Keičiasi tik vežėjas. Beje, nesuprantu, kodėl po naujais grafikais rašo
Vežėjas: UAB "Vilniaus viešasis transportas", nors realiai aptarnaus Ridvija šiuos maršrutus?
Vežėjas lieka vienas - UAB „Vilniaus viešasis transportas“, nes šį įmonė skelbė konkursą maršrutams aptarnauti. Kai savivaldybė skelbs, tada atsiras daugiau vežėjų. O dabar visi šie privatininkai dirbs po VVT sparneliu
Vežėjas lieka vienas - UAB „Vilniaus viešasis transportas“, nes šį įmonė skelbė konkursą maršrutams aptarnauti. Kai savivaldybė skelbs, tada atsiras daugiau vežėjų. O dabar visi šie privatininkai dirbs po VVT sparneliu
Klaipėdoje, pvz, visi integruoti į "Klaipėdos keleivinis transportas" sistemą. Tai automatiškai prie atitinkamo maršruto rašo atitinkamą įmonę. Tai galėtų tą patį ir čia padaryt
Klaipėdoje, pvz, visi integruoti į "Klaipėdos keleivinis transportas" sistemą. Tai automatiškai prie atitinkamo maršruto rašo atitinkamą įmonę. Tai galėtų tą patį ir čia padaryt
Jeigu gerai suprantu, tai Vilniuje bus lygiai taip pat, tik tuomet, kai pasibaigs konkursai 7 metų nuomai. Dabar tai viso labo yra laikinas sprendimas, kuris buvo įgyvendintas be tarybos sprendimo (prisiminkime, kad jeigu taryba būtų pritarus konkursų taisyklėms, tai 7 metų trukmės nuoma jau būtų prasidėjusi).
Lapkričio 11-ąją, pirmadienį, 40-uoju autobusų maršrutu „Fabijoniškės-S. Stanevičiaus g.-Centras“ keleivius pradės vežti privatūs standartinio dvylikos metrų ilgio autobusai. http://ebus.lt/keleivinio-transporto...autobusai.html
Dar viena naujiena nuo SISP'o:
Nuo pirmadienio keičiasi 40-o autobuso „Fabijoniškės-S. Stanevičiaus g.-Centras“ tvarkaraščiai.
Taip pat vėl keičiasi "Ridvijos" 20 ir 28 maršrutų tvarkaraščiai, jie važiuos dažniau, kaip suprantu visi žmonės į mikriukus nesutelpa. Įdomu kur "Ridvija" paims papildomu transporto priemoniu... http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=586
Jau paskelbti nauji 20 ir 28 maršrutų grafikai. Iš įdomybių:
1) 20 maršrutu darbo dienomis nuo šiol dirbs 5 mikroautobusai (4 visą dieną ir 1 piko metu), 28 maršrutu- 3 (1 visą dieną ir 2 piko metu).
2) Darbo dienomis kiekvienu iš maršrutų dirbs po vieną transporto priemonę iš autobusų parko; 20 maršrutų - pamaininiu grafiku, 28 maršrutu - pertraukiamu. Priežastis greičiausiai yra ta, kad Ridvija neturi pakankamai transporto priemonių eismo dažninimui. Ar autobusų parkas į maršrutus pasiųs didelius autobusus, ar Noge midibusus - pamatysim rytoj.
3) Turbūt dėl šių pokyčių abiejuose maršrutuose visais darbo dienų reisais pridedama laiko reisams įveikti, t.y. mikriukai važiuos lėčiau.
4) Darbo dienomis dar labiau ilginamas 20 maršruto darbo laikas - paskutinis autobusas iš Lazdynų link Mūrinės Vokės išvažiuos net 23:07 val.! Kyla klausimas
, kam jo ten taip vėlai reikia.
5) Poilsio dienų tvarkaraščiai taip pat keičiasi- pridedama laiko.
Jau paskelbti nauji 20 ir 28 maršrutų grafikai. Iš įdomybių:
1) 20 maršrutu darbo dienomis nuo šiol dirbs 5 mikroautobusai (4 visą dieną ir 1 piko metu), 28 maršrutu- 3 (1 visą dieną ir 2 piko metu).
2) Darbo dienomis kiekvienu iš maršrutų dirbs po vieną transporto priemonę iš autobusų parko; 20 maršrutų - pamaininiu grafiku, 28 maršrutu - pertraukiamu. Priežastis greičiausiai yra ta, kad Ridvija neturi pakankamai transporto priemonių eismo dažninimui. Ar autobusų parkas į maršrutus pasiųs didelius autobusus, ar Noge midibusus - pamatysim rytoj.
3) Turbūt dėl šių pokyčių abiejuose maršrutuose visais darbo dienų reisais pridedama laiko reisams įveikti, t.y. mikriukai važiuos lėčiau.
4) Darbo dienomis dar labiau ilginamas 20 maršruto darbo laikas - paskutinis autobusas iš Lazdynų link Mūrinės Vokės išvažiuos net 23:07 val.! Kyla klausimas
, kam jo ten taip vėlai reikia.
5) Poilsio dienų tvarkaraščiuose niekas nesikeičia.
Greičiausiai Ridvijos mikroautobusai piko valandomis nesutalpina norinčių važiuoti.
Norėjau paklausti: O kur Vilniuje yra Ridvijos ir "Meteorit turas" parkai?
Pagal transporto atvaizdavimą realiu laiku internete matyti, kad vienas 40-o maršruto autobusas stovi Visorių-M.Sleževičiaus g. kampe.
O Ridvijos mikriuką mačiau kitapus gatvės nei regitra.
Šian nustebino 528 autobuso sėdynes. Tarpai tarp jų tokie, kad neimanoma net kojų įkišt Ar čia originalios sėdynes? Dirbo 24 maršrutu.
Taip, tokios sėdynės nuo autobuso atvažiavimo dienos. Dirbo, jei neklystu, Olandijos priemiestiniuose maršrutuose, todėl sėdynės tokios ir yra
Tokias sėdynės turi 528-532 partija
Konkursai bus skelbiami ne tik privežamiesiems, bet ir pagrindiniams Vilniaus miesto maršrutams. Iš viso numatoma į privačiųjų vežėjų rankas perduoti penkis pagrindinius autobusų maršrutus. Tikimąsi, kad keleivius veš 40 standartinių dviašių autobusų, o jų metinė rida sieks 2,56 mln. km.
Taip pat 19 privežamųjų autobusų maršrutų, kuriuose dirbs 43 mažos talpos autobusai. Skaičiuojama, kad jų metinė rida sieks 4,12 mln. km.
Kadangi oficialiame pranešime rašoma, kad http://ted.europa.eu konkursas bus skelbiamas vienas 5 autobusų ir 19 privežamųjų maršrutų, tai ir nugalėtojas bus vienas. Aišku, kad su "Kautra" viskas jau suderinta... Nes jokios kitos Lietuvos įmonės, kuri galėtų patenktinti tokios apimties konkurso sąlygas nėra. O iš užsienio kad eitų - maža tikimybė.
"Kautra" ar ne "Kautra", bet kokiu atveju tai yra BLOGIS. Nes tai yra viešojo transporto privatizacijos pradžia. Kitais metais 5 autobusų maršrutai, po to dar 5, dar keli, dar keli... Tokiu būdu savivaldybė sudarys išskirtines sąlygas parazituoti privatininkams, nes juk jiems turės mokėti pilna kaina už ridą (į kurią įeis į lengvatininkų vežimo kaštai). Tuo tarpu VVT ir toliau negaus visų numatytų lėšų, nes jai nemokama pagal rida. VVT biudžetas surenkamas iš parduotų bilietų, dotacijų trupinių iš savivaldybės, kompensacijų už lengvatininkų vežimą, kurios niekada pilnai nesumokamos ir papildomų paslaugų (kaip autobusų remontas, užsakomieji reisai ir pan.).
Garantuoju, kad savivaldybė užsimos ir prieš troleibusus. Juk tokiu būdu labai lengvai galima juo per kelis metus sunaikinti. Savų resursų uždaromiems maršrutams pakeisti autobusais NĖRA. O štai perduoti juos privatininkams savivaldybei nieko nekainuos. Žodžiu iš esmės tai yra pirmas žingsnis liekant Vilniui tik su vienintele VT rūšimi - autobusais. Ir eilinė Abonento afera.
Kad nematau ten nieko paskelbto. Ar aš blogai ieškau?
šiaip aš irgi pradėjau knistis, ir tikrai nieko nematau gal po kiek laiko tik bus matomas arba čia iš viso tik tolimų ketinimų viešinimas... taip sakant savivaldybė išsidavė apie tolimus planus, bet neaišku, ką konkrečiai žada pirkti. nebent čia yra žinančių šiek tiek daugiau....
Man labiausiai įdomu kokie tie penki maršrutai. Galbūt a40 (10 TP), a10 (10 TP), a18 (6 TP), a56 (6 TP) ir dar koks nors. Be abejo, tai tik spėlionės.
Jeigu ateina "Kautra", įdomu ką ji galėtų pasiūlyti (privežamaisiais maršrutais, tikėtina, dirbtų Crafteriai).
Comment