Praeitą savaitę, labai smagiai, keleta dienų teko pasivažinėti VVT, kažkaip daug skirtingų autobusų pasitaikė ir išvada mano paprasta, šiai dienai geresnių autobusų, nei Volvo Vilniuje- nėra.
Vertinu, kaip keleivis. Antrą-trečią vietas atiduočiau MB citaro, ir Man.
Tai tik asmeninė nuomonė
Įdomu būtų išgirsti argumentus, kodėl būtent Volvo 1-oje vietoje, MB Citaro 2-oje ir dujinis Man 3-oje
Visų pirma Volvo dėl savo kėdžių išsidėstymo, bei jų kiekio, niekada nebūdavo stovinčių žmonių, nežinau, kaip būna esant dideliam keleivių kiekiui, bet visais autobusais važiavau, ne piko metu. Visų antra Volvo kėdės pasirodė žymiai patogesnės.
Antrą ir trečią lygiagrečiai atidaviau MB Citaro ir MAN, dėl to, kad lygiai taip pat, kaip Volvo pasirodė, kad šiuose autobusuose yra naudojamos žymiai kokybiškesnės interjero detalės, kurios yra atsparsnės devejimuisi.
O važiuoti kitais "naujais pirkiniais", nėra didelio malonumo, nes įspūdis, kad autobusas pagamintas iš plastmasės, viskas braška ir baisu, kad atšoks kokia apdailos detalė ar kažkas sulūš. Tikiuosi, kad tokia tik išorė...
Visų pirma Volvo dėl savo kėdžių išsidėstymo, bei jų kiekio, niekada nebūdavo stovinčių žmonių, nežinau, kaip būna esant dideliam keleivių kiekiui, bet visais autobusais važiavau, ne piko metu. Visų antra Volvo kėdės pasirodė žymiai patogesnės.
Antrą ir trečią lygiagrečiai atidaviau MB Citaro ir MAN, dėl to, kad lygiai taip pat, kaip Volvo pasirodė, kad šiuose autobusuose yra naudojamos žymiai kokybiškesnės interjero detalės, kurios yra atsparsnės devejimuisi.
O važiuoti kitais "naujais pirkiniais", nėra didelio malonumo, nes įspūdis, kad autobusas pagamintas iš plastmasės, viskas braška ir baisu, kad atšoks kokia apdailos detalė ar kažkas sulūš. Tikiuosi, kad tokia tik išorė...
Visuose Castrosua (kuriais teko važiuot) salonas barškėjo. Tokia ir kokybė..
Kas per kvailystės su tais R maršrutais? Kodėl tvarkaraščius rodo tik nuo vidurio trasos? Nejaugi tai reiškia, kad pvz važiuojant į Saulėtekį laipinama tik nuo Mindaugo tilto, o V. Kudirkos dar įlipti negalima?
O trasų sudarytojai sugebėjo susimauti netgi labiau nei sudarydami naktinių autobusų maršrutus. Kur čia efektyvumas ir patogumas važiuoti iš Katedros a. į Lazdynus per Šeškinę? O kas ten per ratai R152 ir R153 maršrutuose?
Tik R154 trasa Pilaitė - N. Vilnia yra gera, nes ji ne tik tiesi, bet dar ir turi daug maž apylygį keleivių srautą į abu maršruto galus (tiek į N.Vilnią, tiek į Pilaitę naktį važiuoja mažiau žmonių nei kitur). Pvz prieš tai buvęs naktinis N105 maršrutas veždavo daug keleivių į Justiniškes, Viršuliškes, Pašilaičius ir labai mažai į N. Vilnią ir dėl to buvo nuostolingas.
Kas per kvailystės su tais R maršrutais? Kodėl tvarkaraščius rodo tik nuo vidurio trasos? Nejaugi tai reiškia, kad pvz važiuojant į Saulėtekį laipinama tik nuo Mindaugo tilto, o V. Kudirkos dar įlipti negalima?
O trasų sudarytojai sugebėjo susimauti netgi labiau nei sudarydami naktinių autobusų maršrutus. Kur čia efektyvumas ir patogumas važiuoti iš Katedros a. į Lazdynus per Šeškinę? O kas ten per ratai R152 ir R153 maršrutuose?
Šie maršrutai yra vienpusiai ir faktiškai jie visi yra atskiri maršrutai, t.y. maršrutų yra ne 5, o 10. O trasos sudarytos taip, kad su minimumu autobusų būtų aprėpta kaip įmanoma didesnė miesto dalis.
Šie maršrutai yra vienpusiai ir faktiškai jie visi yra atskiri maršrutai, t.y. maršrutų yra ne 5, o 10. O trasos sudarytos taip, kad su minimumu autobusų būtų aprėpta kaip įmanoma didesnė miesto dalis.
Tai tas principas aprėpti kuo daugiau yra blogas. Reikia aprėpti vietas, kur yra keleivių, o ne tuščiai važinėti į Žemuosius Panerius, Markučius. Tada būtų galima ir maršrutus kitaip sutvarkyti, pvz vietoj griozdiškų R152 (Fabijoniškės - Žirmūnų g. - Lukiškės - Žemieji Paneriai) ir R155 (Markučiai - Europa - Šeškinė - Lazdynai) būtų galima paleisti: 1. Žirmūnai - centras - Lazdynai 2. Subačiaus st. - Europa - Šeškinė - Fabijoniškės (pro Šeškinės gėlių turgelį). Reiktų dar mažiau autobusų, o keleiviams būtų patogiau.
Netylant diskusijoms dėl naujų ilgų autobusų pirkimo, kodėl niekas negalvoja dėl dviaukščių autobusų įsigijimo? Na, taip paprastai pagalvojus, tai yra nemažai tokių autobusų privalumų: trumpi, bet talpūs, manevringi (lyginant su paprastais ilgaisiais), užima mažiau vietos bendrame sraute. Kokios jūsų mintys?
Tokie autobusai netinkami dėl vienos priežasties - esant reikalui, troleibusas tokio neaplenks. Ir tokius autobusus gamina tik Man (turiu omeny Europos gamintojus).
Deja, bet panašu, kad antrasis konkursas rezultatų neduos. Yra ikelta ataskaita, pagal kurią antrojo konkurso visi pasiulymai yra atmesti dėl per didelės kainos.
Pagal pirkimų planą numatyta panaudotiems autobusams skirti 2.1 mln litų, pirmasis konkursas kainavo 1.148.919,20, taigi antrajam lieka 951080,8 Lt, vadinasi, arba turės iš kažkur gauti papildomus ~250000 litų, pvz. tikėtis juos sutaupyti nuo nuomos konkursų, arba paprastinti reikalavimus, arba mažinti kiekį iki 9-8...
Jau paskelbtas ir "naujasis" konkursas. Reikalavimų nepakeitė, autobusų kiekio irgi, vienintelis pakeitimas - konkurse nurodyta maksimali suma - 1 milijonas litų. Pasiūlymai iki spalio 16 dienos. Įdomu, ar kas parduos už tiek, nes visų pasiūlymų kaina buvo ženkliai didesnė...
Šiandien važiuodamas troleibusu girdėjau garso įrašą informuojantį, kad sekmadienį dėl ,,Danske Bank" Vilniaus maratono (!bėgimo) keisis kai kurių VT maršrutų trasos (kai kurie net nevažiuos). Eisiu daryti fotoreportažo.
Prašau moderatorių šitų nuorodų nedaryti nuotraukomis. Autoriai draudžia jas kopijuoti!
Va, 133 Graff & Stiff nuotrauka (paspauskite čia, penkta nuotrauka nuo viršaus). Kaip rašo autorius, tuo metu vienas (133) dar važinėjo 4 maršrutu, o kitas, važiavęs 3 maršrutu, jau pūvo ir buvo donoru likusiam ir 133.
Bej, galite rasti ir įdomesnių nuotraukų.
Beje, jų istoriją jau parašė Zorro. Tik papildysiu, kad jie padovanoti iš Zalcburgo.
Dėl Erfurto gatvės viaduko remonto Lazdynuose nuo 2014 m. rugsėjo 15 d. keičiasi 20, 21, 22, 23, 49, 55, 59, 68, 116 autobusų maršrutų trasos ir tvarkaraščiai.
Prašau moderatorių šitų nuorodų nedaryti nuotraukomis. Autoriai draudžia jas kopijuoti!
Va, 133 Graff & Stiff nuotrauka (paspauskite čia, penkta nuotrauka nuo viršaus). Kaip rašo autorius, tuo metu vienas (133) dar važinėjo 4 maršrutu, o kitas, važiavęs 3 maršrutu, jau pūvo ir buvo donoru likusiam ir 133.
Bej, galite rasti ir įdomesnių nuotraukų.
Beje, jų istoriją jau parašė Zorro. Tik papildysiu, kad jie padovanoti iš Zalcburgo.
Manau daugelis ne sapnuot nesapnavo, jog Vilniuje buvo pasirodziusiu ir tokiu palyginus retu ir idomiu troleibusu, ne tik autobusu. Nes Vilnieciai iprate matyti daug maz tuos pacius, tos pacios markes troleibusus. Ju ivairoves nera kaip autobusuose, be to jie yra "priristi" prie kontaktinio tinklo, gal ir del to taip yra. Idomus man keli faktai:
1) kodel ta "ilgoji" masina GN 133 , dirbusi 4-uoju marsrutu dirbo butent 4-uoju, juk ilgos masinos dirbo pagrinde 16-u marsrutu, na dar 5-u. Nemanau, kad 4-ajame marsrute buvo didelis keleiviu skaicius, nors kitu atveju 4-ajame marsrute del kakzokiu priezasciu visa laika dirbdavo "idomios" ir retos masinos.
2) Be to, kodel siai masina buvo suteiktas GN 133, o ne pvz koks 1597-1599, ar dabartiniu ilgu masinu 2600-2604 (1600)?
Comment