Parašė ezagorskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Panagrinėjus Geležinio Vilko g. tai sustojimų vietos įrengtos ties kitom svarbiom magistralinėm gatvėm. Važiuojant nuo Žalgirio g. pirmasis sustojimas. Toliau ties Ozo g.. Dar toliau ties nenutiesta Šiaurine gatve, čia gi sustojimo dalis link Molėtų pl. panaudota kaip lėtėjimo juostą į degalinę. Pavažiavus sustojimai yra ir ties Ateities gatve. Kiek arčiau dar Didlaukio g.. O paskutinis sutojimas matomas ties berods "Mokyklos" gatve. Tokia gausa sustojimų ir dar tokioj gatvėj tikrai yra kažkokių VT planų palikimas.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąO kas pasakė, kad būtent troleibusų plėtra nėra klaida? Taip pat labai įdomu išgirsti iš Jūsų lūpų komentarą, kad reikalingi troleibusai (turbūt todėl, kad tai "švarus" transportas?), o dar neseniai teigėte, kad paprastas benzininis automobilis švaresnis už elektromobilį. Pamirštate ką sakote? Primenu:
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąElektromobilis yra tas pats automobilis, tik varomas elektra, o ne degalais, t.y. gamta vistiek yra teršiama (jeigu kažkam neramu) - neteršia gamtos tik einantis žmogus.
O nuo savęs pridėsiu kad tam "daugiau" ar "mažiau" didelę reikšmę turi tai, kaip gaminama elektra. Nes tiesiogiai elektromobiliai gamtą teršia žymiai mažiau už įprastus automobilius, na nebent įvyksta avarija ir išsilieja didelis akumuliatoriaus elektrolito kiekis - tada išties galima ginčytis.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąGrįžtant prie troleibusų. Kas pigiau - nupirkti naujų ar juos keisti į elektrobusus? Kaip suprantu pastariesiems reikės ir įkrovimo stotelių papildomai įrengti.
Gal tik po dešimtmečio mes jau galėtumėm diskutuoti apie elektrobusų pliusus ir ar verta jais keisti troleibusus (taip pat ir apie tramvajus).
Tačiau tam tikri suinteresuoti asmenys iš šio forumo jau dabar bando visus vilniečius gąsdinti, jog greitu laiku neturėsim kuo važiuoti, nes neva naikinami troleibusai. Ši propaganda kol kas jiems pavyksta - įkurtas tinklalapis, vyksta aršios diskusijos Facebook'e. Išsigandę ir viešuoju transportu nesidominantys vilniečiai aštriais pasisakymais kritikuoja ir grasina Merui ir visoms organizacijoms, kurios užsiima viešuoju transportu. Sveikinu, propagandistai, Jums pavyko sukelti chaosą.
Comment
-
Parašė PilaitisAš dar kartą kartoju : troleibusų amžius jau labai arti ribos. Ir jeigu nesiruošiama tvarkyti troleibusų TP, skelbkime konkursą 200 autobusų.
Comment
-
Palaukit, palaukit. Propaganda ne propaganda.
Faktas - Škodos jau atgyvenę ne tik morališkai, bet ir fiziškai. Jeigu pasižiūrėtume kokiais autobusais didinamas jų maršrutų pajėgumas, tai kokie 33proc. jų savo nutriušimu mažai kuo nuo Škodų skiriasi. Parkas atnaujinamas ne pirmos jaunystės VT priemonėmis. Tai nelabai matau skirtumo ar važinės vis dar troleibusai tokie ar juos pakeis autobusai su nutrintais turėklais ir apiplyšusiom sėdynėm...Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąPalaukit, palaukit. Propaganda ne propaganda.
Faktas - Škodos jau atgyvenę ne tik morališkai, bet ir fiziškai. Jeigu pasižiūrėtume kokiais autobusais didinamas jų maršrutų pajėgumas, tai kokie 33proc. jų savo nutriušimu mažai kuo nuo Škodų skiriasi. Parkas atnaujinamas ne pirmos jaunystės VT priemonėmis. Tai nelabai matau skirtumo ar važinės vis dar troleibusai tokie ar juos pakeis autobusai su nutrintais turėklais ir apiplyšusiom sėdynėm...
Tai ką turim? Nėra normalių troleibusų, yra tik kelios dešimtys normalių autobusų. O kai kurie individai vis dar teigia, kad rūpinamasi tik autobusais, o Zuokas jau perka elektrobusus. Kitaip nei propaganda, tokius pasisakymus nepavadinsi.
Comment
-
VVT planuose yra tiktais nauji trumpi autobusai... Aš manau, kad dabar Vilniui reikia naujų, ilgų autobusų labiau negu trumpų, nes labai jau padidėjęs srautingumas keleivių ir dabar tie trumpi autobusai nekaip... Kaip tik neprošal būtų ilgų naujų, tarkim 3 etapo konkurso pirkime dbr yra 22 lygtais Costrosua autobusai (hybridiniai), tad neprošal būtų tokio pačio modelio ir ilgų, dabar tos karosos ,,gadina miestą''. Va tokie tiktų naujokai, bent 10 tai jau būtų liux, dar + gi ilgų autobusų stygius dėl srautingumo: https://www.google.lt/url?sa=i&rct=j...80979742316641
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąVVT planuose yra tiktais nauji trumpi autobusai... Aš manau, kad dabar Vilniui reikia naujų, ilgų autobusų labiau negu trumpų, nes labai jau padidėjęs srautingumas keleivių ir dabar tie trumpi autobusai nekaip... Kaip tik neprošal būtų ilgų naujų, tarkim 3 etapo konkurso pirkime dbr yra 22 lygtais Costrosua autobusai (hybridiniai), tad neprošal būtų tokio pačio modelio ir ilgų, dabar tos karosos ,,gadina miestą''. Va tokie tiktų naujokai, bent 10 tai jau būtų liux, dar + gi ilgų autobusų stygius dėl srautingumo: https://www.google.lt/url?sa=i&rct=j...80979742316641
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTačiau tam tikri suinteresuoti asmenys iš šio forumo jau dabar bando visus vilniečius gąsdinti, jog greitu laiku neturėsim kuo važiuoti, nes neva naikinami troleibusai.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kas kalbėjo kad troleibusai buvo tik bTSRS šalyse, kad tai yra archainis daiktas, kad jis greitai nemoka važiuoti, kad labai trumpas tarnavimo laikotarpis, kad troleibuso laidai užgriozdina miesto gatves ir pan.? Žmonės ar meras?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTobulėti tikrai yra kur, mat pati sistema visiškai nepanaši į Vilniaus schemą. T.y. žiūrint į atskiras dalis sunku susigaudyti kuri ten vieta vaizduojama
Parašė miestasPagal sovietinį generalinį planą iki 2005, ten buvo numatyti greitieji autobusai.
Beje, 10 dešimtmečio pradžioje, Vilniuje jau yra buvę greitųjų autobusų maršrutai.
Gal kai kas ir pamena. Paprastų autobusų maršruto numeris būdavo baltame fone, o greitųjų juodame.
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą<...> Aš manau, kad dabar Vilniui reikia naujų, ilgų autobusų labiau negu trumpų<...>
Comment
-
Parašė PilaitisTroleibusams KP kol kas neatliekamas. Ne oficialiai girdėjau, tai būtent dėl naikinimo.
Comment
-
Kiek suprantu, tiek 1112, tiek 1103 kapitalinis remontas eina link pabaigos. 1103, kiek suprantu, gali būti rezervas (1101 likimas), arba geriausiu atveju kažkoks ekipažas galėtų pasiimt. O 1112 gali grįžti į savo įprastą 6 maršrutą
Parašė PilaitisAtliekamas? Keista. Girdėjau visiškai kitaip. Tada įdomu, kodėl neremontojamas 1719?
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąO dabar paneikite visus šiuos argumentus. Tik nereikia sakyti apie investavimą į šią sistemą, nes pinigų nėra net atnaujinti visus autobusus, kurie kainuoja pigiau nei troleibusai ar tramvajai.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą1. Troleibusai yra tokiose šalyse kaip JAV, Kanada, Italija, Graikija, Naujoji Zelandija, Vokietija, Prancuzija, Sveicarija (plius buv.soc.šalys).
Tas pats ir Kanadoje - virš 70 procentų gyventojų važinėja nuosavu transportu. Tačiau Kanadoje pagrindiniu keleivių pervežimu užsiima metro (pvz. Toronte per dieną metro perveža 945000 keleivių, panašūs skaičiai ir Monrealyje).
Kalbant pvz. apie Romą (visgi, geriau lyginti sostines, o ne mažus miestelius, nes keleivių srautai skirtingi), joje yra vos 30 troleibusų (visi Solaris Trollino 18). Palyginus su tuo pačiu Vilniumi - lašas jūroje.
Velingtone yra troleibusų sistema, tačiau ji teturi 59 troleibusus. Vėlgi, atnaujinti tokį skaičių yra lengviau, nei Vilniui, todėl, natūralu, kad Velingtone troleibusų amžius mažas (2008 m.). Bet ir čia yra vienas niuansas - iki antaujinimo buvo 119 troleibusų, juos pakeitė 59-ais. Skirtumas gana didelis.
Berne irgi beveik nėra troleibusų - vos 20.
Berlyne ir Paryžiuje išvis atsisakyta naudotis troleibusais.
2. Tarnavimo laikas yra vienodas - autikų ir truilikų kėbulai yra tokie patys ir dažnai gaminami tose pačiose gamyklose.
3. Užgriozdinimas KT? - čia jau kiekvienam savo, bet nemanau, kad pora laidų gali kenkti vaizdui.
4. Greitis - mieste jis vistiek ribojamas iki 50 km/h (dažniausiai), todėl autikas nelabai šitoje vietoje laimi.
Comment
-
Troleibusai tikrai pralaimi manevringumu (ir greičiu) prieš autobusus. Nesu specialistas šioje temoje, bet noriu užduoti keletą klausimų:
1. kiek kainuoja Vilniaus miestui troleibusų kontaktinės linijos išlaikymas ?
2. kiek galima gauti "pajamų" išmontavus, ir priduodant metalo supirkėjams "varinį" Vilniaus troleibusų kontaktinį tinklą ?
3. ar yra galimybė gauti kažkokią naudą, jei Vilnius dabar sugalvotų parduoti turimą savo troleibusų parką ?
Comment
Comment