Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Greitajame maršrute „Santariškės-Laisvės pr.-Stotis“ – apie 20 modernių autobusų

    Vilniaus savivaldybė planuoja modernizuoti maršrutą „Santariškės-Laisvės pr.-Stotis“, kuriuo kursuos naujas greitasis BRT tipo viešasis transportas. Trečiadienį Savivaldybės taryba svarstys projektą dalyvauti programoje papildomoms ES lėšoms gauti.

    „Bus galima itin greit ir kokybiškai pasiekti sostinės centro ir stoties rajonus, nes elektriniams autobusams bus suteiktas pilnas prioritetas sankryžose, pėsčiųjų perėjose ir dviračių pervažose. Elektrinius autobusus galėsime naudoti 8 metais ilgiau, tai leis sutaupyti apie 6 mln. eurų“, - sakė Vilniaus meras Atūras Zuokas.

    Gavus finansavimą, planuojama modernizuoti 2G greitojo autobusų maršruto liniją, kuria šiuo metu rieda aštuoniolika 15-os metų senumo autobusų, ir įsigyti naujų modernių BRT tipo viešojo transporto priemonių. Vienas variantų – apie dvidešimt 25 m ilgio elektrinių autobusų. Planuojama, kad 17 km greitojo maršruto linija per vieną valandą viena kryptimi keliaus apie 1500 keleivių (palyginti, dabar pervežama apie 840 keleivių per valandą viena kryptimi).

    Savivaldybės pateikta paraiška programos CIVITAS lėšoms gauti suteiktų galimybę 100 proc. finansuoti transporto priemonių atnaujinimą, bendrai naujos linijos projekto kaštai mažėtų 56 procentais. Įgyvendinus projektą, naujos kokybės nauji autobusai Vilniuje į gatves išriedėtų 2017 m. spalį.

    Comment


      Elektriniai 25m ilgio autobusai? Kas čia per daiktas? Visai atsilikau nuo gyvenimo, gal kas iš forumiečių galėtų užrodyti...
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą
        Elektriniai 25m ilgio autobusai? Kas čia per daiktas? Visai atsilikau nuo gyvenimo, gal kas iš forumiečių galėtų užrodyti...
        Manau šitaip:

        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Parašė lukass Rodyti pranešimą
          Manau šitaip:

          Atvaizdas
          Tokie autobusai turėtų būti gana galingi. Kaip bus su baterijomis ir jų įkrovimu?
          Lietuva visiems.

          Comment


            Na, jeigu jau tikrai 100% elektriniai bus, tai yra variantų įvairių: moderniausios batarėjos (ilgas autobusas jų sutalpintų labai daug, daug energijos ir sunaudotų); pagrindinis pakrovimas pakeleivinėse/galinėse stotelėse (pvz. per ant stogo/dugno įmontuotus elektros gaviklius) kol keleiviai sulipa + prastovos po pvz. 10 min.).

            Gali būti ir hibridai, t.y. kurą (pvz. dujas, jeigu įmanoma taip) naudojantys tik tam, kad pakrautų elektros variklius.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Na, jeigu jau tikrai 100% elektriniai bus, tai yra variantų įvairių: moderniausios batarėjos (ilgas autobusas jų sutalpintų labai daug, daug energijos ir sunaudotų); pagrindinis pakrovimas pakeleivinėse/galinėse stotelėse (pvz. per ant stogo/dugno įmontuotus elektros gaviklius) kol keleiviai sulipa + prastovos po pvz. 10 min.).

              Gali būti ir hibridai, t.y. kurą (pvz. dujas, jeigu įmanoma taip) naudojantys tik tam, kad pakrautų elektros variklius.
              Pagal straipsnį, tai turi būti 100% elektriniai.
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Nelabai žinau naujausias technologines naujienas iš šios srities, tačiau kiek teko girdėti, baterijos kol kas nėra ilgaamžės ar greitai įkraunamos, ypač tokio galingumo transporto priemonei. Manau, kad ir kaina tokio varianto bus itin didelė. Juk baterijos greitai dėvėsis, reikės nuolat pirkti naujas ir t.t.

                Man visgi kur kas patikimiau atrodo 25m ilgio troleibusai... Nesu itin didelis jų fanas, tačiau čia aiškiai matosi, kad analogiško projekto su troleibusais kaina būtų mažesnė...
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                  Nelabai žinau naujausias technologines naujienas iš šios srities, tačiau kiek teko girdėti, baterijos kol kas nėra ilgaamžės ar greitai įkraunamos, ypač tokio galingumo transporto priemonei. Manau, kad ir kaina tokio varianto bus itin didelė. Juk baterijos greitai dėvėsis, reikės nuolat pirkti naujas ir t.t.

                  Man visgi kur kas patikimiau atrodo 25m ilgio troleibusai... Nesu itin didelis jų fanas, tačiau čia aiškiai matosi, kad analogiško projekto su troleibusais kaina būtų mažesnė...
                  Aš irgi už troleibusus!
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Sveikintina idėja dėl BRT. Visada pasisakydavau būtent už jį. Antras sveikintinas dalykas - kažkas išgirdo mano teiginį, kad šita BRT linija nuo Fabijoniškių turi būti pratęsta iki Santariškių. Vienintelis minusas - tokios geros iniciatyvos atsiranda tik prieš rinkimus.

                    Comment


                      lukass, tie trigubi raudoni autobusai Kuritiboje (Brazilija) yra dyzeliniai.
                      Šiaip naujiena gan netikėta dėl trasos, ''elektrinių autobusų'' ir dėl dviejų dienų iki rinkimų.

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        lukass, tie trigubi raudoni autobusai Kuritiboje (Brazilija) yra dyzeliniai.
                        Šiaip naujiena gan netikėta dėl trasos, ''elektrinių autobusų'' ir dėl dviejų dienų iki rinkimų.
                        Nepasakyčiau, kad trasa netikėta. Šių rinkimų koziris ir buvo miegamieji rajonai. 2G pravažiuoja pusė tokių Vilniuje.

                        Comment


                          Sakoma kad bus pervežama 1500 keleivių per h viena kryptimi. Tai tie nauji 660 keleivių atsiras vien dėl to kad važiuos 25m autobusai ? Nebent 2017m. spalį šis maršrutas taptų daugiau naudojamas.

                          Bet tarkim šiandien įdiegus šią sistemą , argi atsirastų tie 660 papildomų keleivių ? Juk manau visi norintys važiuoti kaip ne kaip telpa ir į triašį..
                          Abrikosai mus išgelbės. ~

                          Comment


                            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                            Nepasakyčiau, kad trasa netikėta. Šių rinkimų koziris ir buvo miegamieji rajonai. 2G pravažiuoja pusė tokių Vilniuje.
                            Pala, taigi 2G tokia trasa buvo nuo pat jo įsteigimo.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Ankščiau gi buvo planuota paleisti BRT 1G, ar aš klystu?
                              Beje, radau tokį video. (taisymai ne mano)

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                Pala, taigi 2G tokia trasa buvo nuo pat jo įsteigimo.
                                Manau turima uomeny , kad BRT steigiamas būtent 2G trasoje. Nes jis važiuoja pro daugelį miegamųjų rajonų.
                                Abrikosai mus išgelbės. ~

                                Comment


                                  Parašė Lucario Rodyti pranešimą
                                  Sakoma kad bus pervežama 1500 keleivių per h viena kryptimi. Tai tie nauji 660 keleivių atsiras vien dėl to kad važiuos 25m autobusai ? Nebent 2017m. spalį šis maršrutas taptų daugiau naudojamas.
                                  Bet tarkim šiandien įdiegus šią sistemą , argi atsirastų tie 660 papildomų keleivių ? Juk manau visi norintys važiuoti kaip ne kaip telpa ir į triašį..
                                  Logiškai mąstant, būtų atsisakoma T16. Va ir papildomi keleiviai.

                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                  Pala, taigi 2G tokia trasa buvo nuo pat jo įsteigimo.
                                  O kas sakė, kad nebuvo?

                                  Comment


                                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                    O kas sakė, kad nebuvo?
                                    Gal ne taip supratau?

                                    Antras sveikintinas dalykas - kažkas išgirdo mano teiginį, kad šita BRT linija nuo Fabijoniškių turi būti pratęsta iki Santariškių.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Ankščiau gi buvo planuota paleisti BRT 1G, ar aš klystu?
                                      Buvo planuotos keturios linijos:
                                      1) Stotis - Centras - Santariškės
                                      2) Stotis - Centras - Ukmergės žiedas
                                      3) Stotis - Laisvės pr. - Fabijoniškės
                                      4) Žemieji Paneriai - Laisvės pr. - Fabijoniškės

                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      Gal ne taip supratau?
                                      Turiu omenyje, kad turėjau dialogą su vienu iš kandidatų ir jis sutiko, kad jeigu remtis ankstesniais planais kuriant BRT Vilniuje, būtų pamiršta ganėtinai svarbi atkarpa Santariškės - Fabijoniškės.
                                      Paskutinis taisė grustnyj; 2015.03.13, 17:18.

                                      Comment


                                        Kad tai tik vandens drumstimas stiklinėje rodo privelta neišmanėliškų techninių detalių. Šiai dienai nėra nei vieno serijinio gaminio, kuris atitiktų duodamus pažadus.

                                        Comment


                                          Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                                          Kad tai tik vandens drumstimas stiklinėje rodo privelta neišmanėliškų techninių detalių. Šiai dienai nėra nei vieno serijinio gaminio, kuris atitiktų duodamus pažadus.
                                          Va būtent, 25m ilgio elektriniai autobusai atrodo kaip kažkas iš fantastikos srities.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X