Buvau Vilniuje (Foto bus rytoj gal...) ir pamačiau turbut neįmanoma dalyka. Vakare gryžtant namo užmačiau viena Citaro autobusa su patrumpintomis durimis ir man regis (jai gerai pamačiau) tai buvo 157!
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Buvau Vilniuje (Foto bus rytoj gal...) ir pamačiau turbut neįmanoma dalyka. Vakare gryžtant namo užmačiau viena Citaro autobusa su patrumpintomis durimis ir man regis (jai gerai pamačiau) tai buvo 157!
Citaro Nr. 155 vidurinių durų perdarymas buvo aptartas prieš mėnesį. Galbūt, tą patį ir matėte? Arba "neįmanomas dalykas" įgyvendintas jau nebe vieninteliame autobuse
Galbūt kas nors iš labiau nusimanančių viešojo transporto entuziastų galėtų paaiškinti šią situaciją ?
Aptikta naujametinę naktį, apie ~23:30h. Juk tokiu laiku joks viešasis transportas Naujuosiuose Verkiuose nevažinėja, naktinis autobusas taip pat. Jeigu tai koks nors specialus maršrutas, tai kodėl jis važinėja kaip 88 maršrutas ? Juk specialiesiems maršrutams kaip ir neturėtų būti būtinybės jungtis prie borto kompiuterio...
Galbūt kas nors iš labiau nusimanančių viešojo transporto entuziastų galėtų paaiškinti šią situaciją ?Atvaizdas
Aptikta naujametinę naktį, apie ~23:30h. Juk tokiu laiku joks viešasis transportas Naujuosiuose Verkiuose nevažinėja, naktinis autobusas taip pat. Jeigu tai koks nors specialus maršrutas, tai kodėl jis važinėja kaip 88 maršrutas ? Juk specialiesiems maršrutams kaip ir neturėtų būti būtinybės jungtis prie borto kompiuterio...
22:41 iš st. Naujieji Verkiai yra 35 maršrutas link Ožkinių. Greičiausiai e.sistemoje nebuvo 35, tai įvedė 88 maršrutą, kad galėtų dirbti.
Na ką, pagal tai, kas buvo žadėta praeitais metais, nuo šiandienos jau nė viena Karosa neturėtų išvažiuoti į maršrutus. Įdomu, ar taip bus iš tikrųjų. Karosas turėjo pakeisti 20 pirktų ir 26 nuomuojami triašiai autobusai. Su nuoma, panašu, šiai dienai jau turėtų būti viskas (arba beveik viskas) tvarkoj, tačiau nupirkta tik 10 Neoplanų, apie kitus 10 autobusų nieko neaišku (na, bent jau pagal tai, kas buvo skelbta šiame forume). Taigi, jeigu nuo šiandienos jau iš tikrųjų maršrutuose nepasirodys nė viena Karosa, manau, galima tikėtis dažniau pamatyti dviašius autobusus ten, kur turėtų dirbti triašiai.
Na ką, pagal tai, kas buvo žadėta praeitais metais, nuo šiandienos jau nė viena Karosa neturėtų išvažiuoti į maršrutus. Įdomu, ar taip bus iš tikrųjų. Karosas turėjo pakeisti 20 pirktų ir 26 nuomuojami triašiai autobusai. Su nuoma, panašu, šiai dienai jau turėtų būti viskas (arba beveik viskas) tvarkoj, tačiau nupirkta tik 10 Neoplanų, apie kitus 10 autobusų nieko neaišku (na, bent jau pagal tai, kas buvo skelbta šiame forume). Taigi, jeigu nuo šiandienos jau iš tikrųjų maršrutuose nepasirodys nė viena Karosa, manau, galima tikėtis dažniau pamatyti dviašius autobusus ten, kur turėtų dirbti triašiai.
Tai, kad 42 Karosa markės autobusų detalėms yra paskelbtas konkursas
Autobusų Karosa atsarginės dalys
Pirkimo objektas - autobusų Karosa atsarginės dalys.
Na ką, pagal tai, kas buvo žadėta praeitais metais, nuo šiandienos jau nė viena Karosa neturėtų išvažiuoti į maršrutus. Įdomu, ar taip bus iš tikrųjų. Karosas turėjo pakeisti 20 pirktų ir 26 nuomuojami triašiai autobusai. Su nuoma, panašu, šiai dienai jau turėtų būti viskas (arba beveik viskas) tvarkoj, tačiau nupirkta tik 10 Neoplanų, apie kitus 10 autobusų nieko neaišku (na, bent jau pagal tai, kas buvo skelbta šiame forume). Taigi, jeigu nuo šiandienos jau iš tikrųjų maršrutuose nepasirodys nė viena Karosa, manau, galima tikėtis dažniau pamatyti dviašius autobusus ten, kur turėtų dirbti triašiai.
Kaip važinėjo, taip ir važinėja. Teko užmatyti šiandien: 1G 370.
Karosiniam 2G maršrute - 123,257,396,414.
Galbūt kas nors iš labiau nusimanančių viešojo transporto entuziastų galėtų paaiškinti šią situaciją ?Atvaizdas
Aptikta naujametinę naktį, apie ~23:30h. Juk tokiu laiku joks viešasis transportas Naujuosiuose Verkiuose nevažinėja, naktinis autobusas taip pat. Jeigu tai koks nors specialus maršrutas, tai kodėl jis važinėja kaip 88 maršrutas ? Juk specialiesiems maršrutams kaip ir neturėtų būti būtinybės jungtis prie borto kompiuterio...
Padarykite savo albumą viešu - dabar niekas be jūsų nemato tų atvaizdų.
Tai ką jūs matėte, yra 208 specialiu maršrutu dirbęs Fiat Ducato po pamainos 88 dieniniame maršrute. Retas atvejis, kai šis maršrutas važiuoja toliau už Jeruzalę. Vairuotojai įjungia bet kokį (dažniausiai paskutinį įvestą) maršrutą tik tam, kad visada prieš save matytų laiką.
apie kitus 10 autobusų nieko neaišku (na, bent jau pagal tai, kas buvo skelbta šiame forume).
Nupirkta 10 Neoplan, išsinuomota papildomai dar 12 Mercedes-Benz ir 10 Berkhof. Iš pastarųjų dirba mažiausiai 4. Panašu, kad konkursas dar 10 ilgų pirkimui - neįvyko. Apie jį išties nėra jokių žinių.
Neoficialus šaltinis, tiesiog nugirdos iš asmenų, kurie dirba su tuo. Todėl norėjau ir pasitikslint gal žinot ar čia tik kalbos ar kažkas realaus ir kokie maršrutai tuomet galėtų tapti greitaisiais?
Comment