Juodšiliai ir Juodšiliai – Miškiniai – Salininkai – Stotis
į 83 Stotis – Avinėlių g. – Miškiniai – Juodšiliai ir Juodšiliai – Miškiniai – Avinėlių g. – Stotis
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPrieštaraujat pats sau. Koks gali būti laukimo ir paėmimo atskyrimas, kai 1/2/7 troleibusai tiek laukia, tiek paima toje pačioje stotelėje. Siūlau visiems nuvykti į stotį ir pastebėti realią situaciją. Visi maršrutai stotelėje dar pastovi, kol visi sulipa, nusiperka bilietus. Ypatingai tas bilietavimas užtrunka 53-ame.
Vėl čia norima keisti tvarką, kuri yra seniai nusistovėjusi ir patogi keleiviams. 1G/53 stotelės problema yra nevykęs jos įrengimas. Reikia ją padaryti išlenktą, kaip 1/2/7 troleibusų arba pasukti. Troleibusų kontaktinį tinklą perkelti arčiau aikštės centro.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąGariūnus turgus dirba tik iki pietų, O Kalvarijų turgus dirba iki 16 val., Juk kai 2013 m., darė reorganizaciją maršrutų tai buvo minima, kad yra perdaroma taip, kad kuo mažiau būtų dubliuojančių maršrutų, o 69 visa trasa dubliuoja 49 maršrutą, tai nors dalį trąsos jo būtų galima pakeisti, taip pat transporto nėra į Lazdynus pro Konstitucijos pr.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTas atskyrimas turėjo prasmę, kai buvo "Nuolatinis bilietas troleibusais važiuoti darbo dienomis".
Aš nežinau kaip išspręsti, bet reikia spręsti šitai. Išleidimo vieta - turi būti kuo arčiau, paėmimo irgi. Tačiau laukimas/poilsis turi būti iškeltas, pastumtas. Kur- siūlykime.
PS
Bilietų pardavimas transporto priemonėje piko metu yra nesąmonė. Tam turi būti automatai, kioskai.
Vien dėl to, kad kažkam parūpo stotelių stotyje "optimizacija", dabar reikia ir bilietų pardavima naikinti?
Comment
-
82 maršrutas yra kaip savotiška miesto dotacija rajonui t.y. dau žmonių moka miestui mokesčius, nes jame dirba, tačiau gyvena rajone. Tai manau tiems asmenims ir padarytas šitas maršrutas, kad "vaikai iš muzikos mokyklos namo galėtų parvažiuoti".
VRAP 118, 130 ir kt. važiuoja. Bet ten kita tvarka ir kiti apmokėjimo principai.
Beje, dėl laisvų numerių. Ar nesikertama su rajonu?
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąSiūlau 82 Stotis–Salininkai–Miškiniai–Juodšiliai išskaidyti į tris maršrutus tai yra į 81 Stotis – Avinėlių g. – Juodšiliai ir Juodšiliai – Avinėlių g. – Stotis
į 82 Stotis–Salininkai–Miškiniai–Juodšiliai ir Juodšiliai – Miškiniai – Salininkai – Stotis
į 83 Stotis – Avinėlių g. – Miškiniai – Juodšiliai ir Juodšiliai – Miškiniai – Avinėlių g. – Stotis
Ir negaišk savo ir kitų laiko su tokia nereikalinga informacija kaip nenaudojamų numerių vardinimas. Tik pailgina pranešimo skaitymą ir blogina suprantamumą.
Yra stotį tos vietos, tiesiog prie A1, A2, A4, prijungti A3 ir A58 stoteles ir į A58 stotelėje laisvai galėtų įlaipinti keleivius 1G, A53.Paskutinis taisė Mettal; 2015.08.06, 10:58.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKokia 83 maršruto prasmė? Dubliuoti pirmus 2 ir dar važiuoti teleportacijomis?
am to reikia? Žmonės įpratę prie senos tvarkos. Susidaro įspūdis, kad nė karto stotyje nesi buvęs. Ar bent žinai, kad tavo šių stotelių vietose pastoviai stovi kitų maršrutų autobusai, nes jiems nebėra vietos išlaipinimo stotelėje?
A58 atstovos vietą grafike nurodo Šv. Stepono gatvėje net tarp reisų.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
Comment