Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąMikrobas mikrobui nelygu. Jeigu su švieslentėmis, automatinėmis durimis, plius dar žemagrindžiai- tuomet prašau. Bet visokios geldos su ranka atidaromomis durimis- tai jau nėra normalus VT tikrai. O netrukus į Vilnių ateisianti "Ridvija" tik grabus ir teturi.
O šiaip mikrobas yra mikrobas. Jie turi būti ne privatūs, o VVT ir naudojami vos viename kitame maršrute. Nes didesnis jų kiekis yra tiesiog nemokėjimas organizuoti VT.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąViskas priklauso nuo to, kaip bus surašytos konkuso sąlygos.
Comment
-
Vilniaus viešasis transportas brangiausias tarp didžiausių Lietuvos miestų. Tokia padėtis yra visiškai nelogiška, nes - kuo daugiau žmonių naudojasi viešuoju transportu, tuo mažesnė turėtų būti vt savikaina.
Dėje Vilniaus "valdžia" turi visai kitą logiką, nes Vilnius yra beveik bankrote.
Man net gėda, kad Vilnius nesugeba senukų (kuriems virš 80 metų) vežti nemokamai (kiek tokio amžiaus keleivių išvis dar kažkur važinėja ?).
Užtat Vilniaus "valdžia-veža" žmogėnai su savo "logika" sugeba priimti tokius primityvius sprendimus kaip: pvz. didinti mokestį už šaltą vandenį (automatiškai ir už karštą), arba įvesti kiemo (20 metrų zoną aplink namą) tvarkymo mokestį, nes kažkada zoukas žadėjo kiemtvarkiams "orų" atlyginimą, bet sugebėjo pasiūlyti tik "orą".
Comment
-
Parašė stulpas Rodyti pranešimąVilniaus viešasis transportas brangiausias tarp didžiausių Lietuvos miestų. Tokia padėtis yra visiškai nelogiška, nes - kuo daugiau žmonių naudojasi viešuoju transportu, tuo mažesnė turėtų būti vt savikaina.
Dėje Vilniaus "valdžia" turi visai kitą logiką, nes Vilnius yra beveik bankrote.
Man net gėda, kad Vilnius nesugeba senukų (kuriems virš 80 metų) vežti nemokamai (kiek tokio amžiaus keleivių išvis dar kažkur važinėja ?).
Užtat Vilniaus "valdžia-veža" žmogėnai su savo "logika" sugeba priimti tokius primityvius sprendimus kaip: pvz. didinti mokestį už šaltą vandenį (automatiškai ir už karštą), arba įvesti kiemo (20 metrų zoną aplink namą) tvarkymo mokestį, nes kažkada zoukas žadėjo kiemtvarkiams "orų" atlyginimą, bet sugebėjo pasiūlyti tik "orą".www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąIšeitis būtų sumažinti Vilniaus administracines ribas ir integruoti rajoninį transportą į bendro bilieto sistemą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąIšeitis būtų sumažinti Vilniaus administracines ribas ir integruoti rajoninį transportą į bendro bilieto sistemą.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąRajoninis transportas? Jau įsivaizduoju kaip visus Naujosios Vilnios, Grigiškių, Salininkų, Balsių gyventojus veža vienas maršrutas (kiekvienam mikro, atleiskit, rajonui po vieną maršrutą), kursuojantis bent kas valandą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąO kodėl tau rajoninis transportas asocijuojasi su retai kursuojančiu transportu? Juk kalbame apie iš esmės ne dabartinę, bet galimai naują sistemą.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąGal todėl, kad rajonai neturi nei pajėgumų, nei pinigų?
Comment
-
Šiaip yra tu gyvenviečių su potencialiai daug keleivių, bet kadangi susisiekimas jau ilgai yra ganėtinai blogas (retai važiuoja, lėtas, palyginti brangus, nelankstus) dauguma jau yra persėdę į asmeninį transportą. Suprantama dėl mažėjančio keleivių skaičiaus mažėja VT skaičius - užburtas ratas.
Išeitis, mano manymu, maksimaliai galimas integravimasis su miesto VT,
VT dažninimas (galimai įvedant naujus greitesnius maršrutus su iki kurių būtų privežami iš atokesnių vietų),
P+R ir B+R sistemų sukūrimas,
terminuotų bilietų įvedimas.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąRajonai neturi nė vieno traukos objekto / gyvenvietės, kur reikėtų ypač dažno kursavimo. Jeigu kokią N.Vilnią atiduotų rajonui, tai nereiškia, kad 6G važiuos minkštieji tarpmiestiniai autobusai kas 2 valandas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
2013 10 24 - NUO SPALIO 26 D. KEIČIAMAS 2 AUTOBUSŲ MARŠRUTAS IR TVARKARAŠTIS
Informuojame, kad nuo š. m. spalio 26 d. (šeštadienio) dėl atidaryto naujojo viaduko Žirnių gatvėje keičiamas 2 Stotis–Liepkalnio–Vikingų g.–Oro uostas autobusų maršrutas ir tvarkaraštis.
2 maršruto autobusai iš Stoties į Vikingų gatvę važiuos naujuoju viaduku.
Nauji tvarkaraščiai internetinėje svetainėje www.vilniustransport.lt bus paskelbti jau nuo spalio 24 d. Viešojo transporto stotelėse informacija bus keičiama nuo spalio 25 d.
Informacija apie viešojo transporto darbą ir pakeitimus pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt, socialiniame tinklapyje www.facebook.com/susisiekimo.paslaugos, mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei darbo valandomis teikiama telefonu (8 5) 210 7050.
Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąO dėl N. Vilnios tai nesąmones šneki
-6 minutės rato įveikimui - pagaliau susigriebė. Nors fiziškai nuo Tyzenhauzų iki Vikingų st. per Naujininkų viaduką per 2 minutes neįmanoma buvo spėti, bet šis laiko trūkumas kompensuodavo jo perteklių nuo stoties iki Tyzenhauzų st.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą-6 minutės rato įveikimui - pagaliau susigriebė. Nors fiziškai nuo Tyzenhauzų iki Vikingų st. per Naujininkų viaduką per 2 minutes neįmanoma buvo spėti, bet šis laiko trūkumas kompensuodavo jo perteklių nuo stoties iki Tyzenhauzų st.
12:20 Stotis
12:25 Pelesos st.
...
12:33 Žirnių st.
12:34 Karaimų kapinės
12:34 Tyzenhauzų st.
12:35 Vikingų st.
12:36 Oro uostas
Comment
Comment