Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kodėl negalima padaryti eismo prioriteto jau šiuo metu važinėjantiems autobusams/troleibusams? Kodėl tą reikia taikyti tik akumuliatoriniams?

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      O kodėl negalima padaryti eismo prioriteto jau šiuo metu važinėjantiems autobusams/troleibusams? Kodėl tą reikia taikyti tik akumuliatoriniams?
      Tegul jie tuos autobusus dar tik įsigija. Žadėjo konkursą paskelbt vasario mėnesį ir ką jie ten paskelbė? Ogi nieko tik, kad š*** mala.
      My Flickr
      My Trainpix

      Comment


        Kaip čia tokią naujieną visi praleido

        Vilniuje privatus vežėjas veš dar keturiais maršrutais

        Artimiausią pusmetį dar keturiais reguliaraus susisiekimo maršrutais Vilniuje nuo kitos savaitės keleivius veš privatus vežėjas.
        Konkursą laimėjo Ridvija, kuri aptarnaus esamus 9, 20, 28 maršrutus. Ketvirtasis maršrutas - 116-as. Tik kažkaip nėra užsiminta jo pratęsimu iki Ungurių gatvės
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Tai, kad čia netokia ir naujiena... "Ridvija" aptarnauja 9,20,28 maršrutus jau 1,5 metų, čia tik sutarties pratęsimas. Tik štai, šitos naujienos antraštė tikrai klaidinanti, kadangi naujų maršrutų atiduodamų privatininkui yra tik vienas, o ne keturi.

          Comment


            Konkursą laimėjo Ridvija, kuri aptarnaus esamus 9, 20, 28 maršrutus. Ketvirtasis maršrutas - 116-as.
            Super, dar ir 116 laužai atsiras..

            Comment


              Parašė Petr Rodyti pranešimą
              Jau Škodoms būtų maždaug 40-50 metų..
              40-50 metų tikrai Škodoms nebus, nes laipsniškai naikinant troleibusus laipsniškai bus nurašomos ir seniausios Škodos. Nebent sugalvotų naikint visus likusius maršrutus vienu metu...

              Comment


                Parašė Petr Rodyti pranešimą
                Super, dar ir 116 laužai atsiras..
                Ridvijos mikroautobusai šiaip gana patogūs yra. Tiesa nelabai aišku, ar tilps visi keleiviai, nes paskutiniu metu 116 dirba tik midibusai ir Noge, o ne Fiat.

                Beje, jeigu jau nuo pirmadienio Ridvija važiuos 116, tai kažkodėl jo grafikas nekeičiamas. O juk jis turi būtinai keistis, kadangi neliks reisų į parką.
                Paskutinis taisė Mettal; 2015.03.14, 22:31.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Elis Rodyti pranešimą
                  40-50 metų tikrai Škodoms nebus, nes laipsniškai naikinant troleibusus laipsniškai bus nurašomos ir seniausios Škodos. Nebent sugalvotų naikint visus likusius maršrutus vienu metu...
                  O kodėl reikia naikinti troleibusus Vilniuje? Atvirkščiai - reikia juos vystyti.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    O kodėl reikia naikinti troleibusus Vilniuje? Atvirkščiai - reikia juos vystyti.
                    Tai yra faktas ir aš su juo nesiginčiju. Kam naikinti tai, kas jau yra padaryta? Ir nereik čia meluoti, kad troleibusai pasaulyje nėra vystomi ir jų atsisakoma. Šveicarija, Italija, Ispanija, Prancūzija, JAV-tai tik keletas Vakarų šalių pavyzdžių, kur troleibusai egzistuoja ir nėra naikinami. Ieškant artimesnių pavyzdžių-Ryga, kuri sugebėjo įsigyti 125 NAUJUS DVIGUBUS troleibusus(mums 125 nauji 12m autobusai skambėtų kaip kažkas iš fantastikos srities).Toks pirkimas rodo, kad žiūrima į troleibusų sistemos egzistavimą netgi tolimoje ateityje(nebent ir į Rygą ateitų zuokulinės "antitroleibuzacijos" virusas)

                    Comment


                      Ridvijos mikroautobusai šiaip gana patogūs yra.
                      Važiavau, tiesa, nedaug kartų, bet: 1) visi mikroautobusai aukštagrindžiai; 2) nei vienas neturi informacinės švieslentės nei viduje, nei išorėje; 3) pas dauguma sėdynės tarpmiestinės komplektacijos ( o tai reiškia stovėti ten yra nepatogu)
                      Man tai panašu į maršrutkes, bet ne į mieste kursuojančius mikroautobusus.

                      Comment


                        Visgi pakartosiu klausymą - kodėl Zuokas nori iš pradžių pakeisti troleibusus elektrobusais, bet ne dyzelinius autobusus?

                        Comment


                          Parašė Petr Rodyti pranešimą
                          Važiavau, tiesa, nedaug kartų, bet: 1) visi mikroautobusai aukštagrindžiai; 2) nei vienas neturi informacinės švieslentės nei viduje, nei išorėje; 3) pas dauguma sėdynės tarpmiestinės komplektacijos ( o tai reiškia stovėti ten yra nepatogu)
                          Man tai panašu į maršrutkes, bet ne į mieste kursuojančius mikroautobusus.
                          Stovinčių šios transporto priemonės neveža Taip pat, kaip ir Transrevio mikriukai
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Parašė Petr Rodyti pranešimą
                            Visgi pakartosiu klausymą - kodėl Zuokas nori iš pradžių pakeisti troleibusus elektrobusais, bet ne dyzelinius autobusus?
                            Nes troleibusų laidai senamiesčio sienas "gadina", "darko" miesto vaizdą.
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Parašė lukass Rodyti pranešimą
                              Nes troleibusų laidai senamiesčio sienas "gadina", "darko" miesto vaizdą.
                              Ir dargi jų "pasenusi technologija".

                              Comment


                                Stovinčių šios transporto priemonės neveža Taip pat, kaip ir Transrevio mikriukai
                                Na aš esu važiavęs 20 maršrute stovėdamas.. Be to, jeigu jie net stovinčių neturi teisės vėžti, kodėl iš vis leidžama juos mieste ekspluotuoti?

                                Comment


                                  Nežinau ar visi, bet dalis Ridvijos mikroautobusų tikrai turi teisę vežti stovinčius keleivius: juose papildomai įrengti turėklai. Transrevis tai tikrai negali vežti jokių stovinčių, nes tiek mikroautobusai jų yra "maršrutiniai taksi", tiek dalis pačių vairuotojų turi tik D1 kategorijas.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                    Pirmoji VVT MAN A23 NG313 darbo diena, šiandien 53-iame maršrute.
                                    Atvaizdas


                                    Atvaizdas


                                    Ir lyg turėtų būti paskutinė VVT darbo diena 116 maršrute.
                                    Atvaizdas
                                    Ir vėl bardakas, nei švieslentės, nei dažymo, nei juostos..
                                    Paskutinis taisė Mettal; 2015.03.16, 16:16.

                                    Comment


                                      Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                      Ir vėl bardakas, nei švieslentės, nei dažymo, nei juostos..
                                      Sprendžiant pagal garažinį numerį 4008, šis autobusas MAN A23 NG313 yra nuomojamas iš įmonės UAB "Meteorit turas", keturių skaičių garažiniai numeriai yra originalus autobuso MAN A23 NG313 garažinis numeris, kurį jam skyrė UAB "Meteorit turas" įmonė.
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Tikrai nemanau, kad "Meteorit turas" šiam autobusui skyrė būtent šiuos garažinius numerius - juk jie ant autobusu užklijuoti VVT šriftu, bei beveik pratęsiant VVT AP garažinių numerių numeraciją (viso labo yra praleistas 4007 numeris, bet esu tikras - jis tuoj atsiras). Beje, koks čia autobusų nuomos konkursas, ir kiek dar naujų autobusų išvysime ?

                                        Comment


                                          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                          Sprendžiant pagal garažinį numerį 4008, šis autobusas MAN A23 NG313 yra nuomojamas iš įmonės UAB "Meteorit turas", keturių skaičių garažiniai numeriai yra originalus autobuso MAN A23 NG313 garažinis numeris, kurį jam skyrė UAB "Meteorit turas" įmonė.
                                          Autobusai nėra nuomojami, jie priklauso VVT ir yra kaip naujai nupirkti autobusai. Kitas dalykas, Meteorit turas neskirsto garažinių numerių VVT.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X