Tam, kad Vilnius nebūtų autobusų sąvartynu reikia jau dabar galvoti apie Volvo pirktų 2004-2008 pardavimą. Kitu atveju ir tie autobusai tuoj nusens, niekas jų nenorės pirkti ir teks važinėtis iki visiško supuvimo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Grigiškėse, Kovo 11-osios gatvėje, atsirado nauja stotelė - Salos (žemėlapis >>). Pavadinimas paimtas iš kadaise kitoje gatvės pusėje buvusios stotelės. Tradiciškai, apie jos įrengimą SĮSP niekur nepranešė.
Vairuotojų grafikuose jos iki šiol nėra, nors internetiniuose eismo tvarkaraščiuose ji įterpta. Dabar 59-o vėlavimus didins ne tik didžiulės prastovos prie užtvarų įvažiavimuose į greitosios pagalbos ligoninės teritoriją, bet ir papildoma stotelė, sustojimui kurioje skirta lygiai 0 min. ir 0 sek.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąGrigiškėse, Kovo 11-osios gatvėje, atsirado nauja stotelė - Salos (žemėlapis >>). Pavadinimas paimtas iš kadaise kitoje gatvės pusėje buvusios stotelės. Tradiciškai, apie jos įrengimą SĮSP niekur nepranešė.
Vairuotojų grafikuose jos iki šiol nėra, nors internetiniuose eismo tvarkaraščiuose ji įterpta. Dabar 59-o vėlavimus didins ne tik didžiulės prastovos prie užtvarų įvažiavimuose į greitosios pagalbos ligoninės teritoriją, bet ir papildoma stotelė, sustojimui kurioje skirta lygiai 0 min. ir 0 sek.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąGreičiausiai joje stos nuo vasario 1 d., tada ir praneš. O vairuotojai laisvai gali joje nestoti, nes jeigu jų grafikuose nėra šios stotelės jiems neprivaloma joje sustoti. Beje stoteles įrengia ne SĮSP, o VMS. Greičiausiai, kad VMS dar neinformavo SĮSP, VVT AP.
Autobusai ten stabteli, net jei ir nera keleiviu.
59-ame velavimu tikrai nebus, nes prie RVUL slagbaumai yra pakeliami jau is anksto, niekad nemaciau, jog autobusas lauktu ilgiau nei kelios sek.
Stoteleje "Salos", jis stabteli irgi tik kelias sek., nes uz keliu metru yra ziedas (st. "Sviesos") kurioje mineto marsruto masinos stovi kelias minutes.
Taip, kad kur cia galimi velavimai?
Comment
-
Užtvaros prie ligoninės pakeliamos tikrai ne per kelias sekundes, ypač kai prie jų yra eilė mašinų. Per tas 2 arba 3 minutes yra neįmanoma pravažiuoti nuo vienos Oslo st. iki kitos. O kur dar idiotiška sankryža su nuvažiavimu iš Oslo g. į Šiltnamių g., kur visada reikia visus arba beveik visus praleisti.
Comment
-
Gal jau pagaliau metas dazninti greituju autobusu intervalus!?
Valdziazmogiai kiauksejo, jog atsiradus greitiesiems marsrutams intervalas tarp ju bus 3-5 min. Kur??
Netgi ryte vaziuojant i darba, G marsruto reikia laukti 19 min. Atvaziuoja sausakimsas "esalonas", ko pasekoje i darba atvaziuojama numindziotais batais ir vos islipama reikiamoje stoteleje.
Del masinos uzpildymo, dar kalti "gudruciai" (is tikro bukagalviai) keleiviai, kurie galvoja jog G marsrutas tarsi reaktyvis lektuvas, leidziantis sutaupyti begale laiko. Is tikro laimimos tik kelios minutes.
Mano pasiulymai: "gudruciu" vengimui ir "esalono" mazinimui, praleisti dar daugiau stoteliu ir stoti gal tik kas 3, nes ju ryskiai per daug (pvz. 2G, nuo Sietyno iki Virsuliskiu). Kam tikrai reikia G marsruto, tas juo ir naudosis. O "gudruciai" pries lipdami i G marsruto masina, gerai dar pagalvos kaip greiciau jiems pasiekti taska B. Ar vaziuoti paprastu marsrutu ar G marsrutu ir pedinti koki puskilometri pestute.
Trumpinti trasu iveikimo laikus, o ne juos ilginti. Dabar G marsrutais velkasi kaip vezliai. Vairai specialiai neskuba, net degant zaliam sviesoforo signalui pristabdo siek tiek, rieda, kol pasikeicia i raudona (pats esu mates ne karta ir to niekaip negaliu pateisinti), vaziuoja krapstydami nosis. Tai kokie gi cia G marsrutai??Paskutinis taisė Buss fanas; 2014.01.14, 08:47.
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Galiu sutikti dėl to, jog kai kurių greitųjų maršrutų grafikai iš tiesų yra kiek ištempti (ypač poilsio dienomis). Kad jie nekursuoja kad 4-6 min. ne piko metu- nieko čia keisto, oro niekas nevežios. Taip, iš dalies sutinku ir dėl keleivių, kurie specialiai laukia G maršrutų autobusų ir net praleidžia keliomis minutėmis anksčiau važiuojančius paprastųjų maršrutų autobusus ar troleibusus, važiuojančius ta pačia trasa. Juk tam ir yra įprasti maršrutai, ir kad nuimtų dalį srautų nuo greitųjų (pvz: T16 prie 2G; A43, 52, 60 prie 3G; T19 prie 4G ir panašiai). O kas dėl per didelio stotelių skaičiaus G maršrutuose- pasiūlyk, kuriose stotelėse to paties 2G maršruto autobusai galėtų nestoti. Persėdimo taškai neturi būti praleisti, viso mikrorajono pravažiuoti nesustojus irgi negalima. Bent jau iš visų 2G stotelių, tik Vilniaus rajono poliklinikos st. galima nestoti, gal dar Gerosios Vilties, bet dėl pastarosios neteigčiau taip tvirtai.
To ir buvo galima tikėtis, nes 58 maršrutas iš tiesų yra pakankamai populiarus net ir dienos metu. Ne piko metu leisti vieną 16 vietų mikroautobusą ir tikėtis, kad jis sutalpins visus keleivius- naivu. Net ir anksčiau, kai maršrutą dar pilnai aptarnavo VVT, bet juo jau neretai kursavo Noge mikroautobusai, jie beveik visada iš stoties išvažiuodavo pilni stovinčių keleivių.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2014.01.14, 14:37.
Comment
-
Tai vat, kad tiems "gudruciams" keleiviams, kurie naiviai tikisi, jog G masinos-tai tarsi reaktyviniai lektuvai, ir nesupranta, jog sutaupe tik pora min. matyt patinka vaziuoti sausakimsu "esalonu" su numindziotais batais ir nuolat konfliktinese situacijose ilipant/islipant.
Nereikia jog G marsruto masinos pravaziuotu visa rajono nesustodamas, taciau visame rajone uztektu sustoti bent vienoje stoteleje. Ir susisiekimas pageretu, ir "gudruciu" sumazetu, kai koki puskilometri reiketu pedinti pesciomis.
Pasiulymai paprasti ir labai nesudetingi, pvz.: 2G uztektu, jog visame rajone stotu tik Spaudos rumu arba Virsuliskiu stotelese. Kertant Seskine-Rygos stot.
P.S. Gerosios Vilties stotele reikalinga ne tik del nemazo kitu marsutu masinu srauto, bet ir del Grigiskiu gyventoju patogumo. Ten juk stoja 29 marsruto masina. O po sios reformos Grigiskes tiesioginio susisiekimo su Santariskemis neturi.
Comment
-
2014 01 14 - NUO ŠIOL EISMO TVARKARAŠČIUOSE IŠSKIRIAMI MAŽOS TALPOS AUTOBUSŲ REISAI
Informuojame, kad internetiniame puslapyje www.vilniustransport.lt pateikiamuose troleibusų bei autobusų tvarkaraščiuose atsirado naujas žymėjimas, išskiriantis mažos talpos autobusų reisus. Nuo šiol mažos talpos autobusų važiavimo laikas žymimas melsvu fonu. Taip pat bendrame visų maršrutų sąraše atsirado naujas simbolis, žymintis maršute dirbančius mažos talpos autobusus (melsvos spalvos autobuso ikona).
Tikimės, jog ši informacija bus aktuali keleiviams bei padės efektyviau planuoti savo keliones viešuoju transportu.
Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąTai vat, kad tiems "gudruciams" keleiviams, kurie naiviai tikisi, jog G masinos-tai tarsi reaktyviniai lektuvai, ir nesupranta, jog sutaupe tik pora min. matyt patinka vaziuoti sausakimsu "esalonu" su numindziotais batais ir nuolat konfliktinese situacijose ilipant/islipant.
Nereikia jog G marsruto masinos pravaziuotu visa rajono nesustodamas, taciau visame rajone uztektu sustoti bent vienoje stoteleje. Ir susisiekimas pageretu, ir "gudruciu" sumazetu, kai koki puskilometri reiketu pedinti pesciomis.
Pasiulymai paprasti ir labai nesudetingi, pvz.: 2G uztektu, jog visame rajone stotu tik Spaudos rumu arba Virsuliskiu stotelese. Kertant Seskine-Rygos stot.
P.S. Gerosios Vilties stotele reikalinga ne tik del nemazo kitu marsutu masinu srauto, bet ir del Grigiskiu gyventoju patogumo. Ten juk stoja 29 marsruto masina. O po sios reformos Grigiskes tiesioginio susisiekimo su Santariskemis neturi.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJei jau prakalbome apie galimybę 2G nestoti Gerosios Vilties stotelėje, tai jau kas mažiausiai dėl to nukentėtų, tai persėdantys keleiviai. Persėdimo galimybės lygiai tokios pačios, kaip ir netoliese esančioje Savanorių stotelėje. Bet jei rinktis, kurioje iš jų stoti, be abejo, Savanorių st., nes joje didesni keleivių srautai. Bet norėtusi išgirsti daugiau nuomonių dėl tokio pasiūlymo.
Comment
-
Parašė 0570043 Rodyti pranešimąGerosios Vilties stoti reikia, nes daug keleiviu ateina pesciom nuo Vilkpedes puses. Jeigu atsizvelgt i grusti Zemaites g link Santariskiu, tai gaunasi greiciau, nei eiti iki Naujamiescio. Kitas dalykas, greitasis nestoja nei PArodu rumu, nei Miskiniu, nei Eiguliu st. Dar 1 argumentas, prie GV stoteles kaip minimum 2 sviesoforai, ten visvien dazniausiai tenka stoveti, todel daug laiko nelaimesime. 2G stoja ten, kur jam ir deretu.
Mano argumentai parasyti postuose auksciau.
Comment
-
Comment