Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Vakar važiuodamas autobusu prisiminiau, kad gi kai kuriuose iš jų buvo įrengtos video kameros viduje. Ar jos tebeveikia?
    Ar veikia Volvo markės autobusuose, nežinau.
    O naujuosiuose Man'uose jie veikia
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
      Ar veikia Volvo markės autobusuose, nežinau.
      O naujuosiuose Man'uose jie veikia
      Rimtai? Naujieji MANai irgi turi vidaus stebėjimo kameras? Neteko girdėt, kad apie tai būtų užsiminta kokio nors pristatymo metu.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Rimtai? Naujieji MANai irgi turi vidaus stebėjimo kameras? Neteko girdėt, kad apie tai būtų užsiminta kokio nors pristatymo metu.
        Taip, yra dvi kameros, viena filmuoja kelią


        Kita filmuoja salono viduj.
        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

        Comment


          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
          JAV viešasis transportas tik egzistuoja. Jokios naudos iš jo, nes visi važinėja nuosavom mašinom arba taksi.
          Apie Niujorko metro neteko girdėti?
          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
          visgi, geriau lyginti sostines, o ne mažus miestelius, nes keleivių srautai skirtingi)
          lyginti reikia viską, todėl tavo mintį neužskaitau.
          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
          Jeigu tarnavimo laikas vienodas, kam permokėti už troleibusus, jeigu autobusai pigesni?
          Eksploatacijos kaštai skirtingi. Šioks toks trulų minusas yra brangios dieninės elektros vartojimas. Akumuliatorinius autikus būtų galima pakrauti pigesne naktine.
          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
          Kaip tik autobusai ir laimi.
          Kurioje vietoje laimi? Jiems leidžiama važiuoti viršijant greitį? Net kamščiuose?

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Apie Niujorko metro neteko girdėti?
            Kalba ėjo apie troleibusus, o ne apie metro.

            lyginti reikia viską, todėl tavo mintį neužskaitau.
            Tikrai neviską. Jeigu manai, kad sostinių ir didžiųjų miestų viešąjį transportą galima lyginti su miestelių transportu - atsiprašau, nėra apie ką su tavim kalbėti. Dar palygink Vilniaus VT su, pvz., Visagino VT (kur visą miestą galima pėsčiomis pereiti).

            Eksploatacijos kaštai skirtingi. Šioks toks trulų minusas yra brangios dieninės elektros vartojimas. Akumuliatorinius autikus būtų galima pakrauti pigesne naktine.
            Kalba ėjo apie tarnavimo laiką. Eksploatacijos kaštai skirtingi, bet per kiek laiko atsipirktų naujas troleibusas? Taip pat prie ko čia elektrobusai, jeigu kalbu apie paprastus autobusus?

            Kurioje vietoje laimi? Jiems leidžiama važiuoti viršijant greitį? Net kamščiuose?
            Stebėk įdėmiau transporto greitį (gali net sėdint namie prie kompiuterio) ir suprasi apie ką aš kalbu. Ir prie ko čia kamščiai? Jau nebėra argumentų?

            Comment


              Dėl eksploatavimo laiko tai man atrodo ne visiškai teisingai jūs sulyginot. Esu skaitęs ir girdėjęs, kad troleibusų varikliai daug patikimesni ir tarnauja grubiai du kartus ilgiau nei autobusų. Be variklių ir dar kai kurios dalys taip pat. Nenusimanau apie tai pats, tai gal geriau išmanantys šitą vietą geriau detalizuos jums.

              Comment


                Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                Kalba ėjo apie tarnavimo laiką. Eksploatacijos kaštai skirtingi, bet per kiek laiko atsipirktų naujas troleibusas? Taip pat prie ko čia elektrobusai, jeigu kalbu apie paprastus autobusus?
                Prie to, kad toks pats ir naujas troleibusas ir nuvažiavęs daug-daug km, elektros suvartoja vienodai. Autobusų variklis dyzkurą suvartoja nevienodai.
                Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                Stebėk įdėmiau transporto greitį (gali net sėdint namie prie kompiuterio) ir suprasi apie ką aš kalbu. Ir prie ko čia kamščiai? Jau nebėra argumentų?
                Prie to, kad kamščiuose ir vienas ir kitas važiuos kamščio, o ne grafiko greičiu. Kai kamščio nėra, važiuoja grafiko greičiu (o grafistai tikrai kartais tokį grafiką sugalvoja, kad lieka tik stebėtis). Bet ir be grafiko trulai be problemų 45-50 km/h gali važiuoti (esant sutvakytam KT) - šiandien pats su GPS patikrinau.
                Taip kad Vilniaus transporto branduolį turi sudaryti troleibusai, o ne kažkokie autobusai.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Taip kad Vilniaus transporto branduolį turi sudaryti troleibusai, o ne kažkokie autobusai.
                  Laikas suprasti, kad nuo Sovietmečio pasikeitė keleivių srautai mieste. Puikus pvz., išaugo keleivių srautai į Santariškes, į Pašilaičius, į Pilaitę, į Naująją Vilnią ir t.t. Tačiau aptarnauti Santariškes, Pilaitę ir, tuo labiau, Naująją Vilnią troleibusai negali. Visgi, investicijos labai didelės.
                  Dar vienas pvz., KT pratęsimas iki Saulėtekio. Skirtumas tik tas, kad tada mes turėjom pinigų KT praplėtimui, vėliau ir Solarių pirkimui. Dabar jų nėra, todėl belieka tik atlikinėti senų troleibusų kapitalinį remontą ir kažkiek atnaujinti autobusus. Visgi autobusų atnaujinimas žymiai reikalingesnis, nes jie aptarnauja visą miestą, ko nepasakysi apie troleibusus.

                  Comment


                    Parašė miestas
                    Pagal sovietinį generalinį planą iki 2005, ten buvo numatyti greitieji autobusai.
                    Beje, 10 dešimtmečio pradžioje, Vilniuje jau yra buvę greitųjų autobusų maršrutai.
                    Gal kai kas ir pamena. Paprastų autobusų maršruto numeris būdavo baltame fone, o greitųjų juodame. Vėliau panaikino. Kažkodėl nepasiteisino tąkart??

                    Beje, Pilaitėje Smalinės g. ar nebuvo planuoti troleibusai? Yra įvažos ir stotelės, jei neklystu, pradžioje buvo sustatyti ir troleibusiniai stulpai, kaip ir Ozo g. į aplinkkelį nuo Viršuliškių.
                    Pamenam. Buvo 40 greitasis, 24 greitasis. Dar atrodo net 49. Kokiais 2001m. jau panaikino atrodo šiuos maršrutus.
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                      Pamenam. Buvo 40 greitasis, 24 greitasis. Dar atrodo net 49. Kokiais 2001m. jau panaikino atrodo šiuos maršrutus.
                      Vienintelis greitasis, kuris išsilaikė iki 2009 (ar 2010) balandžio antros pusės - buvo 12G
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                        Laikas suprasti, kad nuo Sovietmečio pasikeitė keleivių srautai mieste. Puikus pvz., išaugo keleivių srautai į Santariškes, į Pašilaičius, į Pilaitę, į Naująją Vilnią ir t.t. Tačiau aptarnauti Santariškes, Pilaitę ir, tuo labiau, Naująją Vilnią troleibusai negali. Visgi, investicijos labai didelės.
                        Kas dėl N.Vilnios, tai marsrutą NV-Vilnius, manau, reikėtų perduoti iš VVT į LG rankas (įjungiant jį į Vilniečio kortelę) - LG sutiks, reikia tik išspresti finansavimo reikalus. Dėl kitų rajonų - laikas pradėti spausti statybininkus, kad jie dalinai finansuotų transporto plėtrą į naujuosius rajonus.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Kas dėl N.Vilnios, tai marsrutą NV-Vilnius, manau, reikėtų perduoti iš VVT į LG rankas (įjungiant jį į Vilniečio kortelę) - LG sutiks, reikia tik išspresti finansavimo reikalus. Dėl kitų rajonų - laikas pradėti spausti statybininkus, kad jie dalinai finansuotų transporto plėtrą į naujuosius rajonus.
                          Kaip tu įsivaizduotum tokį mechanizmą? Juk kai stato namus, tai ne visą rajoną stato, o tik vieną - du namus. Kaip tokiu atveju paskirstyti investicijas į infrastruktūrą (šiuo atveju į VT) taip, investuotų ne pirmasis investuotojas, o visi? Nes sunkiai įsivaizduoju situaciją, kuomet troleibuso linija yra pratęsiama iki vieno namo, po to - iki kito ir t.t. Joks investuotojas nesutiks prie statomų dviejų namų kartu pastatyti visą troleibuso liniją, kuria vėliau naudosis ir kiti būsimi investuotojai.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Kas dėl N.Vilnios, tai marsrutą NV-Vilnius, manau, reikėtų perduoti iš VVT į LG rankas (įjungiant jį į Vilniečio kortelę) - LG sutiks, reikia tik išspresti finansavimo reikalus. Dėl kitų rajonų - laikas pradėti spausti statybininkus, kad jie dalinai finansuotų transporto plėtrą į naujuosius rajonus.
                            Juokaujaute? Niekas nesinaudotų. Jus įsivaizduojate kiek persėdimų būtų? Nuo Žiedo iki Tremtinių, palaukti traukinio, juo važiuot iki Stoties, iš Stoties vėl kažkur persėsti. Gryna nepatogi nesąmonė (kurią jau 100 kartų aptarėme šiame forume).

                            Comment


                              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                              Juokaujaute? Niekas nesinaudotų. Jus įsivaizduojate kiek persėdimų būtų? Nuo Žiedo iki Tremtinių, palaukti traukinio, juo važiuot iki Stoties, iš Stoties vėl kažkur persėsti. Gryna nepatogi nesąmonė (kurią jau 100 kartų aptarėme šiame forume).
                              O važiuoti su keliais persedimais (iš T įGA, iš GA į A) kituose populiariuose maršrutuose yra sąmonė?
                              Dėl finansavimo iš statybininkų - viskas yra įmanoma. Sudaroma sutartis tarp miesto ir naujo rajono statybininkų: 1 aras žemės namo statybai - 10kLt (arba 20, 50) į specsąskaitą. Susikauipus reikiamai sumai, miestas įsipareigoja per sutartą laiką nutiesti troleibusų liniją prie šito rajono. Suprantama, kad tai galiotų tik naujiems rajonams.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                O važiuoti su keliais persedimais (iš T įGA, iš GA į A) kituose populiariuose maršrutuose yra sąmonė?
                                Kur vienas persėdimas, o kur 2-3. Jaučiate skirtumą ar nelabai?

                                Comment


                                  Parašė Peizazas
                                  BGS'ui matyt tų Berkhofų nereikia, kokie yra Vilniuje. Nes jie yra pardavime: http://autoline-eu.lt/sf/autobusas-m...119799600.html
                                  Ir kaip vertinimai? Apsimokėtų Vilniui juos įsigyt?

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Ir kaip vertinimai? Apsimokėtų Vilniui juos įsigyt?
                                    Tikrai ne. Žiūrint į VVT politką, dažniausiai jie dirba G maršrutuose (pvz. 6G dirba net 3). Jie neskirti maršrutams, kur daug žmonių. Galima būtų juos įsigyti, jeigu jie važinėtų ne G maršrutuose.

                                    Comment


                                      Kaip tik jie skirti tiems maršrutams, kur daug žmonių, nes juose mažai sėdimų ir daug stovimų vietų.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Kaip tik jie skirti tiems maršrutams, kur daug žmonių, nes juose mažai sėdimų ir daug stovimų vietų.
                                        O laikytis reikėtų, turbūt, už oro?

                                        Comment


                                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                          O laikytis reikėtų, turbūt, už oro?
                                          Gali mūsiškiai įdėti papildomus turėklus viršuje
                                          Pvz mačiau kažkada internete nuotrauką (ar video), kur vidurinėje autobuso dalyje ("garmoškėje") viršutinėje dalyje yra prisuktas turėklas. Galima būtų tą patį padaryti ir mūsų autobusuose

                                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                          Tikrai ne. Žiūrint į VVT politką, dažniausiai jie dirba G maršrutuose (pvz. 6G dirba net 3). Jie neskirti maršrutams, kur daug žmonių. Galima būtų juos įsigyti, jeigu jie važinėtų ne G maršrutuose.
                                          Galiu iš patirties pasakyti, kad jie tikrai geresni greituosiuose maršrutuose, negu vos į kalną pasivelkantys bei lėtai įsibėgėjantys Man NG232 CNG bei Mercedes benz 0405GN2 CNG, kuri dažnai būna G maršrutuose /\
                                          Paskutinis taisė ssnaiperis; 2013.10.06, 21:26.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X