Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O ne nuomojamų Fiatų išpirkimas po konkursu slepiasi?
    1 trūksta tada. Šiuo metu turimi tik 5: 917, 918, 919, 920, 921.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Nedidelis nukrypimas nuo temos, apie autorių tų pertvarkų, dėl kurių diskutuojama šioje temoje.
      Anot straipnio herojaus, "provokacija".

      www.DELFI.lt 2013 m. spalio 18 d. 17:39
      Vilniaus viešojo transporto reformos architektas tarnybinę mašiną naudoja kaip nuosavą?
      Vilniaus viešojo transporto reformos architektas Kastytis Lubys gyrėsi asmeniškai kontroliuojantis darbą, važinėjantis autobusais ar troleibusais
      (...)

      Tačiau K. Lubys užfiksuotas, pavyzdžiui, vežantis žmoną į darbą ir iš jo – ne autobusu, o tarnybine mašina.
      (...)


      http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=63072352

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Nedidelis nukrypimas nuo temos, apie autorių tų pertvarkų, dėl kurių diskutuojama šioje temoje.
        Anot straipnio herojaus, "provokacija".

        www.DELFI.lt 2013 m. spalio 18 d. 17:39
        Vilniaus viešojo transporto reformos architektas tarnybinę mašiną naudoja kaip nuosavą?
        Man atrodo visiems turėtų būti aišku kas tai galėjo organizuot

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          1 trūksta tada. Šiuo metu turimi tik 5: 917, 918, 919, 920, 921.
          Tai gal dar pridės trumpai važinėjusį 916?

          Comment


            Parašė mskapss Rodyti pranešimą
            Tai gal dar pridės trumpai važinėjusį 916?
            Nemanau. Galimas atvejis, kad bus kitos transporto priemonės
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Kuriam laikui privatūs mikroautobusai ir autobusai įtraukiami į VT?

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Kuriam laikui privatūs mikroautobusai ir autobusai įtraukiami į VT?
                Berods 6 mėn. su galimu pratęsimu dar 6 mėn.

                Comment


                  Taip buvo kalbama anksčiau. Paskui lyg buvo kalbama apie metus + metus.

                  Comment


                    Atrodo kažkur buvo parašyta, jog 7 metams... Arba man paranoja.

                    Comment


                      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                      Atrodo kažkur buvo parašyta, jog 7 metams... Arba man paranoja.
                      Dabartiniai konkursai yra 6mėn+ 6 mėn.

                      Tiem 7 metams konkursai bus skelbiami vėliau, lyg ir apie pavasarį, kartu su daug griežtesniais reikalavimais transporto priemonėms.

                      Comment


                        Ir bus dar daugiau autobusų maršrutų perleista privatininkams su mikrobais. Žodžiu, ne progresas, o regresas. VVT šiaip ne taip susitvarko su esamais maršrutais dabar. Laikinai įtraukus privatininkus, iki metų, galima kiek palengvinti situaciją su transporto priemonių trūkumu. Bet parką reikia atnaujinti normaliais autobusais, o ne ilgam į sistemą įtraukinėti mikrobus.

                        Comment


                          Atnaujintas oficiali schema:

                          http://www.vilniustransport.lt/images/mrweb_1.pdf

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Ir bus dar daugiau autobusų maršrutų perleista privatininkams su mikrobais. Žodžiu, ne progresas, o regresas. VVT šiaip ne taip susitvarko su esamais maršrutais dabar. Laikinai įtraukus privatininkus, iki metų, galima kiek palengvinti situaciją su transporto priemonių trūkumu. Bet parką reikia atnaujinti normaliais autobusais, o ne ilgam į sistemą įtraukinėti mikrobus.
                            O kokia problema su privatininkais? Jeigu galioja tas pats bilietas, jeigu transporto priemonė tvarkinga, važiuoja nustatytu tvarkaraščiu, tai viskas yra OK.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              O kokia problema su privatininkais? Jeigu galioja tas pats bilietas, jeigu transporto priemonė tvarkinga, važiuoja nustatytu tvarkaraščiu, tai viskas yra OK.
                              Kodėl viešasis transportas turi būti kažkieno pelno šaltiniu už mokesčių mokėtojų pinigus, o ne viešąja paslauga? Kodėl savivaldybė, skolinga ir negalinti padengti lengvatininkų pervežimo savo vežėjui, staiga suranda lėšų apmokėti tai privatininkams? O apie mikroautobusus, kaip netinkamą VT priemonę iš viso atskira kalba.

                              Comment


                                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                Nemanau. Galimas atvejis, kad bus kitos transporto priemonės
                                O aš prie tos versijos vis labiau linkstu.
                                Minėtas 916 šiuo metu yra registruotas regitroje, bet su negaliojančia technikine, vadinasi stovi nenaudojamas lietuvoje. Draudimas galiojantis.

                                Antra, vykstant konkursui buvo pakeisti reikalavimai, kad vidaus aukštis iš "ne mažiau kaip 2000mm" į "ne mažiau kaip 1900mm".

                                Sužinosim viską kiek vėliau...

                                Comment


                                  Geros žinios Padekaniškių, Kriaučiūnų ir Papiškių gyventojams, taip pat lankantiems Karveliškių kapines
                                  63 maršruto autobusai važiuos ir po lapkričio 3 dienos.
                                  (SĮSP atsakymas facebooke)
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Kodėl viešasis transportas turi būti kažkieno pelno šaltiniu už mokesčių mokėtojų pinigus, o ne viešąja paslauga? Kodėl savivaldybė, skolinga ir negalinti padengti lengvatininkų pervežimo savo vežėjui, staiga suranda lėšų apmokėti tai privatininkams?
                                    Keleiviui, kuriam reikia nuvažiuoti iš taško A į tašką B, neįdomu kieno autobusu jis važiuoja - VVT, "Petro transas", Al1 Ltd. ar kitas. Yra bendras tinklas ir bilietai, o tai yra svarbiausia. Tuo labiau, kad kitų įmonių panaudojimas yra galimybė greitai padidinti maršrutų tinklą.
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    O apie mikroautobusus, kaip netinkamą VT priemonę iš viso atskira kalba.
                                    Jeigu maršrute X važiuoja 10 žmonių į valandą, mikrobas ten yra pats tas. Varinėti ten net vidutinį busą yra per brangus malonumas.
                                    Paskutinis taisė Aleksio; 2013.10.22, 21:25.

                                    Comment


                                      Aleksio teisingai pastebėjo. Mikrobai turi būti tik ten, kur yra itin maži srautai. Visur kitur privatininkai turėtų naudoti autobusus. Ir, kaip privatus verslas, turėtų aptarnauti naujais autobusais.

                                      Comment


                                        Aš jums dar kartą, jau nežinau kurį, kartoju, kad Vilniuje yra bardakas ir savivaldybė net nesiruošia pilnai kompensuoti VVT už lengvatininkų vežimą, o per daug metų susikaupusias skolas mažina vidiniais VVT resursais, maršrutų pertvarka ir pan. Tuo tarpu privatininkai gaus tą užmokestį už ridą, ar kita apskaitos formą, kuri bus numatyta sutartyje. Ir tie pinigai bus paimti iš bendro katilo, į kurį 95 proc. ir daugiau suneša VVT.
                                        10 keleivių masyvuose kur gyvena keli tūkstančiai žmonių yra prasto VT organizavimo pasekmė. Tik tiek ir ne daugiau. Vilniuje mikrobai iš viso nereikalingi.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Jeigu maršrute X važiuoja 10 žmonių į valandą, mikrobas ten yra pats tas. Varinėti ten net vidutinį busą yra per brangus malonumas.
                                          Mikrobas mikrobui nelygu. Jeigu su švieslentėmis, automatinėmis durimis, plius dar žemagrindžiai- tuomet prašau. Bet visokios geldos su ranka atidaromomis durimis- tai jau nėra normalus VT tikrai. O netrukus į Vilnių ateisianti "Ridvija" tik grabus ir teturi.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X