Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kodėl negalima padaryti eismo prioriteto jau šiuo metu važinėjantiems autobusams/troleibusams? Kodėl tą reikia taikyti tik akumuliatoriniams?
Comment
-
Kaip čia tokią naujieną visi praleido
Vilniuje privatus vežėjas veš dar keturiais maršrutais
Artimiausią pusmetį dar keturiais reguliaraus susisiekimo maršrutais Vilniuje nuo kitos savaitės keleivius veš privatus vežėjas.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąJau Škodoms būtų maždaug 40-50 metų..
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąSuper, dar ir 116 laužai atsiras..
Beje, jeigu jau nuo pirmadienio Ridvija važiuos 116, tai kažkodėl jo grafikas nekeičiamas. O juk jis turi būtinai keistis, kadangi neliks reisų į parką.Paskutinis taisė Mettal; 2015.03.14, 22:31.
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimą40-50 metų tikrai Škodoms nebus, nes laipsniškai naikinant troleibusus laipsniškai bus nurašomos ir seniausios Škodos. Nebent sugalvotų naikint visus likusius maršrutus vienu metu...
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kodėl reikia naikinti troleibusus Vilniuje? Atvirkščiai - reikia juos vystyti.
Comment
-
Ridvijos mikroautobusai šiaip gana patogūs yra.
Man tai panašu į maršrutkes, bet ne į mieste kursuojančius mikroautobusus.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąVažiavau, tiesa, nedaug kartų, bet: 1) visi mikroautobusai aukštagrindžiai; 2) nei vienas neturi informacinės švieslentės nei viduje, nei išorėje; 3) pas dauguma sėdynės tarpmiestinės komplektacijos ( o tai reiškia stovėti ten yra nepatogu)
Man tai panašu į maršrutkes, bet ne į mieste kursuojančius mikroautobusus.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąVisgi pakartosiu klausymą - kodėl Zuokas nori iš pradžių pakeisti troleibusus elektrobusais, bet ne dyzelinius autobusus?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąNes troleibusų laidai senamiesčio sienas "gadina", "darko" miesto vaizdą.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Mettal; 2015.03.16, 16:16.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąIr vėl bardakas, nei švieslentės, nei dažymo, nei juostos..Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Tikrai nemanau, kad "Meteorit turas" šiam autobusui skyrė būtent šiuos garažinius numerius - juk jie ant autobusu užklijuoti VVT šriftu, bei beveik pratęsiant VVT AP garažinių numerių numeraciją (viso labo yra praleistas 4007 numeris, bet esu tikras - jis tuoj atsiras). Beje, koks čia autobusų nuomos konkursas, ir kiek dar naujų autobusų išvysime ?
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąSprendžiant pagal garažinį numerį 4008, šis autobusas MAN A23 NG313 yra nuomojamas iš įmonės UAB "Meteorit turas", keturių skaičių garažiniai numeriai yra originalus autobuso MAN A23 NG313 garažinis numeris, kurį jam skyrė UAB "Meteorit turas" įmonė.
Comment
Comment