Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
    Privatininkai nepirks ilgų autobusų, nes jie brangesni nei 12 metrų (trumpi) autobusai.
    Viskas paprasta- neįpirks ilgų autobusų- negalės dalyvauti konkurse.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Vakarykštis VMS tarybos posėdis http://www.vilnius.lt/lit/Savivaldyb..._Nr_61/1263117. Privatiems vežėjams bus atiduota 80% maršrutų, kuriuos šiuo metu aptarnauja VVT, nes šiame konkurse galės dalyvauti ir pati VVT įmonė. Bet VMS jau žino, kokie maršrutai bus konkursui įrašyti, nes bus du paketai pagrindinis paketas (triašiai 18 m.) autobusais aptarnauti maršrutus, ir privažamieji maršrutai aptarnauti vidutinės ir mažos talpos autobusais.

      Mėnesio gale pateiks maršrutų sąrašą konkursui ir supažindins su juo miesto gyventojus.
      Paskutinis taisė Naujaneriai; 2014.10.09, 11:19.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Kad tais dauguma giriamų VOLVO (ypač trumpais) jau kraupu važiuot, dauguma Panevėžio NEOPLAN ir tai geresni... Bet velniai nematė tų Volvų, kol tokie siaubai kaip Karosos, kai kurie Mersai ir panašus šlamštas važinės, tegu nesitiki, kad atsiras žmonių, kurie teiks prioritetą viešąjam transportui. Aš pats VT entuziastas, į darbą verčiau vykstu autobusu, nei savo mašina, bet tokį kraupų vaizdą, kaip Vilniuje, retai kur bepamatysi. Iki kokios Rygos lygio jiems kaip iki kosmoso. "Atrestauravo" vadinasi priekabą - norėčiau pamatyt, kas ten per šiknarankiai dirba. Neatsirado 20 lt dažų kibirėliui, kad nusitrynusius/prarūdijusius paviršius perdažyt? Viskas kreiva, vietoj šoninės plokštės kažkoks plastiko gabalas prikniedytas, čia tokia remonto kultūra? Ir dar sostinėj? Apgailėtina, ne kitaip.
        Paskutinis taisė ArtEGO; 2014.10.09, 11:17.

        Comment


          Man tai viskas normaliai atrodo su tais Vilniaus autobusais. Kaune ir Siauliuose vazinejantus skandinavai su uzrasojusiais langais ir purvinom sedynem tikrai nepatraukliau atrodo.

          Comment


            Tame ir bėda, kad nuolat lyginamės su prastesniais. Sekti reikia geresniųjų pavyzdžiu, o ne žiūrėti, kam dar blogiau. Biržuose PAZ važinėja, bet tai nereiškia, kad ir Vln taip turi būti.

            Comment


              Cia norejau pasakyti, kad Vilniuje autobusai dar vieni prie geresniu. O kokia musu VT bukle pats zinau. Kol nebus didesnio isikisimo is valdzios, pagerejimo nesulauksime. Iseitis nebent privatininkai, kur pvz Klaipedoje, geriau tvarkosi nei savivaldybei priklausantis parkas.

              Comment


                Tai kad keisti jūsų pasipiktinimai. Jei parkas neturi pinigų, tai tvarko kaip išeina. Kai Karosas taip taiso, tai nieko blogo nematau, nes jų paskutinės dienos ir taip suskaičiuotos.
                Kita kalba, kai kreivom rankom taisomi nauji autobusai. Tada tikrai kyla klausimas, kokia ten tų meistrų kompetencija, ar jiem tiesiog tas pats? Nes tokių nesamonių pridaro (buvo nuotraukos šioje temoje), kad tikrai nepanašu, kad turėtų kažkokį techninį išsilavinimą. Aišku, spėju ir nekomandiruojami jie niekur savo žinių kažkokių atnaujinti, tai ir taiso taip kaip prie Ikaruso buvo, kai viską taisydavo medvaržčiais ar užkištu kartono gabaliuku į tarpą
                Paskutinis taisė k0fis; 2014.10.09, 11:35.

                Comment


                  Būtent, be reikalo čia kai kas sėja paniką. Maršrutų perdavimas privatininkui anaiptol nereiškia, kad tam tikruose maršrutuose ilgus autobusus pakeis trumpi.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    I tokius sejancius panika, reikia kuo maziau kreipti demesio. Yra konkurso reikalavimai ir juos dalyvis turi atitikti. Pavyzdys Klaipeda, kur prakalbus apie naujas salygas, privatininkai iskart pradejo veikti. O KLAP'as trypcioja vietoje. Kitas pavyzdys "Kautra". Visi bijojo, kad ateis pasaulio pabaiga, kai pereme is Kauno savivaldybes, veliau supirkinejo mazu miestu AP, o gavosi, kad sekmingai vysto toliau veikla ir pastoviai ja gerina, netgi nepelninguose rajoniniuose marsutuose.

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      I tokius sejancius panika, reikia kuo maziau kreipti demesio. Yra konkurso reikalavimai ir juos dalyvis turi atitikti. Pavyzdys Klaipeda, kur prakalbus apie naujas salygas, privatininkai iskart pradejo veikti. O KLAP'as trypcioja vietoje. Kitas pavyzdys "Kautra". Visi bijojo, kad ateis pasaulio pabaiga, kai pereme is Kauno savivaldybes, veliau supirkinejo mazu miestu AP, o gavosi, kad sekmingai vysto toliau veikla ir pastoviai ja gerina, netgi nepelninguose rajoniniuose marsutuose.
                      Ir lakstymo nebus, nes apmokėjimo tvarka bus kaip dabaritiniam 40 autobuse - vežėjui mokama už nuvažiuotą kilometrą pagal grafiką. Žinoma, viskas priklauso nuo konkurso sąlygų, ir to ar norės kokia privati bendrovė merkti gana didelius pinigus, ypač žinant, kaip "laiku" savivaldybė atsiskaitinėja su VVT

                      Comment


                        Tai, kad Karosos naujos gautos, jei nekystu Todėl niekas kitas, o VVT ir nuvarė jas iki tokio stovio Pinigai pinigais, bet elementari darbo kultūra ir kruopštumas nekainuoja.

                        Comment


                          Siūlau diskusiją perkelt į temą ,,Vilniaus Viešasis Transportas".
                          My Flickr
                          My Trainpix

                          Comment


                            Kuo tos Karosos kliūva? Geriau nei visoks plastmasinis žemagrindis šlamštas...

                            Comment


                              Parašė Xarru Rodyti pranešimą
                              Kuo tos Karosos kliūva? Geriau nei visoks plastmasinis žemagrindis šlamštas...
                              Gal tuo, kad tai senos, sukiužusios, neprižiūrėtos, bet kaip sulopytos, baisios, nepatogios, triukšmingos ir bendrai miestui gėdą, o keleiviui pasišlykšėjimą darančios geldos?

                              Į palyginimą su naujais žemagrindžiais autobusais net neturiu ką atsakyti.

                              Comment


                                Xarru yra teisus. Taip, nors Karosos yra senos ir neprižiūrėtos (bet jas taip nuvarė buvęs VA(P), nes jos pirktos tiesiai iš gamintojo Čekijoje. Pagrindinė problema yra ta, kad čekiškam transportui, po 10 arba 15 metų, autobusams arba troleibusams atitinkamai reikia kapitalinio remonto. Čekijoje jis atliekamas, Vilniuje gi - tik Škoda troleibusams, tiesa, jau buvo kapitaliai remontuotas 128, nes jo būklė jau tada buvo labai tragiška. Bet Karosos vis dėl to yra geriau, nei Castrosuos.

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  Xarru yra teisus. Taip, nors Karosos yra senos ir neprižiūrėtos (bet jas taip nuvarė buvęs VA(P), nes jos pirktos tiesiai iš gamintojo Čekijoje. Pagrindinė problema yra ta, kad čekiškam transportui, po 10 arba 15 metų, autobusams arba troleibusams atitinkamai reikia kapitalinio remonto. Čekijoje jis atliekamas, Vilniuje gi - tik Škoda troleibusams, tiesa, jau buvo kapitaliai remontuotas 128, nes jo būklė jau tada buvo labai tragiška. Bet Karosos vis dėl to yra geriau, nei Castrosuos.
                                  Castrosu'u viduje jau po tiek laiko naudojimo viskas bilda
                                  Abrikosai mus išgelbės. ~

                                  Comment


                                    Parašė Lucario Rodyti pranešimą
                                    Castrosu'u viduje jau po tiek laiko naudojimo viskas bilda
                                    Tačiau paprastiems keleiviams užkliūna tik nedidelis sėdynių kiekis priekyje.

                                    Comment


                                      Ne tokia ir nauja, bet naujiena - Saulėtekio žiede įrengti įvažiavimas iš / išvažiavimas į Plytinės g. Dvarčionių kryptimi. Ko gero greitu metu bus dar vienas maršrutų optimizavimo etapas - kažkurių/kažkurio iš 18, 38, 114 maršrutų trumpinimas iki Saulėtekio. Gali būti, kad ir visus trumpins, tik tuomet jau bus labai prastai su laisva vieta, nes jau dabar dienos metu visa autobusų dalis užkimšta pertraukiamais 5G.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Atnaujintas Vilniaus autobusų žemėlapis (5,13 Mb, PDF) Sužymėti visi pasikeitimai nuo paskutinės gegužės mėn. versijos - stotelių pavadinimai, nauji ir pakeisti maršrutai, smulkūs kosmetiniai pakoregavimai.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Ne tokia ir nauja, bet naujiena - Saulėtekio žiede įrengti įvažiavimas iš / išvažiavimas į Plytinės g. Dvarčionių kryptimi. Ko gero greitu metu bus dar vienas maršrutų optimizavimo etapas - kažkurių/kažkurio iš 18, 38, 114 maršrutų trumpinimas iki Saulėtekio. Gali būti, kad ir visus trumpins, tik tuomet jau bus labai prastai su laisva vieta, nes jau dabar dienos metu visa autobusų dalis užkimšta pertraukiamais 5G.
                                          Ne taip seniai Saulėtekio žiede pastatytas ženklas "keleivių išlaipinimas" (toje vietoje, kur stovi pertraukiami troleibusai). Kiek man teko girdėti kalbas, kad pratęs autobusus iš Antakalnio (50, 115). Ar 17 bei 39 irgi ten pat keliaus, neaišku. O Saulėtekyje paliks tik 4 pertraukto grafiko troleibusus. Visi kiti bus siunčiami atstovą atlikti į Antakalnio žiedą
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X