Nuliūdinsiu Jūs, bet ir Balsių mikrorajone važinėjantis maršrutas irgi pereis į privačias rankas, bet klausimas ar privatininkai jo norės. Nes jeigu jie jį paims, tai žinoma, jie važinės tik pelningais reisais tai yra prieš pamokas ir po pamokų, o tarp pamokų ir būrelių gali ir nevažinėti, nes jiems bus nuostolis važinėti, nes privatininkai tik pelno siekia ir jie nėra socialinių paslaugų teikėjai, kaip SĮ UAB Vilniaus viešasis transportas
Kas čia per nesamonės, kad "važinės tik kai norės" ir pan... Skaitykite konkurso sąlygas - grafikus sudaro SĮSP, pinigus moka už kilometrus ir jiem jokio skirtumo, ar 1 ar 100 keleivių, nes pinigų gauna tiek pat (tiesą sąkant, tuščias autobusas vežėjui būtų netgi geriau, nes mažiau transportas dėvisi ir kuro mažiau naudoja ).
Kas čia per nesamonės, kad "važinės tik kai norės" ir pan... Skaitykite konkurso sąlygas - grafikus sudaro SĮSP, pinigus moka už kilometrus ir jiem jokio skirtumo, ar 1 ar 100 keleivių, nes pinigų gauna tiek pat (tiesą sąkant, tuščias autobusas vežėjui būtų netgi geriau, nes mažiau transportas dėvisi ir kuro mažiau naudoja ).
Tuomet specialiai nestos, net jeigu stotelėje lauks krūva žmonių.
Kas čia per nesamonės, kad "važinės tik kai norės" ir pan... Skaitykite konkurso sąlygas - grafikus sudaro SĮSP, pinigus moka už kilometrus ir jiem jokio skirtumo, ar 1 ar 100 keleiviu
Mhm siaip skaitinejau sutarties sablona ir man pasirode ne taip sioje vietoje aisku, nes figuruoja frazes "kompensavimas uz nuostolingus marsrutus ir tt., uz ka savivaldybe pagal kazkokias tvarkas isipareigoja kompensuoti. Tikrai proceso neismanau, bet ar nebus taip, kad be ridos dar teks moket jei cia bus "nuostolingi" marsrutai? O gal cia bangas keliu be reikalo neismanydamas?
882 nurašytas, kadangi būtų brangiai kainavęs jo remontas po gaisro + dujų balionų pakeitimas (TA dujų balionams pratęsimas). Taip, 875, 880 ir kitų NG313 gedimas vienodas - pasibaigęs dujų balionų galiojimo laikas.
O koks čia gaisras buvo???
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Mhm siaip skaitinejau sutarties sablona ir man pasirode ne taip sioje vietoje aisku, nes figuruoja frazes "kompensavimas uz nuostolingus marsrutus ir tt., uz ka savivaldybe pagal kazkokias tvarkas isipareigoja kompensuoti. Tikrai proceso neismanau, bet ar nebus taip, kad be ridos dar teks moket jei cia bus "nuostolingi" marsrutai? O gal cia bangas keliu be reikalo neismanydamas?
Gali būti, kad maršrute nustatomas kažkoks pajamų skaičius (proto ribose) ir, jeigu jis nesurenkamas, savivaldybė primoka tą trūkstamą sumą. Bent jau kažkaip panašiai buvo su Vilniaus privačiais autobusais (05, 062, 067 ir t.t.)
Mhm siaip skaitinejau sutarties sablona ir man pasirode ne taip sioje vietoje aisku, nes figuruoja frazes "kompensavimas uz nuostolingus marsrutus ir tt., uz ka savivaldybe pagal kazkokias tvarkas isipareigoja kompensuoti. Tikrai proceso neismanau, bet ar nebus taip, kad be ridos dar teks moket jei cia bus "nuostolingi" marsrutai? O gal cia bangas keliu be reikalo neismanydamas?
Na taip. Mokama už kilometrus, bet į šią sumą nėra įtraukti grynieji nuostoliai. Jie kompensuojami mokant dotacijas už nuostolingus kilometrus ir transporte parduotus lengvatinius bilietus.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
67 Mickūnuose. Nuo Parko g. važiavo beveik tuščias drauge su 115 ir dėl to 115 Kalno g. žiedelyje vos apsisuko.
Beje, gal kas galit duot nuorodą į garaž. 078 nuotraukas ir duomenis? Regis, toks autobusas Vilniuj tėra vienas, nors mano požiūriu, tai pats patogiausias autobusas, ypač pakraštiniams maršrutams (dabar mačiau važiuojant 8, 27).
Aha, dėkui, jau radau. Kaip 1987 m. gamybos, matyt, jo dienos jau suskaičiuotos, nors tiek patogumu (sėdynių išdėstymu, amortizacija), tiek patvarumu (nebarška ir neūžia kaip Castorua ar tas MAN'as, kuriuo važiavau iš Mickūnų) lenkia daugelį naujesnių autobusų...
Aha, dėkui, jau radau. Kaip 1987 m. gamybos, matyt, jo dienos jau suskaičiuotos, nors tiek patogumu (sėdynių išdėstymu, amortizacija), tiek patvarumu (nebarška ir neūžia kaip Castorua ar tas MAN'as, kuriuo važiavau iš Mickūnų) lenkia daugelį naujesnių autobusų...
Jeigu jau paminėt būtent 078-ą, tai jis šiandien dirba 4-am maršrute. Buvo ankstesniuose puslapiuose minėta, kad šis senukas perspjauna kiaurai visus naujokus (Volvo, Manus ir pan.)
Jeigu jau paminėt būtent 078-ą, tai jis šiandien dirba 4-am maršrute. Buvo ankstesniuose puslapiuose minėta, kad šis senukas perspjauna kiaurai visus naujokus (Volvo, Manus ir pan.)
Puikiai viešojo transporto būklę Vilniuje iliustruojantis kadras.
Matyt į konkurso sąlygas pamiršo įrašyti reikalavimą tam tikru periodiškumu nuplauti autobusus. Tikiuosi naujų konkursu sąlygose įrašyta kaip ir kokiu dažnumu reikia palaikyti transporto priemonių švarą viduje ir išorėje.
Matyt į konkurso sąlygas pamiršo įrašyti reikalavimą tam tikru periodiškumu nuplauti autobusus. Tikiuosi naujų konkursu sąlygose įrašyta kaip ir kokiu dažnumu reikia palaikyti transporto priemonių švarą viduje ir išorėje.
Šiaip pats autobuso šeimininkas (vairuotojas) turi rūpintis autobuso švara ir pan. Remontas ir kuro užpildymas, kaip ne kaip, eina iš jo kišenės
Šiaip pats autobuso šeimininkas (vairuotojas) turi rūpintis autobuso švara ir pan. Remontas ir kuro užpildymas, kaip ne kaip, eina iš jo kišenės
Gal ne pats vairuotojas juk pila kurą ar taiso autobusą, bet visa tai atliekama už įmonės, aptarnaujančios maršrutus, pinigus. Taigi įmonė suinteresuota tam išleisti kuo mažiau ir plauti kuo rečiau. Šioje vietoje Susisiekimo paslaugos, Savivaldybė ar kitas subjektas, kaip užsakovas turi būti suinteresuotas sutartyje nurodyti periodiškumus, kad vežėjas pernelyg nepataupytų.
Comment