Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Va būtent, 25m ilgio elektriniai autobusai atrodo kaip kažkas iš fantastikos srities.
    Nesutikčiau. Žinant, kad pas mus viskas daroma tik prieš rinkimus, tai per sekančius 4 metus pasaulis gali išrasti dar daugybę naujovių.

    Comment


      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
      Logiškai mąstant, būtų atsisakoma T16. Va ir papildomi keleiviai.
      O tada, įjungus tikrąją logiką, pusė žmonių liks be normalaus susisiekimo. Ir jeigu nebus T16 (o tada neliks ir T18 bei T13), tada boikotuosiu šitą bardaką. Nors tai ir nedidelis praradimas, bet vis dėl to.

      Comment


        Nebent liks 55
        Abrikosai mus išgelbės. ~

        Comment


          55 lieka, nes jis atiduodamas privatininkui. Kitose atkarpose yra T19 ir Lazdynų maršrutai.

          Comment


            Kažkaip net ir standartinio ilgio (18m) sudvejinti elektriniai autobusai yra naujiena. Kiniečių įmonė BYD tik pernai pradėjo tokių autobusų gamybą. Nesuprantu, kaip galima galvoti apie kažkokios sistemos diegimą, kai tokių technologijų dar nėra išrasta. Kas iš ES gali skirti pinigų projektui, kurio įgyvendinimo data, ir sąmata yra neaiškios?
            2G pilnai susitvarkytų su srautais, jeigu būtų nupirkta papildomų 18 metrų autobusų ir dienos metu intervalas sumažintas iki 7-10 min. Nereikėtų jokių svajonių apie "galbūt kažkas kažką išras".
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Nereikėtų jokių svajonių apie "galbūt kažkas kažką išras".
              Excellent! Bet tada lengvatikiai dundukai nebalsuos už tave.

              Comment


                Šis "projektas" labai panašus į Zuoko žadėtąjį tramvajų
                Paskutinis taisė lukass; 2015.03.13, 17:37.
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                  Excellent! Bet tada lengvatikiai dundukai nebalsuos už tave.
                  Tai čia ir taip aišku, kad rinkiminis triukas. Net jeigu ir pažadas būtų ištesėtas, labai greitai vietoje tų super modernių autobusų važiuotų viskas iš eilės. Zuoko politika identiška Kijevo valdžiai - pasipiarinti naujų transporto priemonių pirkimu, bet visiškai neskirti pinigų net tik senų TP, bet ir naujųjų remontui. O kaip žinia, modernios technologijos visada reikalauja didelių remonto sąnaudų. Pamažu Vilniaus autobusų būklė artėja prie Kijevo troleibusų ir tramvajų.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Solaris Bus & Coach žada 24 metrų elektrinį autobusą 2016 metais...

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      Solaris Bus & Coach žada 24 metrų elektrinį autobusą 2016 metais...
                      Ir du metus rengiama BRT trasa Vilniuje. Va ir vienas iš sprendimų, taip kad nereikia verkti anksčiau laiko.

                      Comment


                        Įdomu, čia rengiamas BRT planas su iškart aiškiu TP tiekėju?

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Įdomu, čia rengiamas BRT planas su iškart aiškiu TP tiekėju?
                          Jeigu tai inicijuoja Zuokas, tai galima daryti prielaidą, kad taip. Panašiai buvo ir su Volvo autobusais, kai buvo pasiektas susitarimas dar iki oficialių žinių.

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            Solaris Bus & Coach žada 24 metrų elektrinį autobusą 2016 metais...
                            Nieko jie nežada, o tiek tęsis projektas su akademikais. Kas iš to išeis - niekam neaišku. Beje, tai ne elektriniai, o kuro elementais (vandeniliu) varomi autobusai.

                            Comment


                              Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                              Nieko jie nežada, o tiek tęsis projektas su akademikais. Kas iš to išeis - niekam neaišku. Beje, tai ne elektriniai, o kuro elementais (vandeniliu) varomi autobusai.
                              Gal ir neaišku, kas iš to bus, bet jis tikrai būtų elektrinis. Bent jau taip rašė pats Solaris savo tinklalapyje.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Gal ir neaišku, kas iš to bus, bet jis tikrai būtų elektrinis. Bent jau taip rašė pats Solaris savo tinklalapyje.
                                After launching a new line of buses at the Hanover fair last September, Polish bus maker Solaris plans to make a 24 meter long (79 foot) electric bus that also uses fuel cells for power.
                                http://www.greenoptimistic.com/polis.../#.VQMKpOTxtAw

                                Comment


                                  Trasa išties netikėta... Anksčiau gi buvo kalbama apie 1G maršruto "pavertimą" BRT, o čia - 2G

                                  Comment


                                    Aš nesuprantu, kaip galima žadėti tai, ko dar nėra egzistuojančio? Jeigu jau taip norima tą BRT elektrinį daryt, tai ar neužtektų 18m ilgio elektrinių autobusų(pvz.Solaris jau irgi gamina tokius) ir padažnint intervalus?

                                    Comment


                                      Taip pat Solaris gamina ir elektrinius , ir hybridinius 18m. autobusus. Taipogi dar yra įdomiai atrodantys MetroStyle - iš kūrių vienas hybridinis.

                                      Ir manau užtektų ir tokių autobusų , tik reiktų intervalus padažnint.
                                      Abrikosai mus išgelbės. ~

                                      Comment


                                        Labai geras modelis Vilniaus greitiesiams maršrutams būtų Mercedes-Benz CapaCity, bet ar vargu VVT juos įpirktų. O šeip jei rimtai, tai man nėra suprantama, kodėl norima investuoti į tokį BRT projektą, kai ir taip pusė parko yra seni kledarai. Ir ar yra kokių nors planų dėl troleibusų pirkimo? Ar meras mano, kad Škodos išgyvens iki pat jų išnaikinimo? Jau Škodoms būtų maždaug 40-50 metų.. Ir kodėl tada (logiškai mąstant) iš pradžių žadama keisti troleibusus elektrobusais, o ne dyzelinius autobusus?

                                        Comment


                                          Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                          Labai geras modelis Vilniaus greitiesiams maršrutams būtų Mercedes-Benz CapaCity, bet ar vargu VVT juos įpirktų. O šeip jei rimtai, tai man nėra suprantama, kodėl norima investuoti į tokį BRT projektą, kai ir taip pusė parko yra seni kledarai. Ir ar yra kokių nors planų dėl troleibusų pirkimo? Ar meras mano, kad Škodos išgyvens iki pat jų išnaikinimo? Jau Škodoms būtų maždaug 40-50 metų.. Ir kodėl tada (logiškai mąstant) iš pradžių žadama keisti troleibusus elektrobusais, o ne dyzelinius autobusus?
                                          Laikas parodys, kaip viskas bus...
                                          My Flickr
                                          My Trainpix

                                          Comment

                                          Working...
                                          X