Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąŠiuo metu skiriama reisui į vieną pusę įveikti 35 min., nors realiai reikia 40-45 min.
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąAš tą žinau, tik klausiu, kodėl?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNesamonė. Net žiemą esant slidiems keliams didelis autobusas spėja laiku arba vėluoja porą minučių, bet tikrai ne 5 ir ne 10.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąTikrai 65-tas standartinės talpos autobusai vėluoja 5 ar net 10 min., stojant visuose stotelėse, o jeigu nestoja visuose stotelėse, o stoja tik tuose, kuruose išlipa/įlipa tada vėluoja porą minučių. Galiu įrodyti, kad vėluoja 5 min. ir daugiau.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimą65 maršrute yra tik viena atkarpa, dėl kurios galima būtų pasiginčiuoti: Naujoji st. - Vaikų darželis. Šiuo metu ten duodama 1 min, bet galima būtų skirti ir 2 min dėl didesnio atstumo tarp stotelių. Tačiau šitą minutę galima kompensuoti atkarpoje Gulbinų st. - Pagubė, kur tikrai užtenka vienos, o ne dviejų minučių.
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTai kam stoti visose stotelėse? Netikiu, kad keleivių yra tiek daug, kad kažkas įlipa-išlipa kiekvienoje.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą...
Pusė VVT vairuotojų nestoja stotelėse, tačiau negauna baudų. Jeigu gautų - kitąkart stotų. Bet ir toliau nestoja. Kas tai patikrins? Keleiviams tai kaip tik patinka, nes greičiau galima parvažiuoti.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
Jeigu nestoja stotelėse, arba per anksti pravažiuoja gauna nuobaudą. Nes reikalauja VMS, SĮSP ir VVT AP sustoti visuose stotelėse ir nesvarbu ar nėra įlipančių/išlipančių stotelėse, autobuse, bet pabandę tuščiose stotelėse stoti, nors nebuvo įlipančių/išlipančių iš karto atsirasdavo vėlavimai. Todėl vairuotojai nusprendė važiuoti 80 km./h ir rizikuoti nestoti stotelėse. 2015-05-16 d. 65 kiekvienu reisu tiek į Birelių pusę, tiek į Ožkinių pusę, važiavo apie 5-15 keleivių, bet išlipdavo pakeliui nei vienas keleivis nevažiavo viso maršruto. Vienam kitam reise pasitaikydavo, kad vienas kitas važiuoja nuo galo iki galo.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąDabartinė tvarka, kol nėra naudojami stop mygtukai, yra pakankamai gerai
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimą18 maršrute Galguose tos iškilios perėjos prieš ir po kiekvieną stotelę. Duodamos po 1 min ir visi visur spėja.
Pusė VVT vairuotojų nestoja stotelėse, tačiau negauna baudų. Jeigu gautų - kitąkart stotų. Bet ir toliau nestoja. Kas tai patikrins? Keleiviams tai kaip tik patinka, nes greičiau galima parvažiuoti.
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąBerods, respublikinėse keleivių ir bagažo vežimo taisyklėse nurodyta, kad nesant išlipančių ar įlipančių keleivių, sustoti neprivaloma. Vežėjas susigalvojęs papildomą reguliavimą tik tam, kad apsidraustų kai koks storžievis vairuotojas nesustoja, kai to reikia, ir po to nepripažįsta klaidos. Tad drebėti ir nusišnekėti nebūtina. Dabartinė tvarka, kol nėra naudojami stop mygtukai, yra pakankamai gerai, ir nėra ko kiekviename save komentare verkšlenti. Kartais reikalai susitvarko netgi į geresnę pusę ir be ilgos nosies.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą... Kai kuriais maršrutais gauna skundų iš keleivių. Mažiausiai skundų sulaukia 65–to autobusų maršruto vairuotojai.
P.S. Būtų gerai, kad atliktum 65 maršruto stebėjimą (koks laikas turi būti pagal tvarkaraštį ir koks yra realybėje). Panašiai analizavau 115 maršrutą ir supratau, kad beveik visada vairuotojai specialiai išvažiuoja iš galinio punkto vėliau ir vis tiek į kitą galinį punktą atvaro anksčiau (3-5 min). Vakariniais reisais (po 21 val) pasitaiko, kad ir 8-10 min anksčiau laiko atvaro į galinį punktą.Paskutinis taisė grustnyj; 2015.05.19, 17:01.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąP.S. Būtų gerai, kad atliktum 65 maršruto stebėjimą (koks laikas turi būti pagal tvarkaraštį ir koks yra realybėje).
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąKaip gali būti, kad "kai kurių maršrutų" vairuotojai gauna skundą, jeigu prie Balsių mokyklos yra tik minimas 65?
P.S. Būtų gerai, kad atliktum 65 maršruto stebėjimą (koks laikas turi būti pagal tvarkaraštį ir koks yra realybėje). Panašiai analizavau 115 maršrutą ir supratau, kad beveik visada vairuotojai specialiai išvažiuoja iš galinio punkto vėliau ir vis tiek į kitą galinį punktą atvaro anksčiau (3-5 min). Vakariniais reisais (po 21 val) pasitaiko, kad ir 8-10 min anksčiau laiko atvaro į galinį punktą.
Reiškia reikės prašyti, kad suteiktų laisvą dieną. 65-me išvažiuoji laiku atvažiuoji su minusu.
Parašė Mettal Rodyti pranešimąIr pageidautina, kad ne su vienu ir tuo pačiu vairuotoju.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė PeizazasAaa, tai nėra kabinos durų, nėra už sedynes esančios pertvaros nuo keleivių? Tai čia gal tas tavo "pažystamas" su dviračiu dirba?
Comment
-
Turėta omenyje pilnai atskirta nuo keleivių salono kabina, o tokios yra toli gražu ne visuose autobusuose.
65 užtektų pridėti 2-3 min. (važiavimams tarp Ąžuolyno ir Pagubės sodų dėl labai prastos kelio dangos; tarp Paežerio ir Naujanerių, kur atstumas yra didelis) ir panaikinti tuščius užsukimus į Pagubę ir N. Verkius, kuomet jau nebereikia iš ten vežti moksleivių į pamokas / iš pamokų.
Comment
Comment