Jeigu tarnavimo laikas vienodas, kam permokėti už troleibusus, jeigu autobusai pigesni?
Eksploatacijos kaštai skirtingi. Šioks toks trulų minusas yra brangios dieninės elektros vartojimas. Akumuliatorinius autikus būtų galima pakrauti pigesne naktine.
lyginti reikia viską, todėl tavo mintį neužskaitau.
Tikrai neviską. Jeigu manai, kad sostinių ir didžiųjų miestų viešąjį transportą galima lyginti su miestelių transportu - atsiprašau, nėra apie ką su tavim kalbėti. Dar palygink Vilniaus VT su, pvz., Visagino VT (kur visą miestą galima pėsčiomis pereiti).
Eksploatacijos kaštai skirtingi. Šioks toks trulų minusas yra brangios dieninės elektros vartojimas. Akumuliatorinius autikus būtų galima pakrauti pigesne naktine.
Kalba ėjo apie tarnavimo laiką. Eksploatacijos kaštai skirtingi, bet per kiek laiko atsipirktų naujas troleibusas? Taip pat prie ko čia elektrobusai, jeigu kalbu apie paprastus autobusus?
Kurioje vietoje laimi? Jiems leidžiama važiuoti viršijant greitį? Net kamščiuose?
Stebėk įdėmiau transporto greitį (gali net sėdint namie prie kompiuterio) ir suprasi apie ką aš kalbu. Ir prie ko čia kamščiai? Jau nebėra argumentų?
Dėl eksploatavimo laiko tai man atrodo ne visiškai teisingai jūs sulyginot. Esu skaitęs ir girdėjęs, kad troleibusų varikliai daug patikimesni ir tarnauja grubiai du kartus ilgiau nei autobusų. Be variklių ir dar kai kurios dalys taip pat. Nenusimanau apie tai pats, tai gal geriau išmanantys šitą vietą geriau detalizuos jums.
Kalba ėjo apie tarnavimo laiką. Eksploatacijos kaštai skirtingi, bet per kiek laiko atsipirktų naujas troleibusas? Taip pat prie ko čia elektrobusai, jeigu kalbu apie paprastus autobusus?
Prie to, kad toks pats ir naujas troleibusas ir nuvažiavęs daug-daug km, elektros suvartoja vienodai. Autobusų variklis dyzkurą suvartoja nevienodai.
Stebėk įdėmiau transporto greitį (gali net sėdint namie prie kompiuterio) ir suprasi apie ką aš kalbu. Ir prie ko čia kamščiai? Jau nebėra argumentų?
Prie to, kad kamščiuose ir vienas ir kitas važiuos kamščio, o ne grafiko greičiu. Kai kamščio nėra, važiuoja grafiko greičiu (o grafistai tikrai kartais tokį grafiką sugalvoja, kad lieka tik stebėtis). Bet ir be grafiko trulai be problemų 45-50 km/h gali važiuoti (esant sutvakytam KT) - šiandien pats su GPS patikrinau.
Taip kad Vilniaus transporto branduolį turi sudaryti troleibusai, o ne kažkokie autobusai.
Taip kad Vilniaus transporto branduolį turi sudaryti troleibusai, o ne kažkokie autobusai.
Laikas suprasti, kad nuo Sovietmečio pasikeitė keleivių srautai mieste. Puikus pvz., išaugo keleivių srautai į Santariškes, į Pašilaičius, į Pilaitę, į Naująją Vilnią ir t.t. Tačiau aptarnauti Santariškes, Pilaitę ir, tuo labiau, Naująją Vilnią troleibusai negali. Visgi, investicijos labai didelės.
Dar vienas pvz., KT pratęsimas iki Saulėtekio. Skirtumas tik tas, kad tada mes turėjom pinigų KT praplėtimui, vėliau ir Solarių pirkimui. Dabar jų nėra, todėl belieka tik atlikinėti senų troleibusų kapitalinį remontą ir kažkiek atnaujinti autobusus. Visgi autobusų atnaujinimas žymiai reikalingesnis, nes jie aptarnauja visą miestą, ko nepasakysi apie troleibusus.
Pagal sovietinį generalinį planą iki 2005, ten buvo numatyti greitieji autobusai.
Beje, 10 dešimtmečio pradžioje, Vilniuje jau yra buvę greitųjų autobusų maršrutai.
Gal kai kas ir pamena. Paprastų autobusų maršruto numeris būdavo baltame fone, o greitųjų juodame. Vėliau panaikino. Kažkodėl nepasiteisino tąkart??
Beje, Pilaitėje Smalinės g. ar nebuvo planuoti troleibusai? Yra įvažos ir stotelės, jei neklystu, pradžioje buvo sustatyti ir troleibusiniai stulpai, kaip ir Ozo g. į aplinkkelį nuo Viršuliškių.
Pamenam. Buvo 40 greitasis, 24 greitasis. Dar atrodo net 49. Kokiais 2001m. jau panaikino atrodo šiuos maršrutus.
Laikas suprasti, kad nuo Sovietmečio pasikeitė keleivių srautai mieste. Puikus pvz., išaugo keleivių srautai į Santariškes, į Pašilaičius, į Pilaitę, į Naująją Vilnią ir t.t. Tačiau aptarnauti Santariškes, Pilaitę ir, tuo labiau, Naująją Vilnią troleibusai negali. Visgi, investicijos labai didelės.
Kas dėl N.Vilnios, tai marsrutą NV-Vilnius, manau, reikėtų perduoti iš VVT į LG rankas (įjungiant jį į Vilniečio kortelę) - LG sutiks, reikia tik išspresti finansavimo reikalus. Dėl kitų rajonų - laikas pradėti spausti statybininkus, kad jie dalinai finansuotų transporto plėtrą į naujuosius rajonus.
Kas dėl N.Vilnios, tai marsrutą NV-Vilnius, manau, reikėtų perduoti iš VVT į LG rankas (įjungiant jį į Vilniečio kortelę) - LG sutiks, reikia tik išspresti finansavimo reikalus. Dėl kitų rajonų - laikas pradėti spausti statybininkus, kad jie dalinai finansuotų transporto plėtrą į naujuosius rajonus.
Kaip tu įsivaizduotum tokį mechanizmą? Juk kai stato namus, tai ne visą rajoną stato, o tik vieną - du namus. Kaip tokiu atveju paskirstyti investicijas į infrastruktūrą (šiuo atveju į VT) taip, investuotų ne pirmasis investuotojas, o visi? Nes sunkiai įsivaizduoju situaciją, kuomet troleibuso linija yra pratęsiama iki vieno namo, po to - iki kito ir t.t. Joks investuotojas nesutiks prie statomų dviejų namų kartu pastatyti visą troleibuso liniją, kuria vėliau naudosis ir kiti būsimi investuotojai.
Kas dėl N.Vilnios, tai marsrutą NV-Vilnius, manau, reikėtų perduoti iš VVT į LG rankas (įjungiant jį į Vilniečio kortelę) - LG sutiks, reikia tik išspresti finansavimo reikalus. Dėl kitų rajonų - laikas pradėti spausti statybininkus, kad jie dalinai finansuotų transporto plėtrą į naujuosius rajonus.
Juokaujaute? Niekas nesinaudotų. Jus įsivaizduojate kiek persėdimų būtų? Nuo Žiedo iki Tremtinių, palaukti traukinio, juo važiuot iki Stoties, iš Stoties vėl kažkur persėsti. Gryna nepatogi nesąmonė (kurią jau 100 kartų aptarėme šiame forume).
Juokaujaute? Niekas nesinaudotų. Jus įsivaizduojate kiek persėdimų būtų? Nuo Žiedo iki Tremtinių, palaukti traukinio, juo važiuot iki Stoties, iš Stoties vėl kažkur persėsti. Gryna nepatogi nesąmonė (kurią jau 100 kartų aptarėme šiame forume).
O važiuoti su keliais persedimais (iš T įGA, iš GA į A) kituose populiariuose maršrutuose yra sąmonė?
Dėl finansavimo iš statybininkų - viskas yra įmanoma. Sudaroma sutartis tarp miesto ir naujo rajono statybininkų: 1 aras žemės namo statybai - 10kLt (arba 20, 50) į specsąskaitą. Susikauipus reikiamai sumai, miestas įsipareigoja per sutartą laiką nutiesti troleibusų liniją prie šito rajono. Suprantama, kad tai galiotų tik naujiems rajonams.
Ir kaip vertinimai? Apsimokėtų Vilniui juos įsigyt?
Tikrai ne. Žiūrint į VVT politką, dažniausiai jie dirba G maršrutuose (pvz. 6G dirba net 3). Jie neskirti maršrutams, kur daug žmonių. Galima būtų juos įsigyti, jeigu jie važinėtų ne G maršrutuose.
Gali mūsiškiai įdėti papildomus turėklus viršuje
Pvz mačiau kažkada internete nuotrauką (ar video), kur vidurinėje autobuso dalyje ("garmoškėje") viršutinėje dalyje yra prisuktas turėklas. Galima būtų tą patį padaryti ir mūsų autobusuose
Tikrai ne. Žiūrint į VVT politką, dažniausiai jie dirba G maršrutuose (pvz. 6G dirba net 3). Jie neskirti maršrutams, kur daug žmonių. Galima būtų juos įsigyti, jeigu jie važinėtų ne G maršrutuose.
Galiu iš patirties pasakyti, kad jie tikrai geresni greituosiuose maršrutuose, negu vos į kalną pasivelkantys bei lėtai įsibėgėjantys Man NG232 CNG bei Mercedes benz 0405GN2 CNG, kuri dažnai būna G maršrutuose /\
Comment