Nu va. Pridėjus dar kai kuriuos maršrutus į periferiją, būtų buvę galima sutaupyti iki kokių 25 autobusų. Vadinasi, nereikėtų jokių privatininkų ir mikrobų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNu va. Pridėjus dar kai kuriuos maršrutus į periferiją, būtų buvę galima sutaupyti iki kokių 25 autobusų. Vadinasi, nereikėtų jokių privatininkų ir mikrobų.
Comment
-
Apie ką mes kalbame? Dabar VVT autobusų nepakako? Šiaip ne taip pakako. Tai jei nebūtų 2G maršruto ir dar kelių, būtų tie 25 autobusai rezerve. Jis būtinas, ypač žiemą. Galiausiai nebūtų reikėję VVT tarnybinių mikroautobusų išleisti į maršrutus. Akivaizdu, kad savivaldybė nusiplauna nuo VVT parko atnaujinimo. Nes apie 80 privačių autobusų ir mikrobų tai apie 15 procentų nuo dabar į gatves išvažiuojančių transporto priemonių. Ką tai reiškia? Tai reiškia, kad autobusų parkas bent 50 autobusų galės supjaustyti į metalo laužą. O naujų už valstybės lėšas gavimas kitais metais propagandos bus išpūstas kaip savivaldybės nuopelnas (kukliai paminint, kad su valstybės pagalba).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąApie ką mes kalbame? Dabar VVT autobusų nepakako? Šiaip ne taip pakako. Tai jei nebūtų 2G maršruto ir dar kelių, būtų tie 25 autobusai rezerve. Jis būtinas, ypač žiemą. Galiausiai nebūtų reikėję VVT tarnybinių mikroautobusų išleisti į maršrutus. Akivaizdu, kad savivaldybė nusiplauna nuo VVT parko atnaujinimo. Nes apie 80 privačių autobusų ir mikrobų tai apie 15 procentų nuo dabar į gatves išvažiuojančių transporto priemonių. Ką tai reiškia? Tai reiškia, kad autobusų parkas bent 50 autobusų galės supjaustyti į metalo laužą. O naujų už valstybės lėšas gavimas kitais metais propagandos bus išpūstas kaip savivaldybės nuopelnas (kukliai paminint, kad su valstybės pagalba).
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNa o ką, Karosos eina "miegot", vietoj jų atvažiuoja 40 su viršum trumpų autobusų ir 83 TP privatininkų. Kažkaip išgyvensim. Be to, tai tik planai kol kas.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąMiegot eina trumpi autobusai, o ne ilgi.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąCarrus, Saffle 2000/5000, Ramsier? O kaip dėl 496 - 507 serijos?
Comment
-
Beje, maps.lt žemėlapyje kažkaip stebuklingai dingo Kryžkėlės stotelė, važiuojant iš Zujūnų link Spaudos rūmų. Gal tai tiesiog žemėlapio klaida?
Apytikslė buvusios stotelės vieta čia
Comment
-
Gal kam bus įdomu:
Laukiame Jūsų konferencijoje „Kuria kryptimi mus veža sostinės viešasis transportas?”.
Kodėl verta eiti?
2013 metais įgyvendintos viešojo transporto pertvarkos Vilniuje sulaukė didelio atgarsio. Visuomenė bei žiniasklaida iki šiol plačiai aptarinėja naujosios sistemos trūkumus. Ar drauge galime pasiūlyti patogesnius sprendimus? Ar greitųjų autobusų tinklas pasiteisino? Kokia yra kitų miestų patirtis? Kaip miesto gyventojai gali prisidėti prie transporto organizavimo? Į kokią transporto infrastruktūrą turime investuoti?
Į šiuos ir daugybę kitų klausimų atsakysime lapkričio 28-ąją.
Registracija į konferenciją el.paštu milda.prokopaviciute@gmail.com arba telefonu 8 616 45226.
Konferencijos darbotvarkė:
08:30 – 09:00 Registracija, kava
09:00 – 09:10 Įžanginis žodis
Pranešėjas: Remigijus Šimašius, Seimo narys, Liberalų sąjūdžio Vilniaus skyriaus pirmininkas
09:10 – 09:25 Dabartinė situacija Vilniaus viešajame transporte ir pertvarkos rezultatai
Pranešėjas: Kastytis Lubys, Vilnius miesto savivaldybės Viešojo transporto projekto optimizavimo darbo grupės vadovas
09:25 – 09:40 Kitų šalių patirtis organizuojant viešąjį transportą
Pranešėjas: Dr. Andrius Jaržemskis, VGTU docentas – vyr. mokslo darbuotojas
09:40 – 09:55 Klaipėdos patirtis į viešąjį transportą įtraukiant privačius vežėjus
Pranešėjas: Gintaras Nėniškis, VšĮ Klaipėdos keleivinis transportas direktorius
09:55 – 10:20 Diskusija. Ar Vilnius sugebėjo pasinaudoti geriausia kitų miestų praktika, organizuodamas viešąjį transportą. Ką galime tobulinti?
Moderatorius: Šarūnas Gustainis, Taikomosios politikos instituto ekspertas
10:20 – 10:40 Pertrauka, kava
10:40 – 10:55 Neries upės galimybės keleivių transportui
Pranešėjas: pranešėjas derinamas, VĮ Vidaus Vandens kelių direkcija
10:55 – 11:10 „Parkuok ir važiuok“ sistemos įdiegimo galimybės Vilniuje
Pranešėjas: Dr. Vigilijus Sadauskas, docentas – technologijos mokslų daktaras
11:10 – 11:25 Bendruomenių dalyvavimas viešojo transporto organizavime
Pranešėjas: Edmundas Jakubauskas, Vilniaus bendruomenių asociacijos pirmininkas
11:25 – 11:50 Diskusija. Kokie transporto infrastruktūros sprendimai aktualiausi Vilniui?
Moderatorius: Šarūnas Gustainis, Taikomosios politikos ekspertas
11:50 – 12:00 Baigiamasis žodis
Pranešėjas: Artūras Lapinskas, Liberalų sąjūdžio transporto grupės vadovas.
Raitininkų g. 4, 09200 Vilnius.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽodžiu, iš to, kas ten daugumoje dalyvaus, aiškiai matyti, kad nieko gero VT nesišviečia. Privatizacija, liebralizacija, mikrobizacija.
Tiesą pasakius dalinė privatizacija nuima nuo savivaldybės ir vvt pečių didelę finansinę naštą: ne tik dėl to, kad reikės mažiau naujų autobusų, bet eksloataciniai kaštai perkeliami privačiam verslui, taip pat darbo užmokestis priklauso nuo privataus verslo galimybių mokėti algas, o ne susitarimo su profesinėm sąjungom. Kitaip tariant savivaldybei ir VVT reikia tiesiog mažiau sukti galvą kaip ką daryti, ypač kai slegia skolos. Ar tai blogai?
Privatizacija gali būti atliekama ne vien tik parduodant įmonė ar valdišką turtą. Privatizacija yra ir tam tikrų valstybės (savivaldybės) ar jos įmonių atliekamų funkcijų ATIDAVIMAS privatininkams. Socialines paslaugas privalo teikti pati valstybė ar savivaldybė tiesiogiai. Tai yra tiesioginė jų funkcija, ne verslo. O visokie "socialinių paslaugų pirkimai" tėra afera, kai verslas kiša ranką į valdišką kišenę.Paskutinis taisė Rijikas; 2013.11.20, 09:48.
Comment
-
Tik nereikia čia liaupsinti privataus kapitalo privalumų. Privatizacija yra daroma ne problemoms spręsti ar gerinti prekes, paslaugas ir pan., o tik kapitalo godumo patenkinimui. Ypač jei po to tas prekes ar paslaugas perka valstybė ar savivaldybės. Tai tik pinigų perdėjimo iš valdiškos kišenės į privačia mechanizmas. O tai, kad neva kažkur po privatizacijos yra geriau tėra tik laisvos rinkos apologetų paistalai.
Vilniuje įsileidžiant privatininkus jokia našta nuo savivaldybės nebus nuimta. Tai melas ir demagogija, kurią skleidžia to šalininkai. Nes jų tikslas yra pasipelnyti. O kiti tiesiog naiviai tiki jų pasakom. Dar kartą kartoju, kad privatus verslas labdaros nedaro ir siekia maksimalaus pelno. Paslaugos bus apmokamos iš savivaldybės kišenės ne pagal darbo rezultatą, o pagal ridą. Dar kartą kartoju, kad privatininkui savivaldybė įsipareigos mokėti realią pervežimo kainą, o VVT ir toliau bus tik dalinai sumokama už lengvatininkus ir numetami dotacijų trupiniai. Be to iš VVT bus atimta tiek pinigų, kiek reikės sumokėti privatininkams. Ir tu dar sakai, kad tau nerūpi, kas veža. Bukas mąstymas. Tu nori, kad keleivių vežimas būtų kokybiškas. O aš tau sakau, kodėl jis iš principo negali būti kokybiškas su mūsų valdžiažmogių požiūriu ir vykdoma VT politika.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTu nori, kad keleivių vežimas būtų kokybiškas. O aš tau sakau, kodėl jis iš principo negali būti kokybiškas su mūsų valdžiažmogių požiūriu ir vykdoma VT politika.Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2013.11.20, 16:42.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai tik pinigų perdėjimo iš valdiškos kišenės į privačia mechanizmas
Tai melas ir demagogija, kurią skleidžia to šalininkai. Nes jų tikslas yra pasipelnyti.
privatus verslas labdaros nedaro ir siekia maksimalaus pelno
Paslaugos bus apmokamos iš savivaldybės kišenės ne pagal darbo rezultatą, o pagal ridą.
jis iš principo negali būti kokybiškas su mūsų valdžiažmogių požiūriu ir vykdoma VT politika.
Nežinau kodėl pasaulyje matai tik juoda arba balta, bet aš jame matau bent 6 kitas spalvas (iš vaivorykštės )
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąBuvo jau daugybę kartų diskutuota ir išdiskutuota, kad miesto VT yra kitokia sritis nei visos kitos, todėl jis turėtų likti savivaldybių žinioje.
Tai jeigu savivaldybės įmonė negali/nenori teikti aukštos kokybės paslaugą, o, pvz., "Kautra" gali/nori, turbūt, nereikia ilgai svarstyti ką pasirinks keleivis?
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąO dabar pažiūrėkime iš keleivių pusės (pastebiu, kad nors čia ir susirenka viešojo transporto entuziastai, tačiau keleiviai jiems paskutinėje vietoje): vilniečiai patenkinti VVT teikiamomis paslaugomis? Ne. Buvo patenkinti (neimkim mikroautobusus) "Kolegitos" 05 maršrutu? Taip. Tačiau "Kolegita" 05 maršrutą aptarnavo autobusais, bet, kažkodėl tai, tai atlikdavo patikimiau (negirdėjau, kad šio maršruto autobusai patektų į avariją, ko nepasakysi apie VVT transportą), greičiau, autobuse galima buvo laisvai atsisėsti ir patogiai naudotis siūloma paslauga. VVT gi ne tai, kad nėra vietos atsisėsti, dažnai tenka stovėti ant vienos kojos. "Kolegita" 05 maršrutą aptarnavo panašios kokybės autobusais, kaip ir VVT, tačiau, pvz., vasarą, ten buvo kuo kvėpuoti keleiviams.
Tai jeigu savivaldybės įmonė negali/nenori teikti aukštos kokybės paslaugą, o, pvz., "Kautra" gali/nori, turbūt, nereikia ilgai svarstyti ką pasirinks keleivis?
Comment
Comment