Na, kad naujasis BRT stos visose stotelėse aš labai abejoju, o 16 maršruto naikinimu aš esu beveik įsitikinęs - kitu atveju, Vilniaus miesto savivaldybė "nekištų" tokių didelių būsimojo BRT keleivių skaičių, kai dabartiniu 2G važiuoja vos ne dvigubai mažiau. O be to - greitasis nr. 2G juk ir dabar ne visose stotelėse stoja, tačiau tie žmonės, kurių stotelėje nestoja, randa kažkokį būdą nukeliaut pvz.: į Santariškes. Jeigu nesinorės tik keleto stotelių pavažiuot su "privežamaisiais", bus galima važiuoti 54+55 ,tarkim...
P.S. Pilaitės gyventojai, važiuodami į centrą ir iš jo jau dabar daro kelių stotelių persėdimą iš 4G į kitus maršrutus Europos aikštėje, taip pat ir iš 1G žmonės Trakų st. persėda dėl kelių stotelių į troleibusus, kai šis praleidžia st. Vingriai ir Gėlių st. Taigi, tai tikrai nėra problema... Kas dėl 5G - jis ir taip visame savo maršrute ne tiek daug stotelių lyginant su 45 praleidžia, reikia džiaugtis, kad bent kur pagreitėja...
P.S. Pilaitės gyventojai, važiuodami į centrą ir iš jo jau dabar daro kelių stotelių persėdimą iš 4G į kitus maršrutus Europos aikštėje, taip pat ir iš 1G žmonės Trakų st. persėda dėl kelių stotelių į troleibusus, kai šis praleidžia st. Vingriai ir Gėlių st. Taigi, tai tikrai nėra problema... Kas dėl 5G - jis ir taip visame savo maršrute ne tiek daug stotelių lyginant su 45 praleidžia, reikia džiaugtis, kad bent kur pagreitėja...
Comment