Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tam, kad Vilnius nebūtų autobusų sąvartynu reikia jau dabar galvoti apie Volvo pirktų 2004-2008 pardavimą. Kitu atveju ir tie autobusai tuoj nusens, niekas jų nenorės pirkti ir teks važinėtis iki visiško supuvimo.

    Comment


      Gerai būtų Vilniuje turėt MetroStyle Vilniuje..Nors kelis
      Abrikosai mus išgelbės. ~

      Comment


        Grigiškėse, Kovo 11-osios gatvėje, atsirado nauja stotelė - Salos (žemėlapis >>). Pavadinimas paimtas iš kadaise kitoje gatvės pusėje buvusios stotelės. Tradiciškai, apie jos įrengimą SĮSP niekur nepranešė.
        Vairuotojų grafikuose jos iki šiol nėra, nors internetiniuose eismo tvarkaraščiuose ji įterpta. Dabar 59-o vėlavimus didins ne tik didžiulės prastovos prie užtvarų įvažiavimuose į greitosios pagalbos ligoninės teritoriją, bet ir papildoma stotelė, sustojimui kurioje skirta lygiai 0 min. ir 0 sek.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Grigiškėse, Kovo 11-osios gatvėje, atsirado nauja stotelė - Salos (žemėlapis >>). Pavadinimas paimtas iš kadaise kitoje gatvės pusėje buvusios stotelės. Tradiciškai, apie jos įrengimą SĮSP niekur nepranešė.
          Vairuotojų grafikuose jos iki šiol nėra, nors internetiniuose eismo tvarkaraščiuose ji įterpta. Dabar 59-o vėlavimus didins ne tik didžiulės prastovos prie užtvarų įvažiavimuose į greitosios pagalbos ligoninės teritoriją, bet ir papildoma stotelė, sustojimui kurioje skirta lygiai 0 min. ir 0 sek.
          Greičiausiai joje stos nuo vasario 1 d., tada ir praneš. O vairuotojai laisvai gali joje nestoti, nes jeigu jų grafikuose nėra šios stotelės jiems neprivaloma joje sustoti. Beje stoteles įrengia ne SĮSP, o VMS. Greičiausiai, kad VMS dar neinformavo SĮSP, VVT AP.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Internetiniuose SĮSPo tvarkaraščiuose stotelė yra, stotelėje yra ženklas bei cilindras su grafiku, autobusuose ją pranešinėja ir ji įvesta į vairuotojo kompiuterį. O va popieriniame grafike, kuriuo šiaip derėtų vadovautis esant bet kokiam neatitikimui, jos nėra.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Sveiki. Ar veikia bevielio rysio paslauga vilniaus transporte (troleibusuose, autobusuose)? Nes radau viena sena straipsni, tai pries tai veike 19 marsrute. O kokia dabar yra situacija?

              Comment


                Vilniaus viešajame transporte šiuo metu nėra belaidžio interneto tiekimo galimybės. Nuo rugsėjo 16 yra "Lietuvos spauda" kioske nemokamas wifi internetas
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                  Greičiausiai joje stos nuo vasario 1 d., tada ir praneš. O vairuotojai laisvai gali joje nestoti, nes jeigu jų grafikuose nėra šios stotelės jiems neprivaloma joje sustoti. Beje stoteles įrengia ne SĮSP, o VMS. Greičiausiai, kad VMS dar neinformavo SĮSP, VVT AP.
                  Stotele "Salos" veikia kokias 3 sav. tai tikrai, jei neilgiau.
                  Autobusai ten stabteli, net jei ir nera keleiviu.
                  59-ame velavimu tikrai nebus, nes prie RVUL slagbaumai yra pakeliami jau is anksto, niekad nemaciau, jog autobusas lauktu ilgiau nei kelios sek.
                  Stoteleje "Salos", jis stabteli irgi tik kelias sek., nes uz keliu metru yra ziedas (st. "Sviesos") kurioje mineto marsruto masinos stovi kelias minutes.
                  Taip, kad kur cia galimi velavimai?

                  Comment


                    Užtvaros prie ligoninės pakeliamos tikrai ne per kelias sekundes, ypač kai prie jų yra eilė mašinų. Per tas 2 arba 3 minutes yra neįmanoma pravažiuoti nuo vienos Oslo st. iki kitos. O kur dar idiotiška sankryža su nuvažiavimu iš Oslo g. į Šiltnamių g., kur visada reikia visus arba beveik visus praleisti.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Gal jau pagaliau metas dazninti greituju autobusu intervalus!?
                      Valdziazmogiai kiauksejo, jog atsiradus greitiesiems marsrutams intervalas tarp ju bus 3-5 min. Kur??
                      Netgi ryte vaziuojant i darba, G marsruto reikia laukti 19 min. Atvaziuoja sausakimsas "esalonas", ko pasekoje i darba atvaziuojama numindziotais batais ir vos islipama reikiamoje stoteleje.
                      Del masinos uzpildymo, dar kalti "gudruciai" (is tikro bukagalviai) keleiviai, kurie galvoja jog G marsrutas tarsi reaktyvis lektuvas, leidziantis sutaupyti begale laiko. Is tikro laimimos tik kelios minutes.
                      Mano pasiulymai: "gudruciu" vengimui ir "esalono" mazinimui, praleisti dar daugiau stoteliu ir stoti gal tik kas 3, nes ju ryskiai per daug (pvz. 2G, nuo Sietyno iki Virsuliskiu). Kam tikrai reikia G marsruto, tas juo ir naudosis. O "gudruciai" pries lipdami i G marsruto masina, gerai dar pagalvos kaip greiciau jiems pasiekti taska B. Ar vaziuoti paprastu marsrutu ar G marsrutu ir pedinti koki puskilometri pestute.
                      Trumpinti trasu iveikimo laikus, o ne juos ilginti. Dabar G marsrutais velkasi kaip vezliai. Vairai specialiai neskuba, net degant zaliam sviesoforo signalui pristabdo siek tiek, rieda, kol pasikeicia i raudona (pats esu mates ne karta ir to niekaip negaliu pateisinti), vaziuoja krapstydami nosis. Tai kokie gi cia G marsrutai??
                      Paskutinis taisė Buss fanas; 2014.01.14, 08:47.

                      Comment


                        Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                        Sausio pabaigoje pagaliau turėsime naujus autobusus, tačiau deja trumpus. Tuo tarpu populiarieji greitieji ir toliau puikiai atlieka "Europos autobusų sąvartyno" funkciją...
                        Gal jau metas atsinaujinti?

                        Atvaizdas

                        Atvaizdas

                        fotomontažas
                        Kad Čekijoj tokios pat sukriošę Karosos, vis dar, važinėja. Tiesa nemažai ir naujesnių, bet gi vėl Karosa autobusų. Teko važiuoti B941 ar panašiu modeliu.
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Valdas Stankus. Kada baigsis Vilniaus viešojo transporto eksperimentai?
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Galiu sutikti dėl to, jog kai kurių greitųjų maršrutų grafikai iš tiesų yra kiek ištempti (ypač poilsio dienomis). Kad jie nekursuoja kad 4-6 min. ne piko metu- nieko čia keisto, oro niekas nevežios. Taip, iš dalies sutinku ir dėl keleivių, kurie specialiai laukia G maršrutų autobusų ir net praleidžia keliomis minutėmis anksčiau važiuojančius paprastųjų maršrutų autobusus ar troleibusus, važiuojančius ta pačia trasa. Juk tam ir yra įprasti maršrutai, ir kad nuimtų dalį srautų nuo greitųjų (pvz: T16 prie 2G; A43, 52, 60 prie 3G; T19 prie 4G ir panašiai). O kas dėl per didelio stotelių skaičiaus G maršrutuose- pasiūlyk, kuriose stotelėse to paties 2G maršruto autobusai galėtų nestoti. Persėdimo taškai neturi būti praleisti, viso mikrorajono pravažiuoti nesustojus irgi negalima. Bent jau iš visų 2G stotelių, tik Vilniaus rajono poliklinikos st. galima nestoti, gal dar Gerosios Vilties, bet dėl pastarosios neteigčiau taip tvirtai.

                            To ir buvo galima tikėtis, nes 58 maršrutas iš tiesų yra pakankamai populiarus net ir dienos metu. Ne piko metu leisti vieną 16 vietų mikroautobusą ir tikėtis, kad jis sutalpins visus keleivius- naivu. Net ir anksčiau, kai maršrutą dar pilnai aptarnavo VVT, bet juo jau neretai kursavo Noge mikroautobusai, jie beveik visada iš stoties išvažiuodavo pilni stovinčių keleivių.
                            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2014.01.14, 14:37.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Prisiminkime tuos laikus (rugpjūčio paskutinę savaitę - rugsėjo pirmas dvi savaites), kai Noge važinėjo. Tiek rytais, tiek dienos metu tenka stovėti kaip silkėms statinėje.
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Tai vat, kad tiems "gudruciams" keleiviams, kurie naiviai tikisi, jog G masinos-tai tarsi reaktyviniai lektuvai, ir nesupranta, jog sutaupe tik pora min. matyt patinka vaziuoti sausakimsu "esalonu" su numindziotais batais ir nuolat konfliktinese situacijose ilipant/islipant.
                                Nereikia jog G marsruto masinos pravaziuotu visa rajono nesustodamas, taciau visame rajone uztektu sustoti bent vienoje stoteleje. Ir susisiekimas pageretu, ir "gudruciu" sumazetu, kai koki puskilometri reiketu pedinti pesciomis.
                                Pasiulymai paprasti ir labai nesudetingi, pvz.: 2G uztektu, jog visame rajone stotu tik Spaudos rumu arba Virsuliskiu stotelese. Kertant Seskine-Rygos stot.
                                P.S. Gerosios Vilties stotele reikalinga ne tik del nemazo kitu marsutu masinu srauto, bet ir del Grigiskiu gyventoju patogumo. Ten juk stoja 29 marsruto masina. O po sios reformos Grigiskes tiesioginio susisiekimo su Santariskemis neturi.

                                Comment


                                  2014 01 14 - NUO ŠIOL EISMO TVARKARAŠČIUOSE IŠSKIRIAMI MAŽOS TALPOS AUTOBUSŲ REISAI

                                  Informuojame, kad internetiniame puslapyje www.vilniustransport.lt pateikiamuose troleibusų bei autobusų tvarkaraščiuose atsirado naujas žymėjimas, išskiriantis mažos talpos autobusų reisus. Nuo šiol mažos talpos autobusų važiavimo laikas žymimas melsvu fonu. Taip pat bendrame visų maršrutų sąraše atsirado naujas simbolis, žymintis maršute dirbančius mažos talpos autobusus (melsvos spalvos autobuso ikona).

                                  Tikimės, jog ši informacija bus aktuali keleiviams bei padės efektyviau planuoti savo keliones viešuoju transportu.

                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                    Tai vat, kad tiems "gudruciams" keleiviams, kurie naiviai tikisi, jog G masinos-tai tarsi reaktyviniai lektuvai, ir nesupranta, jog sutaupe tik pora min. matyt patinka vaziuoti sausakimsu "esalonu" su numindziotais batais ir nuolat konfliktinese situacijose ilipant/islipant.
                                    Nereikia jog G marsruto masinos pravaziuotu visa rajono nesustodamas, taciau visame rajone uztektu sustoti bent vienoje stoteleje. Ir susisiekimas pageretu, ir "gudruciu" sumazetu, kai koki puskilometri reiketu pedinti pesciomis.
                                    Pasiulymai paprasti ir labai nesudetingi, pvz.: 2G uztektu, jog visame rajone stotu tik Spaudos rumu arba Virsuliskiu stotelese. Kertant Seskine-Rygos stot.
                                    P.S. Gerosios Vilties stotele reikalinga ne tik del nemazo kitu marsutu masinu srauto, bet ir del Grigiskiu gyventoju patogumo. Ten juk stoja 29 marsruto masina. O po sios reformos Grigiskes tiesioginio susisiekimo su Santariskemis neturi.
                                    Jei jau prakalbome apie galimybę 2G nestoti Gerosios Vilties stotelėje, tai jau kas mažiausiai dėl to nukentėtų, tai persėdantys keleiviai. Persėdimo galimybės lygiai tokios pačios, kaip ir netoliese esančioje Savanorių stotelėje. Bet jei rinktis, kurioje iš jų stoti, be abejo, Savanorių st., nes joje didesni keleivių srautai. Bet norėtusi išgirsti daugiau nuomonių dėl tokio pasiūlymo.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Jei jau prakalbome apie galimybę 2G nestoti Gerosios Vilties stotelėje, tai jau kas mažiausiai dėl to nukentėtų, tai persėdantys keleiviai. Persėdimo galimybės lygiai tokios pačios, kaip ir netoliese esančioje Savanorių stotelėje. Bet jei rinktis, kurioje iš jų stoti, be abejo, Savanorių st., nes joje didesni keleivių srautai. Bet norėtusi išgirsti daugiau nuomonių dėl tokio pasiūlymo.
                                      Gerosios Vilties stoti reikia, nes daug keleiviu ateina pesciom nuo Vilkpedes puses. Jeigu atsizvelgt i grusti Zemaites g link Santariskiu, tai gaunasi greiciau, nei eiti iki Naujamiescio. Kitas dalykas, greitasis nestoja nei PArodu rumu, nei Miskiniu, nei Eiguliu st. Dar 1 argumentas, prie GV stoteles kaip minimum 2 sviesoforai, ten visvien dazniausiai tenka stoveti, todel daug laiko nelaimesime. 2G stoja ten, kur jam ir deretu.

                                      Comment


                                        Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                                        Gerosios Vilties stoti reikia, nes daug keleiviu ateina pesciom nuo Vilkpedes puses. Jeigu atsizvelgt i grusti Zemaites g link Santariskiu, tai gaunasi greiciau, nei eiti iki Naujamiescio. Kitas dalykas, greitasis nestoja nei PArodu rumu, nei Miskiniu, nei Eiguliu st. Dar 1 argumentas, prie GV stoteles kaip minimum 2 sviesoforai, ten visvien dazniausiai tenka stoveti, todel daug laiko nelaimesime. 2G stoja ten, kur jam ir deretu.
                                        Gerosios Vilties stoteleje stoti reikia. Bet daug kur kitur-nereikia. Aplamai G autobusai turetu stoti tik kas 3-4 stoteleje, arba vienoje stot.mikrorajone, kuri jis kerta. Cia esant dabartiniam vaziavimo intervalui (apie 15 min.)
                                        Mano argumentai parasyti postuose auksciau.

                                        Comment


                                          Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                          Bet daug kur kitur-nereikia.
                                          Pavyzdžiui?
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X