Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Nedidelis nukrypimas nuo temos, apie autorių tų pertvarkų, dėl kurių diskutuojama šioje temoje.
Anot straipnio herojaus, "provokacija".
www.DELFI.lt 2013 m. spalio 18 d. 17:39
Vilniaus viešojo transporto reformos architektas tarnybinę mašiną naudoja kaip nuosavą?
Vilniaus viešojo transporto reformos architektas Kastytis Lubys gyrėsi asmeniškai kontroliuojantis darbą, važinėjantis autobusais ar troleibusais
(...)
Tačiau K. Lubys užfiksuotas, pavyzdžiui, vežantis žmoną į darbą ir iš jo – ne autobusu, o tarnybine mašina.
(...)
http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=63072352
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNedidelis nukrypimas nuo temos, apie autorių tų pertvarkų, dėl kurių diskutuojama šioje temoje.
Anot straipnio herojaus, "provokacija".
www.DELFI.lt 2013 m. spalio 18 d. 17:39
Vilniaus viešojo transporto reformos architektas tarnybinę mašiną naudoja kaip nuosavą?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą1 trūksta tada. Šiuo metu turimi tik 5: 917, 918, 919, 920, 921.
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąTai gal dar pridės trumpai važinėjusį 916?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKuriam laikui privatūs mikroautobusai ir autobusai įtraukiami į VT?
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąAtrodo kažkur buvo parašyta, jog 7 metams... Arba man paranoja.
Tiem 7 metams konkursai bus skelbiami vėliau, lyg ir apie pavasarį, kartu su daug griežtesniais reikalavimais transporto priemonėms.
Comment
-
Ir bus dar daugiau autobusų maršrutų perleista privatininkams su mikrobais. Žodžiu, ne progresas, o regresas. VVT šiaip ne taip susitvarko su esamais maršrutais dabar. Laikinai įtraukus privatininkus, iki metų, galima kiek palengvinti situaciją su transporto priemonių trūkumu. Bet parką reikia atnaujinti normaliais autobusais, o ne ilgam į sistemą įtraukinėti mikrobus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr bus dar daugiau autobusų maršrutų perleista privatininkams su mikrobais. Žodžiu, ne progresas, o regresas. VVT šiaip ne taip susitvarko su esamais maršrutais dabar. Laikinai įtraukus privatininkus, iki metų, galima kiek palengvinti situaciją su transporto priemonių trūkumu. Bet parką reikia atnaujinti normaliais autobusais, o ne ilgam į sistemą įtraukinėti mikrobus.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kokia problema su privatininkais? Jeigu galioja tas pats bilietas, jeigu transporto priemonė tvarkinga, važiuoja nustatytu tvarkaraščiu, tai viskas yra OK.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNemanau. Galimas atvejis, kad bus kitos transporto priemonės
Minėtas 916 šiuo metu yra registruotas regitroje, bet su negaliojančia technikine, vadinasi stovi nenaudojamas lietuvoje. Draudimas galiojantis.
Antra, vykstant konkursui buvo pakeisti reikalavimai, kad vidaus aukštis iš "ne mažiau kaip 2000mm" į "ne mažiau kaip 1900mm".
Sužinosim viską kiek vėliau...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodėl viešasis transportas turi būti kažkieno pelno šaltiniu už mokesčių mokėtojų pinigus, o ne viešąja paslauga? Kodėl savivaldybė, skolinga ir negalinti padengti lengvatininkų pervežimo savo vežėjui, staiga suranda lėšų apmokėti tai privatininkams?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO apie mikroautobusus, kaip netinkamą VT priemonę iš viso atskira kalba.Paskutinis taisė Aleksio; 2013.10.22, 21:25.
Comment
-
Aš jums dar kartą, jau nežinau kurį, kartoju, kad Vilniuje yra bardakas ir savivaldybė net nesiruošia pilnai kompensuoti VVT už lengvatininkų vežimą, o per daug metų susikaupusias skolas mažina vidiniais VVT resursais, maršrutų pertvarka ir pan. Tuo tarpu privatininkai gaus tą užmokestį už ridą, ar kita apskaitos formą, kuri bus numatyta sutartyje. Ir tie pinigai bus paimti iš bendro katilo, į kurį 95 proc. ir daugiau suneša VVT.
10 keleivių masyvuose kur gyvena keli tūkstančiai žmonių yra prasto VT organizavimo pasekmė. Tik tiek ir ne daugiau. Vilniuje mikrobai iš viso nereikalingi.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu maršrute X važiuoja 10 žmonių į valandą, mikrobas ten yra pats tas. Varinėti ten net vidutinį busą yra per brangus malonumas.
Comment
Comment