Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Žodžiu, konverguojama ta linkme, kad greitieji autobusai yra vos greitesni už įprastus ir netgi troleibusus kai kuriose maršrutų atkarpose. Ypač akivaizdu su 2G tarp Pašilaičių (16 žiedo) iki stoties. Pagal grafiką tik 9 minutės. Realiai, sutvarkius kritines KT vietas, tą laiką būtų galima sumažinti iki 3-4 minučių.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽodžiu, konverguojama ta linkme, kad greitieji autobusai yra vos greitesni už įprastus ir netgi troleibusus kai kuriose maršrutų atkarpose. Ypač akivaizdu su 2G tarp Pašilaičių (16 žiedo) iki stoties. Pagal grafiką tik 9 minutės. Realiai, sutvarkius kritines KT vietas, tą laiką būtų galima sumažinti iki 3-4 minučių.
Comment
-
Buvau daręs ataskaita pavasario pradžioje 1G maršrute, 7:42 iš Stoties , didžiausias vėlavimas 2min o i galinę atvažiavo 1min anksčiau grafiko.
2G ataskaitos metu apie 9h iš Santariškių į Stotį važiavo apypilnis ir pastoviai 1-2min anksčiau grafiko. Į Stotį atvyko 3min anksčiau.
Reiškia vairuotojas nemoka vairuoti ir miega kiekvienoje stotelėje, kad vėluoja 9min.Paskutinis taisė Gintaras663; 2014.04.29, 21:05.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąSu tais kuriais bendrauju jie tikrai važiuoja pagal grafiką ir pagal jį nespėja, ir keliones lape rašo vėlavimus.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąViskas tikrai ne taip, kaip tau yra bandoma įteigti. Tu tikrai ne viską žinai apie tuos vairuotojus.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPasakysiu tik taip - piko metu nevėluoti daugumoje maršrutų yra neįmanoma. O jeigu kažkas net nesistengia vytis grafiko, kad jam būtų kuo daugiau darbo valandų - jis tik kenkia kitiems.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąLabai blogai, kad 60 autobusas centro kryptimi nukreiptas per Geležinio vilko tiltą-A.Gošauto g. (kaip 46), o 52 per Konstitucijos pr. ir Lukiškių g. Centre abu turi važiuoti vienoda trasa, kad Perkunkiemis gautų normalų susisiekimą. Grafikai irgi labai blogi - važiuos vienas paskui kitą.
43 ir 56 galėtų apsisukti A.Goštauto žiede. Iki Žaliojo tilto keleiviams nuo Operos nebus labai toli.
43: Justiniškėse - 73 ir 7 troleibusų maršrutai, Šeškinėje - 3G .
56- 40 ir 3G.
52 ir 60 - beveik dubliuoja 3G, o jei kam reikia į Lukiškes iš Tarandės ar Bukiškių, gali važiuoti su persėdimu. Realiai tokios įmantrios trasos turbūt padarytos tik dėl to , kad nebūtų perdaug apkrautas 3G. Bet šiek tiek padažninus 3G, problemų nebeliktų. Vis vien 43, 52, 56, 60 maršrutais atkarpoje tarp Lukiškių ir Žaliojo tilto nesinaudoja daug žmonių. 52 ir 60 tuomet galėtų pietauti čia (pervažiavus Žaliąjį tiltą ir pasukus į dešinę, iš karto yra nemaža įvaža. Tik reiktų neleisti ten parkuotis turistiniams.)
Beje, kas žino, kaip važiuoja Maxima Bazės autobusas? Kaip ir 22?
Comment
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąBet lakstyt kaip išprotėjus, kelti pavojų sau ir aplinkiniams irgi ne išeitis.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąApie tuos su kuriais bendrauju beveik viską žinau.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąReiskia nieko tu nezinai...Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąApie saviškius žinau
VVT gelbėja tik du dalykai: VMS dėka konkurentų pašalinimas ir brangiai kainuojantys degalai, ko pasekoje ne visi naudojasi automobiliais.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNeginkite vairuotojų. Arba retai važinėjate viešuoju transportu, arba nesuprantate kas vyksta. Turėtumėte pats puikiai suprasti, kad dėl specialaus kasdienio pareigų nevykdymo, vairuotojai turėtų būti nubausti.
VVT gelbėja tik du dalykai: VMS dėka konkurentų pašalinimas ir brangiai kainuojantys degalai, ko pasekoje ne visi naudojasi automobiliais.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Čia ne formulė 1, o žmonių vežiojimas miesto salygomis. Nepamirškite, kad pas mus šviesoforų kaip priš**ta, taip pat visas eismo srautas priklauso nuo lengvųjų automobilių skaičiaus gatvėjė. Esant bent menkiausiam incidentui, gali susidaryti milžinikas kamštis. Kaltinti vairuotojų dėl vėlavimo irgi niekaip negalima, nes miesto salygomis vėlavimas visada bus bent 1minutė, nepriklausomai nuo to, kiek laiko bus duodama. Esmė ne grafikuose, o vairavimo kultūroje, kurios mūsų lengvujų vairuotojai kuo toliau, tuo labiau neturi. Idealiai apskaičiuoti trasos įveikimo laikus galima tik ten, kur nėra šviesoforų.
Comment
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąBet lakstyt kaip išprotėjus, kelti pavojų sau ir aplinkiniams irgi ne išeitis.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNa, VT lakstymas Lietuvoje yra labiau išimtis negu kasdienybė. Kitose šalyse VT važiuoja žymiai greičiau ir niekas dėl to nesiskundžia. Tiesiog Lietuvoje VT yra pergrūstas keleivių ir dažniausiai keleiviai nesisaugo, tvirtai nesilaiko, nori, kad būtų vežami taip, lyg jie būtų kiaušiniai - per tokius keleivius, deja, turi kentėti kiti, nes vieniems svarbiau ne greitis, bet komfortas, o daugeliui yra svarbiau laikas, tad - greitis. Deja, vis dar laimi ne dauguma.
Comment
Comment