Parašė abruo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąLogiškai mąstant, būtų atsisakoma T16. Va ir papildomi keleiviai.
Comment
-
Kažkaip net ir standartinio ilgio (18m) sudvejinti elektriniai autobusai yra naujiena. Kiniečių įmonė BYD tik pernai pradėjo tokių autobusų gamybą. Nesuprantu, kaip galima galvoti apie kažkokios sistemos diegimą, kai tokių technologijų dar nėra išrasta. Kas iš ES gali skirti pinigų projektui, kurio įgyvendinimo data, ir sąmata yra neaiškios?
2G pilnai susitvarkytų su srautais, jeigu būtų nupirkta papildomų 18 metrų autobusų ir dienos metu intervalas sumažintas iki 7-10 min. Nereikėtų jokių svajonių apie "galbūt kažkas kažką išras".
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNereikėtų jokių svajonių apie "galbūt kažkas kažką išras".
Comment
-
Parašė Torkas Rodyti pranešimąExcellent! Bet tada lengvatikiai dundukai nebalsuos už tave.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąSolaris Bus & Coach žada 24 metrų elektrinį autobusą 2016 metais...
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąĮdomu, čia rengiamas BRT planas su iškart aiškiu TP tiekėju?
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąSolaris Bus & Coach žada 24 metrų elektrinį autobusą 2016 metais...
Comment
-
Parašė Torkas Rodyti pranešimąNieko jie nežada, o tiek tęsis projektas su akademikais. Kas iš to išeis - niekam neaišku. Beje, tai ne elektriniai, o kuro elementais (vandeniliu) varomi autobusai.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąGal ir neaišku, kas iš to bus, bet jis tikrai būtų elektrinis. Bent jau taip rašė pats Solaris savo tinklalapyje.
http://www.greenoptimistic.com/polis.../#.VQMKpOTxtAw
Comment
-
Labai geras modelis Vilniaus greitiesiams maršrutams būtų Mercedes-Benz CapaCity, bet ar vargu VVT juos įpirktų. O šeip jei rimtai, tai man nėra suprantama, kodėl norima investuoti į tokį BRT projektą, kai ir taip pusė parko yra seni kledarai. Ir ar yra kokių nors planų dėl troleibusų pirkimo? Ar meras mano, kad Škodos išgyvens iki pat jų išnaikinimo? Jau Škodoms būtų maždaug 40-50 metų.. Ir kodėl tada (logiškai mąstant) iš pradžių žadama keisti troleibusus elektrobusais, o ne dyzelinius autobusus?
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąLabai geras modelis Vilniaus greitiesiams maršrutams būtų Mercedes-Benz CapaCity, bet ar vargu VVT juos įpirktų. O šeip jei rimtai, tai man nėra suprantama, kodėl norima investuoti į tokį BRT projektą, kai ir taip pusė parko yra seni kledarai. Ir ar yra kokių nors planų dėl troleibusų pirkimo? Ar meras mano, kad Škodos išgyvens iki pat jų išnaikinimo? Jau Škodoms būtų maždaug 40-50 metų.. Ir kodėl tada (logiškai mąstant) iš pradžių žadama keisti troleibusus elektrobusais, o ne dyzelinius autobusus?
Comment
Comment