Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Mikrobas mikrobui nelygu. Jeigu su švieslentėmis, automatinėmis durimis, plius dar žemagrindžiai- tuomet prašau. Bet visokios geldos su ranka atidaromomis durimis- tai jau nėra normalus VT tikrai. O netrukus į Vilnių ateisianti "Ridvija" tik grabus ir teturi.
    Viskas priklauso nuo to, kaip bus surašytos konkuso sąlygos.

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Mikrobas mikrobui nelygu. Jeigu su švieslentėmis, automatinėmis durimis, plius dar žemagrindžiai- tuomet prašau. Bet visokios geldos su ranka atidaromomis durimis- tai jau nėra normalus VT tikrai. O netrukus į Vilnių ateisianti "Ridvija" tik grabus ir teturi.
      Tik tiek gerai, kad trumpam ateis.
      O šiaip mikrobas yra mikrobas. Jie turi būti ne privatūs, o VVT ir naudojami vos viename kitame maršrute. Nes didesnis jų kiekis yra tiesiog nemokėjimas organizuoti VT.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Viskas priklauso nuo to, kaip bus surašytos konkuso sąlygos.
        Na, dabartinio konkurso sąlygos po pakeitimo pakankamai švelnios, nors iš pradžių buvo kur kas griežtesnės.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Vilniaus viešasis transportas brangiausias tarp didžiausių Lietuvos miestų. Tokia padėtis yra visiškai nelogiška, nes - kuo daugiau žmonių naudojasi viešuoju transportu, tuo mažesnė turėtų būti vt savikaina.
          Dėje Vilniaus "valdžia" turi visai kitą logiką, nes Vilnius yra beveik bankrote.
          Man net gėda, kad Vilnius nesugeba senukų (kuriems virš 80 metų) vežti nemokamai (kiek tokio amžiaus keleivių išvis dar kažkur važinėja ?).
          Užtat Vilniaus "valdžia-veža" žmogėnai su savo "logika" sugeba priimti tokius primityvius sprendimus kaip: pvz. didinti mokestį už šaltą vandenį (automatiškai ir už karštą), arba įvesti kiemo (20 metrų zoną aplink namą) tvarkymo mokestį, nes kažkada zoukas žadėjo kiemtvarkiams "orų" atlyginimą, bet sugebėjo pasiūlyti tik "orą".

          Comment


            Parašė stulpas Rodyti pranešimą
            Vilniaus viešasis transportas brangiausias tarp didžiausių Lietuvos miestų. Tokia padėtis yra visiškai nelogiška, nes - kuo daugiau žmonių naudojasi viešuoju transportu, tuo mažesnė turėtų būti vt savikaina.
            Dėje Vilniaus "valdžia" turi visai kitą logiką, nes Vilnius yra beveik bankrote.
            Man net gėda, kad Vilnius nesugeba senukų (kuriems virš 80 metų) vežti nemokamai (kiek tokio amžiaus keleivių išvis dar kažkur važinėja ?).
            Užtat Vilniaus "valdžia-veža" žmogėnai su savo "logika" sugeba priimti tokius primityvius sprendimus kaip: pvz. didinti mokestį už šaltą vandenį (automatiškai ir už karštą), arba įvesti kiemo (20 metrų zoną aplink namą) tvarkymo mokestį, nes kažkada zoukas žadėjo kiemtvarkiams "orų" atlyginimą, bet sugebėjo pasiūlyti tik "orą".
            Nelabai protingai sukalbėjai. Vilnius yra didžiausias pagal plotą, čia žmonės gauna didesnes pajamas, vadinasi, yra didesnė dalis gyventojų, galinčių sau leisti turėti ir išlaikyti automobilį (mažesnė potencialių keleivių dalis), Vilnius pagal gyventojų tankį yra rečiausiai apgyvendintas Lietuvos didmiestis, o tai reiškia, kad viešuoju transportu tiek pat kilometrų nuvežti žmones kainuoja daugiau (didesnės sąnaudos), nes pakeliui įlipa mažiau keleivių ir situacijos negerintų netgi maršrutų keitimai, kadangi tai susiję su urbanizacijos problematika. Visa kita tavo komentaro dalis nesusijusi su VT.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Išeitis būtų sumažinti Vilniaus administracines ribas ir integruoti rajoninį transportą į bendro bilieto sistemą.

              Comment


                Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                Išeitis būtų sumažinti Vilniaus administracines ribas ir integruoti rajoninį transportą į bendro bilieto sistemą.
                Visiškai teisingai. Paryžius plotu kiek pamenu yra netgi mažesnis už Vilnių, bet tankio skirtumas didžiulis. Tad netgi sumažinus Vilniaus miesto savivaldybės administracines teritorijos ribas, vis tiek liktų problema dėl tankio.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                  Išeitis būtų sumažinti Vilniaus administracines ribas ir integruoti rajoninį transportą į bendro bilieto sistemą.
                  Rajoninis transportas? Jau įsivaizduoju kaip visus Naujosios Vilnios, Grigiškių, Salininkų, Balsių gyventojus veža vienas maršrutas (kiekvienam mikro, atleiskit, rajonui po vieną maršrutą), kursuojantis bent kas valandą.

                  Comment


                    Niekas miesto ribų nemažins. Naikinti galima kai kuriuos maršrutus, kurie važiuoja į rajoną. Dabartinė VT reforma tik dar labiau išplėtė miesto maršrutų tinklą į Vilniaus ir Trakų rajonų teritoriją. O šios savivaldybės net nemoka jokių dotacijų ir kompensacijų.

                    Comment


                      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                      Rajoninis transportas? Jau įsivaizduoju kaip visus Naujosios Vilnios, Grigiškių, Salininkų, Balsių gyventojus veža vienas maršrutas (kiekvienam mikro, atleiskit, rajonui po vieną maršrutą), kursuojantis bent kas valandą.
                      O kodėl tau rajoninis transportas asocijuojasi su retai kursuojančiu transportu? Juk kalbame apie iš esmės ne dabartinę, bet galimai naują sistemą.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                        O kodėl tau rajoninis transportas asocijuojasi su retai kursuojančiu transportu? Juk kalbame apie iš esmės ne dabartinę, bet galimai naują sistemą.
                        Gal todėl, kad rajonai neturi nei pajėgumų, nei pinigų?

                        Comment


                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                          Gal todėl, kad rajonai neturi nei pajėgumų, nei pinigų?
                          Rajonai neturi nė vieno traukos objekto / gyvenvietės, kur reikėtų ypač dažno kursavimo. Jeigu kokią N.Vilnią atiduotų rajonui, tai nereiškia, kad 6G važiuos minkštieji tarpmiestiniai autobusai kas 2 valandas.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Pirma „mikriukus" išnaikino, dabar grąžina - kodėl?
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Šiaip yra tu gyvenviečių su potencialiai daug keleivių, bet kadangi susisiekimas jau ilgai yra ganėtinai blogas (retai važiuoja, lėtas, palyginti brangus, nelankstus) dauguma jau yra persėdę į asmeninį transportą. Suprantama dėl mažėjančio keleivių skaičiaus mažėja VT skaičius - užburtas ratas.

                              Išeitis, mano manymu, maksimaliai galimas integravimasis su miesto VT,
                              VT dažninimas (galimai įvedant naujus greitesnius maršrutus su iki kurių būtų privežami iš atokesnių vietų),
                              P+R ir B+R sistemų sukūrimas,
                              terminuotų bilietų įvedimas.

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Rajonai neturi nė vieno traukos objekto / gyvenvietės, kur reikėtų ypač dažno kursavimo. Jeigu kokią N.Vilnią atiduotų rajonui, tai nereiškia, kad 6G važiuos minkštieji tarpmiestiniai autobusai kas 2 valandas.
                                Aš visgi nesu linkęs rajono nurašyti, o kaip tik, žiūrėti į miesto ir rajono VT lygiareikšmiškai. Kad šiuo metu rajono VT turi mažai perspektyvų, nereiškia, kad jų niekada neturės arba jos nesikeis, tereikia tinkamų sprendimų ir valios. O dėl N. Vilnios tai nesąmones šneki
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  2013 10 24 - NUO SPALIO 26 D. KEIČIAMAS 2 AUTOBUSŲ MARŠRUTAS IR TVARKARAŠTIS

                                  Informuojame, kad nuo š. m. spalio 26 d. (šeštadienio) dėl atidaryto naujojo viaduko Žirnių gatvėje keičiamas 2 Stotis–Liepkalnio–Vikingų g.–Oro uostas autobusų maršrutas ir tvarkaraštis.
                                  2 maršruto autobusai iš Stoties į Vikingų gatvę važiuos naujuoju viaduku.

                                  Nauji tvarkaraščiai internetinėje svetainėje www.vilniustransport.lt bus paskelbti jau nuo spalio 24 d. Viešojo transporto stotelėse informacija bus keičiama nuo spalio 25 d.

                                  Informacija apie viešojo transporto darbą ir pakeitimus pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt, socialiniame tinklapyje www.facebook.com/susisiekimo.paslaugos, mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei darbo valandomis teikiama telefonu (8 5) 210 7050.

                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                    O dėl N. Vilnios tai nesąmones šneki
                                    Aš tik kaip pavyzdį (ar argumentą) sakau, prieš KitoksBrolis teiginį, jog rajoninis transportas turi asocijuotis su retai kursuojančiu transportu.

                                    -6 minutės rato įveikimui - pagaliau susigriebė. Nors fiziškai nuo Tyzenhauzų iki Vikingų st. per Naujininkų viaduką per 2 minutes neįmanoma buvo spėti, bet šis laiko trūkumas kompensuodavo jo perteklių nuo stoties iki Tyzenhauzų st.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Ar realiai užtekdavo 2min autobusams nuo Tyzenhauzų st. iki Vikingų st. įveikti per naujai atidarytą viaduką, kad dabar padarė 1min trasos įveikimui?
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        -6 minutės rato įveikimui - pagaliau susigriebė. Nors fiziškai nuo Tyzenhauzų iki Vikingų st. per Naujininkų viaduką per 2 minutes neįmanoma buvo spėti, bet šis laiko trūkumas kompensuodavo jo perteklių nuo stoties iki Tyzenhauzų st.
                                        Kad dabar ar ne tas pats bus? 13min skirta Stotis-Žirnių ir 3min Žirnių-Oro uostas:

                                        12:20 Stotis
                                        12:25 Pelesos st.
                                        ...
                                        12:33 Žirnių st.
                                        12:34 Karaimų kapinės
                                        12:34 Tyzenhauzų st.
                                        12:35 Vikingų st.
                                        12:36 Oro uostas

                                        Comment


                                          Man atrodo, ar 2 maršrutui prideda autobusą? Ar tiesiog daugėja reisų?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X