Parašė Naujaneriai
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Vakarykštis VMS tarybos posėdis http://www.vilnius.lt/lit/Savivaldyb..._Nr_61/1263117. Privatiems vežėjams bus atiduota 80% maršrutų, kuriuos šiuo metu aptarnauja VVT, nes šiame konkurse galės dalyvauti ir pati VVT įmonė. Bet VMS jau žino, kokie maršrutai bus konkursui įrašyti, nes bus du paketai pagrindinis paketas (triašiai 18 m.) autobusais aptarnauti maršrutus, ir privažamieji maršrutai aptarnauti vidutinės ir mažos talpos autobusais.
Mėnesio gale pateiks maršrutų sąrašą konkursui ir supažindins su juo miesto gyventojus.Paskutinis taisė Naujaneriai; 2014.10.09, 11:19.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Kad tais dauguma giriamų VOLVO (ypač trumpais) jau kraupu važiuot, dauguma Panevėžio NEOPLAN ir tai geresni... Bet velniai nematė tų Volvų, kol tokie siaubai kaip Karosos, kai kurie Mersai ir panašus šlamštas važinės, tegu nesitiki, kad atsiras žmonių, kurie teiks prioritetą viešąjam transportui. Aš pats VT entuziastas, į darbą verčiau vykstu autobusu, nei savo mašina, bet tokį kraupų vaizdą, kaip Vilniuje, retai kur bepamatysi. Iki kokios Rygos lygio jiems kaip iki kosmoso. "Atrestauravo" vadinasi priekabą - norėčiau pamatyt, kas ten per šiknarankiai dirba. Neatsirado 20 lt dažų kibirėliui, kad nusitrynusius/prarūdijusius paviršius perdažyt? Viskas kreiva, vietoj šoninės plokštės kažkoks plastiko gabalas prikniedytas, čia tokia remonto kultūra? Ir dar sostinėj? Apgailėtina, ne kitaip.Paskutinis taisė ArtEGO; 2014.10.09, 11:17.
Comment
-
Tai kad keisti jūsų pasipiktinimai. Jei parkas neturi pinigų, tai tvarko kaip išeina. Kai Karosas taip taiso, tai nieko blogo nematau, nes jų paskutinės dienos ir taip suskaičiuotos.
Kita kalba, kai kreivom rankom taisomi nauji autobusai. Tada tikrai kyla klausimas, kokia ten tų meistrų kompetencija, ar jiem tiesiog tas pats? Nes tokių nesamonių pridaro (buvo nuotraukos šioje temoje), kad tikrai nepanašu, kad turėtų kažkokį techninį išsilavinimą. Aišku, spėju ir nekomandiruojami jie niekur savo žinių kažkokių atnaujinti, tai ir taiso taip kaip prie Ikaruso buvo, kai viską taisydavo medvaržčiais ar užkištu kartono gabaliuku į tarpąPaskutinis taisė k0fis; 2014.10.09, 11:35.
Comment
-
I tokius sejancius panika, reikia kuo maziau kreipti demesio. Yra konkurso reikalavimai ir juos dalyvis turi atitikti. Pavyzdys Klaipeda, kur prakalbus apie naujas salygas, privatininkai iskart pradejo veikti. O KLAP'as trypcioja vietoje. Kitas pavyzdys "Kautra". Visi bijojo, kad ateis pasaulio pabaiga, kai pereme is Kauno savivaldybes, veliau supirkinejo mazu miestu AP, o gavosi, kad sekmingai vysto toliau veikla ir pastoviai ja gerina, netgi nepelninguose rajoniniuose marsutuose.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąI tokius sejancius panika, reikia kuo maziau kreipti demesio. Yra konkurso reikalavimai ir juos dalyvis turi atitikti. Pavyzdys Klaipeda, kur prakalbus apie naujas salygas, privatininkai iskart pradejo veikti. O KLAP'as trypcioja vietoje. Kitas pavyzdys "Kautra". Visi bijojo, kad ateis pasaulio pabaiga, kai pereme is Kauno savivaldybes, veliau supirkinejo mazu miestu AP, o gavosi, kad sekmingai vysto toliau veikla ir pastoviai ja gerina, netgi nepelninguose rajoniniuose marsutuose.
Comment
-
Parašė Xarru Rodyti pranešimąKuo tos Karosos kliūva? Geriau nei visoks plastmasinis žemagrindis šlamštas...
Į palyginimą su naujais žemagrindžiais autobusais net neturiu ką atsakyti.
Comment
-
Xarru yra teisus. Taip, nors Karosos yra senos ir neprižiūrėtos (bet jas taip nuvarė buvęs VA(P), nes jos pirktos tiesiai iš gamintojo Čekijoje. Pagrindinė problema yra ta, kad čekiškam transportui, po 10 arba 15 metų, autobusams arba troleibusams atitinkamai reikia kapitalinio remonto. Čekijoje jis atliekamas, Vilniuje gi - tik Škoda troleibusams, tiesa, jau buvo kapitaliai remontuotas 128, nes jo būklė jau tada buvo labai tragiška. Bet Karosos vis dėl to yra geriau, nei Castrosuos.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąXarru yra teisus. Taip, nors Karosos yra senos ir neprižiūrėtos (bet jas taip nuvarė buvęs VA(P), nes jos pirktos tiesiai iš gamintojo Čekijoje. Pagrindinė problema yra ta, kad čekiškam transportui, po 10 arba 15 metų, autobusams arba troleibusams atitinkamai reikia kapitalinio remonto. Čekijoje jis atliekamas, Vilniuje gi - tik Škoda troleibusams, tiesa, jau buvo kapitaliai remontuotas 128, nes jo būklė jau tada buvo labai tragiška. Bet Karosos vis dėl to yra geriau, nei Castrosuos.Abrikosai mus išgelbės. ~
Comment
-
Parašė Lucario Rodyti pranešimąCastrosu'u viduje jau po tiek laiko naudojimo viskas bilda
Comment
-
Ne tokia ir nauja, bet naujiena - Saulėtekio žiede įrengti įvažiavimas iš / išvažiavimas į Plytinės g. Dvarčionių kryptimi. Ko gero greitu metu bus dar vienas maršrutų optimizavimo etapas - kažkurių/kažkurio iš 18, 38, 114 maršrutų trumpinimas iki Saulėtekio. Gali būti, kad ir visus trumpins, tik tuomet jau bus labai prastai su laisva vieta, nes jau dabar dienos metu visa autobusų dalis užkimšta pertraukiamais 5G.
Comment
-
Atnaujintas Vilniaus autobusų žemėlapis (5,13 Mb, PDF) Sužymėti visi pasikeitimai nuo paskutinės gegužės mėn. versijos - stotelių pavadinimai, nauji ir pakeisti maršrutai, smulkūs kosmetiniai pakoregavimai.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNe tokia ir nauja, bet naujiena - Saulėtekio žiede įrengti įvažiavimas iš / išvažiavimas į Plytinės g. Dvarčionių kryptimi. Ko gero greitu metu bus dar vienas maršrutų optimizavimo etapas - kažkurių/kažkurio iš 18, 38, 114 maršrutų trumpinimas iki Saulėtekio. Gali būti, kad ir visus trumpins, tik tuomet jau bus labai prastai su laisva vieta, nes jau dabar dienos metu visa autobusų dalis užkimšta pertraukiamais 5G.
Comment
Comment