Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Nelabai suprantu šitos tavo idėjos - kad tarp centro ir miegamojo rajono niekur nestotų. Tai, čia, daugmaž, viena stotelė pvz.: Fabijoniškių žiedas, kita - Lukiškės ? Tokie sprendimai nepasiteisintų, kadangi nemanau, kad daug būtų tokio maršruto keleivių. Sakykim, kokiame 3G tai visos stotelės, iki pat Lietuvos Sąjūdžio Kelio st. yra "miegamuosiuose rajonuose". Tai kuom tada šitas maršrutas skirtųsi nuo paprastojo 3G ?? Ar čia būtų dar vienas ekspresinis, kuris tiesiog diskriminuotų dar daugiau stotelių ? Bet kam tokio reikia ? Yra jau vienas greitasis, kam dar ant jo "dėti" antrąjį ? O dėl laiko sumažinimo maršrutuose - labai pritariu.

    Dėl BRT - dviejų lygių sankryžų maršrute Stotis - Santariškės reiktų tik Ozo-Kalvarijų-Kareivių, ir Kalvarijų-A.Goštauto-Žygimantų gatvių sankryžose. Dviejose vietose. Nemanau, kad labai brangu.
    Na ne visai taip, čia būtų tiesiog pikiniai maršrutai (važiuojantys tik piko metu), kurie būtų skirti labai greitai nuvežti iš miegamojo rajono į centrą.

    Pavyzdžiui:
    1E Santariškės-Žaliasis tiltas. Sustojimai- Vaikų ligoninė, Jeruzalė, Baltupiai, Žaliasis tiltas.
    3E Fabijoniškės-Šeškinė-Centras. Sustojimai- Fabijoniškių žiedas, J. Baltrušaičio st., I. Šeiniaus st., Šeškinės poliklinika, Kražių st.
    4E Pilaitė-Centras. Sustojimai- Karaliaučiaus st. (senasis žiedas), Papilėnų st., Kražių st.

    Maršrutai iš dalies būtų skirti tam, kad piko metu šiek tiek nukrauti G maršrutus bei pagrindinius autobusų bei troleibusų maršrutus. Jų galėtų būti ir daugiau.

    Dėl BRT - dviejų lygių sankryžų maršrute Stotis - Santariškės reiktų tik Ozo-Kalvarijų-Kareivių, ir Kalvarijų-A.Goštauto-Žygimantų gatvių sankryžose. Dviejose vietose. Nemanau, kad labai brangu.
    O Kalvarijų-Žalgirio sankryža?
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Na ne visai taip, čia būtų tiesiog pikiniai maršrutai (važiuojantys tik piko metu), kurie būtų skirti labai greitai nuvežti iš miegamojo rajono į centrą.

      Pavyzdžiui:
      1E Santariškės-Žaliasis tiltas. Sustojimai- Vaikų ligoninė, Jeruzalė, Baltupiai, Žaliasis tiltas.
      3E Fabijoniškės-Šeškinė-Centras. Sustojimai- Fabijoniškių žiedas, J. Baltrušaičio st., I. Šeiniaus st., Šeškinės poliklinika, Kražių st.
      4E Pilaitė-Centras. Sustojimai- Karaliaučiaus st. (senasis žiedas), Papilėnų st., Kražių st.

      Maršrutai iš dalies būtų skirti tam, kad piko metu šiek tiek nukrauti G maršrutus bei pagrindinius autobusų bei troleibusų maršrutus. Jų galėtų būti ir daugiau.



      O Kalvarijų-Žalgirio sankryža?
      Aš tikrai nesutiksiu su tokiais maršrutais - o kur tame 1E Pramogų arena, kur 3E Europos aikštė, kur 4E Sietyno st.? 4G tai labiausiai užsikiša Sietyno st. Gal ir nieko toks variantas, tačiau reikėtų stotelių, kurias aš jau parašiau

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Aš tikrai nesutiksiu su tokiais maršrutais - o kur tame 1E Pramogų arena, kur 3E Europos aikštė, kur 4E Sietyno st.? 4G tai labiausiai užsikiša Sietyno st. Gal ir nieko toks variantas, tačiau reikėtų stotelių, kurias aš jau parašiau
        Tai persėdimams ir toliau būtų galima naudoti esamus maršrutus, juk jie nei dings, nei bus praretinti. Mano siūlomi maršrutai labiau skirti piko metu labai greitam susisiekimui trasoje miegamasis rajonas-centras.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Aš tikrai nesutiksiu su tokiais maršrutais - o kur tame 1E Pramogų arena, kur 3E Europos aikštė, kur 4E Sietyno st.? 4G tai labiausiai užsikiša Sietyno st. Gal ir nieko toks variantas, tačiau reikėtų stotelių, kurias aš jau parašiau
          Taigi žmogus aiškiai parašė - šie maršrutai būtų skirti tiesioginiam miegamojo rajono susisiekimui su centru. Visos tavo paminėtos stotelės yra tarpinės. 1E, tarkim būtų skirtas geram Santariškių susisiekimui su Centru, Pramogų Arenai transporto ir taip pakanka - liktų 1G 10,53, tavo taip mylimi laidabraukiai. Tik va, aš abejoju, ar būtų daug keleivių, kadangi greitieji maršrutai populiarūs, nes stoja sąlyginai daug stotelių, o čia, abejoju ar yra daug keleivių, kurie pvz.: kiekvieną dieną vyksta maršrutu iš stotelės Fabijoniškių Žiedas į stotelę Operos ir Baleto teatras. Fabijoniškių žiede piko metu į 3G maršrutą įlipa apie 10 keleivių. J. Baltrušaičio st. - irgi panašiai. Tačiau kokia dalis iš šių keleivių važiuoja į Operos ir Baleto teatrą ?? Taigi, nemanau, kad toks maršrutas, kai per visą miestą važiuojantis autobusas stoja tik keliose stotelėse, ir tinka tik labai mažam keleivių kiekiui, pasiteisins.Gal kokie 5% keleivių ir persėstų iš greitųjų, į tokį maršrutą, bet ne daugiau. Čia, mano manymu, reiktų daryt taip kaip Klaipėdoje - miegamuosiuose rajonuose ekspresiniai stoja visur (vėlgi, kaip sakiau anksčiau, čia gali nutikti, taip, kad nelabai aišku kur tos miegamojo rajono ribos - stos iki Jurgio Baltrušaičio st.- Šeškinės gyventojai bus diskriminuoti, stos iki Sąjūdžio kelio st.- tai jokie čia ne greitieji bus.), o po to, praleidžia krūvą stotelių, ir stoja pvz.: .Žaliajame Tilte. Bet ir tai - klausas ar viso to reikia, aš tai pavadinčiau bereikalingu dubliavimu.
          Paskutinis taisė 10.000; 2014.11.16, 13:39.

          Comment


            Na, tokia idėja labiau kilo dėl to, kad piko metu greitieji maršrutai, net ir važiuodami pakankamai dažnai, vis vien sausakimši. Miegamųjų rajonų gyventojams tai- galimybė pasiekti miesto centrą greičiau, be to, šiek tiek išsikraus pagrindiniai maršrutai.
            Bereikalingas dubliavimas? Yra nemažai maršrutų Vilniuje , kurie dubliuojasi 50% ir daugiau atkarpos (pvz: 4G ir T19, 2G ir T16), bet pagalvokite, kas būtų, jei staiga panaikinti arba stipriai praretinti bent vieną iš maršrutų.
            E maršrutus siūlau tik toms apkrautoms atkarpoms, kur vienintelis kursuojantis maršrutas neturi jokio "nukraunančio" dubliuotojo. Pavyzdžiui, pratęsus 63 iki Lukiškių (mano sena idėja), 4E nelabai ir reikėtų. Tokie E maršrutai važiuotų tik piko metu, ir tik 3-4 kartus per valandą. Be jau pasiūlytų 1E, 3E ir 4E, reikėtų dar ir maršruto, kuris "nukrautų" vieną labiausiai apkrautų miesto maršruto- 7 troleibusų maršrutą. Pastarasis sausakimšas beveik visada, nors ir važiuoja piko metu kas 3-4 min.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Na, tokia idėja labiau kilo dėl to, kad piko metu greitieji maršrutai, net ir važiuodami pakankamai dažnai, vis vien sausakimši. Miegamųjų rajonų gyventojams tai- galimybė pasiekti miesto centrą greičiau, be to, šiek tiek išsikraus pagrindiniai maršrutai.
              Bereikalingas dubliavimas? Yra nemažai maršrutų Vilniuje , kurie dubliuojasi 50% ir daugiau atkarpos (pvz: 4G ir T19, 2G ir T16), bet pagalvokite, kas būtų, jei staiga panaikinti arba stipriai praretinti bent vieną iš maršrutų.
              E maršrutus siūlau tik toms apkrautoms atkarpoms, kur vienintelis kursuojantis maršrutas neturi jokio "nukraunančio" dubliuotojo. Pavyzdžiui, pratęsus 63 iki Lukiškių (mano sena idėja), 4E nelabai ir reikėtų. Tokie E maršrutai važiuotų tik piko metu, ir tik 3-4 kartus per valandą. Be jau pasiūlytų 1E, 3E ir 4E, reikėtų dar ir maršruto, kuris "nukrautų" vieną labiausiai apkrautų miesto maršruto- 7 troleibusų maršrutą. Pastarasis sausakimšas beveik visada, nors ir važiuoja piko metu kas 3-4 min.
              Pirmiausia ko gero reikėtų rekonstruoti pagrindinę Žvėryno gatvę, kad būtų 2x2, tuomet VVT galima būtų atiduoti vieną juostą ir išsispręstų nemažai problemų šitoj atkarpoj. Nes piko metu stovi bendram sraute.
              http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

              Comment


                Dėl 7 troleibuso problema dėl to, kad Vilniuje yra tik 3 dvigubi troleibusai. Jeigu važinėtų ilgi - problemos nebūtų. Ta pati problema su 2, 16, 19 maršrutais.
                10.000, aš supratau, ką turėjo omeny Vilnietizz, tačiau pasiūlytų stotelių įdėja buvo iš tos pačios priežasties, kaip jūs parašėte - labai maži srautai būtų.

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Ne, aš noriu troleibusu pakeisti 6G. Ir į NV KT kainuotų 50 mln. litų, už dešimt kilometrų.
                  Kartoju, Stepono Batoro gatvę dar apšviest reikia. KT kabinsi ant Pavilnio regioninio parko medžių? Taip kad 50 mln. litų niekaip tau neišeis šiai atkarpai. Vadinate mane neracionaliu, bet pasakyk man bent porą teiginių, kodėl greito eismo gatvėje, kur pusė trasos išvis nėra keleivių, autobusą reikia keisti troleibusu? Autobusai nesusitvarko? Troleibusas važiuos greičiau šioje atkarpoje? Ilgus autobusus pakeis trumpi troleibusai (tada reikia žymiai dažninti kursavimą). Koks vidutinis būtų T6G greitis palyginus su A6G?

                  Dar vienas aspektas: keleiviai pasąmonėje visada žino, kad troleibusas yra lėtesnis už autobusą. Taigi investavus į KT ir autobusą pakeitus troleibusu, keleiviai tiesiog persės į 74 maršrutą (tik įdomu kokiu būdu, nes šis maršrutas jau dabar sunkiai susitvarko). Dažnas keleivis net nežino kiek būtent minučių jis važiuoja tuo G maršrutu. Jeigu, pvz., 27 min, vienas manys, kad 25 min, kitas - 30 min. Paprastas keleivis, kuris važinėja su persėdimais, žiūri tik kada šis maršrutas atvažiuos į persėdimo tašką, bet pasąmonėje neskaičiuoja kiek būtent minučių jis juo važiuoja. Taigi atsiradus troleibusui, galima drąsiai prie realaus trasos įveikimo laiko pridėt 5 minutes ir dauguma važiuos autobusais.

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Dėl 7 troleibuso problema dėl to, kad Vilniuje yra tik 3 dvigubi troleibusai. Jeigu važinėtų ilgi - problemos nebūtų. Ta pati problema su 2, 16, 19 maršrutais.
                    10.000, aš supratau, ką turėjo omeny Vilnietizz, tačiau pasiūlytų stotelių įdėja buvo iš tos pačios priežasties, kaip jūs parašėte - labai maži srautai būtų.
                    Na, miesto valdžios politiką troleibusų atžvilgiu žinome visi. Abejoju, ar kas pirktų ilgus troleibusus.

                    Siūlomas 7E pikinis maršrutas (kurio trasa būtų tokia pati kaip ir T7), mano galva, Žvėryną turėtų pravažiuoti be sustojimų (ten keleivių nėra tiek daug, užteks ir esamų 1, 3, 7 maršrutų, tik 1 bent jau piko metu turėtų kursuoti dažniau). Stotų tik šiose stotelėse: Skalvių st., Medeinos st. (?), Justiniškės, Spaudos rūmai (atgal ir Sietyno st.), T. Narbuto st., Pamėnkalnio st., Centro poliklinika, Trakų st., Stotis.
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2014.11.16, 15:02.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                      Kartoju, Stepono Batoro gatvę dar apšviest reikia. KT kabinsi ant Pavilnio regioninio parko medžių? Taip kad 50 mln. litų niekaip tau neišeis šiai atkarpai. Vadinate mane neracionaliu, bet pasakyk man bent porą teiginių, kodėl greito eismo gatvėje, kur pusė trasos išvis nėra keleivių, autobusą reikia keisti troleibusu? Autobusai nesusitvarko? Troleibusas važiuos greičiau šioje atkarpoje? Ilgus autobusus pakeis trumpi troleibusai (tada reikia žymiai dažninti kursavimą). Koks vidutinis būtų T6G greitis palyginus su A6G?
                      Aš jūsų neracionaliu nevadinau, tačiau atsiprašau, jei jums taip pasirodė. Be sarkazmo ir ironijos.
                      5 mln. litų už vieną km yra tiek stulpų, apšvietimo įdiegimas, tiek laidų pakabinimas. Gal kokį milijoną pridetų el. pastotė.
                      Del autobusų keitimo troleibusais - aš tik atsakiau į jūsų teiginį, kad KT reikia tiesti į kiekvieną rajoną. Į Naująją Vilnią tiesti galima, ir troleibusas atsipirktų.

                      Dar vienas aspektas: keleiviai pasąmonėje visada žino, kad troleibusas yra lėtesnis už autobusą. Taigi investavus į KT ir autobusą pakeitus troleibusu, keleiviai tiesiog persės į 74 maršrutą (tik įdomu kokiu būdu, nes šis maršrutas jau dabar sunkiai susitvarko). Dažnas keleivis net nežino kiek būtent minučių jis važiuoja tuo G maršrutu. Jeigu, pvz., 27 min, vienas manys, kad 25 min, kitas - 30 min. Paprastas keleivis, kuris važinėja su persėdimais, žiūri tik kada šis maršrutas atvažiuos į persėdimo tašką, bet pasąmonėje neskaičiuoja kiek būtent minučių jis juo važiuoja. Taigi atsiradus troleibusui, galima drąsiai prie realaus trasos įveikimo laiko pridėt 5 minutes ir dauguma važiuos autobusais.
                      Tai jeigu persės į 74, kuris važiuos retai, užuot įsėde į troleibusą, tai tai jau būtų pačio žmogaus problema.
                      Vilnietizz, rinkimai ne už kalnų Nors aišku, ir Zuoką gali išrinkti... Nors dėl jo darbą prarado 500> žmonių, bei dar geri du tūkstančiai jį galėjo prarasti. Ne tik dėl VT. Tačiau čia jau kita tema.
                      Atsiprašau už OT.
                      Paskutinis taisė Pilaitis; 2014.11.16, 15:04.

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Tai jeigu persės į 74, kuris važiuos retai, užuot įsėde į troleibusą, tai tai jau būtų pačio žmogaus problema.
                        Šiame forume jau daug esu matęs panašių išsireiškimų, todėl net nesistebiu. Tai ne žmogaus problema, o nereikalingos investicijos pasekmės. Kodėl jus visi manote, kad paprastas keleivis turi domėtis viešuoju transportu ir žinoti visas subtilybes? Ta pati istorija su 2G ir 16 maršruto troleibusu, kai vienas entuziastas forume keleivius išvadina gražiais epitetais, kad jie važiuoja 2G, o ne troleibusu. Keleiviams buvo pažadėtas greitas susisiekimas ir nors užmušk, bet G (teoriškai) vis dar reiškia būtent greitąjį susisiekimą.
                        Gerai, pamirštam Naująją Vilnią, pakalbėkime apie tavo Pilaitę. Pakeistum 4G troleibusu? Ir iškart pasakyk kiek laiko troleibusas važiuotų iki Saulėtekio ir ar pats asmeniškai juo važiuotum.

                        Comment


                          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                          Šiame forume jau daug esu matęs panašių išsireiškimų, todėl net nesistebiu. Tai ne žmogaus problema, o nereikalingos investicijos pasekmės. Kodėl jus visi manote, kad paprastas keleivis turi domėtis viešuoju transportu ir žinoti visas subtilybes? Ta pati istorija su 2G ir 16 maršruto troleibusu, kai vienas entuziastas forume keleivius išvadina gražiais epitetais, kad jie važiuoja 2G, o ne troleibusu. Keleiviams buvo pažadėtas greitas susisiekimas ir nors užmušk, bet G (teoriškai) vis dar reiškia būtent greitąjį susisiekimą.
                          Gerai, pamirštam Naująją Vilnią, pakalbėkime apie tavo Pilaitę. Pakeistum 4G troleibusu? Ir iškart pasakyk kiek laiko troleibusas važiuotų iki Saulėtekio ir ar pats asmeniškai juo važiuotum.
                          Suprantu, kad paprasti keleiviai nežino visų subtilybių. Ne apie tai kalbu. T6G irgi nesotų stotelėse ten, kur dabar nesustoja, todėl greitis būtų toks pats. Tačiau turėtų būti tiesiama su sąlyga, kad KT bus naujų standartų ir visa trasa tiks greitam eismui.
                          Taip, aš važiuočiau. O greitis priklausytų nuo kitų maršrutų tvarkaraščių, be to, didelėje maršruto dalyje yra KT, kuris nutiestas pagal senus standartus ir nelabai tinka greitam eismui. Todėl reikėtų jį rekonstruoti.
                          Be to, netgi dabar aš nesinaudoju 2G o naudojuosi 16 troleibusu dėl dviejų priežaščių - vasarą autobuse uždusti galima, bei 2G visada perpildytas, nes pilna tokių gudručių, kurie mano, kad greitasis nuveš juos stebuklingai greičiau nei paprastas VT.

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            Be to, netgi dabar aš nesinaudoju 2G o naudojuosi 16 troleibusu dėl dviejų priežaščių - vasarą autobuse uždusti galima, bei 2G visada perpildytas, nes pilna tokių gudručių, kurie mano, kad greitasis nuveš juos stebuklingai greičiau nei paprastas VT.
                            Beje, ne į temą:
                            Dabar dažnai patenku į vakarinį piką važiuojant į Saulėtekį. Pravažiuoju daug probleminių Vilniaus vietų: Olandų g., Žygimantų g., Žaliasis tiltas, Šeimyniškių g., Šilo tiltą. Kamštyje visi lygūs: ir G, ir troleibusai. Tačiau pravažiavus kamštį, 4G ar 6G ir toliau važiuoja lėtai, nors ir vėluoja (4G). Tuo tarpu T19, vos tik pravažiavęs vieną kamštį, iki kito kamščio tiesiogine to žodžio prasme skrenda. Bet ne Solaris, o būtent Škodos. Skraidymo atkarpos: st. "Tuskulėnų rimties parkas" - posūkis į Šilo tiltą ir st. "Šilo tiltas" - st. "Nemenčinės plentas". Labiausiai patinka stebėti situaciją, kai priešais T19 važiuoja T9 ir T19 Žirmūnų gatvėje pypsena priešais važiuojančiam vairuotojui, kad tas greičiau išsinešdintų iš šio kontaktinio tinklo

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Suprantu, kad paprasti keleiviai nežino visų subtilybių. Ne apie tai kalbu. T6G irgi nesotų stotelėse ten, kur dabar nesustoja, todėl greitis būtų toks pats. Tačiau turėtų būti tiesiama su sąlyga, kad KT bus naujų standartų ir visa trasa tiks greitam eismui.
                              Taip, aš važiuočiau. O greitis priklausytų nuo kitų maršrutų tvarkaraščių, be to, didelėje maršruto dalyje yra KT, kuris nutiestas pagal senus standartus ir nelabai tinka greitam eismui. Todėl reikėtų jį rekonstruoti.
                              Be to, netgi dabar aš nesinaudoju 2G o naudojuosi 16 troleibusu dėl dviejų priežaščių - vasarą autobuse uždusti galima, bei 2G visada perpildytas, nes pilna tokių gudručių, kurie mano, kad greitasis nuveš juos stebuklingai greičiau nei paprastas VT.
                              Puikumėlis, o kam to reikia ? Kad išleist pinigus į balą ? Stepono Batoro gatvė ir taip greitojo eismo, 6G greitis čia pakankamai normalus. Čia net BRT, mano manymu, neprireiks. Tai kam dabar tie troleibusai ? Tegul jie kursuoja tik ten, kur troleibusai yra vienintelė susisiekimo priemonė (Antakalnis, Žvėrynas, Žemieji Paneriai), o kitur lai kursuoja BRT ir paprasti autobusai. Pirmojoje BRT trasoje - Santariškės-Stotis, tų dviejų lygių sankryžų reiks tik dviejose, na galbūt, trijose vietose. Antroji linija, kaip žinau yra planuojama Fabijoniškės-Ukmergės g.-Stotis. Čia išvis tik vienoje vietoje reikės tos dviejų lygių sankryžos, ir tai, bendros ir pirmuoju BRT maršrutu. Taip bus patogus ir greitas susisiekimas, o ne kažkoks troleibusų mylėtojų rojus. Ten, kur troleibusų sistema gerai išvystyta - nėra problemų, tegul važiuoja tos senutės Škodos ir toliau, niekam jų naikint nereikia. Tačiau, pasirinkti troleibusus ir kaip tolimesnę greitaeigių transporto priemonių Vilniuje rūšį - jokiu būdu. Nes KT nėra daaaaaaugybėje vietų, kur turėtų kursuot BRT. Tai kiek jų nutiesimas kainuos, kiek dar nauji trigubi troleibusai ? Dings mieste elektra, kokiai savaitei, ir žinosi :-) O ekologiškumo plėtrą mieste galima įgyvendinti ir kitais būdais.

                              Comment


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                Puikumėlis, o kam to reikia ? Kad išleist pinigus į balą ? Stepono Batoro gatvė ir taip greitojo eismo, 6G greitis čia pakankamai normalus. Čia net BRT, mano manymu, neprireiks. Tai kam dabar tie troleibusai ? Tegul jie kursuoja tik ten, kur troleibusai yra vienintelė susisiekimo priemonė (Antakalnis, Žvėrynas, Žemieji Paneriai), o kitur lai kursuoja BRT ir paprasti autobusai. (...)
                                O tai pagal jus troleibusai negali būti greiti? Kur parašyta, kad S. Batoro gatvė greito eismo? Troleibusai tam netrukdo. Ir dar, kodėl tik BRT ir paprasti autobusai? Gal jums ir patinka sedėt prie autobusų išmetamųjų vamždžių stotelėje, tačiau man ne. Beje, iki šiol nepasakėte, kokie tie ekologiški autobusai.

                                Taip bus patogus ir greitas susisiekimas, o ne kažkoks troleibusų mylėtojų rojus. Ten, kur troleibusų sistema gerai išvystyta - nėra problemų, tegul važiuoja tos senutės Škodos ir toliau, niekam jų naikint nereikia. Tačiau, pasirinkti troleibusus ir kaip tolimesnę greitaeigių transporto priemonių Vilniuje rūšį - jokiu būdu. Nes KT nėra daaaaaaugybėje vietų, kur turėtų kursuot BRT. Tai kiek jų nutiesimas kainuos, kiek dar nauji trigubi troleibusai ? Dings mieste elektra, kokiai savaitei, ir žinosi :-) O ekologiškumo plėtrą mieste galima įgyvendinti ir kitais būdais.
                                Na ir kiek to KT nėra? 1G, 2G, 3G, 4G - nėra 20 km KT * 5 mln. litų už 1 KT km = 100 mln. litų Dar rekonstruoti dabartinį KT į tinkamą greitam eismui (+ 50-60 mln. litų), bei nupirkti trigubų troleibusų (kurie tikrai nėra būtini visuose 4 maršrutuose). Galbūt būtų kažkur 350 mln. litų. Primenu, čia būtų ir viso dabartinio KT rekonstrukcija į greitaeigį.
                                Dings savaitei elektra? Čia visiška fantastika, o ir jeigu taip atsitiktų, tai niekas ir nedirbtų, net tos pačios degalinės autobusams
                                Ir kokie tie kiti būdai? Pramonės mažinimas mieste - beveik taip ir yra. Automobiliai - tačiau kaip tą padaryti?

                                Comment


                                  Jeigu netingėsite paklausyti šių vaizdo įrašų apie VT dvi valandas tai sužinosite, kokie bus BRT autobusais Vilniuje. Siūlau perklausyti ir peržiūrėti abu video nuo pradžios iki pabaigos ir tada sužinosite ar bus ar nebus. Netingėkite pažiūrėti ir paskaityti ir viską sužinosite. Internete pilna informacijos yra.





                                  Vilniaus miesto savivaldybės informacija – viešasis transportas

                                  Tikroji savivalda reiškia aktyvias bendruomenes
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                    Puikumėlis, o kam to reikia ? Kad išleist pinigus į balą ? Stepono Batoro gatvė ir taip greitojo eismo, 6G greitis čia pakankamai normalus. Čia net BRT, mano manymu, neprireiks.
                                    Naujajai Vilniai nereikia nei BRT, nei, tuo labiau, troleibusų. Vienintelis įmanomas koregavimas šiame maršrute - atsisakyti ilgų autobusų, leisti tik trumpus kas 5 minutes piko metu ir kas 10 ne piko metu. Visgi, keleivių čia pakanka tikrai, bet ne iki tiek, kad reikėtų naujų transporto rūšių.

                                    Comment


                                      Nieko neįkelei, tik savo Balsių reklamą. Galėjai ir parašyti, kokią minutę apie ką kalbama.

                                      Comment


                                        Keistas tas narys visgi, siūlo žiūrėt pusantros valandos vaizdelius, kai pats forume tingi porą postų aukščiau paskaityt ir kaip jaunas menulis numeta klausimus į kuriuos katik atsakyta buvo.

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          O tai pagal jus troleibusai negali būti greiti? Kur parašyta, kad S. Batoro gatvė greito eismo? Troleibusai tam netrukdo. Ir dar, kodėl tik BRT ir paprasti autobusai? Gal jums ir patinka sedėt prie autobusų išmetamųjų vamždžių stotelėje, tačiau man ne. Beje, iki šiol nepasakėte, kokie tie ekologiški autobusai.


                                          Na ir kiek to KT nėra? 1G, 2G, 3G, 4G - nėra 20 km KT * 5 mln. litų už 1 KT km = 100 mln. litų
                                          Tai kur jau dingo tamstos mylimas 6G ? Tai jau persigalvojot - troleibusų Naujojoje Vilnioje nebus ? Ar tiesiog 5G ir 6G maršrutų trasose yra tiek daug vietų, kur nėra kontaktinio tinklo, kad ta suma akivaizdžiai didesnė ??? Taigi aišku, kad BRT įrengimas, kad ir keliom kelių aukštų lygio sankryžom yra žymiai pigesnis. Virš 100 000 000 litų (nes neįskaičiavot dar 2 greitųjų maršrutų), vien tik už kontaktinį tinklą, o kur dar nauji triašiai troleibusai ? Troleibusų ir autobusų kainos panašios, taigi bendras skirtumas ir susidaro kaip nutiesiamo kontaktinio tinklo kaina. Mokėti virš 100 000 000 litų brangiau, už tai, kad laidabraukių fanatikai jaustųsi laimingi ? Ne, ačiū. Ak taip, užmiršau tą kainą, kuri dar turi būti sumokėta už esamo KT gerinimą ? Na, bet įsivaizduokime, jog ši kaina prilygsta infrastruktūros gerinimui, dėl BRT. Taigi, ką įdiegti žymiai brangiau - jau aišku.

                                          P.S. O dabar įsivaizduok, kad įvyksta tokia pati avarija, kaip buvo vasarą Laisvės prospekte. Troleibusai stoja, pravažiuoti negali, jų eismas mieste suparalyžuotas. BRT, deja, nuo to nei šilta, nei šalta, jis kaip važiavo, taip pravažiuoja.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X