Parašė OpenStreetMap
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąBuvau parašęs elektroninį laišką SĮSP dėl 31 ir 40 maršrutų lėto važiavimo (siūliau sumažinti trasos įveikimo laiką). Gavau tokį atsakymą:
Į galinę stotelę vėluota atvykti todėl, kad iš centro S. Nėries g. skiriama jau per mažai laiko.
Beje, kiek kartų esu matęs 40 stovintį keletą minučių Kražių stotelėje, nors jam ten jokios atstovos nėra numatytos.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąMan labiausiai įdomu, kaip jie tikisi pamatyti, kad autobusui duodama per daug laiko. Juk yra tvarkaraštis, vairuotojai laikosi jo, todėl ir atrodo, kad atvažiuoja laiku. Juk neatvažiuos specialiai kokiomis 10 minučių anksčiau į galinį punktą.
Comment
-
Sausį Vilnius turės dar 19 naujų ekologiškų autobusų
Artimiausiame Vilniaus tarybos kitą savaitę bus sprendžiama, ar skolintis beveik 2 mln. Lt, kurie reikalingi įsigyjant ekologiškus autobusus. Šie sostinę turi pasiekti sausio pabaigoje.
Pagal Vilniaus tarybos sprendimo projektą, politikams teks apsispręsti, ar imti „ilgalaikę ne daugiau kaip 1,9 mln. Lt paskolą iš valstybės vardu pasiskolintų lėšų investicijų projektui „Ekologiškų autobusų įsigijimas Vilniaus mieste (II etapas)“, įgyvendinamam pagal Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir ją įgyvendinančias veiksmų programas, finansuoti, numatant grąžinimo terminą – iki 22 metų“.
„Šios lėšos bus skirtos 19 „Solaris“ autobusų, kurie Vilniuje, planuojama, bus pristatyti sausio pabaigoje“, – teigė įmonės „Vilniaus viešasis transportas“ direktorius Gintaras Nakutis.
Iš viso šie autobusai kainuos 14 mln. Lt, tačiau 85 proc. sumos skiria Europos Sąjunga, savivaldybės dalis – likę 15 proc.
Pernai kovo pabaigoje Vilnius džiaugėsi naujais, ekologiškais MAN autobusais, kurių įsigyta 19. Šie autobusai kainavo per 16 mln. Lt, tačiau miestas teturėjo atseikėti apie 20 proc. sumos.
Prieš tai naujus autobusus miestas buvo pirkęs tik 2007 metais.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai, ką autobusai jau užsakyti ir gaminami, o babkių taip ir nesurasta???
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimątai jevrosojuzas moka
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąES moka 14 mln., 2 mln. - Vilnius. O tų 2 mln, pasirodo, nėra.
Comment
-
Reikia verkiant dazninti greituju autobusu vaziavimo intervalus.
Pries atsirandant greitiesiems marsrutams, valdziazmogiai zarstesi pazadais jog autobusai nuolat kursuos 3-6 min. intervalu. VT entuziastai, tame tarpe ir as turejau juoda nuojauta kad taip nebus arba tai bus tik pradzioje. Deja, bet taip ir nutiko.
Kokia dabartine situacija greituosiuose autobusuose:
1) masinos vaziuoja su intervalu, kuris siekia net iki 25 min. jei ne daugiau;
2) kadangi pilna "gudruciu" kurie galvoja jog greitai nuvyks is tasko A i taska B, ir jie gruste grudasi i G masinas, tai leidziamos vien ilgos masinos, nors niekas nemane kad ju reikes. Pradzioje juk bandyta kursuoti su trumpom masinom;
3) i darba vaziuoti tapo tikras kosmaras, masinos sausakimsos, lipama ant koju, mindoma, gerai kad dar ant galvos neuzlipo. Stovima prie duru, del ko net neimanoma islipti, ne karta pravaziavau savo stotele, o kita juk gana toli, cia juk G masina, todel stoja ne kiekvienoje stoteleje. Del to, ne karta buvo paveluota i darba.
Kalbu butent apie 2G marsruta is Stoties, link Santariskiu darbo dienos ryte 6-7 val.
Neisivaizduoju kas darosi 7-9 val. per pati pika, jei jau toki ankstyva ryta masinos-sausakimsos.
Kas keisciausia "gudruciai" nelipa i T16 ar A55 vykstancius beveik ta pacia trasa, sios masinos daznai veza ora arba bent jau visos sedimos vietos uzimtos, bet stoveti dar tikrai yra kur. O greitieji autobusai, pralekia nestojantys pro jiems nepriklausancias stoteles, matosi sausakimsi kaip eselonai. Juk ir vairuotojui kokia atsakomybe, toki pergrusta eselona vezti didesniu greiciu nei paprastus marsrutus aptarnaujancios masinos.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJo, 2G tai tikrai reikėtų dažniau leisti. Nors ir dabar važiuoja kas ~15 min didžiausiu intervalu (netikrinu tvarkaraščio, sakau iš patirties). Ryte ir vakare, žinoma, sudažnina juos.
Matyt, kad be naujų autobusų nieko nebus. O jie bus tik kitų metų pradžioje.
Niekas neivertino situacijos kad keleiviai "gudruciai", greituosius marsrutus pavers eselonais, ir kad tu "gudruciu" bus tiek daug. Lipama ant galvu, mindziojami batai, gruste grudamasi ir t.t. O juk tai greitieji marsrutai, kur pageidautina uzimti sedimas vietas ir kuo maziau stovimu, del paciu keleiviu saugumo.
Isvada viena-pirmu numeriu dazninti 2G kursavima, toliau perziureti kitu G marsrutu kursavima (dazninti).Paskutinis taisė Buss fanas; 2013.12.09, 17:16.
Comment
-
Šiuo metu yra atliekami keleivių srautų tyrimai, todėl artimiausiu metu tikrai kažkas bus keičiama.
Savaime suprantama, kad niekas nesės į paprastą autobusą/troleibusą, o mieliau naudosis greituoju, bet čia iškyla problema dėl transporto priemonių skaičiaus. Autobusų (ypač ilgų) labai trūksta, todėl nuo rugsėjo 1 d. žymiai padažnintas T16, kad žmonės, kuriems jis tinka, naudotųsi ir juo, o 2G dienos metu - suretintas.
Aišku, logiškiausia būtų vietoje 1 ilgo leisti 2 trumpus. Privatininkams perėmus kai kuriuos maršrutus, kaip tik atsilaisvino 13 didelių autobusų, kuriuos galima būtų jau dabar paskirstyti į G maršrutus.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠiuo metu yra atliekami keleivių srautų tyrimai, todėl artimiausiu metu tikrai kažkas bus keičiama.
Savaime suprantama, kad niekas nesės į paprastą autobusą/troleibusą, o mieliau naudosis greituoju, bet čia iškyla problema dėl transporto priemonių skaičiaus. Autobusų (ypač ilgų) labai trūksta, todėl nuo rugsėjo 1 d. žymiai padažnintas T16, kad žmonės, kuriems jis tinka, naudotųsi ir juo, o 2G dienos metu - suretintas.
Aišku, logiškiausia būtų vietoje 1 ilgo leisti 2 trumpus. Privatininkams perėmus kai kuriuos maršrutus, kaip tik atsilaisvino 13 didelių autobusų, kuriuos galima būtų jau dabar paskirstyti į G maršrutus.
Durni zmones tie kurie vistiek lipa i G masina, nors ta pacia trasa vaziuojantis paprastas autobusas ar troleibusas apytustis. Mentaliteto nepakeisi. Supratimas-neadekvatus. Kaip ir kolega minejo, sutaupoma 1 min.
Be to G masinu retinti nereiktu, net ir dienos metu turetu buti uztikrinamas pakankamai intensyvus ju eismas, tam juk ir yra skirti G marsutai.Paskutinis taisė Buss fanas; 2013.12.09, 18:36.
Comment
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
Juokas juokais, bet viskas prasideda nuo pačių mažiausių dalykų. Kol žmonės į savo darbą žiūrės formaliai (šiuo atveju remontą atlikę žmonės) - tol ir judėsime mažais žingsneliais.
Comment
Comment