Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ką reiškia ne tuo, kuo reikia? Jei autobusas ir mikrobas važiuoja ta kryptimi, tai ir lipa į pirmą atvažiavusį. Lazdynai ne kokia nors Pylimo g. ar Kalvarijų g., kuriomis VT ta pačia kryptimi kursuoja kas kelias minutes ir netilpus į vieną, galima palaukti kito. Ypač tie keleiviai, kurie nevažiuoja į periferiją, o nori pavažiuoti tik kelias stoteles. Ne keleivius kaltinti reikia, o VT organizatorius. Užtat ir turi būti daroma taip, kad privežantysis VT neįvažiuotų per daug giliai į miestą - tai iš karto atsijoja keleivius, kurie važiuoja ne į periferiją, o mieste kelias stoteles. Arba privežantysis VT mieste turi tiesiog nestoti daugelyje stotelių, kad būtų atsijoti tie keleiviai, kuriems reikia pavažiuoti kelias stoteles miesto ribose.
    Paskutinis taisė Al1; 2014.04.22, 19:56.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Ką reiškia ne tuo, kuo reikia? Jei autobusas ir mikrobas važiuoja ta kryptimi, tai ir lipa į pirmą atvažiavusį.
      Bandos jausmas ir sovietinis palikimas Jūsų galvoje. "Svarbu aš taip noriu, visi kiti nerūpi".

      Comment


        Visose šalyse ir visur tas pats. Tuo labiau tavo šlovinamuose Vakaruose, kur klesti individualizmas. Todėl yra daromos kai kurios paprastos priemonės, siekiant paskirstyti keleivius. Jas aprašiau savo pranešime aukščiau.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Prie ko čia principingumas? Keleivis turi tilpti, o jie paprasčiausiai netelpa į mikrobus.
          Konkrečiai tas, kad keleiviai netelpa į 20 maršruto mikroautobusus, man labai keista. Dar iki reformos maršrutu darbo dienomis važiavo du autobusai (intervalas piko metu 35-50 min.), dabar - 4 mikroautobusai ir 1 didelis autobusas (intervalas- ne daugiau nei 20 min.). Maršrutas niekada nepasižymėdavo dideliais keleivių srautais, o dabar ten staiga turėjo stipriai išaugti keleivių srautai? Juk iki Mūrinės Vokės dar ir 68 dalį keleivių pasiima. Ir šiaip, dabar maršruto kursavimo dažnis toks, kad keleivių srautas, pagal viską, turėtų pasiskirstyti per kelis reisus, o ne visi grūstis į vieną. Galų gale, pastebėjus, kad tam tikrais reisais prisikaupia daug žmonių, galima juk parašyti laišką į SĮSP, kad būtų pakoreguotas didelio autobuso grafikas.

          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
          O kodėl nesinaudojate 68 maršrutu?
          Būtent, 68 maršruto autobusas iš Lazdynų stotelės išvažiuoja 7:25 - viso labo tik 7 min. po 20-ojo mikriuko išvykimo.

          Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
          I 20-ojo marsruto autobusa ilipu Lazdynu stoteleje, daug zmoniu islipa, bet dar puse sedimu vietu buna uzimta (itariu nuo Erfurto stot., nes anksciau i darba ryte taip pat vazinedavau, tai matydavau kur ilipa).
          Islipu stoteleje Kauno plentas, ir tesiu kelione Grigiskiu link su 28-ojo marsruto dideliu autobusu, kur bunu dazniausiai vienas arba dar su vienu keleiviu.
          28 maršruto autobusai Kauno plento stotelėje nestoja, todėl, norint persėsti, reikia dar eiti iki Gariūnų st.
          Bet man labai keista, kad iš Lazdynų į Grigiškes važiuojama su tokiais keistais persėdimais, kai tiesiogiai veža 29 ir 59 maršrutų autobusai.

          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
          Bandos jausmas ir sovietinis palikimas Jūsų galvoje. "Svarbu aš taip noriu, visi kiti nerūpi".
          Ne itin geras pavyzdys su 82 maršrutu. Jeigu žmogui skubiai kažkur reikia, tai jis ir sės į atvažiavusį mikriuką. O jeigu artimiausias 19 autobusas tik po 15 min. atvažiuos? P.S. tik nesakykit, kad į Salininkus dar ir 3, 42 važiuoja- ne visiem jie ten tinka
          1G pavyzdys dėl "bandos jausmo" tinkamas. Nors iš Žalgirio st. kas kelias minutes kas nors link centro pravažiuoja, bet žmonės vis tiek grūsis į greitąjį autobusą, tarsi jis daug greičiau nuveš.
          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2014.04.22, 20:57.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Konkrečiai tas, kad keleiviai netelpa į 20 maršruto mikroautobusus, man labai keista. Dar iki reformos maršrutu darbo dienomis važiavo du autobusai (intervalas piko metu 35-50 min.), dabar - 4 mikroautobusai ir 1 didelis autobusas (intervalas- ne daugiau nei 20 min.). Maršrutas niekada nepasižymėdavo dideliais keleivių srautais, o dabar ten staiga turėjo stipriai išaugti keleivių srautai? Juk iki Mūrinės Vokės dar ir 68 dalį keleivių pasiima. Ir šiaip, dabar maršruto kursavimo dažnis toks, kad keleivių srautas, pagal viską, turėtų pasiskirstyti per kelis reisus, o ne visi grūstis į vieną. Galų gale, pastebėjus, kad tam tikrais reisais prisikaupia daug žmonių, galima juk parašyti laišką į SĮSP, kad būtų pakoreguotas didelio autobuso grafikas.
            Staiga keleivių srautai neišaugo, bet piko metu gaunasi taip, kad keleiviai netelpa į mikrobą.

            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Būtent, 68 maršruto autobusas iš Lazdynų stotelės išvažiuoja 7:25 - viso labo tik 7 min. po 20-ojo mikriuko išvykimo.
            Ryte, kai dauguma važiuoja į darbą, tos 7 min. daug ką reiškia.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Ryte, kai dauguma važiuoja į darbą, tos 7 min. daug ką reiškia.
              Išeini iš namų anksčiau ir jokių problemų. Jeigu darbas prasideda 8 valandą, galima atvažiuoti ir 7:40, nenumirsite, nereikia žūtbūt atvykti 7:59. Problemą lygioje vietoje darote. Kodėl tokie dideli kamščiai ryte? Nes visi protingi važiuoja tokiu laiku, kad 7:59 būtų darbe ar studijose.

              Comment


                Tai jei toks gudrus, išsklaidyk kamščius. 7 minutės daug ką reiškia. Žmonės važiuoja su persėdimais ir taip tik atrodo, kad nieko tokio. Pats važinėju ir žinau, kad tarkim, važiuodamas sekančiu troleibusu, kuris už 8 min., darbą pasieksiu ne 8 min. vėliau, o visa 15 min. Nes tame intervale mieste smarkiai padaugėja spūsčių, ir troleibusas maršrutą įveikia per ilgesnį laiko tarpą, dažniausiai vėluodamas...

                Comment


                  Šiaip man atrodo, jog anksčiau 20 keleivių mažiau buvo, nes jis retai važinėdavo. O kad keleiviai netelpa tai tiesa, pats mačiau ir važiavau.
                  -----
                  Kalbant dėl frazės ''palauk kito ir tilpsi'' tai iš dalies teisingai, iš dalies - nesąmonė. Koks 4G važinėja kas 5 minutes ryte ir gali palaukti (7:11 -> 7:21, 7:16 -> 7:26, skirtumas 5 min), o kokiame nors 20 reisai kas 25 min ir laukiant kito gali pavėluoti į darbą. Frazės ''važiuok anksčiau'' irgi kažkaip nesiriša, už 100 litų VT turi derintis prie keleivių, o ne atvirkščiai. Ir keleiviui neturi būti svarbu, ar VVT beveik bankrote, ar ne.

                  Comment


                    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                    O kodėl nesinaudojate 68 maršrutu?
                    Jus ir kolega Vilnietiz kaip VT entuziastai turetumete zinoti, jog 68 marsruto autobusas vaziuoja ne tik per Lentvari (kur sau ramiai atsisedes iskenteciau tiesiai per aplinkui kelione), bet ir nepriveza iki Sviesos st. Nuo jo ziedo yra apie pora km, be to VT Grigiskese i priesinga puse nevaziuoja.
                    Net ir per www.stops.lt greiciausio marsruto paieska nerodo tokios galimybes kaip 68 marsruto autobuso. Rieskia juo vaziuoti man butu ne itin patogu.

                    Comment


                      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                      Jus ir kolega Vilnietiz kaip VT entuziastai turetumete zinoti, jog 68 marsruto autobusas vaziuoja ne tik per Lentvari (kur sau ramiai atsisedes iskenteciau tiesiai per aplinkui kelione), bet ir nepriveza iki Sviesos st. Nuo jo ziedo yra apie pora km, be to VT Grigiskese i priesinga puse nevaziuoja.
                      Net ir per www.stops.lt greiciausio marsruto paieska nerodo tokios galimybes kaip 68 marsruto autobuso. Rieskia juo vaziuoti man butu ne itin patogu.
                      Kuo netinka 59 maršrutas?

                      Comment


                        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                        Jus ir kolega Vilnietiz kaip VT entuziastai turetumete zinoti, jog 68 marsruto autobusas vaziuoja ne tik per Lentvari (kur sau ramiai atsisedes iskenteciau tiesiai per aplinkui kelione), bet ir nepriveza iki Sviesos st. Nuo jo ziedo yra apie pora km, be to VT Grigiskese i priesinga puse nevaziuoja.
                        Net ir per www.stops.lt greiciausio marsruto paieska nerodo tokios galimybes kaip 68 marsruto autobuso. Rieskia juo vaziuoti man butu ne itin patogu.
                        68 maršrutas siūlomas ne kaip tiesioginės kelionės į Grigiškes variantas, bet kaip alternatyva 20 maršrutui atkarpoje Lazdynai - stotelė "Kauno plentas".
                        Bet, vėlgi, kam važiuoti su tokiais persėdimais, kai iš Lazdynų į Grigiškes tiesiogiai veža 59, o piečiau Lazdynuose gyvenantiems tinka ir 29.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Konkrečiai tas, kad keleiviai netelpa į 20 maršruto mikroautobusus, man labai keista. Dar iki reformos maršrutu darbo dienomis važiavo du autobusai (intervalas piko metu 35-50 min.), dabar - 4 mikroautobusai ir 1 didelis autobusas (intervalas- ne daugiau nei 20 min.). Maršrutas niekada nepasižymėdavo dideliais keleivių srautais, o dabar ten staiga turėjo stipriai išaugti keleivių srautai? Juk iki Mūrinės Vokės dar ir 68 dalį keleivių pasiima. Ir šiaip, dabar maršruto kursavimo dažnis toks, kad keleivių srautas, pagal viską, turėtų pasiskirstyti per kelis reisus, o ne visi grūstis į vieną. Galų gale, pastebėjus, kad tam tikrais reisais prisikaupia daug žmonių, galima juk parašyti laišką į SĮSP, kad būtų pakoreguotas didelio autobuso grafikas.



                          Būtent, 68 maršruto autobusas iš Lazdynų stotelės išvažiuoja 7:25 - viso labo tik 7 min. po 20-ojo mikriuko išvykimo.


                          28 maršruto autobusai Kauno plento stotelėje nestoja, todėl, norint persėsti, reikia dar eiti iki Gariūnų st.
                          Bet man labai keista, kad iš Lazdynų į Grigiškes važiuojama su tokiais keistais persėdimais, kai tiesiogiai veža 29 ir 59 maršrutų autobusai.



                          Ne itin geras pavyzdys su 82 maršrutu. Jeigu žmogui skubiai kažkur reikia, tai jis ir sės į atvažiavusį mikriuką. O jeigu artimiausias 19 autobusas tik po 15 min. atvažiuos? P.S. tik nesakykit, kad į Salininkus dar ir 3, 42 važiuoja- ne visiem jie ten tinka
                          1G pavyzdys dėl "bandos jausmo" tinkamas. Nors iš Žalgirio st. kas kelias minutes kas nors link centro pravažiuoja, bet žmonės vis tiek grūsis į greitąjį autobusą, tarsi jis daug greičiau nuveš.
                          Is Lazdynu i Grigiskes siuos persedimus rodo greiciausio marsruto paieska. Taip, nuo Kauno plento st. dar reikia paeiti iki Gariunu st. kur stoja 28-o marsruto autobusas.
                          Del Jusu parasymo apie 1G marsruta ir bandos jausma-visiskai sutinku, zmones isivaizduoja, jog yra "gudruciai" ir sutaupys marias laiko, vaziuodami G autobusu, nors ir kelias stoteles. Tai paprasciausi ne "gudruciai", o "debilai".

                          Comment


                            Jeigu kažkas kažkur netelpa, tai gal ir kreipkitės ten, kur reikia - į Susisiekimo paslaugas. Nuo to, kad miestai.net forume pasiskųsit, situacija nepasikeis. Ir beje, niekas neminėjo, koks yra sekančio reiso didelio autobuso užpildymas. Gal jis irgi apypilnis važiuoja?
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Jeigu kažkas kažkur netelpa, tai gal ir kreipkitės ten, kur reikia - į Susisiekimo paslaugas. Nuo to, kad miestai.net forume pasiskųsit, situacija nepasikeis. Ir beje, niekas neminėjo, koks yra sekančio reiso didelio autobuso užpildymas. Gal jis irgi apypilnis važiuoja?
                              Sekantis didelis autobusas vaziuoja su panasiai tiek keleiviu kiek ir pries tai vaziuoja sausakimsas mikras. Kaip jau minejau marsruta susidelioju per stops.lt sustemos greiciausio marsruto paieska. 59 autobusas netinka del per leto kursacimo saznio. buna tik nuvaziaves

                              Comment


                                Pasižiūrėjau 20 grafiką - didelio autobuso grafikas greičiausiai pritaikytas prie moksleivių (kurių seniau buvo tikrai daug), važiuojančių į Lazdynus. Atvykimas į Lazdynus 7:35 labai tinkamas. Taigi, išvados tokios - anksčiau buvo daug nepatogiau, nes dėl reto kursavimo negalima buvo prisitaikyti prie visų žmonių poreikių: kažkas atvažiuodavo per anksti, kažkas - jau vėluodavo.
                                20 dabar bent jau užpildymas yra kažkoks, o ne tas oro vežiojimas, kuris buvo anksčiau po 14-15 val. Po 18 val. išvis Žarijų g. kiek kartų prasilenkdavo 2 visiškai tušti dideli 20-i.

                                Beje, čia anksčiau minėtas pavyzdys su 19 ir 82 yra tikrai netinkamas: 82 mikroautobusas po 10 val. visada važiuoja kelios minutės po 19-o, nes tada tie nedaugelis važiuojančių į Juodšilius ir Miškinius netilpdavo dėl tų, kurie važiavo į Liepkalnį ir Salininkus.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                  59 autobusas netinka del per leto kursacimo saznio. buna tik nuvaziaves
                                  20 maršruto mikroautobusas stotelėje "Lazdynų seniūnija" būna 7:20. 59 maršruto autobusas stotelėje "Erfurto" būna 7:18. Suprantu, kad gali būti, jog Jus darbą užbaigiate, pvz., 7:15, todėl nespėjate, bet visose situacijose būna žmogiškasis faktorius. Aš irgi dirbantysis žmogus, tačiau jeigu man reikia važiuoti retai kursuojančiu viešuoju transportu, aš darbdaviui sakau, kad man reikia 5-10 minutėmis ankščiau išeiti iš darbo, ko pasekoje kitą dieną aš į darbą ateisiu 10-15 minučių anksčiau. Ir stebuklas - darbdavys sutinka ir palinki geros dienos. Visada galima rasti kompromisų.

                                  Jeigu norite namo važiuoti patogiai ir, kaip matau, nesidrovite atlikti persėdimą, apsvarstykite tokį variantą:
                                  68 maršrutas "Lazdynų seniūnijoje" 7:28
                                  29 maršrutas "Vandenvaloje" 7:39.
                                  Šviesos stotelėje busite 7:47. Šiuo metu Šviesos stotelėje Jus atsiduriate 7:35. Manyčiau, tie 12 minučių nėra tragedija važiuojant namo, be to galite pailsėti ramiai sėdėdami autobuse, o ne kratydamiesi mikroautobusuose.

                                  Comment


                                    2014 metų balandžio 26 dieną nuo 11 iki 15 val., Žaliojo dviračių parado 2014 metu, keisis 88 maršruto autobuso trasa

                                    KEIČIASI 22, 43, 52, 56, 60 MARŠRUTŲ AUTOBUSŲ TRASOS IR 73 MARŠRUTO AUTOBUSO TVARKARAŠTIS
                                    Nuo 2014 metų balandžio 28 d., uždarius Lukiškių aikštę, keisis kai kurių autobusų maršrutų trasos

                                    Comment


                                      Parašė Lucario
                                      Hmm..Tai kur bus tarkim 60 maršruto ''žiedas'' ? Ilgą laiką nestovės 2-ųjų Bukiškių stotelėjė juk..
                                      Teisingai, būtent Bukiškėse ir stovės. Įprastai 10min, o pietūs - 30min.
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Taip pat kaip ir 52 - pietūs ir atstovos bus Tarandėje/Bukiškėse. Vairuotojams nepatogumas dėl pietų, nes nei ten, nei ten negalima ramiai imti ir atsistoti, kad netrukdytum automobilių ir priemiestinių autobusų eismui bei kad tau netrukdytų keleiviai.
                                        Užtat su 22 kažką negero pridirbo. Grafikuose nėra J. Jasinskio stotelės, nors ji pažymėta schemoje, bei padarytas kažkoks nerealus grafikas. Autobusai turi stovėti 10 min. centre (įdomu, kur čia taip galima stovėti), o tarp Pamėnkalnio ir A. Goštauto stotelių skiriama vos 1 minutė! Eilinė SĮSPo nesamonė - net lengvoji mašina negali taip greitai nuvažiuoti šitokio atstumo.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Taip pat kaip ir 52 - pietūs ir atstovos bus Tarandėje/Bukiškėse. Vairuotojams nepatogumas dėl pietų, nes nei ten, nei ten negalima ramiai imti ir atsistoti, kad netrukdytum automobilių ir priemiestinių autobusų eismui bei kad tau netrukdytų keleiviai.
                                          Užtat su 22 kažką negero pridirbo. Grafikuose nėra J. Jasinskio stotelės, nors ji pažymėta schemoje, bei padarytas kažkoks nerealus grafikas. Autobusai turi stovėti 10 min. centre (įdomu, kur čia taip galima stovėti), o tarp Pamėnkalnio ir A. Goštauto stotelių skiriama vos 1 minutė! Eilinė SĮSPo nesamonė - net lengvoji mašina negali taip greitai nuvažiuoti šitokio atstumo.

                                          Ir kokio velnio reikėjo taip suvaryt trasas?

                                          Geriau būtų daryti taip:

                                          22. Palikti tokį pakeitimą
                                          43. Paleisti iki Žaliojo tilto, juk ten yra galimybė apsisukti. Arba nuo st Lukiškės važiuoti link Pamenkalnio stotelės, toliau per Vinco kudirkos aikštę. Juolab, 43 važiuoja ilgi autobusai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X